Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ale mnie tu dawno nie było, ba jak ja juz dawno nic wiekszego nie modelowalem wiec tak by nie zapomniec jak sie surfuje nurbsami powolutku bedzie sobie powstawac seacik.

No i wypociny ;) pomiedzy piciem, a leczeniem kaca :).

 

seatcoupe1ju4.jpg

seatcoupeof2.jpg

Edytowane przez Bzyku
  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe postaram sie skonczyc o ile nie bede sie wdawal zbytnio w szczegoly.

Freedom Fighter- mi ostatnio tez cos nawet sie skupic niemoge. Bo wlasnie to jest najgorsze w nurbsach trzeba miec kupe wolnego czasu ktorego czesto jest brak i doba jest za krotka.

Napisano

Ładne powierzchnie, chociaż linie jakieś chaotyczne, ale pewnie tak musi być ;) ale dlaczego wybrałeś taki brzydki samochód i wogóle z której strony to coupe? dla mnie to zwykły hatchback ;)

Napisano

dynia -> widzisz ja uwielbiaam nurbsy i jakos do poly sie przekonac nigdy nie moglem tak jakos mi zostalo :).

 

pecet-> musi nie musi wszystko mozna na wiele sposobow zrobic kwestia uznania gdzies kiedys na stronie icem zobaczylem siatke i tak mi sie spodobala ze wszystko tak pionowo proste linie ze zaczalem sie babrac tak w rhino choc problem jest taki ze wszystko trzeba matchowac.no i czemu to uznali za coupe hym sam niewiem ale takich pseudocoupe jest wiele, a czy brzydki jakby tak spojrzec na caly koncern VW to i tak seaty sa najladniejsze.

 

RA -> a prosze cie bardzo :) zadna tajemnica :).

 

seatcoupe2nv7.jpg

seatcoupe3fy3.jpg

Napisano

Ale dziwnie to wygląda:P Jak uczyłeś sie nurbów miałeś jakies konkretne źrodło czy tak jakoś szło?

 

"a czy brzydki jakby tak spojrzec na caly koncern VW to i tak seaty sa najladniejsze."

Ja wole audi jednak choć są juz bardzo oklepane.

Napisano

raczej sam metodą prob i bledow szukajac narzedzi i napewno tez inspirujac sie jakimis siatkami pro modeli nurbsowych.

Audi jedno jest ladne R8 reszta to standardowe niemieckie pudelka ale o gustach sie nie dyskutuje :).

Napisano

ładnie :)

też ostatnio ją zrobiłem ale w poly więc pewnie twoja będzie ładniejsza :)

tak mi się tylko wydaje że przednie światła od wewnętrznej strony za mało wchodzą pod maskę a tylni zderzak powinien być lekko inaczej pochylony. może się mylę albo źle to poprostu widać na twoich screenach ale lepiej to jeszcze dokładnie sprawdź na refkach.

Napisano

raczej jest dobrze inaczej by pewne rzeczy nie pasowaly ale tu narazie bardzo duzo brakuje tylniego zderzaka wiec moze to takie zludzenie jak bym bardziej pochylil to wyedy te odblaski by mi nie pasowaly ani wyciecie pod miejscze na tablice a to jzu bylo sprawdzane :).

A z tymi reflektorami to jzu sam niewiem mi tam wychodzi ok. 20mm cofniecia to i tak strasznie duzo no ale zobaczymy wsumie to bedzie mozna nawet na koniec poprawic

Napisano

javor lepiej byś chargera robił dalej bo ja codziennie wchodząc na forum mam nadzieje że zobaczę jakiegoś upa:P kiedy można sie czegoś spodziewać?

sorry za oftopa ale musiałem sie zapytać:)

Napisano

No proszę, Nurbsmaster powrócił, fajnie się to to zapowiada, miło będzie popatrzeć na ładny, nurbsowy modelik, których tu zdecydowanie za mało :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Podziwiam ludzi, którzy modelują w rhino. Sam próbowałem i kiepsko mi to wychodziło.

 

Bzyku, może jakiś prosty tutorial jak robić samochody w rhino? :) Chodzi mi o ogólną zasadę (głównie na jakiej zasadzie decydujesz gdzie dzielić powierzchnię), bo techniki łatwo się nauczyć z innych tutoriali.

Napisano

3D CREATIVE- hehe wsumie to ja tez mam malo czasu ale sie staram by miec choc chwilke na modelowanie.

 

Dawcio_m- a ja ich nielubie zato uwielbiam tworzyc bude.

 

KamillM- niewiem czy cos sie pojawilo w ostatnim czasie nowego z tutoriali ale nigdy niewidzialem takiego ktory by objasnial gdzie co łączyc bo wsumie niewiem czy jest jakas zasada no i wszystkie chwyty sa dozwolone byle wynik byl dobry. Tak myśle ostatnio robie pionowo krzywe np. nad nadkolami bo na printach sa to czesto widoczne i zarysowane szczególy wtedy już można reszte krzywych do tych punktów orientacyjnych ciagnać potem to juz troszke po refleksach trzeba dochodzić

Napisano

niema to jak sobie narobic roboty :). zrobic dokładke do zderzaka i jak chcialem zrobic czujniki cofania to na zdjeciach zobaczyłem ze wygląda inaczej i wszystko od początku. Ogolnie troszke poprawek w blachówie i ta nieszczesna dokładka.

seatcoupe4qp5.jpg

Napisano

GrześDuro - Detale tak wyjdą na tyle na ile mi nerwów starczy :).

Dobra tydzien pracy czas zaczac ale moze troche czasu sie znajdzie dla seacika zobaczymy.

 

seatcoupe5pd9.jpg

Napisano

Wszystko pięknie tylko dopiero teraz zwróciłem uwagę na pewien drobny szczegół... Na stronie ICEM takie siatki jak Twoja są na pewno czymś normalnym ale oni tam raczej nie muszą się martwić o późniejszy eksport do mesha, a kto choć raz miał do czynienia z modelem CAD od jakiegoś producenta wie, że zaimportowanie tego do 3ds Maxa to prawdziwy koszmar.

 

Dlatego radzę Ci uważać z tą techniką, chyba że masz w planie wyrenderować modelik w Rhinowym VRayu i nie robić już z nim nic więcej. Chociaż z drugiej strony, na pewno jakoś sobie poradzisz... albo nie i Twój model w tej postaci będzie stał 3 lata tak jak mój Speedster, który chyba nigdy nie doczeka się konwersji :D

 

Pozdrawiam ;)

Napisano
zaimportowanie tego do 3ds Maxa to prawdziwy koszmar.

Uuuu... to bardzo niedobrze, poważny argument przeciwko mojej nauce nurbsów:P

Napisano
Uuuu... to bardzo nie dobrze, poważny argument przeciwko mojej nauce nurbsów:P

 

Wszystko zależy od prowadzenia siatki, im mniej łączeń tym lepiej dla późniejszego eksportu, ale trudniej w czasie modelowania :)

 

No ale Bzyku niech lepiej się wypowie, w końcu to od niego się nauczyłem Rhino więc ja tu tylko sprzątam ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

No eksport to czasami wielki ból. Ja dlatego nic już nie robię w rhino. Choć Bzyku swoimi modelami coraz mocniej przekonuje do powrotu. :)

Napisano

e no panowie nie przesadzajcie czesto tam gdzie jest łączenie dwoch sorfów, szczegolnie gdzie jeden byl przycinany to sie robi mala masakra ale to sie da poprawic recznie, a teraz tak porównując rhino 3 i 4 gdzie meshowanie w 4 to klik i jest i mozna szybko pobawic sie wartosciami w 3 czesto sie zastanawialem czy sie cos nie zawiesilo wiec teraz to czysta "przyjemność" bo wolałbym jednak renderowac nurbsa, a nie mesha(mniej roboty i lepszy efekt).

Napisano

Powoli wygląda coraz lepiej

Jak pierwszy raz próbowałem nurbsów to mi się od razu odechciało, a widzę, że tobie to idzie całkiem nieźle.

Napisano

Wyglada to bardzo obiecujaco, przez to rosnie moje zainteresowanie nurbs'ami, tylko wiem, ze to trudne, ale to tymbardziej brawa Ci sie naleza, ja czekam jak koniec bedzie wygladal, bo mam nadzieje, ze doprowadzisz projekt do konca?

Napisano

Dla pełni efektu przydałaby się siatka. Model bardzo ładny. :)

Pomyśleć, że ten dziwny wóz zaprojektował koleś z Lamborghini...

Napisano

Loozack - Wracaj :). Nie no tak serio to ostatnio widze ze bieda z nurbsami na forum tylko poly wszedzie poly.

JW_2305 - hym napewno trzeba sie nimi troszke pobawic pierwszy model wyjdzie zawsze biednie ale z biegiem czasu jest coraz lepiej i latwiej.

hcpiter - stara gwardia ;) dzieki.

mrkrzysiek - wsumie bemka prawie byla skonczona tylko felgi i pierdoly zostaly pewnie ją skończe tylko musi przyjsc jej czas :)

 

RA special for you :)

seatcoupe7gs1.jpg

Napisano

ReflectVision-> hehe :) kiepskim bym byl nauczycielem choc kto to tam wiem ;).

JunioR-> jak bedzie czas to cos sie pogra narazie za malo. nawet niewime jaki jest ostatni patch :).

dobra czasu malo ale cos tam trzeba bylo dzialac by nie stalo wiec troszke juz ibizke mocniej pociolem na kawalki

 

seatcoupe8fo9.jpg

seatcoupe9cq2.jpg

seatcoupe9wireeo4.jpg

Napisano

Ja nie mogę jedni się tu zakochują ---- > "zawsze kochalem te nurbsowe siatki.." inni wzruszają "eh wzruszyłem się" :) Nie wiedziałem, że grafika takie emocje wywołuje. A moze model bzyka was kręci hmm ;P ?

 

edit:

Ooo a jeszcze inni płaczą "aż łezka się kreci" :D :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności