Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nawet ładnie to wygląda, ale (zawsze jest to ale :D) ucho mi nie pasuje. Jakoś psuje całą głowę, ale jak zasłonię ucho to wszystko dobrze wygląda :)

Napisano

O wiele lepszy od poprzedniego ludka. Jeszcze bym mu przekrzywiła lub złamała nos, bo jako bokser nie powinien mieć idealnie symetrycznej twarzy.

Napisano

Aniu bokserzy nie łamią nosów bo mają usuniętą chrząstkę, ale faktycznie nochal mógłby być trochę krzywy.

Napisano

Cześć, dzięki wszystkim za poprzednie komentarze, cieszę się ze choć trochę się podobało:-) Wrzucam nową głowę, starałem się odwzorować Mahatme Gandhiego, jak się udało oceńcie sami:-) komentarze i rady co poprawić mile widziane. Pozdr!

 

ghandi.jpg

Napisano (edytowane)

Nikt sie nie wypowiada (o poprawkach) więc moze ja wrzucę swoje 3 grosze. Zrobiłem mały szkic, nie sugeruj sie nim totalnie , chodzi jedynie o wskazówki. Niewiem jak profil głowy wygląda, mysle ze przestzren miedzy uchem a okiem jest zbyt wielka, z tyłem głowy napewno jest cos nie tak, popracuj nad anatomią. Głowa ciut za szczupla, usta mozna podnieśc wyżej i dolna wargę mocniej uwydatnic, natomiast ta fałda pod nią hmmm , róznie to wygląda u pana gandi na rożnych zdjęciach:) mozna z tej fałdki zrezygnowac i zrobic bardziej ludzko. Jeżeli chodzi o uszy, staraj sie wpierw je wymodelowac na low poly, wnętrze troche za cienkie, widać te kanty i dziwne zejscia poly, napewno calą sytuacje z uszami nareperowało by retopo. Najlepszym sposobem byloby jednak wymodelowanie bazy uszu osobno, a nastepnie doklejanie ich do twoich nastepnych modeli na LP i wtedy dopiero sculpt. Oczy to tak lekko mozesz rozsunąc, wpierw popraw nos, będzie widac o ile je mozna by rozsunąc. No i najważniejsze, postęp od poprzednich prac jest :) a o to w tym wlasnie chodzi:) pozdrówki!

ganda.jpg

Edytowane przez Hatt3r
Napisano

Nie no Hatter to juz sie przypierniczyl szczegolow ze hej :D/// (Zart)

 

Ale fakt, wiecej ci wypomni szczegolow to twoje prace beda bardziej, dokladne

 

Mi sie dziadek podoba :)

Napisano

Hatt3r - dzięki za konstruktywne wskazówki, pomogły mi bardzo! Fajnie też słyszeć że jest postęp:-)

phatum32, Eddy__, XaoC, Blader - cieszę się że się podoba, wiem jednak że nie jest tak jak powinno być, ale takie komentarze dają motywacje do dalszej pracy:-)

 

Obecnie pracuję nad postacią z władcy pierścieni, postanowiłem podnieść trochę poprzeczkę i zrobić dodatkowo tułów, nie jest to takie proste więc mam nadzieję że trochę pomożecie:-) Nad jakimś większym detalem nie pracowałem, najpierw chce dopracować ogólną bryłę. Pozdr!

 

smigol.jpg

Napisano

O wieele lepiej,główka świetna,Golum jak żywy,w końcu ładne czoło i łuki brwiowe Ci wyszły.Ciałko też całkiem niezłe chociaż kości obojczyków i przejście między klatką piersiową a barkami jeszcze byś mógł dopracować.Ogólnie bardzo fajnie i widać duży postęp:)

Pozdrawiam:)

Napisano

:D Gollum :D Klatę trzeba dopracować a tak to fajno:) Pokaż no ujęcie na ten kręgosłup z tyłu. Brakuje mu tricepsa i paluchy jakieś pomiażdżone. Poprawiłbym też klatkę bo nie czuć tej okrągłości.

Napisano

mafida - Jeszcze będę siedział nad tym korpusem, przejrzę porządnie anatomie tej części ciała, dopracuję te obojczyki i tę klatkę, jak się uda oczywiście:-) Lucek91 - za ręce, palce jeszcze się nie brałem tylko taki zarys zrobiony, ogólnie chciałem popracować nad proporcjami i bryłą.

 

smigolty.jpg

Napisano

lucek91: Przeciez to wip, napisal ze z tulowiem mial malo do czynienia. Patrząc na poprzednie prace i postęp jaki zrobił od tego czasu... dla mnie te modele to absolutnie inny poziom.

Gratulacje forestt i powodzenia dalej.

Napisano (edytowane)

Cześć, wrzucam moją nową postać, chcę zrobić postawnego pijaczka:-) obecnie pracuje nad prawidłowymi proporcjami, budową i ogólnym zarysem mięsni. Dopiero jak to będzie dopracowane zajmę się twarzą i ubiorem. Jest to moja pierwsza poważniejsza walka z anatomią całego ciała, oczywiście krytyka i komentarze mile widziane.

Edytowane przez forestt
Napisano

Wszystkie twoje postacie wyglądają jak mutanci. Może najpierw sprubój coś prostszego, ale dokładnie i prawidłowo, np. samą dłoń albo nogę. Możliwe też że nie traktujesz tego poważnie. Czas modelingu tradycyjną metodą ręki to od 30 minut do 4 godzin (razem z dłonią), a postaci razem z głową to jakieś 8 - 20 godzin. W ZBrushu można ten czas skrócić do dwóch godzin. Twoje prace wyglądają jakbyś na całą postać przeznaczył godzinę.

Napisano

dac77 - Dzięki za komentarz, tylko nie rozumiem stwierdzenia że wszystkie postacie wyglądają jak mutanty...? Wiem że nie wszystko jest dobre to co tu wrzucałem, ale przecież od czegoś trzeba zacząć. Biorą choćby pracę smigla czy boksera to jest aż tak tragicznie i przypomina to tylko mutacje? Co do ostatniej pracy napisałem że jest to tylko zarys. Celowo nie wchodziłem w większy detal. Więc napisz proszę co jest nie tak, jaki widzisz błędy np. w budowie, bo niestety powyższy komentarz nie za wiele mi pomógł i nic z niego konstruktywnego nie wyciągnąłem. Z góry dzięki:-)

plasti - No masz racje jeśli chodzi o ten pas, popracuję nad tym, dzięki.

Napisano

1. Kształt głowy jest całkowicie nie do zaakceptowania.

2. Szyja ma z tyłu dziwne wcięcie przy przejściu do karku, podobnie z przodu nieciągłość.

2. Mięśnie barku i ramienia wychodzą od złych przyczepów i brakuje kilku mięśni. Są ksiązki o anatomii do tego.

3. Łokieć z tyłu wydłużony a z przodu źle ukształtowany.

4. Nadgarstki i wnętrz dłoni całkowicie nie tak, a kostki zbyt blisko "płetw" między palcami.

5. Małpi kciuk.

6. Solar plexus powinien być wklęsły z wklęsłością przechodzącą aż do brzucha. U ciebie jest jakiś dziwny wał z żeber, które powinny skręcać do SP.

7. Brak łopatek.

8. Żebra środkowego odcinka dziwnie odstają na plecach.

9. Muskularny facet bez mięśni brzucha ani podbrzusza za to z gigantyczną przepuchliną.

10. Większość ludzi ma krzyż między plecami a zadem.

11. Płaski niekształtny tyłek.

12. Brak przedniej górnej części miednicy.

13. Gigantyczne uda z tajni-tajni kolanka jak u modelki.

14. Łydki zbyt jednorodne.

15. Brak fiuta i joNder.

16. Wewnętrzna kostka zbyt wysoko (zewnętrzna OK).

17. Stopa .... porównaj ze swoją.

Twarzy nie ma więc nie będę komentował.

"Krytyka i komentarze mile widziane" - jak definiuniej krytykę - może całowanie po dupie? Jak chcesz pozytywnych komentarzy przy małym nakładzie pracy to pokaż prackę mamusi lub babci a będą wniebowzięte. Po co wchodzić w detal jak zarys jest zły? Zacznij jak pisałem od poszczególnych członków dla ćwiczenia a potem zrób młodą jakąś dziewczynę bo są łatwiejsze ze względu na krągłości i mniej widoczne mięśnie. No i koniecznie książki o anatomii i rysowaniu postaci.

  • Sad 1
Napisano

dac77 – otóż zaskoczę Cię i nie uważam krytyki za całowanie po dupie:-) Lubię krytykę z podaniem argumentów, co jest nie tak, co bym zmienił. Bardzo podoba mi się to co napisałeś, konkretnie, na temat z wskazaniem wielu błędów. Właśnie takie komentarze motywują. Co do poszczególnych członków, dostosuję się na pewno. Pozdr!

Napisano

No widzę znaczną poprawę (wczesniej zjechałem). Japończyk między 40 a 55 lat. Faceci w tym wieku mają na ogół takie opadające sflaczałe tyłki. Dodaj mu jeszcze pępek i jakieś ssutki. Twarz naprawdę dobrze. Może mi się wydaje ale chyba stosunek wielkości twarzy do czaszki trochę nietypowy. Coś mi nie pasuje w okolicy mostka. Ogólnie jedna z najlepszych postaci ostatnio na WIPie.

P.S.

Jak dajesz genitalia to zmień tytuł wątku na 18+, bo inaczej moderatorstwo Cię zbaszta, a oni są bardzo ostrzy i często niesprawiedliwi.

Napisano

Zjechałeś bo inaczej się nie dało. Nad twarzą będę jeszcze pracował bo jednak nie chce żeby przypominał japończyka:-) Ogólnie zostało sporo pracy, kolejne up'y postaram się wrzucić niebawem.

Napisano

Z głowy nie jestem zadowolony, patrząc na nią coś nie gra, wygląda dziwnie, ostatecznie poświęcę na nią sporo czasu żeby ją do picować. Nogi też nie skończone, w sumie taki zarys. Co do przyrodzenia:-) robione tak na szybko, chodziło o to żeby mięsnie powyżej wyszły poprawie, dobrze zgrały się z całą resztą, a tamto na razie nie jest aż tak ważne:-)

dzięki za komenty!

Napisano

Kolejny up. tej postaci, poprawiłem nogi i zabrałem się za ubrania, na początek buty i spodnie. Do robię jeszcze jakąś koszulę, ale najpierw uporam się z dołem:-) Głowę zostawiam na koniec. Jak to widzicie?

 

bern2o.jpg

Napisano

Lepiej,ale jeszcze nie calkiem fajnie.Narazie gollum zostaje twoim najlepszym sculptem;)

 

Może się myle,ale po wyglądzie Twoich modelików wydaje mi się że chyba za szybko na wysoki subdivide wskakujesz.Albo może za dużo smootha używasz:)

 

Pozdr:)

Napisano

Dzięki za komentarz, starałem się wycisnąć jak najwięcej z każdego Subd. Jeszcze sporo do poprawy, np. spodenki, owijki no i sama anatomia. Głowa też na razie tylko zarys, a jest to tajski bokser:-)

 

posta4.jpg

Napisano

Lepiej:)Spodenkom przydałoby sie parę głębszych zmarchów może bo jakby płaskie.Może te opaski ze sznurków mu jeszcze dodaj na bicepsach,zawsze maja takie w muay thai.

 

Pozdr:)

Napisano

Cześć, wrzucam moje wypociny, inspirowałem się postacią z gry Splinter Cell, po prostu spodobał mi się ogólny design i wziąłem się za robotę:-) Spodnie nie skończone (głównie tył), plecy podobnie. W planach mam dorobić jeszcze kamizelkę kuloodporną, lub szelki operacyjne. Pozdr!

PS. Dzięki za komentarze :D

 

 

posta5.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

całkiem ładnie to wygląda, bez glutów. Widać troche braków w anatomii, brak żeber i mięśni w okolicach, zły kształt przedramienia powewnetrznej stronie. pas od spodni jest chyba troche za nisko. wielkośc głowy - w pełnym ekwipunku jest dla mnie ok (niski facet po prostu), w innych jakby ciut za duża, gdzieś perspektywa przekłamuje.

Napisano

Powalczyłem trochę z przedramieniem, wyszło jak wyszło, jeszcze będę na tym siedział. Zrobiłem trochę wyposażenia, kamizelkę i szelki operacyjne. Spodnie nie ruszane, chyba najgorsze co może być do wypocenia:-)

Gomez - braków jest, może kiedyś będzie lepiej jak się trochę dokształcę :-)

Paweł- no zobaczymy jak to będzie z tym rozwojem :D

Dzięki za komentarze!

 

posta5.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Fajnie wyszla Ci kazmizelka, ale to co mi sie nie podoba to głowa(szczene ma zbyt wysunieta jak małpa) korzystasz z jakiejs referencji przy modelowaniu głowy? jak tak to pokaz bedzie mozna wiecej cos powiedziec o glowie, popraw spodnie tez najlepiej znajdz sobie jakas referencje spodni, buty wygladaja spoko, dlonie chyba tez, z bicepsem jest cos nie tak, koszulka ma zbyt grube faldki przez co wyglada na gruby material. i szyja troche dziwnie wyglada ale to moze mi sie tylko tak wydawac bo malo co ja widac.

PS: dodam jeszcze ze koles ,ma sttrasnie plaskie poslady.

Napisano

Głowę robiłem z refery, ale ostatecznie stwierdziłem, że ja trochę przerobię po swojemu bo gość miał nieciekawe rysy twarzy:D Spodnie to dla mnie najgorsze co może być, siedzę nad tym i siedzę, efekt marny. Poślady ma takie przez te spodnie:-) Postaram się to poprawić, czy się uda zobaczymy.

Dzięki za odzew!

Gość Morte
Napisano

pozatym co juz wypunktowane - dlonie, sama dlon, jest za krotka,podchas gdy palce sa za dlugie-tzn klykcie tam masz nieproporcjonalnie dlugie. I wez jakos meskosc temu biedaczkowi zarysuj, bo poki co to to smutny taki jest;P Zdecydowanie podciagnij krok do gory troche.

Napisano

Bardzo fanie wyszło,widać ze trenowałeś te pół roku od ostatniego modeliku:).Ciuszki ładne,głowa też.

Tylko proporcje popraw i będzie good-napewno jest coś nie tak z rozporkiem od spodni,zdecydowanie za długi wyszedł.Trochę wygląda jakby miał tam deskę wsadzoną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności