Napisano 14 Sierpień 200816 l Ukazala sie nowa wersja znakomitego a przy tym taniego jak barszcz modelera Silo. Teraz mozna go zakupic 10% taniej na dodatek, wiec tym bardziej polecam! http://www.nevercenter.com/ trialek do zassania TUTAJ
Napisano 14 Sierpień 200816 l Jezeli chociaz polowa bugow zostala naprawiona, to soft faktycznie jest znakomity.
Napisano 14 Sierpień 200816 l Autor Nie mam pojecia dlaczego nie ujawnily sie te potworne a legendarne bugi u mnie a korzystam z silosa niemal codziennie... Moze ma to jakis zwiazek z tym ze nie reinstaluje windowsa co miesiac i nie pamietam jak wyglada blue screen..? Co by to nie bylo, cytat ze stronki: "Silo 2.1 includes literally hundreds of small bug fixes and feature improvements". ;)
Napisano 14 Sierpień 200816 l Wiesz co, bugi z backface culling, bugi z narzedziami, z symmetry, niedzialajace skroty, itp... upierdliwosci drobne, ale upierdliwe ;) Nie chodzi o wywalanie sie softu. Edytowane 14 Sierpień 200816 l przez Reanimator
Napisano 14 Sierpień 200816 l Autor Przyznaje sie bez bicia ze z instance mirror nie raz nie dwa mialem jaja ;) bywalo juz ze zaczynalem obiekt od poczatku bo sie programikowi cus sp.... sulo sie. Na pewno jest duze pole do popisu w poprawkach do silosa ale jest tak cholernie wygodny... Przynajmniej jak dla mnie ;)
Napisano 15 Sierpień 200816 l hm,nawet nie liznąłem tego softu...pamietam jednak ze kiedyś miałem okazje zaczepić sie o mudboxa, i tam sculting był na poziomie kilku fps (nie ma jak Zibrasz ;) Czy ten soft tez taki cięzki dla procka jest? Ot tak z ciekawości zapytuje, pozdro
Napisano 15 Sierpień 200816 l JmTm: Silo nie jest sculpterem. Co prawda ma tam jakies narzedzia, ale raczej nie porownywalbym go ze Zbrushem, czy nawet Mudboxem.
Napisano 15 Sierpień 200816 l Reanimator: a widzisz, człowiek głupi taki jest :D hm, wydaje być sie przyjazny ten programik, nie ma co smęcić najlepiej sprawdzić.
Napisano 15 Sierpień 200816 l Hey! podchodziłem do Silo pare razy i zawsze wracałem do .... Wingsa;] te bugi o ktorych mowi Reanimator to prawda i Nezumi to ze muszę zaczynac model od nowa wystarczy do 'delete' softu zresztą Silo i tak konfiguruje tak jak Wingsa;] tyle ze rozbudowanego z gizmo i paroma fajnymi patentami wielki plus silo to mozliwośc konfiguracji, i dlatego dam jeszcze jedna szanse tej nowej wersji:)
Napisano 17 Sierpień 200816 l Autor Niee no - wspomnialem ze mialo bugi (a jaki soft nie ma...), cenie wingsa ale przedkladam Silo. Wyjatkowo mi podchodzi - wlasnie zaczalem rozgryzac co tu nowego w 2.1. Surface tool na prawde niezly, musze go sprawdzic w jakims retopo bo na razie tylko sie pobawilem...
Napisano 31 Grudzień 200915 l zassałem demo 2.1.1 i powiedzcie mi może o ile używacie tego softu gdzie wyświetla się ilość face w wievporcie.
Napisano 2 Styczeń 201015 l EDIT: O fak, wiedziałem że coś nie tak z tym numerkiem 2.1.1...:D Ktoś tu nekrofilię uprawia:D A ja o ile wingsa nie mogę przełknąć za nic nie wiedzieć czemu, tak silo mi spasowało bardzo.
Napisano 4 Styczeń 201015 l To że to wątek sprzed roku chyba. A co do silo to bardzo fajny soft. Nie licząc mapowania, które i tak zawsze w blenderze robię.
Napisano 4 Styczeń 201015 l mandragora: Editors/Options/Scene Info a wersja 2.1.1 juz chyba od roku widnieje i nic się w tej kwestii nie zmienia - błędów od cholery, że nie idzie pracować :/
Napisano 4 Styczeń 201015 l obecnie nad Silo pracują tylko 2 osoby i jest duże prawdopodobieństwo, że się nie doczekamy nowej wersji :( na oficjalnym forum każdy temat jaki porusza "progress" jest natychmiast zamykany i kasowany. Masakra. Szkoda,bo jak dla mnie to najlepszy modeller jaki powstał... gdyby tylko wyjąć z niego te bugi :/
Napisano 4 Styczeń 201015 l Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa.
Napisano 4 Styczeń 201015 l Dzięki Chrupek, silo fajne jest, wszystko ma schowane co może iść niektórym bardzo na rękę, ale niech pozbędą się błędów, pierwsze co sprawdziłem to bevel i jak robisz bevel na raz to jest ok a jak zaczynasz kombinować to straszna masakra wychodzi. Co do wydajności na moim sprzęcie to blender lepiej działa. najgorsze w Silo moim zdaniem jest UV... i nie tyle rozkładanie UV'ałek, co ich późniejsze wgrywanie. Człowiek się namęczy, nagra i pójdzie spać szczęśliwy, a następnego dnia po wgraniu... masssakra :/ Staram się wszystko co zrobię w Silo, od razu wrzucać do Maya, żeby dwa razy nie robić tego samego :-) ps. na Mac'u jest to samo :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto