Nezumi Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 Ukazala sie nowa wersja znakomitego a przy tym taniego jak barszcz modelera Silo. Teraz mozna go zakupic 10% taniej na dodatek, wiec tym bardziej polecam! http://www.nevercenter.com/ trialek do zassania TUTAJ
Reanimator Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 Jezeli chociaz polowa bugow zostala naprawiona, to soft faktycznie jest znakomity.
Nezumi Napisano 14 Sierpień 2008 Autor Napisano 14 Sierpień 2008 Nie mam pojecia dlaczego nie ujawnily sie te potworne a legendarne bugi u mnie a korzystam z silosa niemal codziennie... Moze ma to jakis zwiazek z tym ze nie reinstaluje windowsa co miesiac i nie pamietam jak wyglada blue screen..? Co by to nie bylo, cytat ze stronki: "Silo 2.1 includes literally hundreds of small bug fixes and feature improvements". ;)
Reanimator Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 (edytowane) Wiesz co, bugi z backface culling, bugi z narzedziami, z symmetry, niedzialajace skroty, itp... upierdliwosci drobne, ale upierdliwe ;) Nie chodzi o wywalanie sie softu. Edytowane 14 Sierpień 2008 przez Reanimator
Nezumi Napisano 14 Sierpień 2008 Autor Napisano 14 Sierpień 2008 Przyznaje sie bez bicia ze z instance mirror nie raz nie dwa mialem jaja ;) bywalo juz ze zaczynalem obiekt od poczatku bo sie programikowi cus sp.... sulo sie. Na pewno jest duze pole do popisu w poprawkach do silosa ale jest tak cholernie wygodny... Przynajmniej jak dla mnie ;)
Reanimator Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 A wez mi nawet nie mow... instance mirror to koszmarek ;)
JmTm00 Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 hm,nawet nie liznąłem tego softu...pamietam jednak ze kiedyś miałem okazje zaczepić sie o mudboxa, i tam sculting był na poziomie kilku fps (nie ma jak Zibrasz ;) Czy ten soft tez taki cięzki dla procka jest? Ot tak z ciekawości zapytuje, pozdro
kubi Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Na viście się straszanie poprzednia wersja kaszaniła, ciekawe jak ta.
the_fgdf Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Tu pewnie też wystarczy nacisnąć spacje.
Reanimator Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 JmTm: Silo nie jest sculpterem. Co prawda ma tam jakies narzedzia, ale raczej nie porownywalbym go ze Zbrushem, czy nawet Mudboxem.
JmTm00 Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Reanimator: a widzisz, człowiek głupi taki jest :D hm, wydaje być sie przyjazny ten programik, nie ma co smęcić najlepiej sprawdzić.
Kirian Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 Hey! podchodziłem do Silo pare razy i zawsze wracałem do .... Wingsa;] te bugi o ktorych mowi Reanimator to prawda i Nezumi to ze muszę zaczynac model od nowa wystarczy do 'delete' softu zresztą Silo i tak konfiguruje tak jak Wingsa;] tyle ze rozbudowanego z gizmo i paroma fajnymi patentami wielki plus silo to mozliwośc konfiguracji, i dlatego dam jeszcze jedna szanse tej nowej wersji:)
Nezumi Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 Niee no - wspomnialem ze mialo bugi (a jaki soft nie ma...), cenie wingsa ale przedkladam Silo. Wyjatkowo mi podchodzi - wlasnie zaczalem rozgryzac co tu nowego w 2.1. Surface tool na prawde niezly, musze go sprawdzic w jakims retopo bo na razie tylko sie pobawilem...
mandragora Napisano 31 Grudzień 2009 Napisano 31 Grudzień 2009 zassałem demo 2.1.1 i powiedzcie mi może o ile używacie tego softu gdzie wyświetla się ilość face w wievporcie.
Levus Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 EDIT: O fak, wiedziałem że coś nie tak z tym numerkiem 2.1.1...:D Ktoś tu nekrofilię uprawia:D A ja o ile wingsa nie mogę przełknąć za nic nie wiedzieć czemu, tak silo mi spasowało bardzo.
Lucek Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 To że to wątek sprzed roku chyba. A co do silo to bardzo fajny soft. Nie licząc mapowania, które i tak zawsze w blenderze robię.
Chrupek Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 mandragora: Editors/Options/Scene Info a wersja 2.1.1 juz chyba od roku widnieje i nic się w tej kwestii nie zmienia - błędów od cholery, że nie idzie pracować :/
AdiJager Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 obecnie nad Silo pracują tylko 2 osoby i jest duże prawdopodobieństwo, że się nie doczekamy nowej wersji :( na oficjalnym forum każdy temat jaki porusza "progress" jest natychmiast zamykany i kasowany. Masakra. Szkoda,bo jak dla mnie to najlepszy modeller jaki powstał... gdyby tylko wyjąć z niego te bugi :/
mandragora Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa.
Chrupek Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa. najgorsze w Silo moim zdaniem jest UV... i nie tyle rozkładanie UV'ałek, co ich późniejsze wgrywanie. Człowiek się namęczy, nagra i pójdzie spać szczęśliwy, a następnego dnia po wgraniu... masssakra :/ Staram się wszystko co zrobię w Silo, od razu wrzucać do Maya, żeby dwa razy nie robić tego samego :-) ps. na Mac'u jest to samo :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się