Trybal Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Jak dla mnie to dach do całkowitej przeróbki, a na ścianach za duży bump. Ogólnie koncepcja nawet spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2009 (edytowane) plasti: Dziękuję, oczywiście swoją wspaniałością będzie doprowadzać zmysł optyczny do orgazmu... mam nadzieję. ; ) Trybal: Rozwiń temat dachu, bo może przez za długie patrzenie nie widzę tego co ty. Bump nie wydaje mi się za duży. Myślę, że niechlujnie nakładany tynk z kamieniami wyglądałby tak, albo podobnie. Próbuję i próbuję i cały czas nie jestem zadowolony z rezultatu tego smoka. Raz mi się plik sypnął. Idąc regułą od ogółu do szczegółu starałem się zbudować na początek wizję anatomiczną układu mięśniowego i kostnego, głównie chodzi o ciało i kończyny. To mocny ogół. Staram się modelować łącząc w to referencje byka, kota, ptaka i lekkimi momentami ludzkie. Bardzo proszę o wyrzyganie mi błędów anatomicznych, bo chcę wreszcie przejść dalej :). Co myślicie? Ostatni up w 2009 roku i z tej okazji chciałem życzyć wszystkim wszystkiego najlepszego, ogromu cierpliwości, deszczu pieniędzy, motocyklistom gumowych drzew, spawaczom braku promieniowania nadfioletowego, a pracującym grafikom: żeby zawsze przy opieprzaniu się w pracy przechodził tekst "bo się renderuje", szczęścia, miłości i zdrowia, zdrowia przede wszystkim! ; ) Edytowane 30 Grudzień 2009 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evenik Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Patrząc na drugi zrzut mam wrażenie że to zmutowany pies a nie smok.. powinien mieć bardziej jaszczurcze kształty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Jeżeli masz zamiar robić na tak wysokim sdiv'ie to nie będzie dobrze. Nie jest to dobra metoda :P (czy jakoś tak to brzmiało w moim przypadku :D). Zejdź na niższy np. 2 lub 3 i wtedy rób tak długo, aż będzie dobrze. Zwróć uwagę na anatomię. Smok podobny do jaszczurki np. Legwan zielony, . Wygląda jak zielony smok bez skrzydeł. Powodzenia i pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Łapy (wybacz) komiczne :D nie no anatomicznie kluch. Tak jak vega sugeruje najpierw na niższym subdivie zbuduj bryłę. Dopiero jak na niskim subdivie poza będzie wyglądać naturalnie i będzie miała jakiś sens wtedy bardziej zagęszczaj. Zlej na tą chwilę takie rzeczy jak pazury. One raczej się nigdzie nie wybiorą jak pozmieniasz ogół. Wogóle to nie wiem czy nie lepszym pomysłem jest najpierw bryłę zrobić w neutralnej pozie a potem go pozginać..ale no nie jestem specem więc może ktoś bardziej kompetentny zabierze głos. Z okazji nowego roku życzę ci samo zaparcia i cierpliwości do każdej następnej pracki...zdrowia i takich tam bzdur niech ci rodzina życzy :D i tak siedząc przy komputerze na zdrowie nie możemy liczyć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Co do dachu to rozwijam swoją wypowiedź. Desek jest za dużo nasranych, są za bardzo luzem, to wygląda tak jakby ktoś je tam rzucił i tak sobie leżą bo nie ma co z nimi zrobić. W ogóle nie widzę, żeby były czymś przymocowane, ani kleju, ani taśmy klejącej, ani tym bardziej gwoździ. No i wydaje mi się, że za bardzo wystają imo nie powinny wystawać poza tą poprzeczną dechę robiącą za granicę dachu. Materiały są spoko. Co do smoku to jak koledzy wyżej. Rób jaszczurkę, a wyjdzie Ci smok :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibu Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Może pomoże http://images42.fotosik.pl/154/c1e11870a8203ed0.jpg Wydaje mi się ze to jest najlepszy koncept smoka i całkiem łatwy do wykonania, długa szyja, ogon i brak wcięcia kręgosłupa "na plecach". Twój smok przypomina bardziej gryfa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Jak dla mnie to daj sobie spokój z tym zbrushem i wymodeluj tradycyjnie. Będzie łatwiej i nie zmarnujesz czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2009 Może ze zmęczenia źle się sprecyzowałem. To jest ogół, nie poświęciłem temu dużo czasu, pytanie zadałem, żeby się upewnić czy w tych właśnie miejscach byłyby wg was mięśnie i kości. Zrobiłem pokazując to w najwyższym sdv., chyba bezsensu, chciałem żeby było bardziej czytelne, a zrobiło wrażenie bliskiego końca. Evenik: Zostaje zmutowany pies, patrz na referencje 2 str. wcześniej. VegA92: Korzystanie ze sprawdzonych rozwiązań nie odda tego co mam na referencji (dot. jaszczurki) Smoki to przerysowane i połączone kilka gatunków zwierząt z doczepionymi skrzydłami, łuskami i kolcami gdyby się przyjrzeć. khatake: Wybaczam :). Bryła była w maxie na samym początku w naturalnej pozie. do ostatnecznej pozy przekonał mnie mastahcez dwie strony, 45 kaw i 2,5 tyg. temu. Trybal: Robiłem chwilę jako dekarz. Z prostego powodu nie widać gwoździ, są pod poprzednimi deskami, dziury jakie robią gwoździe dają ujście wodzie co robi z samego dachu pojęcie abstrakcyjne bo... cieknie. Widziałeś kiedyś gwoździe/wkręty na dachówce? A wiesz, że są? Powinny wystawać żeby nie lało się przez parapet do środka. Sibu I będzie przypominał trochę gryfa. Ten link to jaszczurko-kanguro-pies z wąsami ;) lucek91 Sęk w tym, że z Zbrushem mam mniejsze doświadczenie, nie chcę iść na łatwiznę bo nie będzie to miało sensu idąc głównie za myślą nauczenia się czegoś. A na razie sculptuję myszką, przyjdzie tablet- wejdę wyżej z sdv. Proszę o radę dot. ułożenia układu mięśniowego i kostnego na, obok i blisko łap i skrzydeł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Jak masz mniejsze doświadczenie ze zbrushem to tym bardziej rób w neutralnej pozie,opracuj sobie anatomie,bryłe z włączoną symetrią,potem jak już będziesz miał solidna podstawe użyj transpose do upozowania smoka i dosculptuj detale i błędy po pozowaniu na koniec. Narazie wygląda jak glut więc ciężko komentować anatomie:P Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2009 Teraz już sam widzę, że to kupa wyszła, za szybko wrzuciłem. Robiłem przez noc pewnie dlatego nie widziałem. O.k. Dodam up jak przyjdzie tablet i wymęczę to bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duff Napisano 30 Grudzień 2009 Share Napisano 30 Grudzień 2009 Mam dla Ciebie speed'a http://www.youtube.com/user/moondonghwa#p/u/17/BNu7fnsRk1w Tutek tym razem, jak na spokojnie z użyciem podstawowych pędzli można z odrobiną chęci. Wymodelować coś co nami zakręci Lepsze czasem od tutoriali to, właśnie "podglądanie" 'profesjonalistów' PS. To miał być ""wiersz"" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2010 (edytowane) Duff minąłeś się z powołaniem. :) Mały up, żeby pokazać w którą to stronę idzie, bardziej to tester. Walczyłem ze 2 dni z exportem normalki z zbrusha r3 i na końcu wyszło na to... aaa tego będziecie mogli się już domyślić z podłapanego pomysłu. Oda do Mafioda (wypilem za duzo kawy) O Mafidzie, Mafidzie! (pasowalo ty żydzie:P), coś mi życie ułatwił zmaganiami, gdy miałem problem z koordynatami i mapnymi normalami. O... Mafidzie, o... Ty repa dostajesz za to. Postawiłbym ci też browara, ale kilometrów nas dzieli dzika chmara, O Mafidzie kiedy potrzebowałem przyszedłeś z pomocą, więc życzę ci kobiet chmarę każdą nocą, I gdy pomysłów było już mi brak, Powiedziałeś ej- to nie tak, I wyczaiłeś środek złoty, że ovveride gamma 1,0 trzeba zrobić, a wtem odchodzą zmartwienia i kłopoty, Obiekt jeszcze nie skończony, ale walić, wrzucam na razie jestem zadowolony, O... Mafidzie, rymów mi brak, Więc wrócę juz do maxa bo mi się, skończyło renderować :) Fajnie wychodzi na akordach e, Cis, H, fis na 3/4`te :P Edytowane 8 Styczeń 2010 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 Bierzesz się za teksturowanie a anatomia leży. Nogi i ręce niedorozwinięte, jak jakiś płód w trzecim miesiącu. Noga wykręcona i wyłamana. Kształt głowy jeszcze najbardziej się udał, ale tekstura nałożona byle jak. Środek paszczy wygląda całkiem przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 Hej,dzięki za odę prawie spadłem z krzesła,na podłogę Ale Ania ma rację że model smoka mógłbyś poprawić,bracie:D :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 domek wyglada milutko, tylko dach..nie bede udawal eksperta, moze podobne konstrukcje zaistnialy w realu, jednak spogladajac na niego daje wrazenie mega niestabilnosci. Brak jakiejs stabilizacji, jakby mialy pozsuwac sie te deski. Katy sa za duze, nakladka tez za gleboka, ale to zdanie architektonicznego ignoranta;) Jednak caly domek i okolica git! Smok powinien siedziec w domku, bo nie wyglada;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 @kotisded: Mafida lubi pomagać :) Nogę ma (tą wykręconą) zbyt prosto. Człowiek nie potrafi chodzić z wyprostowaną nogą :D, tak więc smok pewnie też nie :P Zejdź na niższy sdiv i baw się move tool'em. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2010 Ania, Mafida, Pawel Lipka, VegA92: haha no co wy? Ten tył to low poly z mesh smoothem. Pojęcia nie mam dlaczego dałem taki kadr, to chyba te małe skurczysyny w kofeinie ;) Spoko- robi sie to cielsko, wrzucę jak lepiej zatrybi:) Pawel Lipka: Widze, widze. Od czasu do czasu odpalam ten domek i coś tam przestawiam z tym dachem, no zobaczymy co wyjdzie. Taka głowa wyszła. Babole wychodzą jakieś dziwne przy exporcie tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 28 Luty 2010 Autor Share Napisano 28 Luty 2010 O.k. Po małej przerwie męczę coś takiego. Projekt zostawiłem, bo prawie zdemolowałem pokój robiąc tego smoka myszką ;) Podszkole się jeszcze trochę i do niego wrócę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 Twarz przerażająca, jak z Rec2. Łuki brwiowe za bardzo opadają. Usta do poprawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 Kolana i łokcie za cienkie pewnie przez uginanie. Wygląda jak stara szczerbata i ślepa kobieta której złośliwi dresiarze podp. cyckonosz i podarli kieckę. Do pudła z nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Marzec 2010 Autor Share Napisano 1 Marzec 2010 3d_operator: Łuki brwiowe chyba zostawię jak są, nie chcę konwencjonalnej twarzy, a da się to podrzucić pod brzydotę. Na ustach chyba przegiąłem z move toolem. Fakt dzięki. dac77: Pfff... jakby ci to powiedzieć. Znudziły mnie już chwile temu twoje głupie komentarze i cieszyłbym się gdybyś jakimś cudem omijał ten wątek bo nie chce mi się tego czytać. I nie. Nie zamierzam dyskutować. Łokcie, kolana, przedramiona, stopy nie skończone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 @kotisdead: Szczerze mówiąc mnie też nie bawi komentowanie słabych prac, ale obowiązek obowiązkiem. Myślę że twoim pracom brakuje poczucia humoru i relaksu. Pewnie jesteś bardzo spięty przy rzeźbieniu i dlatego wychodzi jak wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Mi jeszcze nie pasuje to miejsce w zgięciu ręki-tam gdzie sie biceps kończy.No i stópki dopracuj-palców przy stopach chyba wogóle nie ruszyłes.Szmaty mi sie podobają,nawet bym jeszcze dorzucił jakiś kawałek dodatkowo. W porównanu ze smokiem dobry progres:) Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Marzec 2010 Autor Share Napisano 1 Marzec 2010 dac77: Hahaha, przewidziałem, że pojedziesz z tej strony. Smutne. mafida: Ta laska to miał być kawałek tej wcześniejszej sceny. Ale... no nie wiem. Coś miała trzymać w ręku, ale to za smutne i za kontrowersyjne było :). Zobaczymy, rysuje sobie w wolnym czasie i miotam się między kilkoma pomysłami. Najważniejsze, że anatomię ćwiczę. No spoko dorzucę kawałki to dobry pomysł i dzięki wielkie.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 za kontrowersyjne byłoto źle? Rysy twarzy jak u starej kobiety, a ciało dwudziestolatki. Coś nie tak. Fałdy na ubraniu źle się rozkładają. Weź jakąś chustę, rozłóż i obserwuj. Zbyt pomięte (albo za mało kantów jak na coś co się łatwo gniecie), z przodu spływa jak guma (zbyt elastyczne, za bardzo zwisa nie robiąc dużych fałd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 5 Marzec 2010 Autor Share Napisano 5 Marzec 2010 (edytowane) Aniu: Każdy ma swoje granice, wolę lawirować sobie w niedopowiedzeniach. Mam nadzieję, że wystarczy mi siły na zbudowanie tego. Twarz chciałem żeby była lekko zmutowana, i podniszczona. Co do fałd to masz absolutną rację, fałdy są w większości bardziej płaskie i tak też pozmieniałem, ale nie chciałem robić od początku. Dużo z gumy dawał zbyt mało matowy materiał. Taki up przed imprezą, pogardliwie zerkający koleś. Wip. Edytowane 5 Marzec 2010 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 5 Marzec 2010 Share Napisano 5 Marzec 2010 Gdyby po imprezie to bym zrozumiał ;) Ale mina dobra. Pod tytułem WTF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 8 Marzec 2010 Autor Share Napisano 8 Marzec 2010 Tak narazie. jeszcze walcze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Not bad:) Widac progres z każdym modelem.Jest jeszcze troche błędów ale widać że coraz lepiej Ci idzie:) Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 11 Marzec 2010 Autor Share Napisano 11 Marzec 2010 (edytowane) Hmmm... chyba mnie troche wciągło :) A powiedziałem sobie- góra do 1`szej będę robił. Szyja bedzie zasłonięta więc nie robiłem. Tak narazie. Sory za jakość. Edytowane 17 Luty 2011 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 22 Marzec 2010 Autor Share Napisano 22 Marzec 2010 Taki speed dzisiejszy dla zabawy anatomią, ale chyba go dorobię bo mi się mordka strasznie podoba ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 bardzo fajna mordka, uśmieszek fajnie Ci wyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 tez mi sie podoba. minka swietna...takiego malego urwisa, ktory dopiero co cos zmajstrowal i jest z siebie dumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 Mi tez sie podoba,coraz lepiej Ci to zbruszowanie wychodzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 23 Marzec 2010 Share Napisano 23 Marzec 2010 stworek za bardzo mi nie lezy, ale typek jest pro. Bardzo mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 25 Marzec 2010 Autor Share Napisano 25 Marzec 2010 (edytowane) indian: dzięki slowiak: no rzeczywiście ale trochę innaczej celuję :) Wiesz, mało umiem więc muszę robić pomarszczone modele żeby było, że umiem :P mafida: miło mi jest usłyszeć coś takiego od kogoś, do kogo poziomu celuję aktualnie. Dzieki ;) KoMic: Niby skonczony ten typek i w Finiszu umiesciłem, ale nie podoba się, bo szybko i zleceniodawcy trzeba było cokolwiek pokazać :p A taki up dzisiejszy. Edytowane 25 Marzec 2010 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 17 Luty 2011 Autor Share Napisano 17 Luty 2011 (edytowane) Dawno nic nie wrzucałem. Wariacja na temat " Co gdyby Ariadna stwierdziła- ej stary, siedzisz i zabijasz, potrzebujesz browara i kablówki" Na zaliczenie sculptu, z różnych powodów wyszedł 5h speed i nie starczyło czasu na wyciągnięcie niektórych szczegółów. Edytowane 17 Luty 2011 przez kotisded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 17 Luty 2011 Share Napisano 17 Luty 2011 Przedramie-Aaaargh! Reszta tak sobie,mozna potraktować jako wstęp do czegoś tam lepszego. Ten pseudodetal/noise,jednollity na całym ciele nie pomaga. Zaliczyłeś?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 17 Luty 2011 Autor Share Napisano 17 Luty 2011 Z ust mi to wyjąłeś- dobrze, że wspaniałej anatomii na plecach nie widziałeś :) Spałem dzisiaj 15 godzin, semestr nam się kończy i było "oddaj zaliczeniową animację postaci- 50 sec, oddaj autoportret, 50 szkicy póz, rób riga, siedź w szkole, daj sculpt. Dla niewprawionego oka tło maskuje dobrze błędy ;) a w tym czasie musiałem zrobić teksture i render i tak IMO ładnie zorganizowałem czas jak na taki turbo sheet i brak snu. Nie wiem za ile punktów, ale oddałem w deadlinie (o 23:55 h;)) więc jak najbardziej. Ahhh jeszcze rig, wrzucenie animacji z pasów na track z kamerki, trochę podmęczę storyboard i 23.02-tydzień wolnego i będę się byczył dup^kiem do góry jak na prawdziwego grafika no-lifea przystało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się