Napisano 21 Maj 200915 l Witam!! dawno nic nie robilem jako WIP wiec czas to zmienic :) narazie jeszcze nic nie mam ale dzisiaj postaram sie usiasc i cos zrobic :) plan: high+low+tex czas: hmm 2tyg na model (low+high) + 1-2tyg tex aha zapomnialem wspomniec, ze postac trafi do mojego demo reela nad ktorym pracuje :) pozdrawiam Edytowane 25 Maj 200915 l przez nielot007
Napisano 21 Maj 200915 l oż psiakrew też chciałem sie za Indianę wziąć.... a tu masz. To CryEngine 3?
Napisano 21 Maj 200915 l E tam refka, Dla nielota to po prostu kolejna postać :D Zrób tutka jak torbę sculptowałeś bo mam podobny model :D:D
Napisano 21 Maj 200915 l ok... ja sie nie kłócę :P ale jeśli to model to nielot idealnie odwzorował tą fotkę: http://www.allmoviephoto.com/photo/2008_indiana_jones_4_005.html
Napisano 21 Maj 200915 l popracuj nad spodniami bo wyglądają jakby je wyjal spod zelazka a i chyba glowa za duza poza tym calkiem ladnie no i nie bede ukrywal ze tez go chcialem zrobic ;d
Napisano 21 Maj 200915 l Spodnie to ma chyba po starszym bracie, bo jakies za duze, poza dretwa i ta pajeczyna co wystaje jakby z rewolwera kiepsko wyglada. Poza tym git;). Ja chcialem zrobic indianke joneske. W sumie to nadal chce.
Napisano 21 Maj 200915 l powodzenia nielocie pisze by mieć subskrypcje tematu ;) będzie jakaś scenka do niego? widzę, że się spam odbywa może by tak po banie dać zachowawczo:)
Napisano 21 Maj 200915 l troche za duzo glowa chyba i dziwnie waski w barach / reszta calkiem spoko pozdro
Napisano 21 Maj 200915 l Ja, jak również kolega, uważam, że głowa jest za duża. Ale po za tym b. ładna praca. Szczerze.? Na razie Ci zazdroszczę. :)
Napisano 21 Maj 200915 l Zastanawia mnie tlyko czemu, gdy ktoś zakłada temat z modelem, tak jak Padlina kruka czy też inne karczmy, to dużo mnie osób tak ochoczo komentuje jak zwykła zdjęcie na refke z zapowiedzią, iż na jej bazie powstanie model... a chyba chodzi tu raczej o modele i ich ocenianie wytykanie błędów itp, a nie bojowe spamowanie i pisanie komentarzy tkaich jak ten z których nic nie wynika i nikomu nie pomogą... trochę przypominać to zaczyna offtopa nielot007 - powodzenia z modelem, czekam na pierwsze screeny/rendery ;) pozdrawiam ETA
Napisano 21 Maj 200915 l Bo tutaj model pozostaje jeszcze w naszych wyobrazniach, wiec jest rewelacyjny. Az sie chce komentowac!
Napisano 22 Maj 200915 l nie wiem dlaczego, kompletnie tego nie rozumiem, przyszledl mi na mysl czołg. irracjonalnie bez powodu po glowie mi chodzi czolg, czolg, czolg...
Napisano 23 Maj 200915 l Autor Witam!! no dobra czas cos chyba pokazac ebor wygadal wiec pokaze poczatek torby :) pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200915 l no no lux torba- to sculpt czy bawiłeś się na poly? no i jakaś sprzączka by się przydala.
Napisano 23 Maj 200915 l Jak dla mnie w tej torbie jest za duzo zbrusha a za malo normalnego poly modelingu, zamiast dziergac bulwowata torbe z boxa trzeba bylo zaznaczyc sobie klape, szwy, paski materialu trzymajace te metalowe uchwyty do paska. No chyba ze zrobisz retopologie, ale w takim razie to strata czasu w tym przypadku.
Napisano 23 Maj 200915 l Autor Witam!! Panowie napisalem, ze to dopiero poczatek torba bedzie miala inny uchwyt na pasek bedzie taki jak na moim modelu tylko dopracowany z drugiej strony pamietajacie, ze to bedzie low poly wiec robienie szwow ija sie z celem to torba bedzie tylko elementem wiec dopieszczanie jej w szczegoly jest zbedne i tak tego nie bedzie widac ale te wszystkie rzeczy o ktory napisal Luki Luki bedaale to w swoim czasie z drugiej strony zauwazcie, ze ta tobrba to praktycznie czysty material zadnej sztywnej bdowy i tego mamzamiar sie trzymac ;) ps. to sculpt z boxa :) pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200915 l Witam!! ... wiec dopieszczanie jej w szczegoly jest zbedne i tak tego nie bedzie widac pozdrawiam a ja sie z tym nie zgadzam takie rzeczy owszem i widac tylko w takich grach jak np. rezidencie 5 gdzie masz co chwila cutsceny. Pozatym jesli zrobisz to sobie na osobnej geometrij to wypalisz dobrego diff i dzieki temu bedziesz mogl to wyciagnac na texturce tak zeby bylo widoczne.
Napisano 23 Maj 200915 l ładna torba :D BTW. masz tyle samo postów co mój watek z tym ze ja męczyłem całą postać przez dwa tygodnie a Ty wrzuciłeś początek torby xD
Napisano 23 Maj 200915 l Autor Witam!! matys--> tak naprawde jezeli bedzie osobne mapowanie dla torby (planuje zrobic na jednej kapelusz i torbe ) to ta textura bedzie tak mala (wielkosc0, ze nie ma szans na zobaczenie szwow :) ok tym razme troche wiekszy update :) pokazuje progress glowy jak i kapelusza :) pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200915 l z przodu podobny ale z boku tak średnio. proponuję go zrobić w wersji 20 lat wstecz bo teraz już taki zbyt dziadkowaty jest aha i kapelusz za bardzo jak u komboja. kapelusz Jones'a jest dość wysoki jak na model fedora, ale nie ma tak dużego ronda http://www.hats-plus.com/images/indianjones.jpg
Napisano 24 Maj 200915 l Erm... Stary indiana? no to przecież jak Pracuś bez młotka, jak Darth Vader z zielonym mieczem swietlnym, jak supermen z majtasami pod spodniami, jak wściekły wąż bez wąsów, jak mała syrenka z wąsami, jak garfield bez lasanii , jak rocky bez schodów, jak rambo bez dżungli, jak terminator bez schwarcennegera, jak predator bez schwarcennegera, jak obcy bez zębów, jak królik bugs bez marchewki, jak donald bez pecha, jak goguś bez szczęscia, sknerus bez skarbca, jak Obeliks bez Idefixa, jak Don corlone bez cygara, jak scarface bez karabinu, jak Mistrz bez Małgorzty, jak Romeo bez Julii, jak Tristan bez Izoldy jak Abelard bez Heloizy, jak Frodo bez Sama, Aragorn bez Andurila, Legolas bez Gimliego, jak Han Solo bez chewbacci, Jak powrót bez Króla, jak powrót bez Jedi! No nie uchodzi!
Napisano 24 Maj 200915 l Autor hehe sorki ale zostaje bedzie stary gruby taki jak w ostatniej czesci :) taki upik:
Napisano 24 Maj 200915 l Nie gadaj głupot. Naprawdę świetne! Mi się podoba :) I uważam, że jest podobny do Forda :)
Napisano 24 Maj 200915 l Jest dobrze. Dziewczyna ojca jak przechodziła obok kompa i to zobaczyła to powiedziała "To Harrison Ford?". :) Co prawda starszy oczywiście zapytał się czy to ja namalowałem i że oczy brzydkie ale on zawsze potrafi mnie wspierać na duchu. :/
Napisano 24 Maj 200915 l Bardzo fajnie, widać że to Ford, jedynie z profilu czoło i nasada nosa trochę inne. Czoło ujdzie, bo będzie pod kapelindrem, ale nos za bardzo orli. Czzepiam się jedynie ze względu na porównanie do oryginału.
Napisano 25 Maj 200915 l Autor Witam!! dzieki za komentarze tak naprawde to glowka mi sie nie podoba wiec pojdzie do przerobek... ale zeby nie bylo zastoju to bede ja poprawial w trakcie robienia reszty modelu ;) pozdrawiam
Napisano 25 Maj 200915 l super !!! troche ucho mi sie nie podoba ale nie pamietam czy on nie ma takiego naprawde ;)
Napisano 25 Maj 200915 l oj a mnie sie wydaje ze poprzedni byl jakos bardziej podpobny. teraz gdyby nie kapelusz nie poznal bym ze to indiana/harrision ford http://www.topnews.in/light/files/harrison.jpg moze korzystasz innnych refek ale tu np ma oczy szerzej niz u ciebie i nos inny zupelnie inny pozdrawiam
Napisano 25 Maj 200915 l nom coś nie gra- górna warga chyba ciut za duża, nozdrza powinny być chyba ciut szersze i bardziej płaskie, a linia mimiczna nie powinna się z nimi stykać. W okolicach nasady nosa nie powinno byc tak ostro widocznego załamania żuchwe i ogólnie okolicę ust wysunąłbym bardziej od przodu i wygladził odrobinę zmarszczkę poddolna wargą. ogólnie powinieneś sobie już odpusicis symetrię, on ma charakterystycznie kszywy nos- i to chyba tu jest kluczem.
Napisano 26 Maj 200915 l Autor Witam!! dzieki za komentarze :) zdaje sobie sprawe, ze nie jest podobny :) ale bede to zmienial w trakcie pracy nad reszta postaci ;) pozdrawiam
Napisano 26 Maj 200915 l twarz nadal tak średnio, ale jako całość wygląda super, jak skończysz wrzuć go do nowego Tomb Raidera będzie pasował :)
Napisano 26 Maj 200915 l co do twarzy to jeszcze, ale jaki jest sens rzeźbienia symetrycznych zmarszczek na ubranku o.O Lepiej by chyba było gdybyś kołnierz wymodelował na poly..
Napisano 26 Maj 200915 l Mi się podoba :)Ładnie idzie, ale rzeczywiście przydało by się aby te ibrnaie nie było takie symetryczne ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto