Skocz do zawartości

Wiz 3d: prezentacja mebli II


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Obraz TV nie odbija Ci się w podłodze;)

 

Racja

to dlatego że klient zazyczył sobie bez obrazu w ogóle :)

 

Przy okazji mam prośbe do tych którzy zadją pytania na priv pocztę.

Jeśli ktoś chce coś wiedzieć to pytajcie na forum, a nie na pocztę.

Nie będę odpowiadał prywatnie

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz a mam pytanie od strony technicznej...jak nastawiasz lwf i same shadery ze nie gubi Ci kontrastu lwf? Miałeś kłopot z tym w ogole? Przy moich testach wszystko w sumie mi pasuje poza kontrastem. Lwf nastawiam gamme maxa 2,2 input/output 2,2, zaznaczone ptaszki affect material i ten drugi...vryj linear 1,1, 2,2 vframe buffer. ale tez dzialo sie to samo przy 1,1,1 i maxowym bufferze. Może podpowiesz mi czegoi sie tykać nie wolno bo jak pojdzie tak dalej to oleje ten lwf a szkoda bo wlasnie takie pracki jak Twoja ciagl;e mi siedze w głowie.

 

Witam,

 

sory ze tak pozno ale dlugo tu nie zagladalem.

Sprawdze to jeszcze dzisiaj w ustawieniach sceny bo dokladnie nie pamietam

Ale jesli chodzi o LWF to musze powiedziec ze zanim udalo mi sie wejsc w temat to sporo mialem problemow z wlasciwym oswietleniem itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak obiecałem postaram sie opisac LWF-a w moim wydaniu

 

W preferencjach maxa ustawiam

Gamma 2,2

Input output - 2,2

w color mappingu

Dm -1

Bm -1

Gamma - 2,2

 

w mateiral editorze jeśli używam wypełnienia kolorem to nakładam ColorCorrect z Gamma 2,2

 

i renderuje zawsze do .exr czy też .vrimg lubie miec duza rozpietosc do "postprocesu"

pozniej w psie muszę wyrównać expozycję do własciwej gammy no i zrobić lifting obrazka (czesto ok 30% a czasami nawet 50% ingerencji do docelowego obrazka)

 

Mam nadzieje ze pomoglem

Nie mam pewnosci jak pewnie wiekszosc ktora bawi sie LWF-em czy dobrze robie... Natomiast dla mnie najwazniejszy jest "cel który podobno uswieca srodki" :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności