Mariusz W Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 Witam, kolejne prace dla firmy meblarskiej (projekt mebla nie nasz) 3d Max, LWF, Ps Z góry dzięki za komentarze i pozdrawiam
Zbychowaty Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 ładne...oswietlenie i sama prezenbtacja bomba:)
mrkrzysiek Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 pierwszy render bardzo ładny, na drugim jedynie kolor dywanu i pułki mi nie podchodzi, ale tak to jak zawsze super rendery
viz.k Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 Mi rowniez sie bardzo podoba, naprawde bardzo. Ogolnie przepiekne wnetrza Pan robi. pozdrawiam:)
Mariusz W Napisano 5 Sierpień 2008 Autor Napisano 5 Sierpień 2008 Witam, Dzięki. Dywan to faktycznie shag&fur maxowy zamieniony na mesha a pozniej na vray proxy. Pozdr
chudy Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Bardzo bardzo fajne. Szczególnie drugie. W pierwszym brakuje jakiegoś wyraźnego akcentu. Pozdr.
viz.k Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 ale przeciez krzeselko na nr1 lewituje i to dosc wysoko
Mariusz W Napisano 5 Sierpień 2008 Autor Napisano 5 Sierpień 2008 ale przeciez krzeselko na nr1 lewituje i to dosc wysoko gwarantuje że krzesełko ma 3 punkty przyczepu do podłogi i 1 do dywanu ;) Pozdr
Master Kiełbaster Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 uważaj na odbicia :P http://bp1.blogger.com/_EHZsoUS6SIA/R_5U5HPtAyI/AAAAAAAAALk/TNL3vFNVxx8/s1600-h/sony.jpg
Pawelkos Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Super wizki, bardzo mi sie podobaja i ten dywan na 1. renderze... swietny
Mariusz W Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Napisano 8 Sierpień 2008 uważaj na odbicia :P http://bp1.blogger.com/_EHZsoUS6SIA/R_5U5HPtAyI/AAAAAAAAALk/TNL3vFNVxx8/s1600-h/sony.jpg Witam co masz na myśli? Pozdr
Pionier Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Jak zawsze czysto, ladnie i slicznie :) Niezle Cie wychodza dywany z hair&fur, tak trzymac pozdr, Pionier
Touch Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Witam co masz na myśli? Pozdr Obraz TV nie odbija Ci się w podłodze;)
Mariusz W Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Napisano 18 Sierpień 2008 Obraz TV nie odbija Ci się w podłodze;) Racja to dlatego że klient zazyczył sobie bez obrazu w ogóle :) Przy okazji mam prośbe do tych którzy zadją pytania na priv pocztę. Jeśli ktoś chce coś wiedzieć to pytajcie na forum, a nie na pocztę. Nie będę odpowiadał prywatnie Pozdr
pionix Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 Bardzo przyjemne w odbiorze, czyste rendery.
demigod Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 mam pytanko "prosbe" mozna by bylo screna materilau tego bialego dywanu dziekuje vizki czyste i fajne
Mariusz W Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Napisano 18 Sierpień 2008 mam pytanko "prosbe" mozna by bylo screna materilau tego bialego dywanu dziekuje vizki czyste i fajne dzieki http://www.wamhouse.com/download/NET/carpet_fur.rar (66 MB vray proxy) dywan do sciagniecia 5
demigod Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 Mariusz W bardzo dziekuje nawet nie smialem pytac czy mozna udostepnic dywanik :] THX +rep
Mariusz W Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Napisano 19 Sierpień 2008 mariusz w bardzo dziekuje nawet nie smialem pytac czy mozna udostepnic dywanik :] thx +rep ....... ;) 1
Zbychowaty Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie.
Mariusz W Napisano 30 Wrzesień 2008 Autor Napisano 30 Wrzesień 2008 Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie. Witam, sory ze tak pozno ale dlugo tu nie zagladalem. Sprawdze to jeszcze dzisiaj w ustawieniach sceny bo dokladnie nie pamietam Ale jesli chodzi o LWF to musze powiedziec ze zanim udalo mi sie wejsc w temat to sporo mialem problemow z wlasciwym oswietleniem itd.
Mariusz W Napisano 1 Październik 2008 Autor Napisano 1 Październik 2008 tak jak obiecałem postaram sie opisac LWF-a w moim wydaniu W preferencjach maxa ustawiam Gamma 2,2 Input output - 2,2 w color mappingu Dm -1 Bm -1 Gamma - 2,2 w mateiral editorze jeśli używam wypełnienia kolorem to nakładam ColorCorrect z Gamma 2,2 i renderuje zawsze do .exr czy też .vrimg lubie miec duza rozpietosc do "postprocesu" pozniej w psie muszę wyrównać expozycję do własciwej gammy no i zrobić lifting obrazka (czesto ok 30% a czasami nawet 50% ingerencji do docelowego obrazka) Mam nadzieje ze pomoglem Nie mam pewnosci jak pewnie wiekszosc ktora bawi sie LWF-em czy dobrze robie... Natomiast dla mnie najwazniejszy jest "cel który podobno uswieca srodki" :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi