Skocz do zawartości

[scena 3D] Hobbit Room


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba tutaj tego nie wrzucałem.

 

Renderowane na Maxwellu 1.6, robione na Maya 8.5

Niedokończone, bo pamięci Maxwellowi zabrakło ;) dlatego postaci w tle są nieotexturowane...

 

bilbo.jpg

Edytowane przez Chrupek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

przyjemne, ale widać, że niedorenderowane, i to razi po oczach. Nie tylko postacie w tle ale także ściany. Nie widać, że to maxwell, średnio render wygląda, ale rozumiem, że przez brak pamięci musiałeś zjechać z ustawieniami, siła wyższa. Średnio mi podchodzi to, że elementy tej chaty są krzywe, ale może u hobbitów tak jest - twoja wizja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miare dobre :) troszke brakuje [spójności] klimatu ,materiał ścian nie do końca mi leży , mogłeś renderować 2 passy i złożyć w czymkolwiek ..

+ za to że jest troche detalu :)

scenka jest otwarta z tyłu?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

petter: no w sumie mogłem, ale to były moje początki w Maxwellu i nie bardzo jeszcze wiedziałem co i jak. Tak, scenka jest otwarta z tyłu, żeby ładnie to oświetlić.

Co do tematu, to było dużo pomysłów, jak np. pomięty chodnik, ale skończyło sie na zwiechach Maxwella, więc np. stół z mapami był już składany w Szopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, ale dopracuj to drugie pomieszczenie, umebluj, i wyrzuć te koszmarne kończyny, bo wygląda to jak kostnica jakaś.

Zgadzam się z którymś z przedmówców, że nie czuć "miniaturyzacji" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne światło, reszta też przyjemna ale całość tak sobie bo nieskończone, te postacie bez materiałów w tle wszytko psują, jak już ktoś nadmienił trzeba było wstawić drzwi, wyrenderować region i złożyć w ps...,do poprawy widok za oknem, nie wygląda jak Hobbickie Shire :), kapelusz Gandalfa, i tam gdzie jest ta wnęka gdzie leży kapelusz, nie ma ścianki na końcu prawda? Zwyczajna dziura? Mogłeś tam chociaż jakiś prosty model wstawić rzucający cień, co by sugerował że tam okno jest. btw. ile to ma poly ,może siatke pokażesz?

 

sli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luqas87: nie renderowałem, bo tam jest tylko jedno światełko słoneczne. Nie wiem czy akurat to o ram chodziło, ale przy próbie dodania materiału czy zmianie już istniejącego, miałem zwieche Maxwela, dlatego nakładałem ten sam materiał na kilka rzeczy np. dzbanki są takie same, niestety :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności