Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

 

kolejne prace dla firmy meblarskiej (projekt mebla nie nasz)

3d Max, LWF, Ps

Z góry dzięki za komentarze i pozdrawiam

 

F-05.jpg

 

F-04.jpg

  • Replies 29
  • Views 7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pierwszy render bardzo ładny, na drugim jedynie kolor dywanu i pułki mi nie podchodzi, ale tak to jak zawsze super rendery

Mi rowniez sie bardzo podoba, naprawde bardzo.

Ogolnie przepiekne wnetrza Pan robi.

 

pozdrawiam:)

  • Author

Witam,

 

Dzięki.

Dywan to faktycznie shag&fur maxowy zamieniony na mesha a pozniej na vray proxy.

 

Pozdr

Bardzo bardzo fajne. Szczególnie drugie. W pierwszym brakuje jakiegoś wyraźnego akcentu.

 

Pozdr.

  • Author
ale przeciez krzeselko na nr1 lewituje i to dosc wysoko

 

gwarantuje że krzesełko ma 3 punkty przyczepu do podłogi i 1 do dywanu ;)

 

Pozdr

Jak zawsze czysto, ladnie i slicznie :)

 

Niezle Cie wychodza dywany z hair&fur, tak trzymac

 

pozdr,

Pionier

Witam

 

co masz na myśli?

 

Pozdr

 

Obraz TV nie odbija Ci się w podłodze;)

  • Author
Obraz TV nie odbija Ci się w podłodze;)

 

Racja

to dlatego że klient zazyczył sobie bez obrazu w ogóle :)

 

Przy okazji mam prośbe do tych którzy zadją pytania na priv pocztę.

Jeśli ktoś chce coś wiedzieć to pytajcie na forum, a nie na pocztę.

Nie będę odpowiadał prywatnie

 

Pozdr

mam pytanko "prosbe" mozna by bylo screna materilau tego bialego dywanu

dziekuje vizki czyste i fajne

Mariusz W bardzo dziekuje nawet nie smialem pytac czy mozna udostepnic dywanik :]

THX

+rep

  • Author
mariusz w bardzo dziekuje nawet nie smialem pytac czy mozna udostepnic dywanik :]

thx

+rep

 

....... ;)

Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie.

  • Author
Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie.

 

Witam,

 

sory ze tak pozno ale dlugo tu nie zagladalem.

Sprawdze to jeszcze dzisiaj w ustawieniach sceny bo dokladnie nie pamietam

Ale jesli chodzi o LWF to musze powiedziec ze zanim udalo mi sie wejsc w temat to sporo mialem problemow z wlasciwym oswietleniem itd.

  • Author

tak jak obiecałem postaram sie opisac LWF-a w moim wydaniu

 

W preferencjach maxa ustawiam

Gamma 2,2

Input output - 2,2

w color mappingu

Dm -1

Bm -1

Gamma - 2,2

 

w mateiral editorze jeśli używam wypełnienia kolorem to nakładam ColorCorrect z Gamma 2,2

 

i renderuje zawsze do .exr czy też .vrimg lubie miec duza rozpietosc do "postprocesu"

pozniej w psie muszę wyrównać expozycję do własciwej gammy no i zrobić lifting obrazka (czesto ok 30% a czasami nawet 50% ingerencji do docelowego obrazka)

 

Mam nadzieje ze pomoglem

Nie mam pewnosci jak pewnie wiekszosc ktora bawi sie LWF-em czy dobrze robie... Natomiast dla mnie najwazniejszy jest "cel który podobno uswieca srodki" :)

 

Pozdrawiam

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy