Napisano 19 Sierpień 200816 l Zachęcam do rzucenia okiem na interesujący projekt naukowców z University of Washington w Seattle. Stworzyli oni system pozwalający na polepszenie jakości filmu wideo (wideo sceny statycznej) wykorzystując pojedyncze zdjęcia tej samej sceny. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=300
Napisano 19 Sierpień 200816 l jak dla mnie masakra. teraz to sie zacznie wrzucanie niesamowitości na youtuba.pzdr
Napisano 19 Sierpień 200816 l Łohoho. Renderujesz co którąś klatkę w hi-res, dokładasz do filmu średniej lub bidnej jakości i masz super jakość w mniejszej cenie. Więc po co przepłacać. ;) Coś na kształt niusa dziesięciolecia.
Napisano 19 Sierpień 200816 l ohoho. Renderujesz co którąś klatkę w hi-res, dokładasz do filmu średniej lub bidnej jakości i masz super jakość w mniejszej cenie. Więc po co przepłacać. ;) Coś na kształt niusa dziesięciolecia. Jeśli działa szybciej niż rendering i dokładnie, to może i owszem. Ale czy rzeczywiście będzie to jakość, jak od razu wyrenderowane w HiRes?
Napisano 19 Sierpień 200816 l Jak dla mnie - to jest po prostu świetne, naprawdę bardzo zaawansowane algorytmy.
Napisano 19 Sierpień 200816 l Jeśli działa szybciej niż rendering i dokładnie, to może i owszem. Ale czy rzeczywiście będzie to jakość, jak od razu wyrenderowane w HiRes?Wystarczy już jakiś twór pośredniej jakości i gra jest warta świeczki. :)
Napisano 20 Sierpień 200816 l wczesniej nie obejrzalem filmiku - kopie tylki ta technologia :O Z tymi kwiatkami przyklad mnie zmiazdzyl - mam nadzieje ze chociaz potrzebowali zdjec tego co bylo za znakiem bo jak nie to to jest chore LOL.
Napisano 20 Sierpień 200816 l Niesamowite. Wyobrażacie sobie co to będzie jak zaczną te technike stosować w grach RT3D??
Napisano 20 Sierpień 200816 l Łohoho. Renderujesz co którąś klatkę w hi-res, dokładasz do filmu średniej lub bidnej jakości i masz super jakość w mniejszej cenie. Więc po co przepłacać. ;) Coś na kształt niusa dziesięciolecia. w 3d to możesz zbejkować tekstury i będziesz miał to samo.
Napisano 20 Sierpień 200816 l Czyli algorytm buduje z-mape i na podstawie niej robi ze zdjęcia paralax occlusion... Założenie proste i wykonanie jak widzę udane. Pewnie przy produkcji filmów CG z ładną z-mapą i identycznym oświetleniem renderów i filmiku efekt będzie o niebo lepszy. Teraz będzie się ściągać z torrentów film w divx-ie, do tego zestaw screenów z Bluray'a i mamy HD jak sie patrzy ;D
Napisano 20 Sierpień 200816 l w 3d to możesz zbejkować tekstury i będziesz miał to samo.Ale to chyba dalej nie jest tak szybkie jak wpakowanie filmu i zdjęć, kliknięcie play i pójście na kawę. :)
Napisano 20 Sierpień 200816 l Teraz będzie się ściągać z torrentów film w divx-ie, do tego zestaw screenów z Bluray'a i mamy HD jak sie patrzy ;D Bez przesady. Trzeba osobną klatkę każdego ujęcia ściągać, więc raczej mało opłacalne.
Napisano 20 Sierpień 200816 l Imo to dalej bardziej do zastosowan domowych bo to co tam widac, nie posiada jakosci produkcyjnej (przynajmniej jesli chodzi o ten pierwszy). A sam efekt mozna osiagnac dobrze przygotowujac te fotki wrzucic projekcje z kamery, do tego strackowac filmik i mamy praktycznie to samo, a do tego z lepsza jakoscia i wieksza kontrola choc fakt, szybciej. Popatrzcie na film - Revenge of the Sith, praktycznie polowa setow robiona jest z fotek z planu i wlasnie wkladana w technologii 2,5D. Co do usuwania obiektow juz od jakiegos czasu sa programiki Mokey i Monet oferujace podobne mozliwosci :) Moze do vizek, ale dalej, GI mozna zbake'owac, a nie sadze ze tak idealnie ta technologia odwzoruje wszelakie rzeczy z raytracigiem. Mimo wszystko brawa za technologie! :)
Napisano 20 Sierpień 200816 l a czy ktokolwiek przeczytał, że obróbka JEDNEJ klatki zajmuje 5 minut? :)
Napisano 20 Sierpień 200816 l Dobra....znaczy że profesja "operator" (kamery) moze iść na śmieci, czekam zatem na wszystkie te filmy "profesjonalistów" ;))\ [bIG (sad)JOKE]
Napisano 21 Sierpień 200816 l Kto mi to wytłumaczy, bo ja nic nie rozumiem. Klatka HD - 20 min. renderingu. Klatka LD - 5 minut. Zmontowanie - 5 minut. I w pół godziny mamy to co w 20 minut? o.O
Napisano 21 Sierpień 200816 l Nie wiem czy doczytalista ze to sa czasy na niezoptymalizowanym kodzie - to raz. Dwa ze to nie jest robione z mysla o 3D a widze, ze tu wielu popada w zawodowe zboczenie i wszystko podciaga pod przydatnosc w tym fachu ;) Co do jakosci produkcyjnej - chyba nikt nie bedzie krecil filmu ze znakiem zaslaniajacym mu kamere, prawda? :D A z drugiej strony moze byc na przyklad w filmie dokumentalnym jakas miejscowa, ze nie mozna usunac/zniszczyc jakiegos elementu po prostu sprzed kamery zeby ladnie sfilmowac to co jest za nim - wtedy moze sie to bardzo przydac.
Napisano 21 Sierpień 200816 l "Co do jakosci produkcyjnej - chyba nikt nie bedzie krecil filmu ze znakiem zaslaniajacym mu kamere, prawda?" oj zdziwil bys sie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto