Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich

Postanowiłem założyć WIP'a bo jakoś w renderach testowych jest spore zamieszanie. Od jakiegoś czasu kombinuję sobie z takim poddaszem, a ponieważ ma to iść do mojego portfolio to chciałbym go dopracować. Chwilowo siedzę nad jednym ujęciem ale docelowo będzie jeszcze 1 może 2 jak wszystko już będzie dograne z tym pierwszym. Jak wam się widzi oświetlenie, kolorystyka, shading, materiały i ogólna kompozycja? Soft to oczywiście max +vray.

Za wszystkie komentarze z góry dziękuję.

 

poddasze1.jpg

Edytowane przez Tores
  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość BiX
Napisano

kurcze, Tores widziałem to w renderach testowych i podobają mi się kolorki. Żywe to takie etc. Okap jedynie mi się nie podoba ale to pewno kwestia gustu. No i cienie na podlodze rozmyte a wyżej jakby wyciete nozyczkami :) Ale imo całkiem przyjemnie,

 

pozdro ;)

Napisano

Światło sympatyczne, ujęcie też spoko. Jakoś tak dla mnie zbyt sękate beleczki, robią się troche nie realne - za bardzo widoczne sęki. Płytki pod blatem widać że teksturka przeskalowana z kwadratu - fuga się rozciągnęła. Ten dwuteownik perforowany... hmm nie podoba mi się ;P nie pasuje chyba do konwencji wnętrza. Ogólnie jestem fanem Twoich exteriorów, ale tutaj do perfekcji troszkę brak. Pozdro !

Napisano

No materiały jeszcze nie do końca dobrane. Cienie są takie różnorakie bo małe vraylighty dawałem o dużej mocy. Jedne siedzą w otworze a drugie w licu stropodachu. stąd różnice. Płytki to narazie zwykły tile a fugi są dobrze zeskalowane. Kwestia perspektywy. Sękate drewno jakoś przypadło mi do gustu. To miała być adaptacja poddasza więc wymyśliłem sobie, że starą konstukcje obłążą czymś takim. Dwuteownik perforowany był zasugerowany przez klienta ale robiąc dla siebie mogę go się pozbyć. Nie wiem tylko jak mógłbym oświetlić takie wnętrze bo w zasadzie dopiero zaczynam interiorki i nie miałem do czynienia z poddaszami jeszcze. Narazie dorzucę kilka rzeczy jeszcze tylko boję się żebym nie naćkał za bardzo.

Napisano

Ja może nie jestem specjalistą bo dopiero zaczynam Wizki, ale wydaje mi się, że ceglana ściana troche za jasna i jakaś taka dziwna:/ Może nie mam racji ale taka sugestia ^_^ Fajne krzesełka:)

Napisano

Bardzo przyjemna scena, sam nie mam czego zarzucić..

Tylko że niebo za oknem ma jakiś gorszy kolor niż powinno być.

Dodanie displace'a do cegiełek na murku sprawi mi prawdziwą przyjemność :D

Napisano

Ustawiłem następne ujęcie. Chciałem w kadrze zmieścić tylko kuchnię. Zostanie mi więc jeszcze jedno na wypoczynek. Przeszkadzają mi trochę te słupy no ale ich się już nie pozbędę. Które ujęcie wam bardziej podchodzi?

 

Ujęcie 2a

ujecie2.jpg

 

Ujęcie 2b

ujecie2b.jpg

 

ptfromscr, Dunablaster - popracuję jeszcze nad cegłą lub dam wogóle inny materiał.

Napisano (edytowane)

Według mnie 2b, ale tak żeby było widać cały zegar bo tu jest ucięty i mógłbyś coś wrzucić na ten stojak na wino w kącie:) I czemu szafki nie mają klamek??

 

OT: Fajne prace w PF :)

Edytowane przez ptfromscr
Napisano

co mi się tutaj nie podoba to sam projekt, bo do renderów za bardzo nie mam co się czepiać.

 

Co do projektu to strasznie to niespójne. Specjalny klocuszek obniżany dla okapu dziwnie wygląda, i strasznie się odcina od reszty, jakbyś chciał żeby był on motywem przewodnim kuchni. Ścianka w cegłach też tak ni w pięć ni w dziewięć, z niczym się nie komponuje, totalnie do niczego pasuje kolorystycznie, jakby to chociaż jakiś beż rustykalu był to by się ładnie łączyło toto z drewnem belek i okien. Trzecia rzecz to lampy. Ta czerń... nie ma tutaj niczego z czym by się dobrze komponowała, dodatkowo ten kątownik na pierwszym planie nagle urywa się nagle za kolumną, a szczerze wątpię aby się takowe kąty mocowało na takich drewnianych kolumnach.

 

To taka moja skromna opinia, bo wiadomo, że o gustach się nie mówi.

 

Pozdrawiam

Napisano

Hm, wkradły sie małe błędy konstrukcyjne więźby dachowej, mianowicie kleszcze (dwie deski łaczące ze sobą słupy) powinny w całosci wchodzic w strop, bo łączą one rówież ze sobą krokwie, znajacujace sie pod w stropie. I jeszcze jedno: miecze (ukośne deski przymocowane do słupów) skierowane do środka są zbedne bo niczego nie lączą.

A tak poza tym: render mi się bardzo podoba:) Świetne swiatlo słoneczne. Nie znam sie za bardzo na renderingu, ale na moje oko jest dobrze :) Keep going ;)

Gość szysia565
Napisano

Podoba mi się pomysł na zegar. Natomiast nie podoba mi się tylko model sof. Za kanciaste to to... Za to bardzo fajne krzesełka. Czekam na upki. :)

Napisano

Piękne ujęcia i rewelacyjne światło. O projekcie się nie wpowiadam bo się na tyle nie znam. Jedna rzecz mnie zastanawia, ale to zupełnie nie Twoja wina, a może tylko moje złudzenie. Poza tym to temat na off-a (chyba). W pierwszym reflektorki na górze na pierwszym planie zdają się być zniekształcone perspektywicznie przez kamerę (choć to też taki wygląd samego reflektorka).

Kiedyś wyczytałem że kamery w programach 3d źle zniekształcają przy krótkich ogniskowych. To znaczy odwrotnie: to co jest bliżej brzegu kadru wydaje się być bliżej niż centrum. A przy krótkich ogniskowych, właśnie centrum się zbliża, a brzegi oddalają. Niby nic, ale to często decyduje, że w ujęciu jest coś nie tak i że nawet przy super renderze można poznać że to render. A może coś pokręciłem :/ Ale chyba tak jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności