Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Dzięki goral.

Po 10 dniach pracy gdzie wolny czas miałem tylko na sen - coś na format szarych komórek...

dark_magee_1.jpg

Edytowane przez emmilius
Napisano

Ciekawe, powiedz, czy to na ramionach to włosy, czy jakieś shoulderpads ? :).

A i radzę ćwiczyć fałdki na materiale, bo fajnie to ostatecznie wygląda i zawsze dodaje trochę więcej realizmu, wystarczy trochę refek podpatrzyć, a potem logika sama będzie podpowiadać co jak ma się układać.

 

pozdrawiam

Napisano

Mi się podoba - może postać nie jest perfekcyjnie wykonana ale ciekawa od strony koncepcyjnej. To od pewnego etapu jest chyba istotniejsza kwestia.

Napisano

Joel - sam nie wiem do końca co ma na ramionach. Docelowo w sumie miało być takie niedopowiedziane. Z materiałem racja, nie marszczy się tak jak powinien, ale bardziej mnie martwi (teraz to widzę) że coś niedobrego dzieje się z jego lewą ręką.

telthona - więc dobrze że nie wykonałem tych 3 czy 4 elementów które mu jeszcze chciałem dodać. Skupiłem się na detalu zamiast na całej postaci... nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. Że proporcje/anatomia coś nie grają a już w detal wszedłem?

SBT - głównie w sumie chodziło o koncept + nieudolna próba podpatrywania technik miszczuf. Nie myślałem nawet o refkach - po tych 10 dniach chciałem po prostu dorwać się do PS-a i zamiast machać lassem i suwakami coś namaziać.

Tradycyjnie dzięki za odwiedziny i sugestie=]

Napisano

nie, bardziej mi chodziło o funkcjonalności designu całego czarodzieja. czemu szata ma taki a nie inny kształt, czemu mają służyć te badylo-naramienniki lub badylowłosy, dlaczego ma tak długie i zaostrzone palce, dlaczego laska jest w takiej a nie innej proporcji, czym jest ta kreska po środku od oczu do końca szaty... wiesz: jak widzę tą postać to zadaje mi ona za dużo pytań. bo proporcje są ok, po Tobie nie moge się już nawet spodziewać żeby były nie ok ;).

 

może uproszczając: wydaje mi się że gdybyś to zrobił w czerni i bieli lub jakimś innym monochromie, pracowanie nad formą byłoby bardziej konkretne. Skupiałbyś się na funkcji a nie na efekcie :)

 

to takie moje odczucia, nie bądź zły XD

Napisano

Ależ telthciu =] nie jestem zły, tylko po prostu nie do końca rozumiem. Bo widzisz jak w sumie miałbym to pokazać dlaczego jego szata jest taka a nie inna? Po prostu miałem taką wizję i tak namaziałem. W necie codziennie oglądam dziesiątki konceptów z różnymi udziwnieniami i wiem że większość z nich to po prostu twory wyobraźni autorów. Nie twierdzę oczywiście że moje arty są w 100% przemyślane/jasne, ale po prostu musiałbym napisać chyba krótką opowieść do konceptu.

W sumie dopiero rozpoczynam drogę więc hmmm... obiecuję że kiedyś będzie lepiej =].

Kpax - ty.

Napisano

Ogólnie to mi się podoba, ale ma taką wąską klatę, która równo przechodzi w biodra - nie czuć gibkości ciała, przypomina przez to strach na wróble. :)

 

pozdrawiam

Napisano

Stracha na wróble, heh =] właśnie. Gdybym miał napisać do niego krótką historię powstania i charakterystykę to podsunąłeś mi niezły pomysł =]

Napisano

Jego lewa reka jest za mala i dlon w prawej jest za duza. Joel ma racje on wogole nie ma torsu, troche wyglada jak by mial wlozony patyk pod ta szate, no i te zgiecia materialu tez ich nie ma przez to wszystko wydaje sie takie sztywne. Bedziesz to rozwiaj dalej czy mial byc to tylko luzny koncept? :)

Napisano

Tak jak myślałem z tą ręką plus wielkość dłoni mi uciekła. Suchy, chudy, sztywny, nieumarły - tak miało być. Z jednej strony chciałbym go "kończyć" bo w sumie koncept mi się podoba, ale z drugiej (raczej przeważającej) strony go zostawię. Staram się wdrażać w swoje arty nieokreślone/niedopowiedziane kształty, a z jakim skutkiem to już wy oceniajcie. Ale że w miarę zainteresowanie tym sucharem to poprawię błędy plus ta szata. =]

Generalnie z założenia jest to postać nie do końca organiczna więc dlatego też taki wieszak.

Napisano (edytowane)

Poprawiłem szmaty. Tego na dole nie ruszałem bo to z założenia miało być takie sztywne jak na drucie. Niestety nie udało mi się poprawić lewej ręki, nie wiem co jest nie tak. Jeszcze za mało znam anatomię/proporcje. Miałbyć speed a już prawie ilustracja się robi...

 

edit:Rękaw nieco jak glut wygląda...dobra czort z tym =]

Edytowane przez emmilius
Napisano

fajniej teraz wygląda jego szata, jaka by to dziwna materia nie byłą, jest to wreszcie zdefiniowane :). Choć jednak wydaje się bardzo delikatna, już cię nie zmuszam do męczenia tej pracy, ale jakby ten materiał miał trochę więcej sztywnych fałd i załamań, wyglądałby mocniej, ale to czepialstwo takie. W sumie, to jeśli praca jest w porządku, to chyba nie zaszkodzi wyłuszczyć każdy błąd zanim wrzucisz kolejną.

 

pozdrawiam

Napisano

Można też do samego poprawiania podejść nieco od strony, hmm życzeń i narzekań klienta. Wiadomo jak się maluje dla samego siebie to skończone, koniec, kropka jadę dalej nie poprawiam i koniec. W przypadku zlecenia niestety trzeba być elastycznym. Trochę jeszcze czasu minie zanim coś wyłapię, ale dobrze jest się nastawić że pierwsza wersja nie jest ostateczną.

Napisano (edytowane)

Czasu ni ma bo praca wiadomo jest, za wiele więc nie ma.

Właśnie chciałem napisać że chyba zaczynam powoli kminić o co chodzi z szrafowaniem, ale mój skaner zdaje się mi w tym przeszkodził (chyba już mu 13 rok leci)

 

studium_olowek_13_small.jpg

 

i zabawa z -no undo mode- ... ballpoint

ball_paint_1_small.jpg

 

ball_paint_2_small.jpg

 

uwaga chopy... baba idzie (niezamężna)

ball_paint_3_small.jpg

 

idąc za ciosem (za babą) poszło dalej w DP...

white_evil1.jpg

 

i coś co ostatnio męczę. Portret, prezent, niespodzianka.

Dziewczynka musi jeszcze "iść do fryzjera". Kwiat wygląda jak dzbanek. Dłoń, tragedia. Bluzeczka wygląda jak wygląda, oczywiście nie mogłem znaleźć refki,(tak wiem - wstyd) więc w sumie malowałem z głowy.

Usiłuję wcisnąć drobny backlight na buźkę, ale boję się żebym nie zmasakrował twarzy.

Podobieństwo... 70-80%, jeszcze będę nad tym siedział.

paula_test.jpg

na bazie refki

paula_test_refka.jpg

 

acha.. i nie ma ucha i coś buzia jeszcze jakby za szeroka...

Edytowane przez emmilius
Napisano

Masakra! ten portret wyglada jakby dlubala przy nim kobieta!

Ale hola, w pozytywnym tego slowa znaczeniu, taki zmyslowy i kobieco magiczny. Chyba rozumiesz co mam na mysli?

 

Brawo, tylko nie zapomnij co nosisz w spodniach ^^'

Napisano

aspen - dzięki, jak się człowiek za dużo gapi na to w sensie, art->refa->art->refa... i tak w kółko to z czasem nie widzę różnicy. Skill to low. Za spostrzeżenie dzięki.

ice - jak chciałeś mi poprawić humor to Ci się udało =] hehe...

Napisano

Też mi się oczy od razu rzuciły na myśl, tchnij w nie więcej swobody, od razu będzie dużo żywiej, jakiś blik świetlny - tutaj ta refka Ci nie pomoże - w końcu to tylko mizerna fotka. Lewe ramie jest za małe zdecydowanie, tym bardziej, że ono powinno być bliżej. Kolorki bardzo słodkie, no i jeśli to prezent to gratuluję, myślę, że już w tej formie mógłbyś spokojnie to dać bez wstydu, jest jak bajkowa ilustracja a taki chyba był zamiar. Jedyne co mnie jeszcze wkurza to tło, zbyt bardzo się wybiją te brushe, ale podejrzewam, że jeszcze popracujesz nad tłem. Acha... nie bój się że zepsujesz, po prostu zapisz w innym pliku i eksperymentuj, to jest ta przewaga DP nad tradycyjnymi mediami, więc korzystaj z tego garściami. Pzdr

Napisano

tzn dobrze ziom .

 

Chociarz czasami za bardzo sie dreczysz wg mnie. Zamiast sie troche zdecydowac nad tym co chcesz osiagnac.

W pracach widac potencjal ale chyba brak mu ukierunkowania. Proponuje specjalizacja ze swojej strony.

:)

 

Ale ja sie nie znam wlasciwie.

Napisano

max - To prawda że się zadręczam, gdyby nie chodziło o podobieństwo i to że ma się podobać 6-cio letniej dziewczynce może bym do tematu podszedł bardziej malarsko. A tak po prostu się boję że zchrzanię, pomijam mocno tykający czas-deadline. Nie mam jeszcze luźnej ręki.

Florian - lewe ramię w sensie jej lewe ramię? Z mocniejszymi blikami też juz kombinowałem i oczy za bardzo jakby szkliste wychodzą. Ostatecznie główne światło nie pada na przód twarzy. Tło jest testowe w sumie. Plan mam zrobić jakąś może liściastą podmalówkę. Obaczymy.

UrbanB - hehe, myślę że sam byś dał radę, ale thx. =]

Napisano (edytowane)

Ok, skończone. Z oczami chyba nie ogarnąłem tak jak chciałem, i w sumie jeszcze to i tamto niedociągnięte... Chodź do końca z siebie nie jestem zadowolony cel osiągnięty... 6-cio letnia Paulinka jest szczęśliwa :)

paula.jpg

Edytowane przez emmilius
Napisano

świetne! Najlepsze co wymodziłeś do tej pory... magia, bajka, czar, ciepło, urok... brawo i nie pierdziel, że nie jesteś z siebie zadowolony... ehh niektórzy to lubią łechtać swoje ego... pozdro

Napisano

Obrazek dodetalowany, podoba mi się wysokie nasycenie kolorów. Najważniejsza rzecz spełniona - czyl że podoba się osobie dla której był malowany.

 

ehh niektórzy to lubią łechtać swoje ego..

 

Nie nie, my tu wszyscy mamy teczki po to żeby wysłuchiwać cennych rad i się szkolić. To co namalujemy pokazujemy z niekłamanym wstydem, posypując w ramach pokuty za śmiecenie na forum nasze głowy popiołem :))))

A tak serio to chyba wszyscy lubią je łechtać, ale nie wszyscy chcą się przyznać :) W końcu jaki byłby sens zakładania teczki jeśli nie zależałoby nam na dzieleniu się swoją radością z tworzenia z innymi. Chyba nie ma w tym nic złego.

Napisano

a tam odrazu łechtanie swojego ego ;P. Wydaje mi sie ze taki auto kop ze strony rysownika daje mu mozliwosc rozwiniecia sie :P ale ta Paulinka.. super ^^

Napisano

Fajnie że się podoba. Powiem szczerze z deka w szocku małym jestem =].

Rotcore - hehe ja zdania i tak nie zmieniam że mogło by być lepiej. Widzę błędy, niedociągnięcia ale nie umiem ich poprawić a przy metodzie ślepej kury trafiającej na ziarno można by osiwieć. Odnośnie fotek słyszałem takie powiedzonko "Nie ma zdjęcia którego nie można wykonać lepiej". To się też tyczy malowania - tak uważam. Może chora ambicja bycia lepszym =] ?

Coyote - napisałeś o włosach. No właśnie. Przy speedach można je fajnie szybko zaznaczyć, a że malowałem pierwszy raz takie duże z detalami to odstają trochę od reszty. Żaden tut mi nie pomógł.

Urban,Rosik,Areien - :D

SBT - ta, masz rację. Coś w tym jest. Ale Grafik na forum powinien być jak pies. Tzn że wolałby aby swój dał klapsa niż obcy pogłaskał. Pzdr.

Napisano

Nie powiedziałbym, że to dobry tutek Coyote. Te włosy wyszły mocno zblurowane i lekko bez wyrazu, a co mówić jeśli ktoś nie miał doczyniena wcześniej z tą materią... wyjdą jeszcze gorzej. Wg mnie trzeba znaleźć swój sposób, tutek to lekka podpora, taka na start.

Napisano (edytowane)

Taa, widziałem lepsze tuty, ale dzięki. Jak malowałem czasem hery "dla siebie" to mi lepiej wychodziło. Podglądałem prace innych ale na razie w tym temacie mam zaporę w mózgu =].

Ma być ładnie malarsko i prosto a nie że każdy kosmyk na innej warstwie.

No nic trza będzie włosy potrenować.

 

edit: Florian masz rację z tym "swoim sposobem"

Edytowane przez emmilius
Napisano

Tak sobie myślę że włosy to bryła jak każda inna, materiał może odmienny jak ciało ale mają swoją przestrzenność - i to na niej trzeba się skupić przede wszystkim. Mam na myśli to że ogóły zawsze grają większą rolę niż szczegóły. Stopniowanie detalu w ważniejszych miejscach to ważna sprawa, ale od czasu kiedy zrozumiałem, że określenie "malarski" w digitalpaintingu nosi w sobie jakby cień zarzutu (znaczy - szkicowy, wymagający dopracowania), to trudno mi się do czegokolwiek odnieść.

Jakichś technik w tym temacie (dzieci) jeśli już doszukiwłabym sie raczej w nie w fotografii czy tutoriali z sieci, ale w obrazach uznanych autorów... Bo ja wiem - np. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Matejko-Dzieci.jpg

Fotografia ma taki feler że nie stopniuje detalu, a malarz według mnie musi to robić i decydować co pokazać a co nie. Trudno malować włos po włosie :) Dlatego to może być trudne, bo to niekoniecznie jest kwestia biegłości w malowaniu a raczej pewnego podejścia.

Napisano

Fajnie że się podoba. Właśnie się dopatrzyłem jednego detalu który mi uciekł ;/, ale trudno.

Jest jeszcze kucharz i lekarz ale jakoś o nich zapomniałem.

Urban - lol =]

telthona - no jakoś wyszła blachara. Ostatecznie Pan Mieczysław (a dokładnie Mieczysław Rurek) jest kawałkiem rury więc co za tym idzie i kawałkiem metalu =].

Jak ktoś ma ochotę obejrzeć jak Pan Miecio się rusza to zapraszam do obejrzenia prezentacji. Ja jej w necie nie zamieszczałem i jakoś się w 2 kawałkach zrobiła.

Generalnie odpuściłem sobie 3D więc niedociągnięcia widać.

http://www.youtube.com/watch?v=npU_1TGylIY

Napisano

Sympatyczne maja buźki, nogi mi cos nie leżą (no wiadomo bo stoją) jakby zabrakło pomysłu na ich forme, no i te tła jak na mój gust za wysoko wchodza i są zbyt inwazyjne, cos lżejszego czystszego bym tam widział. Za to zabawa światłem na twarzy i reszta detali jest bardzo fajna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności