Napisano 24 Lipiec 200915 l Taka scena rodzi się w mojej chorej głowie. Jako, że zamierzam ją skończyć ;) wrzucam na forum bo wiem że - co 18770 głów użytkowników to nie jedna :) Edytowane 31 Lipiec 200915 l przez soshka.cg
Napisano 24 Lipiec 200915 l ladne :D podkresl troche lokalizacje, zeby bylo jakies tlo i zeby widz nie musial sie domyslac o co kaman :D a chore pomysly sa najlepsze :P jak dojdziesz do etapu malowania bialego kwadratu na czarnym tle czy smarowania klaty kanapkami z maslem orzechowym ... to wtedy pogadamy :D he,he narazie w granicach normy
Napisano 24 Lipiec 200915 l Podłoże nie teges... Dodaj jakiegoś bumpa albo co... Ewentualnie tło jakieś ciekawsze. Tak poza tym to baaardzo ciekawy pomysł :) Pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200915 l Autor tjviking do tego etapu jeszcze nie doszedłem hehe ale czuję że się zbliża :) duff dobry pomysł :) indian dzięki :) szysia565 powolutku i to się załatwi :) Taki mały up dla wyjaśnienia o co chodzi
Napisano 26 Lipiec 200915 l Robot jeszcze niegotowy jak mniemam :D Zapowiada się fajowo :D Owad wymiata...jego kolorystyka nasuwa mi tylko jedno skojarzenie half life 2 ;D
Napisano 27 Lipiec 200915 l Jedziesz ostro ! Bardzo sie podobywuje ;) Taki zagrzewajacy do pracy ma byc ten moj post ;) Powodzenia
Napisano 27 Lipiec 200915 l Autor Lubus - no nie gotowy jeszcze :) Właśnie ten obrazek mam jako refkę;) 09121986 zagrzałeś mnie do pracy :)
Napisano 28 Lipiec 200915 l haha, patent z packą nasy kosmiczny:D zamierzasz zrobić wielkie góry w tle? szkoda że robot nie patrzy na muchę;)
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor eric - haha o co ty byś z nią robił w tym słoiku :) polka dot - jeszcze nie wiem - albo góry albo jakąś planetę z pierścieniem, a wzrok robota da się zrobić na muszkę:)
Napisano 29 Lipiec 200915 l Patrzyl na nia ,karmil!I jej kosmiczne spojrzenie mobilizowaloby mnie do pracy bo z tym mam najwekszy problem!!
Napisano 29 Lipiec 200915 l Praca bardzo fajna, tylko trochę za mało interakcji, ten robak jak by nie za uważał robota. odwrócił bym robaka, nastroszył go trochę, zęby wyglądał na osobnika broniącego swojego terytorium, dodał jakieś roślinki, a zęby zachować efekt obcej planety dodał bym 2 słońca z 3 księżyce.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Na tej planecie niema wody bo jakaś powierzchnia sucha :D Brak wody dla roślin :P Robak żyje bo on nie potrzebuje wody. Ale pomysł z 3 księżycami i 2 słońcami jest dobry :) To pewnie jest planeta "soska" inna galaktyka i układ słoneczny. Ten układ jest wyrąbany w kosmos. Co do odwrócenia robaka nie koniecznie :) Bo ten robot chce pacnąć packą robaka. Żeby robak nie uciekł robot musi być cicho i jest pewnie bo robak go nie widzi. Tak patrząc to robak go widzi. Ten robak ma oczy, że widzi co jest w tyle :D
Napisano 31 Lipiec 200915 l Autor wesol dzięki za rady VegA92 hehe widzę że jesteś w temacie :) dzięki Wrzucam up do pierwszego posta.
Napisano 31 Lipiec 200915 l Ej no, upów sie nie wrzuca do pierwszego posta w wipie. Fajny pomysł i fajne wykonanie.
Napisano 2 Listopad 200915 l Autor Troszke sie nie odzywalem w tym wipie. Czas jednak wkoncu przysiasc i dokonczyc. Mam zamiar oteksturowac robota do konca, pododawac mu troche detalu tu i owdzie, porozrzucac troche kamieni i uzyc srodka na porost wlosow dla nowo odkrytego zycia :) pozdrawiam i zapraszam do krytyki ;)
Napisano 2 Listopad 200915 l Rewelacja, świetny pomysł i wykonanie. Krytyka? Raczej kilka drobnych zmian. Wg mnie warto byłoby zrobić skrzydła owada lekko transparentne. Samą łapkę na muchy także można powiększyć. Nie podoba mi się tabliczka Explorer, nie nawiązuje do samego robota, wieje dzikim zachodem, a chyba nie o to chodzi. Napis umieściłbym na klacie robota, jako wytarty nadruk, nie tablicę. Gratuluję i czekam na kolejne aktualizacje.
Napisano 2 Listopad 200915 l Bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie. Klimat kolorystycznie pasuje mi mniej niż poprzedni :)
Napisano 2 Listopad 200915 l Packa zamiast miecza swietlnego. Pomysł przedni, co do wykonania tez dobre lecz robot w miejscach jest stary a w niektórych nowiusieńki, trzeba cos z nim zrobić.
Napisano 2 Listopad 200915 l Owad mi się bardzo podoba. Wiem że praca ma jakieś przesłanie, może humor dotyczący stereotypu amerykanina, ale ja tego nie łapię. Jakby miało być śmiesznie to może robot szukający życia na Marsie z próbnikami w ziemi i na ekranie napis no live forms detected, a za nim z tyłu całe stada owadów lub jakichś ufoków czy innego k...stwa.
Napisano 2 Listopad 200915 l Praca jest bardzo dobra. PS. dac77, nie wysilaj się. To co opisujesz jest stare jak świat. Widziałem już kilka takich prac i nawet "kilkadziesiąt" reklam, więc podejrzewam, że twój odkopony pomysł już nikogo nie śmieszy.
Napisano 3 Listopad 200915 l zacne... tylko trochę, jak dla mnie za dużo światła jest na owadzie . Oświetlony jest niemal z każdej strony.
Napisano 3 Listopad 200915 l @puff: Nie wysilam się, przy piwku pisałem. Gdzie widziałeś? np. Ze znanej choćby historyjki czy bajki o okularach co to ich niebyło a jednak były na nosie.(znaczy od strony UFO mówiąc pod latarnia najciemniej)
Napisano 3 Listopad 200915 l Autor dzieki wszystkim za komenty :) Niebawem wrzuce jakiś progres ;) pozdro
Napisano 3 Listopad 200915 l @markus23: Jeśli tak patrzeć to nic nie warto robić bo wszystko już było. Miliardy ludzi którzy żyli przez dłuższy czas już wszystko wymyśleli, przemyśleli i odkryli. Pozostaje się zachlać na śmierć.
Napisano 3 Listopad 200915 l Bardzo fajny pomysł, jakoś mi ta praca umknęła przedtem. Ziemia pod muchą wygląda jakby miała zbyt dużą skalę (jakby mucha była ogromna), nie wiem czy taki miał być efekt ale mi by się bardziej podobało gdyby mucha siedziała na jakichś drobnych pyłkach / ziarenkach piasku, tzn. gdyby miała "ziemską" wielkość. Może by wygiąć łapkę w inną stronę i lekki motion blur na nią? Że niby już spada. Myślę że lekko przesadziłeś z korozją na robocie. Taki lekki pyłek / odbarwienia jak na kołach są fajne, ale to na tym czerwonym to jak prosto z graciarni, jakoś nie pasuje do sytuacji.
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor Aniu bardzo dziekuje i przyjmuje twoje cenne uwagi ;) Na moim dysku twardym jest takaz wersja teksturek tego odkrywcy zycia hehe ;) pojade jednak jeszcze troszeczke ze swoim zamyslem :) taka korozja byla by jakims dowodem na dosc dlugi czas przebywania robota gdzies "tam" co moglo by moze wplynac na jego elektroniczna poczytalnosc hihi - zobaczymy co z tego wyniknie. Tym czsem wrzucam taki oto Up siup
Napisano 17 Listopad 200915 l Wiesz co Sosek.. wydaje mi sie ze na pierwszym obrazku w pierwszym poscie jakos lepiej to wszystko siedzialo. ustaw sobie pierwszy i ostatni obok siebie i popatrz obiektywnie co lepiej a co gorzej.
Napisano 17 Listopad 200915 l serwus :) te czerwone elementy są fajne :) Całosć bardzo spoko wyglada. pozdrawiam i zyczę powodzenia :) http://www.kannu3d.com Łukasz Kowalik 3D
Napisano 18 Listopad 200915 l no to od szczegółu to ogółu :) Układ ramion sprawia że konstrukcja robi sie troche niejasna. Szczególnie w ramieniu z łapką. Położenie "łokcia" na obrazku na tle rzeczy które są z tyłu i do tego jeszcze z osią w tej samej perspektywie wygląda jakby on tam byłgdzies zaczepiony. Do tego niebieskie niebo razem z odbiciami wg mnie zupełnie niepotrzebnie wprowadza nowy kolor. Jak red planet to już niech bedzie red planet Poza tym brak jakiejkolwiek ekspersji robota tez mi nie pasuje. Wallie też był robotem a ekspresją obdzieliłby połowe hollywood Skala wszystkich elementów względem siebie tez jest niezbyt czytelna. W scenach z owadami i takimi innymi mikrorzeczami DOF czasem taje to czego u Ciebie wg mnie brakuje Ogólnie fajny pomysł ale żeby zealizowac potencjał trzeba by tu jeszcze pokombinować, poprawic niektóre materiały, atmosferę.. może bardziej zdecydowanie to oświetlić żeby było "jakieś". Może ustawic kamerę bardziej w lewo żeby mucha znalazła się na tle robota Ta praca ma dla mnie ten sam problem który miał twój obrazek na bitwe. Dopracowujesz starannie detale, dbasz o szczegóły i potem strasznie chcesz chcesz wszystko pokazać żeby było widać całą włożoną prace. I przez to ujęciom brakuje odwagi i dramatyzmu. Wszystko jest widoczne i oświetlone. Gdybyś dołożył robotowi dajmy na to jakieś techno brwi zapalił mu czerwone lampki w oczach pokazał go wyłaniającego się z mrocznej czerwonawej mgły za (i ponad) muchą, z większym zamachem w łapie, puścił światło bardziej na muche i "twarz" robota a reszte pogrążył jednak troche w ciemnościach , dodał wyraźnego DOFa w stylu zdjęć makro... Twoim pracom przydałoby się więcej odwagi i emocji a mniej "inżynierskości". Więcej treści i opowieści. Nawet kosztem tego że czasem nie pokażesz części rzeczy które wymodelowałeś. Poza tym to pewnie kwestia samego workflow. Może popracuj nad tymżeby pracować właśnie od ogółu do szczegółu. Zrób bardzo schematyczne modele. Popracuj z nimi nad ujęciem kamery swiatłem atmosferą i ewentualnie DOFem a na koniec kiedy będzie jasne co bdzie potrzebne zajmij się pracąna dealami modelu i tekstur. Mam dokładnie ten sam problem w pracy i wiem, że takie podejście w którym zaczynasz od wymodelowania wszystkiego często powoduje to że najpierw jest mnóstwo pracy a potem albo wbrew oczekiwaniom efekt nie powala albo efekt jest ok ale okazuje sie że para poszła w gwizdek bo i tak nie widać połowy rzeczy na które poświęciłeś kupe czasu No i mi wyszedł felieton :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto