Napisano 28 Luty 200916 l Witam, W koncu cos skonczylem... Wzorowalem sie luzno na dwoch referkach ktore kiedys znalazlem w internecie i mi sie spodobaly. Komentarze i uwagi mile widziane... 3dsmax2008 + Vray + Combustion + PS 01. 01. WYZSZA ROZDZIELCZOSC 02. 02. WYZSZA ROZDZIELCZOSC
Napisano 28 Luty 200916 l Basen nie jest za bardzo zacieniony? Ładne palemki, z jakiego programu i jak długo renderowałeś?
Napisano 28 Luty 200916 l mnie się bardzo podoba ,szczególnie render 01, chyba trochę nieporęczna ta "zasłonka" ;p "trzyma klimat" :) pozdro
Napisano 28 Luty 200916 l Bardzo przyjemne :) Pani jakaś dziwna :P ale ładnie wyszedł ten... brodzik :) fajnie zagrał w nim cień
Napisano 1 Marzec 200916 l Piękne! Światło i klimat - super. Rewelacyjnie wyszedł ten basen na pierwszym. Pani trochę chyba zbyt wysycona w kolorach, dobrze by było ją zdesaturować. I faktycznie może trochę detalu w budynku brak. Ale oba obrazki mają to coś, co przykuwa uwagę i sprawia, że na detal nie zwraca się uwagi przy pierwszym obejrzeniu a przyjemnie się ogląda.
Napisano 1 Marzec 200916 l Autor dzieki wszystkim za komentarze co do "pani" to pewnie ja poprawie ja bedzie czas... adam_m cala zielen wygenerowana przez google :) (darmowe modele dla jasnosci) render przy 1500x1125 to jakies 1h20m na E6600@3.2GHz IRR+BF
Napisano 1 Marzec 200916 l ej poka ustawienia shadera wody i jak oświetliłeś bo mi się to kurde strasznie podoba ;P
Napisano 2 Marzec 200916 l Piekny klimat, woda wyszła nieźle no i światło miodzio. Troche tiling na schodach razi. Palemki jak na darmówki całkiem niezłe!
Napisano 2 Marzec 200916 l Autor jeszcze raz dzieki za komentarze. swiatlo to sun+sky+physCam ColMap: Reinhard Shader wody dla zainteresowanych
Napisano 3 Marzec 200916 l Podoba mi się chociaż dziwnie te odbicia wyszły w wodzie. Raz ostre raz rozmyte. Materiał wody co dałeś ma pewną wadę, którą widać na twoim renderze. Tworzy się na nim cień. Musiałbyś wyrzucić Fresnela ze slotu Refract.
Napisano 3 Marzec 200916 l Autor Tores taki sam cien byl na zdjeciu referencyjnym dlatego shader taki a nie inny
Napisano 4 Marzec 200916 l Oj to jest cień na dnie a nie na wodzie. Zobacz gdzie się zaczynają jaśniejsze miejsca od promieni i że tworzą linię równoległą do boku basenu, czyli ten ciemny pas po prawej to cień murka na dnie i dopiero zaczynają się cienie od roślinności.
Napisano 9 Marzec 200916 l Autor Tores wyglada ze masz racje :/ patrzac na zdjecie nie moglem dojsc dlaczego tak jest. poprawial nie bede ale dzieki :)