Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

siemanko

 

miałem kilka pomyslow , wybralem narazie taki

 

dw4lardconcept1.jpg

 

demon klasy abomination

 

to bedzie taki duzy tłuscioch toczacy przd soba walec czy tam inne ustojstwo do mielenia ludzi

 

 

 

pozdro

Edytowane przez Łukasz Jaskólski
  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Bad Moon
Napisano

O tak! Dużo, dużo gore! Trochę przypomina Abomination z Warcrafta, ale to raczej dobrze :]

Napisano

Podoba mi sie ciekawą techniką ryzoswane, dziwi tylko wyraz twarzy- taki jakiś szczęsliwy, jakby tam w oddali gdzies cukierka przyuważył.

Napisano

jakoś dawno nie widziałem twoich prac Łukasz J. trzeba częściej zaglądać do Speed Paint:)

 

koncept zapowiada się ciekawie, w tle jakieś ruiny miasta będzie fajnie :) powodzenia w konkursie:)

Napisano

Pomysl fajny i wyraz twarzy potworka genialny :D Tylko te lapki na walku jakos mi nie pasuja... i to glupota straszna bo ten walek pewnie kolczasty jakis, jak kombajn czy cos a on sobie biedny lapki na nim pokaleczy :P

Napisano

dzieki chłopaki

 

Z łapkami racja, nie pokazałem tego w nowym koncepcie bo robie przymiarki do roznych układów i sie to wszystko zmienia. Walec bedzie z kolcami i innymi atrakcjami najpewniej , same łapki będą operować na pogrubionej o dodatkową warstwę cześci walca (widac to choc pewnie tylko dla mnie :P ) na 1 koncepcie.

Sam wygląd ustrojstwa i układ łapek moze ulec zmianie w miare jak bede obmyślał jakies techniczne rozwiazania.

Gość Bad Moon
Napisano

A może niech no trzyma ten wałek jak baba przy kluskach?

Napisano

myslalem o czyms w rodzaju uchwytów powyżej walca tuz przed jego koncem, tak zeby stwor mogl go podnosic i miażdżyc co twardsze przeszkody na ziemi, oraz uderzac walcem na boki jak taranem, rozwalac mury itp ( co też czyni demon na 2 planie obrazka ). W tym przypadku te ostrza i naganiacze po bokach walca beda musialy sie jakos składać.

 

up

dw4lardconcept4.jpg

Napisano

Zdecydowanie te no prawej.

Co do broni- po co sie męczyć z tym syfem na walcu- gigantyczny kawał żelaza bez niczego jest już wystarczająco mocnym argumentem, wygląda lepiej(moim zdaniem) i nie musisz sie martwic czy chwyci go czy nie...

Napisano

Nie, zwykły kwaał żelaza to nię będzie po Dominance Warowemu :P Lepiej jakiś wywalony totem albo wieże ba bel niech toczy :d

Napisano

przemysle tez wersje gładką, zobaczymy co wygląda bardziej srogo / co lepiej sie komponuje w sensie plastycznym - bo sam potwor tez sklada sie z duzych gladkich powierzchni

 

chciałbym zmiescic jeszcze jakis prosty mechanizm poruszany przez te male lapki za pomoca łancuchow no i umiescic gdzies logo cgsociety

 

w tej chwili bardziej zastanawia mnie w co go ubrać zeby schowac jego wstretny zad :D, prawdopodobnie pospinam go tez łancuchami zeby sie nie rozlazł.

 

pozdrowy

Napisano

mocne...

Ale ta raczka + wyraz twarzy przypominają mi naszego premiera mówiącego yes, yes yes!:D

Napisano

łe je! wcześniej nie byłem przekonany ale teraz widze jak to ma wyglądać i musze powiedzieć że jest super.

Napisano

Wyraz twarzy jest świetny :D Ta ręka też mi pasuje, tak jakby miał tam trzymać swój pokarm za nogę. Myślałeś nad tym, aby posadzić na niego jakiegoś jeźdźca? :D

Ten walec jest trochę dziwny. Na początku myślałem, że trzyma armatę. Wielka bestia nie będzie w stanie szybko go toczyć, a rzut tego byłby mało praktyczny (jeden rzut i trzeba do tego pędzić, co w jego przypadku trochę by zajęło :D chyba, że by to na łańcuchu jakimś przyciągał xD).

 

btw wymiatasz tym swoim głównym pędzelkiem :)

Napisano

Nasuwa się skojażenie z cherubinkami (pulchniutkie ładniutkie aniołki) tylko takimi które trafiły do piekła i sporo za dużo żarły :)

 

Podoba mnie się bardzo.

Napisano

Na poprzednich rysunkach nie wiedziałem o co właściwie chodzi. Teraz w końcu coś widać, zapowiada się super. Również trzymam kciuki.

Napisano

dzięki dzięki

 

zapomnialem dopisac ze na obrazku brakuje lancuchow i czesci walca nad ktorymi pracuje

 

wiem ze z ta lapka wyglada glupawo narazie

 

W lapce bedzie trzymal lancuch polaczony z jakims urzadzeniem do zgniatania/scinania uciekinierow.

Mysle nad uchwyceniem momentu zaciągania łancucha oswietloną raczką, w drugiej najpewniej bedzie trzymal jakiegos rycerzyka, konika czy tam inna zabawke :D

 

Obmyslilem sobie, ze to bedzie to demon w postaci larwalnej.

Kiedy bedzie juz dostatecznie najedzony to moze zaczac sie przepoczwarzac w forme latajaca (ale to nie w tym odcinku). No ale zanim sie naje to troche czasu minie.

Poniewaz bobas nie ma ząbków musi sobie rozgniatać papu :D

 

W armi demonow uzywany do jest rozbijania umocnien i zwartych szeregów wroga.

Napędzany jest nieskonczonym apetytem, ciekawością i chęcią zabawy - jak to dziecko.

Najwieksza wadą demona jest czeste niezrozumienie/nierespektowanie rozkazow i gonienie za fajnymi zabawkami na polu bitwy.

 

Nad jeźdźcem owszem myslalem, ale to chyba wykluczone ze wzgledu na zasady konkursu.

Co do szybkosci - mysle ze jest w stanie dogonic uciekajacego czlowieka na krotkim dystansie, chociaz nozki ma krotkie i porusza sie pokracznie to jednak roznica wielkosci robi swoje.

Napisano

plutko, SBT77 - dzięki za opinie, ma byc bobasowaty zeby sie wyroznial z tlumu diablopodobnych demonow. Skórzanych elementow raczej nie planuje,chce uzyskac czysty kontrast miedzy mięskiem bobasa a topornymi i ostrymi kawałami żelastwa.

 

tymczasem majac chwile wolnego pojechalem z tym koksem kawalek dalej i

wydluzylem kadr, jest narazie balagan bo rozmieszczam elementy pola bitwy i krajobrazu, ale to sie rozwałkuje. Rozpoczalem malowac modeling szit.

dw4lardconcept7.jpg

dw4lardconcept7ms.jpg

pozdro

  • Like 1
Napisano

łoo, moc! bardzo mi sie podoba to światełko i ta dzika radość w jego oczętach.

Napisano

lukasz, niesamowite! skora i swiatlo mistrzowskie bez dwoch zdan. sproboj skomponowac ziomka w kwadracie, na pewno bedzie lepiej. warto by popracowac jeszcze nad projektem/ksztaltem przedramienia. i wieza w 2gim planie troche za mocno dziala.

Napisano

Moim zdaniem to długie i cienkie przedramie nie jest najlepiej rozwiązane.

Jest jakby na siłę wydłużone, tak na prawdę ten stwór powinien mieć przedramiona umięśnione podobnie mocno jak resztę ciala, tak żeby miały więcej masy.

 

Ogólnie jest fajny, z całą pewnością budzi grozę!

Nadal trzymam kciuki;)

Napisano

...Ogólnie jest fajny, z całą pewnością budzi grozę!

Nadal trzymam kciuki;)

 

no walsnie moim zdaniem nie, i bron boze nie chce tutaj nikogo obrazic ale co by nie powiedziec to raz ze kolory sa dosc cukierkowe a dwa ten potwor jest usmiechniety i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej :-) wiec ja bym traktowal ten koncept bardziej z "jajem" niz taki powazny grozny potwor. co wiecej nie wiem czemu ale moje pierwsze skojazenie to Stay Puft Marshmallow Man z ghost busterrs ale to... no wlasnie nie ma w tym zadnej logiki ;-)

Napisano

piekny potwor :) podoba mi sie ze wyglada na milego, koles po prostu bawi sie rozwalajac cale miasta :D czad :)

 

btw. genialny render w lapie gratsy :)

Napisano
ten potwor jest usmiechniety

 

Tu celna uwaga.

Ale przyznasz, że jest obleśny?:cool:

 

W sumie jakby popracować jeszcze nad tym uśmieszkiem, może nim samym budzić grozę;)

Napisano

ale odzew :D

dzieki wszystkim za udzielenie sie

 

koncept wyewoluował z potworka z 1 postu do takiej formy wielkiej larwy/bobasa , nie wzorowalem sie na niczym znanym (jak teraz spojrzalem na tego pufta z ghostbustersow to rzeczywiscie jest pewne podobienstwo facjaty). Pamiętacie film "Kochanie, zwiekszylem dzieciaka"? to o taki rodzaj grozy i paniki chodzi ;)

 

te dlugie konczyny maja sie przeistoczyc w skrzydla w postaci doroslej dlatemu tak je wydluzylem, w sumie to chcielem przedramie zrobic jeszcze bardziej patykowate a ramie mniej umięśnione, a bardziej pulchne- takie wiecie kurczakowate. Skoro piszecie, ze jest "be" to trzeba bedzie cos z tym zrobic.

 

prrrszalony: no teges .. jak sie nie obijam i nie gryzmole glupot to robie jakies smieszne zlecenia -wizki, ilustracje animki itp glownie w 3d.

Jednak wole 2d, zwlaszcza konceptowanie.

 

witkowski: w kwadrat powiadasz... znaczy bobasa wpisac w kwadrat czy kadr przyciac do kwadratu? Stwora tak upozowalem zebym mial plamy swiatla na tle duzego cienia, po to tez dalem lancuchy - elementy o rozswietlonej krawedzi na ciemnym tle prowadzace wizualnie do fokusa. Stworak na 2 planie i wieza bedzie przykryta chnura pyłu z wyburzenia.

 

pozdro

Napisano

updejt

dw4lardconcept9.jpg

 

dodalem fx dla testu, pogrubilem dlugie konczyny, zmienilem łapke

lancuchy pewnie beda jakos zamocowane do obroży czy tam czegoś

 

obrocilem kadr zeby demony byly w opozycji do widza czytajacego od lewej

 

zastanawiam sie nad szerokoscia kadru robilem testy i wyszlo mi ze najlepiej to wyglada jednak z wąskim kadrem - gdzie bobas wydaje sie przytlaczajaco wielki no i kompo jakos tak na przekątną sie dobrze uklada - zreszta oblukajcie bo juz sam nie wiem co sądzić

 

szeroki kadr

dw4wider.jpg

 

 

wąski

 

dw4narrower.jpg

 

i jeszcze wersja z wylaczonymi warstwami koloru, na wierzchu widoczne warstwy fx

 

dw4lardconcept9bw.jpg

Napisano

Pieknie jest! Chociaz dla mnie ciagle najlepsza bardziej szkicowa wersja - http://img3.imageshack.us/img3/1879/dw4lardconcept6.jpg, jakos lepiej czuc skale, potworek lapie wiecej swiatla (lub po prostu tam swiatlo jest bardziej przekonywujace, pozniej bardziej rozbielasz) i stworek lepiej sie akcentuje przy mniej kontrastowym otoczeniu. No ale dodawanie detali chyba zawsze prowadzi do odjecia pewnych walorow "artystycznych" pracy i zanikaja pewne impresje, wrazenia.

 

W ostatniej wersji troche pysk zaczyna przypominac psa, przez co chyba traci skala i anatomia reszty konczyn zaczyna byc porownywana do psich, przez co zamiast psychodelicznego bloba mamy dziwną karykature psa.

 

Chyba warto by mocniej odroznic material metalu (tego pocisku) od materii ciala, jedno podkresli drugie.

Napisano

nad tym psem bede sie musial zastanowic bo mi normalnie zabiles cwieka :D

 

walec i całe zelastwo bedzie mialo ostre poharatane krawędzie i ogolnie ma byc przeciwienstwem materiałowo-ideowym bobasa

 

a ze praca traci na świeżości w miare malowania to sie zgodze , czesto zdaża mi sie wywalac dopiero co namalowane elementy

tutaj jest taka sytuacja ze konwencja jaka sobie narzucilem - tj scena batalistyczna w pewien sposob wymusza wypelnienie kadru chaosem bitwy, byc moze uda mi sie tak scalic ten chaos zeby zaczął mocniej działać jako tło

 

dzięki za uwagi

Napisano

Pieknie! Warto by nad postacia z toporem popracowac, nie wiadomo ki to stwór jest i poza niezbyt fortunna. I chyba warto by lekko dopiescic dlon z koniem jeszcze, bo motyw genialny.

Napisano

hej

zalaczam zooma na tamten obszar

bedzie tam ślad fauny i flory sprasowanej przez bobasa,oraz niedobitki walczace z nadchodzacymi demonami

demony na przodzie maja po 2 pary rąk, ogolnie musze tam dopracowac "choreografię" walki

bede tam pracował niebawem, na razie zajmuje się obszarem niszczonej wieży

nad całością jeszcze paręnaście godzin posiedzę

 

pozdro

 

domonyzoom.jpg

Gość Morte
Napisano

Podziwiam Cię Łukaszu wygląda naprawdę świetnie. Jedyne co mi sie nie podoba to zdecydowanie wpechnięta, w moim odczuciu, na siłe ta dorosła, latająca forma. Wyglada jakoś nieporadnie , jest niezbyt przemyślana i nie zachowuje charakteru bobaska.

Napisano

Miło mi :)

Wersja latajaca pojawila sie w zamierzeniach dosyc wczesnie - w sumie to na etapie przeksztalcania tych pierwszych szkicow na forme bardziej przypominającą larwę.

Stąd koncepcja larwa - motylek nasunela mi sie dosc szybko.

Z reszta to jest tylko taki bajer do wypelnienia miejsca w koncept sheecie :)

 

Inna sprawa czy ta dorosla forma wyglada dobrze- skoro piszesz ze niebardzo to wezme ja jeszcze na warsztat

 

dzieki i pozdro

Napisano

Jeśli chodzi o formę dorosłą, to kończyny które przekształciły się w skrzydła wydają się wyrastać z innego miejsca niż u larwy. Druga rzecz, że takie ustawienie ich bardziej z tyłu jest dość dziwne - nigdy nie spotkałem się z latającym stworzeniem które miałoby skrzydła tak blisko odwłoka - nawet owady, chociaż mają więcej kończyn, skrzydła mają umiescowione bliżej głowy. co do samych skrzydeł - ich koncepcja jest wg mnie bardzo dobra - wyobrażam sobie że w ruchu działałyby podobnie do skrzydeł nietoperza - demon pomagałby sobie nimi w ruchu czepiając się różnych powierzchni...Niemniej jednak odbieram, że forma dorosła to tylko bonus - tematem jest bądź co bądź to demoniczne bobo :D

Przypomina mi się opis Lemowskiego dubelta, ale to tutaj baaaardzo luźne skojarzenie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności