Napisano 21 Marzec 200915 l hej dawno nic nie wrzucalem wiec moze zarzuce taki raczej speed w wolnej chwili zrobiony...
Napisano 21 Marzec 200915 l Pierwszy pierwszy! Doskonałe w każdym calu:) EDIT: no dobra, może nie w każdym, w niektórych miejscach pożałowałeś poly, tak czy inaczej fajf stars from mi.
Napisano 21 Marzec 200915 l hej "moze zarzuce taki raczej speed w wolnej chwili zrobiony..." uwielbiam ten tekst ;) extra speed
Napisano 21 Marzec 200915 l Calkiem fajne, ale: Mogles zaznaczyc geometria wiecej detalu. Tekstury sa troche jak z innego modelu, genericowe, nie podkreslaja istniejacej geometrii, ani nie dodaja wystarczajaco szczegolow. Jesli chodzi o kadr to naprawde musiales po lewej uciac te kilka centymetrow pojazdu? Mam swoja (byc moze bardzo zachowawcza i nierozwojowa) teorie, ze jak juz uciac to mocno. Albo wcale. Czyli albo ciasno skomponowany kadr, albo taki z oddechem. Niby duperel, ale nie wymagaloby duzo pracy zrownowazenie kompozycji. No i rendering jest jakis taki... Mam wrazenie ze te pojazdy sa z papieru (to wynik modelowania, teksturowania i renderingu w sumie). Ale calosciowo niezle.
Napisano 21 Marzec 200915 l Podoba mi się. Nawet bardzo. Luki ma rację co do kadru, ale reszta to już szczegóły. Efekt całościowy jest rewelacjyny. *****
Napisano 21 Marzec 200915 l Kresku wiesz normalnie dalbym Ci 2+, ale masz trzy na szynach, bo znam Twoich rodzicow ;)
Napisano 21 Marzec 200915 l serwus :) bardzo dobrze, siadaj, dwója. Super to zrobiles :) Jak dla mnie wypasik :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 22 Marzec 200915 l bardzo fajny speed, fakt trochej detalu mi brakuje miejscami na pojazdach, ale i tak bardzo ładnie podoba mi się design :)
Napisano 22 Marzec 200915 l Pierwsze skojarzenie - futurystyczne dźwigi budowlane aka żurawie czy jak tam, coś w tych barwach :)...Bardzo mi się podoba, bardzo bardzo :).
Napisano 22 Marzec 200915 l Ciekawe, obrazek jest spory i na moim monitorze pokazuje sie na poczatku tyle: To co znalazlo sie w kadrze jest wlasciwie super (moze tlo za plaskie ewentualnie). Jest fajne wrazenie ze to 2d, cos co trudno zwykle w czystym 3d uzyskac, a co osobiscie bardzo lubie. Pewnie troche podmalowales i dlatego fajnie wyszlo. Wychodzi wiec, ze obrazek duzo traci przez ten pojazd z prawej, to ze jest on blisko kamery i widac wszelkie zbyt szybko opedzone fragmenty za dokladnie.
Napisano 22 Marzec 200915 l hej dzieki za komenty:) co to pracki to musze sie zgodzic ze brak detalu widac i czasem wylaza polygony ale nie chcialem robic tego zbyt dokladnie, te dwa samoloty maja po 2,5k polygonow (z czego wiekszosc w kabinie i na pilocie, czego i tak nie widac ;/) a tekstury to tylko difuse, nie ma nawet bumpa ;/ i calosc zrenderowana w scanlinie, 23 sec na 4000k:)
Napisano 22 Marzec 200915 l Super. W scanline można zrobic coś takiego? A możesz zdradzić ustawienia?
Napisano 23 Marzec 200915 l prosze bardzo pare siatek i swiatla, generalnie nie ma jakis niewiadomo jakich ustawien, jest pare slabiutkich swaitel na sferze dajacych rozproszone swiatlo no i 3 mocniejsze, pomaranczowe, biale i niebieski, na screene w swoich kolorach.
Napisano 23 Marzec 200915 l bardzo ładna pracka, ja się nie będę czepiał, efekt końcowy mnie przekonuje
Napisano 26 Marzec 200915 l po siatce od razu widac ze za mało poligonow dałes ! ;) WIĘCEJ POLIGONOW ! ;)
Napisano 29 Marzec 200915 l Model bardzo ładny :) Jaras: po siatce od razu widac ze za mało poligonow dałes ! ;) WIĘCEJ POLIGONOW ! ;) Mało poli bo może słaby komputer :) Mało czy dużo poly i tak zajefajnie wygląda :D
Napisano 31 Marzec 200915 l a ja robie na quadzie z 8gb ramu, i spcejalnie tak robie:P malo polygonow i duze rozdzielczosci, taki mam fetysz!:)