Skocz do zawartości

3d: Moj trening Max, vray


Vehr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam postanowilem zalożyć wątek w którym bede zameszczał swoje prace ktore wykonywalem w ostatnim czasie, aby poprawić swoje umiejętności. Licze na wasze sugestie i krytyke odnośnie moich prac co muszę poprawić i nadczym popracować. Z góry dzięki za pomoc

 

Oto moje pierwsze 2 prace:sypialnia.jpg

sypialnia2.jpg

Edytowane przez Vehr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tomek1212m

ad 1. kanciasta pościel, nieco plastikowe poduszki :) i przeciwny shader prześcieradła (satyna?). Dość ciekawie wyszła lampa

 

ad 1. dywan dość sztuczny, kiepski shader łóżka, tapeta zabija :), za bardzo przepalone

 

ad 3. obrazy jakby wisiały w powietrzu, średnio dobrane do wnętrza , AA nie poradził sobie z kieliszkami, kiepskie GI - załony po prawej stronie (używałeś tam jakiegoś sss?)

 

wszystkie kadry takie średnie,

 

mkeruj

to na pewno nie poerwsze prace kolegi, tylko pierwsze które odważył się pokazać światu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiają mnie te wystające ,,kołki" w miejscach gdzie powinny być dziury. Co to jest?

 

Popraw napęd bo nie masz przycisku otwórz napęd i nie masz zrobionego głównego przycisku Power(bardzo łatwo wystarczy chamfera dać i delete ;d)

 

Sloty na kartę pamięci nie są okrągłe (chodzi mi o te zaślepki) są płaskie, wystarczy troszkę zmodyfikowany plane.

 

Popraw zaślepkę na USB bo jakoś dziwnie odstaje.

 

Siatka trochę powyginana przy napędzie.

 

Ale ogólnie model ładny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz strasznie pokrzywiony przód. Dziury na takich problematycznych płaszczyznach lepiej wycinać po turbosmooth gdy siatka jest gęstsza( uzywając np shape merge) . a te dziurki z boku lepiej na opacity zrobic.

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogóle boolean i inne takie inwazyjne narzędzia strasznie partaczą siatkę. Najlepiej zrób sobie plane'a i w nim dziurę (normalnie, poly by poly). Skopiuj plane'a i pokombinuj ze skalą i masz dużego plane'a składającego się z tych mniejszych plane'ów z dziurą i możesz taką łatę dokleić. Ofc do stilla możesz walnąć boolean i pewnie wyjdzie tak samo dobrze...tylko siatka potwór wyjdzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np robiłem tak żę cześć tej cześci z dziurkami wyciąłem i tam gdzie są dziurki dałem bolean i tej części wogóle nie smoothowałem. Jak ktoś chce zobaczyć jak wyszło to zapraszam na moje portfolio, ale teraz bym robił poly by poly bo potem to na spokojnie możesz zanimować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to jest płaska powierzchnia to robisz sobie jedną dziurę i rozkładasz siatkę tak aby można było później ten segment kopiować do woli, a później to już tylko różnego rodzaju maxowe narzędzia do kopiowania, przekształcania itp. Można pomóc sobie skopiowaniem jednego segmentu nad którym się pracuje jako wersje bliźniak albo pracować na symetrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery.

 

Pozdrawiam!

Hehe no też tak czasami mam jak widzę prace innych, które biją moje na głowę :) Ale sobie wtedy tłumaczę, że z każdym renderem człowiek jest coraz lepszy, więc zamiast się martwić, trzeba ćwiczyć, żeby pewnego dnia też takie cuda zamieszczać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie

 

Nie wiem, czy bumpem zrobisz tak dokładnie. Ten mały aparacik możesz po prostu wymodelować w editable poly, musisz tylko dać od razu odpowiednią liczbę ścian w cylindrze i na czterech z nich extrude, albo jeśli chcesz, żeby to było bardziej opływowe, połączyć kilka polygonów. Albo po prostu 1 cylinder na zewnętrzne przyciski, jeden na to zielone coś, i jeden na przycisk centralny, a te cztery jakby od "pada" - cut i extrude z zielonego :)

 

Bumpem możesz zrobić łatwo ikonki na przyciskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grievous

Wybacz stary moje niedowierzenia - wierze że to twoje prace i twoje modele - ale nie wierze że pierwsze... jak dla mnie awykonalne żeby ktoś tak wymodelował obiekty i tak ustawił rendering przy pierwszych pracach... jakoś nie wiem, sory, ale musiałeś już wcześniej coś dłubać i to nie mało, w tych pracach widać wprawe, nie oszukujmy się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno tutaj nic nie wrzucałem wrzuce screen z view porta rybek do mojego akwarium.Nie jestem akwarystą więc nie znam się kompletnie na tym :D ani nawet jakie są to za rybki. Może akwarium kiedyś mi się przyda do wizek. Niedługo wrzucę full wersje całe akwarium roślinki itp.29370181.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności