Skocz do zawartości

Pojazd 3d: F1 ING Renault 08


Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie prezentuję końcowe rendery, już nie mam wiecej siły bawić się z tym bolidem. Co tu dużo gadać oto zeszłoroczny bolid renault:

b48ed199e511ad06m.jpg

b702bcaf062eaba2m.jpg

1d82308bd07eb677m.jpg

4bbf721e2f715b87m.jpg

699d370092f6e127m.jpg

 

No to obiecane rendery studyjne. Bez rewelacji no ale jest:p

b7af4ba3e87bca0dm.jpg

e6befc97a995b0cam.jpg

4bc80e8b20748d2am.jpg

9c1be5aed05febd2m.jpg

Edytowane przez Kimmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ładny modelik. Lakier trochę plastikiem mi zalatuje ale to może przez ten zachód słońca. Szkoda, że na niektórych ujęciach przesuwa się asfalt a nie bolid przez jego rozmycie. Aberracja też mi się podoba bo dodała realizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny modelik. Lakier trochę plastikiem mi zalatuje ale to może przez ten zachód słońca. Szkoda, że na niektórych ujęciach przesuwa się asfalt a nie bolid przez jego rozmycie. Aberracja też mi się podoba bo dodała realizmu.

No przecież poszycie bolidu to różne materiały syntetyczne, popularnie nazywane plastikami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie pierwszy jest najbardziej naturalny,zrob tez renderki przy swietle w srodku dnia, bo troche ciemno.Przypomina to zachod slonca a jak wiadomo poza wyscigiem nocnym raczej nie testuje sie bolidow o zachodzie slonca :). Ogolnie bardzo pozytywnie pozdrawiam i gratuluje pracki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widziałem jak się robi takie bolidy na galileo. Tą są lekkie metale takie jak stopy tytanu. Jak dla mnie rewelka. Fajnie będzie rendery studyjne zobaczyć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty. No trochę ciemno bo miał być zachód słońca bo taka miałem hdr'kę. A ciasne kadry miały ukryć niedoskonałości otoczenia na które zabrakło mi już ramu. Rendery ze studia są dodane w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, ale raz, gdzie są ręce kierowcy? Troszkę poszedłeś chyba na łatwiznę, ale nie szkodzi. Po drugie- na pierwszym renderze widać jakiś artefakt na teksturze, chodzi mi o miejsce na nosie bolidu, z prawej tuż przy kokpicie, na lewo od lusterka (z perspektywy kierowcy), tam gdzie przechodzi cienki czarny pasek (widać na nim delikatne schodki)- może być spowodowane kiepskim filtrowaniem tekstury lub skalowaniem końcowego renderu. Jeśli to drugie, proponuje zmienić host na taki, który nie skalowałby obrazka (od siebie proponuję tinypic.com).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności