kellyq Napisano 2 Lipiec 2009 Autor Napisano 2 Lipiec 2009 czy teraz lepiej ?? render 1'12h- yafray+blender a z słabym AA ciężko będzie coś zrobić ale pomyłę nad tym
09121986 Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 na moje oko jeszcze z oswietleniem poexperymentowalbym ;) moze troszke zblurrowal odbicia na lakierze , i to studio takie jakies smutne ... No i AA obowiazkowo , bo rzuca sie w oczy :( z blenderem nie pomoge bo nigdy nawet nie wlaczałem ... Pozdro
kellyq Napisano 5 Lipiec 2009 Autor Napisano 5 Lipiec 2009 (edytowane) czy "ten" kierunek jest odpowiedni Edytowane 6 Lipiec 2009 przez kellyq
soshka.cg Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Co do autek - to na tym forum jest bardzo dużo fachowców i Oni pewnie wypowiedzą się co do "caringu" (taką nazwę sobie wymyśliłem) ale ja mogę powiedzieć jedno - podoba mi się twój modeling, widzę że dbasz o szczegóły. Jeżeli jeszcze dodamy do tego że jest to wszycho robione w blenderze - to masz ode mnie 5*
kellyq Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Napisano 16 Lipiec 2009 (edytowane) update hondy /// ferrari Edytowane 19 Lipiec 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 21 Lipiec 2009 Autor Napisano 21 Lipiec 2009 (edytowane) a domyślacię się co to jest xD // smutno tak samemu do siebie pisać // siaty --poprawka na tył-- Edytowane 24 Lipiec 2009 przez kellyq
Houston Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 a domyślacię się co to jest xD Ja wiem! To musi być Ferrari 599 GTB ;) Świetnie Ci to idzie jak na razie, chociaż chyba coś się dzieje niedobrego przy łączeniu przedniej części dachu z tylnią.
GrześDuro Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Moze zmien kolor studia zeby bardziej pasowal do ferrari? i sprobuj uzywac plane'ów z gradientami do odbic na lakierze. Efekt moim zdaniem fajniejszy, troche wzbogaci calość. Tarcze niepowinny byc chromowane(to nie chopper) nie wspominajac o zaciskach. Pozatym materiał felg trzeba poprawic. Wyglada jakby warstwa chromu miala z 0,5 cm;P Raczej pasuje do tlustego Escalade'a niz do "wloskiego eleganta". Mozesz dodac detal np wycieraczki spryskiwacze na masce i takie duperele(o ile w tym aucie je widac nie mam referki przed oczami) Nie jest źle. Powodzenia;)
kellyq Napisano 25 Lipiec 2009 Autor Napisano 25 Lipiec 2009 Moze zmien kolor studia zeby bardziej pasowal do ferrari? i sprobuj uzywac plane'ów z gradientami do odbic na lakierze. Efekt moim zdaniem fajniejszy, troche wzbogaci calość. Tarcze niepowinny byc chromowane(to nie chopper) nie wspominajac o zaciskach. Pozatym materiał felg trzeba poprawic. Wyglada jakby warstwa chromu miala z 0,5 cm;P Raczej pasuje do tlustego Escalade'a niz do "wloskiego eleganta". Mozesz dodac detal np wycieraczki spryskiwacze na masce i takie duperele(o ile w tym aucie je widac nie mam referki przed oczami) Nie jest źle. Powodzenia;) chodzi Ci o wcześniejsze Ferrari? ==== przedni reflektor
GrześDuro Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Tak o to starsze w studio. A ten reflektor od gtb... mozesz pokazac wikszego screena? zeby obejmowal przod bo wydaje mi sie ze powinien być węższy
GrześDuro Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 ogladam referki i co chwila... Ahh jakie to auto piekne:) Reflektory spoko, dojda klosze to wydadza sie węższe, ale ten bumer nie przejdzie. Pognieciony jakby go ktos palnikiem podtopił.. Pomecz go a wysilek sie opłaci
kellyq Napisano 26 Lipiec 2009 Autor Napisano 26 Lipiec 2009 dzięki , powalcze jeszcze z nim, poszukuję zdjęć wycieraczek, wiecie gdzie mogę je znaleźć?
blomd Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 (edytowane) trochę miejscami krzywo, ale ogólnie ładnie :) Widzę, że w darmowym blenderze można całkiem niezłe rzeczy robić :P Edytowane 27 Lipiec 2009 przez blomd
Mylek Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Popracuj nad przednim reflektorem bo troche się z orginałem nie zgadza PS.Tez modeluje to ferrari prawie skończylem ale narazie brak mi chęci :)
kellyq Napisano 30 Lipiec 2009 Autor Napisano 30 Lipiec 2009 (edytowane) update hondy od razu mówię, że hamulec nie jest za blisko koła, tak się tylko wydaje reflektor ferrari postaram się poprawić Edytowane 30 Lipiec 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 2 Sierpień 2009 Autor Napisano 2 Sierpień 2009 (edytowane) tył Ferrari Edytowane 2 Sierpień 2009 przez kellyq
Gość slavek Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Możesz się pochwalić jak robisz takie fajne rendery? Pozdro ;)
peter_f Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Zazdroszczę jak diabli umiejętności! Jesteś dla mnie kolejnym Mistrzem przez duże M! Złoto dla Ciebie! 5*****
blomd Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 taka pierdółka :) A tak poza tym to bardzo ładnie :P
kellyq Napisano 9 Sierpień 2009 Autor Napisano 9 Sierpień 2009 taka pierdółka :) A tak poza tym to bardzo ładnie :P dzięki za czujność taki mały przerywnik-------- napęd: 8x8 waga: 22t długość: 9.13m moc silnika 525 KM porównując wielkość kół to coś jakby tylne koła np. URSUSA C-360
Lukasz_D Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 Szacunek dla Ciebie. Chcialbym miec chociaz troche takich umiejetnosci jak TY.
kellyq Napisano 10 Sierpień 2009 Autor Napisano 10 Sierpień 2009 HHMUT MAZ-537 mam racje?:P no i całą dramaturgię sz... trafił :), brawo dla Ciebie , po czym poznałeś? jeszcze muszę zakończenia dużego protektora poprawić
blomd Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 mam takie małe pytanko :P w pierwszym renderze na tej stronie, napisy na oponie robiłeś displacementem, czy modelowałeś?
kellyq Napisano 12 Sierpień 2009 Autor Napisano 12 Sierpień 2009 mam takie małe pytanko :P w pierwszym renderze na tej stronie, napisy na oponie robiłeś displacementem, czy modelowałeś? na oponie nałożoną mam bump mapę ;) ------------- koło maz-a z bump mapką szukałem na necie zdjęć tego koła .... i ciężko jest z tym, tyle co udało mi się odczytać z jednego z zabłoconych kół ------------------------------- update ferrari 599gtb studio- raczej nic lepszego nie wymyślę kolor myślę, że pasuje do tego wozu reszta- trochę niektóre materiały mi się pokiełbasiły reszta której nie widać- spoko będzie oceniajcie bo to ostatnia szansa na krytykę, pozdro kompresja dała o sobie znać :-(
M4rcus Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 hahaXD strzalka na oponie maza - rox XD co do autka - tylna krawedz miedzy zderzakiem a tylnym/lewym bokiem bardzo mizernie wyglada, cos koslawo
kellyq Napisano 15 Sierpień 2009 Autor Napisano 15 Sierpień 2009 hahaXD strzalka na oponie maza - rox XD co do autka - tylna krawedz miedzy zderzakiem a tylnym/lewym bokiem bardzo mizernie wyglada, cos koslawo względem tej krawędzi to gdy się patrzy z boku, tyłu to jest prosto, nie wiem dlaczego wygląda na krzywą, pozdro ostateczny render HI-RES
plasti Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 nie dokonca dobrze wyglada te zaokraglenie na rurach wydechowych w karoserii, posciagalo ci material, musisz przy chamfer poweldowac verty gdzie stykaly sie 3 liniei z vrtexuw zrobic 2 bedziesz widzial, wtedy sie tego pozbedziesz... a co do tej tego tylu to wyobliło ci do wewnatrz lekko chamfera i dlatego to tak wyglada
kellyq Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 postaram się coś z tym zrobić, a czy pomógł by mi ktoś w ustawieniach studia pod vray tzn. czym świecić, ustawienia GI , materiałów, ewentualnie założył bym z kimś team ---------------------------- małe co nieco
Oleksiak Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Nie wiem czy o taki o którym samemu kiedyś nie myślałem czyli zebrać się i zrobić jakiś złożony model, rozłożyć prace na kilka osób czy coś takiego ale skill mały więc siedzę cicho (póki co ;])
kellyq Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 Oleksiak dobrze mówi, pojedynczo ciężko jest coś zrobić tak na perfect, team=grupa=pasjonaci=wspólne zainteresowania 3D ;)
kellyq Napisano 21 Sierpień 2009 Autor Napisano 21 Sierpień 2009 (edytowane) łabdejt // i siaty Edytowane 30 Sierpień 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 2 Wrzesień 2009 Autor Napisano 2 Wrzesień 2009 próbuję to jakoś w zewnętrznym środowisku ogarnąć, materiały do poprawy oczywiście
Oleksiak Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Aaaaaaa !!!! świat się wali WSZYSCY ZGINIEMY :p - to chyba tak nie powinno wyglądać ?
kellyq Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 co nie powinno tak wyglądać??? -------------------- coś z innej beczki, już na wykończeniu- blender i zero postprodukcji poza nim
Orangegraphics Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 trochę woskowo ale generalnie bardzo bardzo fajnie, do ps myślę że dla magików świetna baza
dac77 Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Modeling dobrze, teksturki i bump nienajgorzej, ale zrób coś z filtrem AA bo strasznie ostre i zębate. Ponadto włosy i rzęsy niezbyt realistyczne. Niestety w Blenderze o to dosyć trudno.
plasti Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 brak mi słow....... 0.o niesamowite!!!!!!!!!!!
Gość User190 Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Świetny modelik, ale u normalnych ludzi usta tak nie wyglądają - to nie powinna być prosta linia. Rzuć okiem na refki. Pozdrawiam
kellyq Napisano 20 Wrzesień 2009 Autor Napisano 20 Wrzesień 2009 Świetny modelik, ale u normalnych ludzi usta tak nie wyglądają - to nie powinna być prosta linia. Rzuć okiem na refki. Pozdrawiam dzięki, poprawię a tymczasem lilia biała
trosiek Napisano 20 Wrzesień 2009 Napisano 20 Wrzesień 2009 bardzo ładny model. Teraz to jakoś ładnie wyrenderuj :)
Gomez Napisano 20 Wrzesień 2009 Napisano 20 Wrzesień 2009 Dawno nie widziałe na forum tak ładnego kobiecego portretu. Może byc jeszcze lepiej, szkoda by było gdybyś to tak zostawił.
kellyq Napisano 22 Wrzesień 2009 Autor Napisano 22 Wrzesień 2009 dzięki za wskazówki, he he na pewno tego nie zostawię , to taka moja perełka ............................. odnośnie lilii, biała chyba jednak nie będzie, nie mam fotek dobrych, ale jak by ktoś miał namiary to bym prosił
Tomala Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Bardzo very much ładnie, miałem jeszcze niedawno w ogrodzie białą ale już nie mam. Co do textury to myślę że mógłbyś się pokusić o ręczne namalowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się