Skocz do zawartości

Explorer


soshka.cg

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ladne :D

podkresl troche lokalizacje, zeby bylo jakies tlo i zeby widz nie musial sie domyslac o co kaman :D

a chore pomysly sa najlepsze :P

jak dojdziesz do etapu malowania bialego kwadratu na czarnym tle czy smarowania klaty kanapkami z maslem orzechowym ... to wtedy pogadamy :D he,he narazie w granicach normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Podłoże nie teges... Dodaj jakiegoś bumpa albo co... Ewentualnie tło jakieś ciekawsze. Tak poza tym to baaardzo ciekawy pomysł :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca bardzo fajna, tylko trochę za mało interakcji, ten robak jak by nie za uważał robota.

odwrócił bym robaka, nastroszył go trochę, zęby wyglądał na osobnika broniącego swojego terytorium, dodał jakieś roślinki, a zęby zachować efekt obcej planety dodał bym 2 słońca z 3 księżyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej planecie niema wody bo jakaś powierzchnia sucha :D Brak wody dla roślin :P

Robak żyje bo on nie potrzebuje wody.

Ale pomysł z 3 księżycami i 2 słońcami jest dobry :)

To pewnie jest planeta "soska" inna galaktyka i układ słoneczny. Ten układ jest wyrąbany w kosmos.

 

Co do odwrócenia robaka nie koniecznie :) Bo ten robot chce pacnąć packą robaka. Żeby robak nie uciekł robot musi być cicho i jest pewnie bo robak go nie widzi. Tak patrząc to robak go widzi. Ten robak ma oczy, że widzi co jest w tyle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke sie nie odzywalem w tym wipie. Czas jednak wkoncu przysiasc i dokonczyc. Mam zamiar oteksturowac robota do konca, pododawac mu troche detalu tu i owdzie, porozrzucac troche kamieni i uzyc srodka na porost wlosow dla nowo odkrytego zycia :)

 

lubudubu.jpg

 

pozdrawiam i zapraszam do krytyki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja, świetny pomysł i wykonanie.

 

Krytyka? Raczej kilka drobnych zmian. Wg mnie warto byłoby zrobić skrzydła owada lekko transparentne. Samą łapkę na muchy także można powiększyć. Nie podoba mi się tabliczka Explorer, nie nawiązuje do samego robota, wieje dzikim zachodem, a chyba nie o to chodzi. Napis umieściłbym na klacie robota, jako wytarty nadruk, nie tablicę.

 

Gratuluję i czekam na kolejne aktualizacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owad mi się bardzo podoba. Wiem że praca ma jakieś przesłanie, może humor dotyczący stereotypu amerykanina, ale ja tego nie łapię. Jakby miało być śmiesznie to może robot szukający życia na Marsie z próbnikami w ziemi i na ekranie napis no live forms detected, a za nim z tyłu całe stada owadów lub jakichś ufoków czy innego k...stwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca jest bardzo dobra.

PS. dac77, nie wysilaj się. To co opisujesz jest stare jak świat. Widziałem już kilka takich prac i nawet "kilkadziesiąt" reklam, więc podejrzewam, że twój odkopony pomysł już nikogo nie śmieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny pomysł, jakoś mi ta praca umknęła przedtem.

 

Ziemia pod muchą wygląda jakby miała zbyt dużą skalę (jakby mucha była ogromna), nie wiem czy taki miał być efekt ale mi by się bardziej podobało gdyby mucha siedziała na jakichś drobnych pyłkach / ziarenkach piasku, tzn. gdyby miała "ziemską" wielkość.

 

Może by wygiąć łapkę w inną stronę i lekki motion blur na nią? Że niby już spada.

 

Myślę że lekko przesadziłeś z korozją na robocie. Taki lekki pyłek / odbarwienia jak na kołach są fajne, ale to na tym czerwonym to jak prosto z graciarni, jakoś nie pasuje do sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniu bardzo dziekuje i przyjmuje twoje cenne uwagi ;) Na moim dysku twardym jest takaz wersja teksturek tego odkrywcy zycia hehe ;) pojade jednak jeszcze troszeczke ze swoim zamyslem :) taka korozja byla by jakims dowodem na dosc dlugi czas przebywania robota gdzies "tam" co moglo by moze wplynac na jego elektroniczna poczytalnosc hihi - zobaczymy co z tego wyniknie.

 

Tym czsem wrzucam taki oto Up siup

amaszty.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to od szczegółu to ogółu :)

Układ ramion sprawia że konstrukcja robi sie troche niejasna. Szczególnie w ramieniu z łapką. Położenie "łokcia" na obrazku na tle rzeczy które są z tyłu i do tego jeszcze z osią w tej samej perspektywie wygląda jakby on tam byłgdzies zaczepiony.

Do tego niebieskie niebo razem z odbiciami wg mnie zupełnie niepotrzebnie wprowadza nowy kolor. Jak red planet to już niech bedzie red planet

Poza tym brak jakiejkolwiek ekspersji robota tez mi nie pasuje. Wallie też był robotem a ekspresją obdzieliłby połowe hollywood

Skala wszystkich elementów względem siebie tez jest niezbyt czytelna. W scenach z owadami i takimi innymi mikrorzeczami DOF czasem taje to czego u Ciebie wg mnie brakuje

 

Ogólnie fajny pomysł ale żeby zealizowac potencjał trzeba by tu jeszcze pokombinować, poprawic niektóre materiały, atmosferę.. może bardziej zdecydowanie to oświetlić żeby było "jakieś". Może ustawic kamerę bardziej w lewo żeby mucha znalazła się na tle robota

 

Ta praca ma dla mnie ten sam problem który miał twój obrazek na bitwe. Dopracowujesz starannie detale, dbasz o szczegóły i potem strasznie chcesz chcesz wszystko pokazać żeby było widać całą włożoną prace. I przez to ujęciom brakuje odwagi i dramatyzmu. Wszystko jest widoczne i oświetlone.

Gdybyś dołożył robotowi dajmy na to jakieś techno brwi zapalił mu czerwone lampki w oczach pokazał go wyłaniającego się z mrocznej czerwonawej mgły za (i ponad) muchą, z większym zamachem w łapie, puścił światło bardziej na muche i "twarz" robota a reszte pogrążył jednak troche w ciemnościach , dodał wyraźnego DOFa w stylu zdjęć makro...

Twoim pracom przydałoby się więcej odwagi i emocji a mniej "inżynierskości". Więcej treści i opowieści. Nawet kosztem tego że czasem nie pokażesz części rzeczy które wymodelowałeś. Poza tym to pewnie kwestia samego workflow. Może popracuj nad tymżeby pracować właśnie od ogółu do szczegółu. Zrób bardzo schematyczne modele. Popracuj z nimi nad ujęciem kamery swiatłem atmosferą i ewentualnie DOFem a na koniec kiedy będzie jasne co bdzie potrzebne zajmij się pracąna dealami modelu i tekstur.

Mam dokładnie ten sam problem w pracy i wiem, że takie podejście w którym zaczynasz od wymodelowania wszystkiego często powoduje to że najpierw jest mnóstwo pracy a potem albo wbrew oczekiwaniom efekt nie powala albo efekt jest ok ale okazuje sie że para poszła w gwizdek bo i tak nie widać połowy rzeczy na które poświęciłeś kupe czasu

 

No i mi wyszedł felieton :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności