Napisano 5 Maj 200915 l Nareszcie prezentuję końcowe rendery, już nie mam wiecej siły bawić się z tym bolidem. Co tu dużo gadać oto zeszłoroczny bolid renault: No to obiecane rendery studyjne. Bez rewelacji no ale jest:p Edytowane 13 Maj 200915 l przez Kimmi
Napisano 6 Maj 200915 l Ładny modelik. Lakier trochę plastikiem mi zalatuje ale to może przez ten zachód słońca. Szkoda, że na niektórych ujęciach przesuwa się asfalt a nie bolid przez jego rozmycie. Aberracja też mi się podoba bo dodała realizmu.
Napisano 6 Maj 200915 l Tores, na tym to polega - fotograf podczas robienia zdjęcia śledzi bolid aparatem dzięki czemu bolid jest ostry a tło rozmyte. Generalnie fajna fura, ale czemu takie ciasne kadry?
Napisano 6 Maj 200915 l Ostatni podoba mi sie najbardziej. Tylko szkoda wlasnie ze takie waskie kadry. Dobra robota;)
Napisano 6 Maj 200915 l Ładny modelik. Lakier trochę plastikiem mi zalatuje ale to może przez ten zachód słońca. Szkoda, że na niektórych ujęciach przesuwa się asfalt a nie bolid przez jego rozmycie. Aberracja też mi się podoba bo dodała realizmu. No przecież poszycie bolidu to różne materiały syntetyczne, popularnie nazywane plastikami ;)
Napisano 6 Maj 200915 l zdecydowanie pierwszy jest najbardziej naturalny,zrob tez renderki przy swietle w srodku dnia, bo troche ciemno.Przypomina to zachod slonca a jak wiadomo poza wyscigiem nocnym raczej nie testuje sie bolidow o zachodzie slonca :). Ogolnie bardzo pozytywnie pozdrawiam i gratuluje pracki.
Napisano 6 Maj 200915 l Całościowo fajnie. I to co było mówione wcześniej: za wąski kadr. Gratulacje za ukończenie pracy :)
Napisano 6 Maj 200915 l Następny co komórką profesjonalne zdjęcia robi. Kiedy się nauczycie, że dodawanie CA to głupota?
Napisano 7 Maj 200915 l hehe widziałem jak się robi takie bolidy na galileo. Tą są lekkie metale takie jak stopy tytanu. Jak dla mnie rewelka. Fajnie będzie rendery studyjne zobaczyć. :)
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Dzięki za komenty. No trochę ciemno bo miał być zachód słońca bo taka miałem hdr'kę. A ciasne kadry miały ukryć niedoskonałości otoczenia na które zabrakło mi już ramu. Rendery ze studia są dodane w pierwszym poście.
Napisano 22 Maj 200915 l Ładnie, ale raz, gdzie są ręce kierowcy? Troszkę poszedłeś chyba na łatwiznę, ale nie szkodzi. Po drugie- na pierwszym renderze widać jakiś artefakt na teksturze, chodzi mi o miejsce na nosie bolidu, z prawej tuż przy kokpicie, na lewo od lusterka (z perspektywy kierowcy), tam gdzie przechodzi cienki czarny pasek (widać na nim delikatne schodki)- może być spowodowane kiepskim filtrowaniem tekstury lub skalowaniem końcowego renderu. Jeśli to drugie, proponuje zmienić host na taki, który nie skalowałby obrazka (od siebie proponuję tinypic.com).