Vetis Napisano 30 Marzec 2004 Napisano 30 Marzec 2004 nie bede juz pisal o czym bedzie praca... zamieszczam to co narazie mam ... praca: concept (Luisa Royo):
pazzi Napisano 30 Marzec 2004 Napisano 30 Marzec 2004 ...więc powtórzę się: TWARZjest jak najbardziej TWARZOWA! ale czy mięśnie brzucha nie są zbyt wysoko? może to tylko taki skrót choć nie wydaje mi się... życzę powodzenia
Bobby_digital Napisano 30 Marzec 2004 Napisano 30 Marzec 2004 wypasik jak narazie GO GO GO vetis !! :)
Pierdziele. Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 o! o ! w koncu jest a co popatrzec! mi sie podoba ten kolo
Max Schreck Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Klatka jest za krótka. Przedłuż ją jakieś dwa razy i będzie git.
theurgicus Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 ten rysunek to twoj ?? - bardzo fajny powodzenia
Hikoo Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 theurgicus concept jest Luisa Royo, zreszta swietny, gdzies mam podobny hmm zaraz poszukam :) co do pracy, twarz ma wyraz, swietna... ale miesnie brzucha jak juz wspomnieli sa chyba za wysoko... jedak to ty jestes autorem ;]
Vetis Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 tak wiem ze miesnie brzucha sa wysoko ale skoro jest to upadly aniol to nie wiadomo jaka jest jego anatomia :D zrobilem to specjalnie i sie zastanawiam czy zrobic model bardziej anatomiczny czy np. straszny przedstawiajacy demona z wysunietymi po bokach zebrami i szczatkami miesni .... :( mam problem ....
giorgione Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Wydaje mi sie że za wysoko umieściłeś mięśnie \"brzucha\"?? - tak od razu podmklatą to żadko coś takiego możesz spotkać. A co do twarzy na prawdę imponująca:) Pozdr giorgione
Max Schreck Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 Wydaje mi się, że lepiej byłoby, gdybyś jednak starał się zachować odpowiednie proporcje. Nie stoi to przecież w sprzeczności z wystającymi żebrami, itp. Jeśli pociągniesz dalej to co już masz, istenieje duże prawdopodobieństwo, że skończysz na półmetrowym karle ;).
Vetis Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Napisano 3 Kwiecień 2004 taki maly update - dzieki za wskazowki - lepiej jest ? jakby co to zaznaczcie co jest nie tak :D
Hikoo Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 moglbys pokazac render prawie ze z boku, chcialbym sprawdzic miesnie klatki piersiowej, bo teraz wydaja sie jakby plaskie i plytkie...
Vetis Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Napisano 3 Kwiecień 2004 i ten poprzedni bo transfer sie przekroczyl na serw.
dzudzu Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 korzystałeś z jakichś referek, przy modelowaniu poszczególnych partii ciała?
Vetis Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Napisano 3 Kwiecień 2004 glowe to jakies refery z 3d.sk i potem wlasne przerobki, cialo jakies blokowe refery z onnovanbraam.com i tez troche przerobek reszte sie zobaczy - mam problem ze skrzydlami bo nie wiem zbytnio jak je zrobic :(
Hikoo Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 Vetis tak jak przypuszczalem, miesnie klatki piersiowej sa za plytkie w stosunku do miesni brzucha.
darkelf Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 hmm momi zdaniem piersi sa za \"plytowe\", ale tak spoko :)
Pionier Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 na mnie robi wrazenie ten koncept jak i to co pkazales do tej pory, Czuje dobra prace w powietrzu :)
Vetis Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 taki maly apdejt - jak wy te skrzydla robicie bo mi nie wychodza :(
Chris Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Dobrze wychodzą... Poprostu zrób kilka warstw, tak zeby się częściowo nakładały...
Kris_R Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Zapowaida się naprawdę ogoromnie potężnie! Tak trzymaj... szkoda jednak że nie robisz takich skrzydeł jak na koncepcie Luisa... teraz to tak odstają od resztu moedelu... :/ nie do końca to pasuje... jeśli pójdizesz w tą stronę to trzeba będzie spotro detali dodać... ogólnie zapowiada się bardzo fajna pracka
Yansen Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Zgadzam się z Kris_R - skrzydła jak u polskiej jazdy... Zmień bo reszta modelu po prostu wymiata i gotów się zmarnować ;-)
Pionier Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 zgadzam sie z przedmowcami. No i to wyglada jakbys powiesil pare parowek obok siebie. Pozdro
und3r Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Nie macie duszy artystów widać :) Pracuj dalej i pokazuj co potrafisz :D
Vetis Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 dobra sprobuje zrobic takie skrzydal jak na szkicu. a tymczasem render z 1 wersja raczek - nie wiem co z nimi nie tak ale wiem ze cos napewno - help
SUPER_OkO Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 O kurcze..WYpas JAK dlamnie...Moim zdaniem Łapy sa git...
und3r Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Mi się wydaje że układ mięśni jest si .. ale za wąskie jest za ramionami .. między ramionami a bicepsem .. troszkę możesz pogrubić to miejsce :)
Salvator Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 wypasiona anatomia. Oby tak dalej pozdro salvator
Leru Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 Triceps brachi jest za bardzo sciety przy lokciu. Powinien byc bardziej rownomierny a jego szczyt bardziej na wysokosci jego polowy. Poza tym jest MIOD :D
Salvator Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 Troszkę dziwna ta anatomia ramion lol. (patrzyłeś na referka z właściwej strony?). Bo troszkę naknociłeś z mięśniami. 1. mięsień naramienny do głębokiej poprawy 2. Naramienny jest trójkąty i położony wertykalnie do kości(nie ma tam dwóch mięśni) 3. Coś nie tak z dołem łokciowym 4. Obojczyk coś ci nie wyszedł (nie taki nitkowaty i troszkę krótszy) 5. żeber nie powinno być widać spod takich zwałów mięsni... Tak poza tym to spox. Fajny koncepcik i czekam na ciąg dalszy. Pozdro Salvator (poprzednio nie przyglądałem się zbytnio ;)
shampan Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 anatomia taka sobie, ale w koncu on nie jest czlowiekiem :]
chveti Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 wypasiona anatomia. Oby tak dalej Troszkę dziwna ta anatomia heh, zdecyduj się a co do modelu to jest wyjedwabisty :D
Vetis Napisano 15 Kwiecień 2004 Autor Napisano 15 Kwiecień 2004 dobra maly update: 1. nogi bede poprawial 2. zaczynam odbiegac od kenceptu tak jak na wstepie wspomnialem 3. zbroja bedzie taka czesciowa - ale to sie jeszcze zobaczy 4. czekam na komentarze 5. skad wziac rzuty dloni i stop ? render:
3,14-ter Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 dłonie troche tego i owego - mam nadzieje ze sie przyda - pozdrawiam
und3r Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 No kurcze pracuj !! ... Jakoś słabo z update\'ami :)
Vetis Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 nie jestem taki szybki jak giorg i troche teraz mnie nie bylo ... ale obiecuje ze sie pospiesze ;)
Vetis Napisano 18 Kwiecień 2004 Autor Napisano 18 Kwiecień 2004 update (mam problem z nogami moze jakies wskazowki ?)
ZZar Napisano 18 Kwiecień 2004 Napisano 18 Kwiecień 2004 Zarysuj mocniej kolana bo wogóle ich nie widać ,rzepkę trochę uwidocznij,(proponuję wziąść jako referencję swoje własne kolanko ghyghy), może mieśnie łydki zrób trochę bardziej wąskie i trochę wyprostuj mu te piszczele.
Xalith Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 wydaje mi sie, ze uda od wewnetrznej strony cos dziwnie sie prezentuja.. powinny byc chyba troche masywniejsze, a miesnie ciut mniej zarysowane
giorgione Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 nom zgadzam sie z tym, co napisał Xalith. no i kolanka koniecznie do poprawy pozdr giorgione
Master Kiełbaster Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 I ta skośna zmarszczka przy miednicy chyba za mocno wgłębiona :)
Falcrum Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 Woow...to się nazywa aniolek...:P hehehe... Badzo dobry modeling :) Pozdr
und3r Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 Hehe .. rzeczywiscie .. kolanka i łydki. To jest troszkę za kwadratowe miejscami :)
zio_mal Napisano 22 Kwiecień 2004 Napisano 22 Kwiecień 2004 cosik ci nogi nie wyszly:) reszta bez zarzutow powodzenia
SUPER_OkO Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Mi sie wydaje, ze wogole kolana sa za bardzo do srodka skierowane...dziwnie wygladaja...no i jak tak modelujesz blisko siebie nuzki...to chyba pozniej z riggowaniem bedziesz mial problemy tak mi sie wydaje...jezeli chodzi o reszte..to jest zajebiozka..boba w trombę...jezeli szukasz strony z rekami i czyms tam jeszcze to byla taka kiedys strona www.creatureshop.com (albo jakos tak) moze mi sie powalilo nie mam jak sprawdzic bo jestem na wyjezdzie...to bylo w nr 3d (swietej pamieci) z 2002r. chyba ..w dziale nowosci..ale zamieszalem dupa ze smalcem pozdr...i powodzenia ..
Rekomendowane odpowiedzi