Napisano 4 Marzec 200916 l Chyba tutaj tego nie wrzucałem. Renderowane na Maxwellu 1.6, robione na Maya 8.5 Niedokończone, bo pamięci Maxwellowi zabrakło ;) dlatego postaci w tle są nieotexturowane... Edytowane 6 Kwiecień 200915 l przez Chrupek
Napisano 4 Marzec 200916 l fajne swiatełko! nie czaje tych nóg na podłodze ( bo na na łóżku czaje ;) )
Napisano 4 Marzec 200916 l te nogi to chyba od gandalfa - on musi tam byc bo jego kapelusz lezy :) pracka fajna, ale dodlabym moze wiecej brudu po tej libacji ktora sie odbyla :)
Napisano 4 Marzec 200916 l fajosko wyszło! gratulacje! A może tam drzwi wstaw. Praca będzie skończona a i ładnie wyglądać będzie.
Napisano 5 Marzec 200916 l Ladne kolorki i swietaleko, jendak czegos mi brak co pozostawia maly niedosty ( niestety nie potrafie powiedziec czego brak ;))
Napisano 5 Marzec 200916 l przyjemne, ale widać, że niedorenderowane, i to razi po oczach. Nie tylko postacie w tle ale także ściany. Nie widać, że to maxwell, średnio render wygląda, ale rozumiem, że przez brak pamięci musiałeś zjechać z ustawieniami, siła wyższa. Średnio mi podchodzi to, że elementy tej chaty są krzywe, ale może u hobbitów tak jest - twoja wizja.
Napisano 5 Marzec 200916 l w miare dobre :) troszke brakuje [spójności] klimatu ,materiał ścian nie do końca mi leży , mogłeś renderować 2 passy i złożyć w czymkolwiek .. + za to że jest troche detalu :) scenka jest otwarta z tyłu? pzdr
Napisano 5 Marzec 200916 l Autor petter: no w sumie mogłem, ale to były moje początki w Maxwellu i nie bardzo jeszcze wiedziałem co i jak. Tak, scenka jest otwarta z tyłu, żeby ładnie to oświetlić. Co do tematu, to było dużo pomysłów, jak np. pomięty chodnik, ale skończyło sie na zwiechach Maxwella, więc np. stół z mapami był już składany w Szopie.
Napisano 5 Marzec 200916 l fajne, uwielbiam władcy pierscieni, dobry klimat, ale moglo by byc troszke ciemniej w pokoju poprzez kontrast blasku ale i tak jest zajefajniste :D
Napisano 5 Marzec 200916 l Fajne ale jednak nie ma sie wrazenia ze sufit jest tuz przy ziemi jak to w chatkach hobbitow. Wrecz przeciwnie ma sie wrazenia ze jest tu sporo miejsca.
Napisano 6 Marzec 200916 l Fajne, ale dopracuj to drugie pomieszczenie, umebluj, i wyrzuć te koszmarne kończyny, bo wygląda to jak kostnica jakaś. Zgadzam się z którymś z przedmówców, że nie czuć "miniaturyzacji" ;)
Napisano 6 Marzec 200916 l ładne światło, reszta też przyjemna ale całość tak sobie bo nieskończone, te postacie bez materiałów w tle wszytko psują, jak już ktoś nadmienił trzeba było wstawić drzwi, wyrenderować region i złożyć w ps...,do poprawy widok za oknem, nie wygląda jak Hobbickie Shire :), kapelusz Gandalfa, i tam gdzie jest ta wnęka gdzie leży kapelusz, nie ma ścianki na końcu prawda? Zwyczajna dziura? Mogłeś tam chociaż jakiś prosty model wstawić rzucający cień, co by sugerował że tam okno jest. btw. ile to ma poly ,może siatke pokażesz? sli.
Napisano 6 Marzec 200916 l mis3k: spróbuj to zrobić w V-rayu :-) (żart) ... sorry, ale da sie, oj da :)
Napisano 7 Marzec 200916 l śliczne drewienko i bardzo ciepły klimat, aż chciałoby się tam obudzić Salve! Mort
Napisano 8 Marzec 200916 l serwus :) juz kiedys sie zachwycalem tym :) wypasione i bardzo przyjemne. fajnie byloby tam jakas postac wsadzic i poruszyc tym :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 8 Marzec 200916 l Autor Luqas87: nie renderowałem, bo tam jest tylko jedno światełko słoneczne. Nie wiem czy akurat to o ram chodziło, ale przy próbie dodania materiału czy zmianie już istniejącego, miałem zwieche Maxwela, dlatego nakładałem ten sam materiał na kilka rzeczy np. dzbanki są takie same, niestety :/