t0m3k Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Witam, W koncu cos skonczylem... Wzorowalem sie luzno na dwoch referkach ktore kiedys znalazlem w internecie i mi sie spodobaly. Komentarze i uwagi mile widziane... 3dsmax2008 + Vray + Combustion + PS 01. 01. WYZSZA ROZDZIELCZOSC 02. 02. WYZSZA ROZDZIELCZOSC
adam_m Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Basen nie jest za bardzo zacieniony? Ładne palemki, z jakiego programu i jak długo renderowałeś?
arch515 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Naprawdę przyjemnie się na to patrzy acz kol wiek trochę detalu brakuje:)
Blader Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Mi tam sie podoba :) Nie przebajerowane a taki w sam raz :) Great
indian Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 mnie się bardzo podoba ,szczególnie render 01, chyba trochę nieporęczna ta "zasłonka" ;p "trzyma klimat" :) pozdro
kamil.ochel Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Bardzo przyjemne :) Pani jakaś dziwna :P ale ładnie wyszedł ten... brodzik :) fajnie zagrał w nim cień
peter_f Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Piękne! Światło i klimat - super. Rewelacyjnie wyszedł ten basen na pierwszym. Pani trochę chyba zbyt wysycona w kolorach, dobrze by było ją zdesaturować. I faktycznie może trochę detalu w budynku brak. Ale oba obrazki mają to coś, co przykuwa uwagę i sprawia, że na detal nie zwraca się uwagi przy pierwszym obejrzeniu a przyjemnie się ogląda.
!Ewert Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 jak dla mnie przesadziłeś z wyostrzeniem. fajny pomysł z babką :)
t0m3k Napisano 1 Marzec 2009 Autor Napisano 1 Marzec 2009 dzieki wszystkim za komentarze co do "pani" to pewnie ja poprawie ja bedzie czas... adam_m cala zielen wygenerowana przez google :) (darmowe modele dla jasnosci) render przy 1500x1125 to jakies 1h20m na [email protected] IRR+BF
kamil.ochel Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 ej poka ustawienia shadera wody i jak oświetliłeś bo mi się to kurde strasznie podoba ;P
Neiraa Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Piekny klimat, woda wyszła nieźle no i światło miodzio. Troche tiling na schodach razi. Palemki jak na darmówki całkiem niezłe!
t0m3k Napisano 2 Marzec 2009 Autor Napisano 2 Marzec 2009 jeszcze raz dzieki za komentarze. swiatlo to sun+sky+physCam ColMap: Reinhard Shader wody dla zainteresowanych
Tores Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Podoba mi się chociaż dziwnie te odbicia wyszły w wodzie. Raz ostre raz rozmyte. Materiał wody co dałeś ma pewną wadę, którą widać na twoim renderze. Tworzy się na nim cień. Musiałbyś wyrzucić Fresnela ze slotu Refract.
t0m3k Napisano 3 Marzec 2009 Autor Napisano 3 Marzec 2009 Tores taki sam cien byl na zdjeciu referencyjnym dlatego shader taki a nie inny
Tores Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Oj to jest cień na dnie a nie na wodzie. Zobacz gdzie się zaczynają jaśniejsze miejsca od promieni i że tworzą linię równoległą do boku basenu, czyli ten ciemny pas po prawej to cień murka na dnie i dopiero zaczynają się cienie od roślinności.
t0m3k Napisano 9 Marzec 2009 Autor Napisano 9 Marzec 2009 Tores wyglada ze masz racje :/ patrzac na zdjecie nie moglem dojsc dlaczego tak jest. poprawial nie bede ale dzieki :)
ReflectVision Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 bardzo mi sie podoba, ale taka jakby niezadbana ta willa, nie sądzisz ?
Rekomendowane odpowiedzi