Napisano 5 Luty 200916 l To byl dobry watek, wrecz legendarny. Niektorzy wtajemniczeni userzy tego forum zdradzili info o zamknietej becie pluginu Do It, jak tylko tworcy sie zorietowali to watek wykasowano. Tez poprosze arhive na maila jak mozliwe, PM juz poszedl :)
Napisano 5 Luty 200916 l KLICEK: zapisz się na betę. dwa dni temu ogłosili otwarcie listy testerów: http://www.doit.com/mailing/profile?&view=subscriptions ale nie wiem czy już nie zamknęli listy. Z nowych wersji potwierdzam tylko, że jest nowa konsola, zestaw presetów (make_LOTR_ogr_character, sweet_car_render, realistic_old_skin_shader itp). no i oczywiście extra możliwość suwakowego zmieniania postaci czy modeli w czasie rzeczywistym. Na dodatek ma mieć importer i eksporter modeli i map do gier. Ma być bardzo prosty: wskaż miejsce gdzie masz grę i kliknij "Get Model" albo "Get_Map". Super sprawa. Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 200916 l Swierszczu maila podsylam na pm, daj numer konta podesle Ci sianko Tweety i dopiero teraz mi piszesz?, kurcze niestety nie zalapalem sie na bete :| kij ... a duzo latwiejszy jest w produkowania anal occlusion? bo w alphie czasem sie konsola wysypywala i nie szlo tego obejsc musialem marnowac czas i palic w mentalu :|, btw mozesz podeslac? czy masz go zarejstrowanego na nazwisko? czy jakis specjalny kod byl na stronie?
Napisano 5 Luty 200916 l ja siedze glownie w wiz więc nie bawie się takimi rzeczami co tweety. Ale dla zainteresowanych, jesli chodzi o wizualzaicje arch. to moja rc2 posiada z tych lepszych rzeczy: - wczytanie dwg projektu > otrzymanie kompletnej bryły 3D - automatyczne dodanie detali tupu parapet, obróbki, rynny itp. - konfigurowalne otoczenie (na razie tylko ogrody, takie jak są przy jednorodzinnych domkach) - dowolny typ oświetlenie i warunków pogodowych (nie trzeba zmieniać shaderów - jak ustawimy na "rain" to materiały automatycznie dostaną wet_layer. no i kupe innych dupereli, które jeszcze nie przetestowałem. Mam tylko małe problemy z wersja x64, czasem się wysypuje.
Napisano 5 Luty 200916 l Klicek - aha. O golnie to wy mnie kiedyś wyśmialiście jak zrobiłem watek o jedzeniu, a tu takie rzeczy piszecie, oj oj oj.
Napisano 5 Luty 200916 l Tweety i dopiero teraz mi piszesz?, kurcze niestety nie zalapalem sie na bete :| kij ... a duzo latwiejszy jest w produkowania anal occlusion? bo w alphie czasem sie konsola wysypywala i nie szlo tego obejsc musialem marnowac czas i palic w mentalu :|, btw mozesz podeslac? czy masz go zarejstrowanego na nazwisko? czy jakis specjalny kod byl na stronie? Noo beta jest ogólnie spoko. Wywala trochę nadal na analu ale tak to śmiga. Nex time sprawdź wpisując komendę: //make a copy "anal_occlusion.mat" as //doit/shaders/all/anal_occlusion_backup.mat //set "anal_occlusion.mtl" to $mental_ray_raycast_engine //get $mental_ray_raycast_engine as primary //render scene: tutaj plik ze sceną i tak dalej, jak zawsze quality, best itp powinno chwycić. na cgtalku tak mi kiedyś Jack Pralton podpowiedział. A co do bety dwójki to co prawda lista mailingowa jest zamknięta, ale jak ktoś ładnie napisze to pewnie się zgodzą. Tylko nie wiem czemu im stronka wysiadła. Dzisiaj rano działała. Jak ktoś chce to mail: betatest[at]doit.com ja siedze glownie w wiz więc nie bawie się takimi rzeczami co tweety. Ale dla zainteresowanych, jesli chodzi o wizualzaicje arch. to moja rc2 posiada z tych lepszych rzeczy: - wczytanie dwg projektu > otrzymanie kompletnej bryły 3D - automatyczne dodanie detali tupu parapet, obróbki, rynny itp. - konfigurowalne otoczenie (na razie tylko ogrody, takie jak są przy jednorodzinnych domkach) - dowolny typ oświetlenie i warunków pogodowych (nie trzeba zmieniać shaderów - jak ustawimy na "rain" to materiały automatycznie dostaną wet_layer. no i kupe innych dupereli, które jeszcze nie przetestowałem. Mam tylko małe problemy z wersja x64, czasem się wysypuje. to co wymieniłeś to tylko próbka :) Spróbuj wpisać: //add "ATATx12_mtl", size "automatical" do scenki wypacity :) a z Windowsem x64 faktycznie jest problem. sypie się bo to wciąż 32bitowa architektura. Pozdrawiam [ps] najważniejsze: wreszcie dodali okienko z podglądem w czasie rzeczywistym i listę pozycji gotowych do wrzucenia. genialna sprawa!
Napisano 5 Luty 200916 l A poprawili tworzenie postaci? Wiecie, przydałyby się suwaczki, bo wpisywanie: //make "Caucasian_male" //set "scale" to SI //set "height" to 180 //set "weight" to 80 //attributes: noclothes; relaxed .... ...itd jest mało efektywne Przypomniałem sobie coś: Twórcy DoIt zapowiadali jakiś czas temu plugin, który pozwalał na importowanie obiektów 3D na podstawie zdjęcia. Tutaj macie link do prezentacji. Textury tworzy genialnie, ale jeszcze nie optymalizuje siatki jak trzeba. I jeszcze dla fanów mayi. Jeszcze nie zrobili porta do DoIt!, ale wbudowane narzędzie też wymiatają i pokazują, ża można zrobić władce pierścieni samemu.
Napisano 5 Luty 200916 l Jesteście bezwzględni... :( ... ... ... Robicie smaka, a przecież wiadomo że Znaleźć "DoIt'a" (nie-opensorce'owego) jest bardzo CIężko... Orginalna wersja podobno już nawet nie istnieje...(tego wczesnego-działającego) (Kiedyś widziałem DoIt'a na Targach... zapada w pamięć). Pozdrawiam. Edytowane 5 Luty 200916 l przez sly
Napisano 5 Luty 200916 l na 3dtotal tez byl watek i tak ma ponoc wygladac interfejs nie wiem czemu tak usuwaja wszelkie info o nim, ponoc ma byc wielki bum za 2-3 miechy ze startem programu. jak to wszystko prawda to trzeba bedzie szukac innego fachu :/ Shogun-z max'a nie am backapu ale podeslalem ten z 3dtotal [iNG]http://img232.imageshack.us/img232/6172/anal557Jkz0.jpg[/img]
Napisano 5 Luty 200916 l voyager: oczywiście że już jest, pisałem wcześniej: no i oczywiście extra możliwość suwakowego zmieniania postaci czy modeli w czasie rzeczywistym. koniec z konsolowymi pierdami. co prawda bardziej zdetalizowane charactery trzeba nadal wpisywać ręcznie ale base już możesz wypluwać za pomocą suwaczków. jest tylko jedno ograniczenie. włoski na rękach trzeba kontrolować parametrem intensity i dodatkowym shaderem skin_hair.mtl to upierdliwe ale daje radę. Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 200916 l A ma tam suwak do długosci lufy przy robieniu czogłów? Boze.. jesli to prawda co tu piszecie to pora to ******** i jechac pasać owce w bieszczady.... Edytowane 6 Luty 200916 l przez tweety
Napisano 6 Luty 200916 l Wiem jaras, wiem, ta technologia leci do przodu tak ze zaczynam sie bac o przyszlosc. W dodatku ten kryzys...
Napisano 6 Luty 200916 l A bedzie mozliwosc przeksztalcenia filmu w modele 3d? Bo ja slyszalem ze tak.
Napisano 6 Luty 200916 l A bedzie mozliwosc przeksztalcenia filmu w modele 3d? Bo ja slyszalem ze tak. z tego co slyszalem to nie bedize takiej mozliwosci...przykro mi..ALEEEEE....jest juz mozliwosc znacznie lepsza... DO_IT:Shrek_the_movie_v.2 i juz masz za godzine shreka 2ke... Mają rozmach skur***ny
Napisano 6 Luty 200916 l To sie zgadza, ale niestety jest bug w pliku donkey.dat, ktory zamienia zad i leb miejscami, no ale dla poczatkujacych to i tak niezle.
Napisano 6 Luty 200916 l Ma ktoś może linka do wątku na cgtalk'u, dotyczącym porta doit do blendera? Kiedyś na to trafiłem, ale niestety zapomniałem dodać do ulubionych, a w historii już nie ma.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto