Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor czy teraz lepiej ?? render 1'12h- yafray+blender a z słabym AA ciężko będzie coś zrobić ale pomyłę nad tym
Napisano 2 Lipiec 200915 l na moje oko jeszcze z oswietleniem poexperymentowalbym ;) moze troszke zblurrowal odbicia na lakierze , i to studio takie jakies smutne ... No i AA obowiazkowo , bo rzuca sie w oczy :( z blenderem nie pomoge bo nigdy nawet nie wlaczałem ... Pozdro
Napisano 5 Lipiec 200915 l Autor czy "ten" kierunek jest odpowiedni Edytowane 6 Lipiec 200915 l przez kellyq
Napisano 5 Lipiec 200915 l Co do autek - to na tym forum jest bardzo dużo fachowców i Oni pewnie wypowiedzą się co do "caringu" (taką nazwę sobie wymyśliłem) ale ja mogę powiedzieć jedno - podoba mi się twój modeling, widzę że dbasz o szczegóły. Jeżeli jeszcze dodamy do tego że jest to wszycho robione w blenderze - to masz ode mnie 5*
Napisano 21 Lipiec 200915 l Autor a domyślacię się co to jest xD // smutno tak samemu do siebie pisać // siaty --poprawka na tył-- Edytowane 24 Lipiec 200915 l przez kellyq
Napisano 25 Lipiec 200915 l a domyślacię się co to jest xD Ja wiem! To musi być Ferrari 599 GTB ;) Świetnie Ci to idzie jak na razie, chociaż chyba coś się dzieje niedobrego przy łączeniu przedniej części dachu z tylnią.
Napisano 25 Lipiec 200915 l Moze zmien kolor studia zeby bardziej pasowal do ferrari? i sprobuj uzywac plane'ów z gradientami do odbic na lakierze. Efekt moim zdaniem fajniejszy, troche wzbogaci calość. Tarcze niepowinny byc chromowane(to nie chopper) nie wspominajac o zaciskach. Pozatym materiał felg trzeba poprawic. Wyglada jakby warstwa chromu miala z 0,5 cm;P Raczej pasuje do tlustego Escalade'a niz do "wloskiego eleganta". Mozesz dodac detal np wycieraczki spryskiwacze na masce i takie duperele(o ile w tym aucie je widac nie mam referki przed oczami) Nie jest źle. Powodzenia;)
Napisano 25 Lipiec 200915 l Autor Moze zmien kolor studia zeby bardziej pasowal do ferrari? i sprobuj uzywac plane'ów z gradientami do odbic na lakierze. Efekt moim zdaniem fajniejszy, troche wzbogaci calość. Tarcze niepowinny byc chromowane(to nie chopper) nie wspominajac o zaciskach. Pozatym materiał felg trzeba poprawic. Wyglada jakby warstwa chromu miala z 0,5 cm;P Raczej pasuje do tlustego Escalade'a niz do "wloskiego eleganta". Mozesz dodac detal np wycieraczki spryskiwacze na masce i takie duperele(o ile w tym aucie je widac nie mam referki przed oczami) Nie jest źle. Powodzenia;) chodzi Ci o wcześniejsze Ferrari? ==== przedni reflektor
Napisano 26 Lipiec 200915 l Tak o to starsze w studio. A ten reflektor od gtb... mozesz pokazac wikszego screena? zeby obejmowal przod bo wydaje mi sie ze powinien być węższy
Napisano 26 Lipiec 200915 l ogladam referki i co chwila... Ahh jakie to auto piekne:) Reflektory spoko, dojda klosze to wydadza sie węższe, ale ten bumer nie przejdzie. Pognieciony jakby go ktos palnikiem podtopił.. Pomecz go a wysilek sie opłaci
Napisano 26 Lipiec 200915 l Autor dzięki , powalcze jeszcze z nim, poszukuję zdjęć wycieraczek, wiecie gdzie mogę je znaleźć?
Napisano 27 Lipiec 200915 l trochę miejscami krzywo, ale ogólnie ładnie :) Widzę, że w darmowym blenderze można całkiem niezłe rzeczy robić :P Edytowane 27 Lipiec 200915 l przez blomd
Napisano 27 Lipiec 200915 l Popracuj nad przednim reflektorem bo troche się z orginałem nie zgadza PS.Tez modeluje to ferrari prawie skończylem ale narazie brak mi chęci :)
Napisano 30 Lipiec 200915 l Autor update hondy od razu mówię, że hamulec nie jest za blisko koła, tak się tylko wydaje reflektor ferrari postaram się poprawić Edytowane 30 Lipiec 200915 l przez kellyq
Napisano 3 Sierpień 200915 l Zazdroszczę jak diabli umiejętności! Jesteś dla mnie kolejnym Mistrzem przez duże M! Złoto dla Ciebie! 5*****
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor taka pierdółka :) A tak poza tym to bardzo ładnie :P dzięki za czujność taki mały przerywnik-------- napęd: 8x8 waga: 22t długość: 9.13m moc silnika 525 KM porównując wielkość kół to coś jakby tylne koła np. URSUSA C-360
Napisano 9 Sierpień 200915 l Szacunek dla Ciebie. Chcialbym miec chociaz troche takich umiejetnosci jak TY.
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor HHMUT MAZ-537 mam racje?:P no i całą dramaturgię sz... trafił :), brawo dla Ciebie , po czym poznałeś? jeszcze muszę zakończenia dużego protektora poprawić
Napisano 10 Sierpień 200915 l mam takie małe pytanko :P w pierwszym renderze na tej stronie, napisy na oponie robiłeś displacementem, czy modelowałeś?
Napisano 12 Sierpień 200915 l Autor mam takie małe pytanko :P w pierwszym renderze na tej stronie, napisy na oponie robiłeś displacementem, czy modelowałeś? na oponie nałożoną mam bump mapę ;) ------------- koło maz-a z bump mapką szukałem na necie zdjęć tego koła .... i ciężko jest z tym, tyle co udało mi się odczytać z jednego z zabłoconych kół ------------------------------- update ferrari 599gtb studio- raczej nic lepszego nie wymyślę kolor myślę, że pasuje do tego wozu reszta- trochę niektóre materiały mi się pokiełbasiły reszta której nie widać- spoko będzie oceniajcie bo to ostatnia szansa na krytykę, pozdro kompresja dała o sobie znać :-(
Napisano 12 Sierpień 200915 l hahaXD strzalka na oponie maza - rox XD co do autka - tylna krawedz miedzy zderzakiem a tylnym/lewym bokiem bardzo mizernie wyglada, cos koslawo
Napisano 15 Sierpień 200915 l Autor hahaXD strzalka na oponie maza - rox XD co do autka - tylna krawedz miedzy zderzakiem a tylnym/lewym bokiem bardzo mizernie wyglada, cos koslawo względem tej krawędzi to gdy się patrzy z boku, tyłu to jest prosto, nie wiem dlaczego wygląda na krzywą, pozdro ostateczny render HI-RES
Napisano 15 Sierpień 200915 l nie dokonca dobrze wyglada te zaokraglenie na rurach wydechowych w karoserii, posciagalo ci material, musisz przy chamfer poweldowac verty gdzie stykaly sie 3 liniei z vrtexuw zrobic 2 bedziesz widzial, wtedy sie tego pozbedziesz... a co do tej tego tylu to wyobliło ci do wewnatrz lekko chamfera i dlatego to tak wyglada
Napisano 19 Sierpień 200915 l Autor postaram się coś z tym zrobić, a czy pomógł by mi ktoś w ustawieniach studia pod vray tzn. czym świecić, ustawienia GI , materiałów, ewentualnie założył bym z kimś team ---------------------------- małe co nieco
Napisano 19 Sierpień 200915 l Nie wiem czy o taki o którym samemu kiedyś nie myślałem czyli zebrać się i zrobić jakiś złożony model, rozłożyć prace na kilka osób czy coś takiego ale skill mały więc siedzę cicho (póki co ;])
Napisano 19 Sierpień 200915 l Autor Oleksiak dobrze mówi, pojedynczo ciężko jest coś zrobić tak na perfect, team=grupa=pasjonaci=wspólne zainteresowania 3D ;)
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor próbuję to jakoś w zewnętrznym środowisku ogarnąć, materiały do poprawy oczywiście
Napisano 3 Wrzesień 200915 l Aaaaaaa !!!! świat się wali WSZYSCY ZGINIEMY :p - to chyba tak nie powinno wyglądać ?
Napisano 13 Wrzesień 200915 l Autor co nie powinno tak wyglądać??? -------------------- coś z innej beczki, już na wykończeniu- blender i zero postprodukcji poza nim
Napisano 13 Wrzesień 200915 l trochę woskowo ale generalnie bardzo bardzo fajnie, do ps myślę że dla magików świetna baza
Napisano 13 Wrzesień 200915 l Modeling dobrze, teksturki i bump nienajgorzej, ale zrób coś z filtrem AA bo strasznie ostre i zębate. Ponadto włosy i rzęsy niezbyt realistyczne. Niestety w Blenderze o to dosyć trudno.
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Świetny modelik, ale u normalnych ludzi usta tak nie wyglądają - to nie powinna być prosta linia. Rzuć okiem na refki. Pozdrawiam
Napisano 20 Wrzesień 200915 l Autor Świetny modelik, ale u normalnych ludzi usta tak nie wyglądają - to nie powinna być prosta linia. Rzuć okiem na refki. Pozdrawiam dzięki, poprawię a tymczasem lilia biała
Napisano 20 Wrzesień 200915 l Dawno nie widziałe na forum tak ładnego kobiecego portretu. Może byc jeszcze lepiej, szkoda by było gdybyś to tak zostawił.
Napisano 22 Wrzesień 200915 l Autor dzięki za wskazówki, he he na pewno tego nie zostawię , to taka moja perełka ............................. odnośnie lilii, biała chyba jednak nie będzie, nie mam fotek dobrych, ale jak by ktoś miał namiary to bym prosił
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Bardzo very much ładnie, miałem jeszcze niedawno w ogrodzie białą ale już nie mam. Co do textury to myślę że mógłbyś się pokusić o ręczne namalowanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto