Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie mam pojecia dlaczego nie ujawnily sie te potworne a legendarne bugi u mnie a korzystam z silosa niemal codziennie... Moze ma to jakis zwiazek z tym ze nie reinstaluje windowsa co miesiac i nie pamietam jak wyglada blue screen..?

 

Co by to nie bylo, cytat ze stronki:

"Silo 2.1 includes literally hundreds of small bug fixes and feature improvements". ;)

Napisano

Wiesz co, bugi z backface culling, bugi z narzedziami, z symmetry, niedzialajace skroty, itp... upierdliwosci drobne, ale upierdliwe ;)

 

Nie chodzi o wywalanie sie softu.

Edytowane przez Reanimator

Napisano
  • Autor

Przyznaje sie bez bicia ze z instance mirror nie raz nie dwa mialem jaja ;) bywalo juz ze zaczynalem obiekt od poczatku bo sie programikowi cus sp.... sulo sie. Na pewno jest duze pole do popisu w poprawkach do silosa ale jest tak cholernie wygodny... Przynajmniej jak dla mnie ;)

Napisano

hm,nawet nie liznąłem tego softu...pamietam jednak ze kiedyś miałem okazje zaczepić sie o mudboxa, i tam sculting był na poziomie kilku fps (nie ma jak Zibrasz ;) Czy ten soft tez taki cięzki dla procka jest? Ot tak z ciekawości zapytuje, pozdro

Napisano

Na viście się straszanie poprzednia wersja kaszaniła, ciekawe jak ta.

Napisano

JmTm: Silo nie jest sculpterem. Co prawda ma tam jakies narzedzia, ale raczej nie porownywalbym go ze Zbrushem, czy nawet Mudboxem.

Napisano

Reanimator: a widzisz, człowiek głupi taki jest :D hm, wydaje być sie przyjazny ten programik, nie ma co smęcić najlepiej sprawdzić.

Napisano

Hey!

podchodziłem do Silo pare razy i zawsze wracałem do .... Wingsa;]

te bugi o ktorych mowi Reanimator to prawda i Nezumi to ze muszę zaczynac model od nowa wystarczy do 'delete' softu

zresztą Silo i tak konfiguruje tak jak Wingsa;] tyle ze rozbudowanego z gizmo i paroma fajnymi patentami

wielki plus silo to mozliwośc konfiguracji, i dlatego dam jeszcze jedna szanse tej nowej wersji:)

Napisano
  • Autor

Niee no - wspomnialem ze mialo bugi (a jaki soft nie ma...), cenie wingsa ale przedkladam Silo. Wyjatkowo mi podchodzi - wlasnie zaczalem rozgryzac co tu nowego w 2.1. Surface tool na prawde niezly, musze go sprawdzic w jakims retopo bo na razie tylko sie pobawilem...

Napisano

zassałem demo 2.1.1 i powiedzcie mi może o ile używacie tego softu gdzie wyświetla się ilość face w wievporcie.

Napisano

EDIT: O fak, wiedziałem że coś nie tak z tym numerkiem 2.1.1...:D Ktoś tu nekrofilię uprawia:D

 

A ja o ile wingsa nie mogę przełknąć za nic nie wiedzieć czemu,

tak silo mi spasowało bardzo.

Napisano

Levus a szto nie tak z tym numerkiem_

Napisano

To że to wątek sprzed roku chyba. A co do silo to bardzo fajny soft. Nie licząc mapowania, które i tak zawsze w blenderze robię.

Napisano

mandragora: Editors/Options/Scene Info

 

a wersja 2.1.1 juz chyba od roku widnieje i nic się w tej kwestii nie zmienia - błędów od cholery, że nie idzie pracować :/

Napisano

obecnie nad Silo pracują tylko 2 osoby i jest duże prawdopodobieństwo, że się nie doczekamy nowej wersji :( na oficjalnym forum każdy temat jaki porusza "progress" jest natychmiast zamykany i kasowany. Masakra.

Szkoda,bo jak dla mnie to najlepszy modeller jaki powstał... gdyby tylko wyjąć z niego te bugi :/

Napisano

Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa.

Napisano
  mandragora napisał:
Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa.

 

najgorsze w Silo moim zdaniem jest UV... i nie tyle rozkładanie UV'ałek, co ich późniejsze wgrywanie. Człowiek się namęczy, nagra i pójdzie spać szczęśliwy, a następnego dnia po wgraniu... masssakra :/

Staram się wszystko co zrobię w Silo, od razu wrzucać do Maya, żeby dwa razy nie robić tego samego :-)

 

ps. na Mac'u jest to samo :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności