Chrupek Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 (edytowane) Chyba tutaj tego nie wrzucałem. Renderowane na Maxwellu 1.6, robione na Maya 8.5 Niedokończone, bo pamięci Maxwellowi zabrakło ;) dlatego postaci w tle są nieotexturowane... Edytowane 6 Kwiecień 2009 przez Chrupek
kliment woroszyłow Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 fajne swiatełko! nie czaje tych nóg na podłodze ( bo na na łóżku czaje ;) )
MrMoonwalker Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 te nogi to chyba od gandalfa - on musi tam byc bo jego kapelusz lezy :) pracka fajna, ale dodlabym moze wiecej brudu po tej libacji ktora sie odbyla :)
sand Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 fajosko wyszło! gratulacje! A może tam drzwi wstaw. Praca będzie skończona a i ładnie wyglądać będzie.
Pawelkos Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Ladne kolorki i swietaleko, jendak czegos mi brak co pozostawia maly niedosty ( niestety nie potrafie powiedziec czego brak ;))
mis3k Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 przyjemne, ale widać, że niedorenderowane, i to razi po oczach. Nie tylko postacie w tle ale także ściany. Nie widać, że to maxwell, średnio render wygląda, ale rozumiem, że przez brak pamięci musiałeś zjechać z ustawieniami, siła wyższa. Średnio mi podchodzi to, że elementy tej chaty są krzywe, ale może u hobbitów tak jest - twoja wizja.
Chrupek Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 dzięki chłopaki... mis3k: spróbuj to zrobić w V-rayu :-) (żart) 1
peterr Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 w miare dobre :) troszke brakuje [spójności] klimatu ,materiał ścian nie do końca mi leży , mogłeś renderować 2 passy i złożyć w czymkolwiek .. + za to że jest troche detalu :) scenka jest otwarta z tyłu? pzdr
Chrupek Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 petter: no w sumie mogłem, ale to były moje początki w Maxwellu i nie bardzo jeszcze wiedziałem co i jak. Tak, scenka jest otwarta z tyłu, żeby ładnie to oświetlić. Co do tematu, to było dużo pomysłów, jak np. pomięty chodnik, ale skończyło sie na zwiechach Maxwella, więc np. stół z mapami był już składany w Szopie.
plasti Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 fajne, uwielbiam władcy pierscieni, dobry klimat, ale moglo by byc troszke ciemniej w pokoju poprzez kontrast blasku ale i tak jest zajefajniste :D
Temporal Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Fajne ale jednak nie ma sie wrazenia ze sufit jest tuz przy ziemi jak to w chatkach hobbitow. Wrecz przeciwnie ma sie wrazenia ze jest tu sporo miejsca.
Faun Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 Fajne, ale dopracuj to drugie pomieszczenie, umebluj, i wyrzuć te koszmarne kończyny, bo wygląda to jak kostnica jakaś. Zgadzam się z którymś z przedmówców, że nie czuć "miniaturyzacji" ;)
slizgi Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 ładne światło, reszta też przyjemna ale całość tak sobie bo nieskończone, te postacie bez materiałów w tle wszytko psują, jak już ktoś nadmienił trzeba było wstawić drzwi, wyrenderować region i złożyć w ps...,do poprawy widok za oknem, nie wygląda jak Hobbickie Shire :), kapelusz Gandalfa, i tam gdzie jest ta wnęka gdzie leży kapelusz, nie ma ścianki na końcu prawda? Zwyczajna dziura? Mogłeś tam chociaż jakiś prosty model wstawić rzucający cień, co by sugerował że tam okno jest. btw. ile to ma poly ,może siatke pokażesz? sli.
tadzio Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 mis3k: spróbuj to zrobić w V-rayu :-) (żart) ... sorry, ale da sie, oj da :)
mort Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 śliczne drewienko i bardzo ciepły klimat, aż chciałoby się tam obudzić Salve! Mort
Luqas87 Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 chrupek a renderowałeś z multilaight? czy i bez niego ram wcieło?
kannu Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 serwus :) juz kiedys sie zachwycalem tym :) wypasione i bardzo przyjemne. fajnie byloby tam jakas postac wsadzic i poruszyc tym :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Chrupek Napisano 8 Marzec 2009 Autor Napisano 8 Marzec 2009 Luqas87: nie renderowałem, bo tam jest tylko jedno światełko słoneczne. Nie wiem czy akurat to o ram chodziło, ale przy próbie dodania materiału czy zmianie już istniejącego, miałem zwieche Maxwela, dlatego nakładałem ten sam materiał na kilka rzeczy np. dzbanki są takie same, niestety :/
Rekomendowane odpowiedzi