Vehr Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 (edytowane) Witam postanowilem zalożyć wątek w którym bede zameszczał swoje prace ktore wykonywalem w ostatnim czasie, aby poprawić swoje umiejętności. Licze na wasze sugestie i krytyke odnośnie moich prac co muszę poprawić i nadczym popracować. Z góry dzięki za pomoc Oto moje pierwsze 2 prace: Edytowane 4 Wrzesień 2009 przez Vehr
mkeruj Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 Jeśli to naprawdę Twoje pierwsze prace to szacun. Trochę widać tiling na dywanie w drugim rendzie. AA słabe gdzieniegdzie widać i tapeta imho rozciągnięta. Bardzo fajnie, dawaj dalej co tam masz!
Vehr Napisano 10 Sierpień 2009 Autor Napisano 10 Sierpień 2009 Mozna tak powiedziec ze to są pierwsze prace w takim stopniu wczesniej tylko ogladalem i zachwycalem sie innymi pracami
Dynamico Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 No i ten drugi obrazek to taki "domek nad przepaścią" :-) Wg. widoczku za oknem.
Vehr Napisano 11 Sierpień 2009 Autor Napisano 11 Sierpień 2009 NO to teraz troche inne ujęcie zadna moja praca mi sie niepodoba moze to przyjdzie z czasem i doswiadczeniem
silverfox Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 tomek1212m ad 1. kanciasta pościel, nieco plastikowe poduszki :) i przeciwny shader prześcieradła (satyna?). Dość ciekawie wyszła lampa ad 1. dywan dość sztuczny, kiepski shader łóżka, tapeta zabija :), za bardzo przepalone ad 3. obrazy jakby wisiały w powietrzu, średnio dobrane do wnętrza , AA nie poradził sobie z kieliszkami, kiepskie GI - załony po prawej stronie (używałeś tam jakiegoś sss?) wszystkie kadry takie średnie, mkeruj to na pewno nie poerwsze prace kolegi, tylko pierwsze które odważył się pokazać światu :)
Vehr Napisano 16 Sierpień 2009 Autor Napisano 16 Sierpień 2009 No to teraz zacząlem robić xboxa 360 narazie tyle zostalo jeszcze tyl i powycinać napisy ma troche blędów ale chcialem poćwiczyć modelowanie
latos Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Zastanawiają mnie te wystające ,,kołki" w miejscach gdzie powinny być dziury. Co to jest? Popraw napęd bo nie masz przycisku otwórz napęd i nie masz zrobionego głównego przycisku Power(bardzo łatwo wystarczy chamfera dać i delete ;d) Sloty na kartę pamięci nie są okrągłe (chodzi mi o te zaślepki) są płaskie, wystarczy troszkę zmodyfikowany plane. Popraw zaślepkę na USB bo jakoś dziwnie odstaje. Siatka trochę powyginana przy napędzie. Ale ogólnie model ładny ;)
Kub@ Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 (edytowane) masz strasznie pokrzywiony przód. Dziury na takich problematycznych płaszczyznach lepiej wycinać po turbosmooth gdy siatka jest gęstsza( uzywając np shape merge) . a te dziurki z boku lepiej na opacity zrobic. Edytowane 16 Sierpień 2009 przez Kub@
Vehr Napisano 16 Sierpień 2009 Autor Napisano 16 Sierpień 2009 Dzięki Te wystające cylindy miały być wycięte booleanem ale zrobie tak jak napisal Kub@
khatake Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Wogóle boolean i inne takie inwazyjne narzędzia strasznie partaczą siatkę. Najlepiej zrób sobie plane'a i w nim dziurę (normalnie, poly by poly). Skopiuj plane'a i pokombinuj ze skalą i masz dużego plane'a składającego się z tych mniejszych plane'ów z dziurą i możesz taką łatę dokleić. Ofc do stilla możesz walnąć boolean i pewnie wyjdzie tak samo dobrze...tylko siatka potwór wyjdzie :P
Kub@ Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 khatake- ten sposób tez jest spoko :) ale jesli sie nie robi z bliska renderów to opacity+bump wystarczy. tu sa tak robione dziurki wlasnie.
Mikolc Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Ja np robiłem tak żę cześć tej cześci z dziurkami wyciąłem i tam gdzie są dziurki dałem bolean i tej części wogóle nie smoothowałem. Jak ktoś chce zobaczyć jak wyszło to zapraszam na moje portfolio, ale teraz bym robił poly by poly bo potem to na spokojnie możesz zanimować
Vehr Napisano 16 Sierpień 2009 Autor Napisano 16 Sierpień 2009 OK dzięki wszystkim za rady niedługo wrzucę lepszą wersje ze wszystkimi napisami dziurkami i poprawkami
Oleksiak Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Jeżeli to jest płaska powierzchnia to robisz sobie jedną dziurę i rozkładasz siatkę tak aby można było później ten segment kopiować do woli, a później to już tylko różnego rodzaju maxowe narzędzia do kopiowania, przekształcania itp. Można pomóc sobie skopiowaniem jednego segmentu nad którym się pracuje jako wersje bliźniak albo pracować na symetrii.
Vehr Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 Mały up trochę trzeba jeszcze poprawić jak znajdę czas to zrobię to np: dodać wlącznik. Nie lubię modelować lecz musze się tego nauczyć. Niedlugo nowy model zacznę Pozdrawiam Tomek
Oleksiak Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 aa Ci siada i obudowa z prawej strony wydaje się nie być idealnie wygładzona no chyba że tak ma być ;) i ziarno widać zwłaszcza na podłożu.
Vehr Napisano 20 Sierpień 2009 Autor Napisano 20 Sierpień 2009 Oleksiak- to jest chyba wina odbicia światła na poprzednim renderze tego nie widać Traitor - Dzięki
Vehr Napisano 27 Sierpień 2009 Autor Napisano 27 Sierpień 2009 (edytowane) Witam ponownie kolejny model który powoli robię to mój telefon sony ericsson w580. Pozostal mi jeszcze napis i powycinanie niektorych elementów i dżojstik Edytowane 28 Sierpień 2009 przez Vehr
BLADE Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 nie lubisz modelować? to najfajniejsza część zabawy :) practice makes perfect.
noted Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery. Pozdrawiam!
Đraven Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery. Pozdrawiam! Hehe no też tak czasami mam jak widzę prace innych, które biją moje na głowę :) Ale sobie wtedy tłumaczę, że z każdym renderem człowiek jest coraz lepszy, więc zamiast się martwić, trzeba ćwiczyć, żeby pewnego dnia też takie cuda zamieszczać :)
Vehr Napisano 28 Sierpień 2009 Autor Napisano 28 Sierpień 2009 No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery
Đraven Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery Najprościej chyba cylindrami (pierwszy oczywiście z inset+delete polygon itd)
Vehr Napisano 28 Sierpień 2009 Autor Napisano 28 Sierpień 2009 a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie
Đraven Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie Nie wiem, czy bumpem zrobisz tak dokładnie. Ten mały aparacik możesz po prostu wymodelować w editable poly, musisz tylko dać od razu odpowiednią liczbę ścian w cylindrze i na czterech z nich extrude, albo jeśli chcesz, żeby to było bardziej opływowe, połączyć kilka polygonów. Albo po prostu 1 cylinder na zewnętrzne przyciski, jeden na to zielone coś, i jeden na przycisk centralny, a te cztery jakby od "pada" - cut i extrude z zielonego :) Bumpem możesz zrobić łatwo ikonki na przyciskach
Vehr Napisano 28 Sierpień 2009 Autor Napisano 28 Sierpień 2009 raczej recznie wymodeluje znalazlem zdjecie z rozdzialka 5000x7000
Vehr Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 Mały up telefon prawie gotowy został tylko render za który się niedługo wezmę Pozdrawiam
Vehr Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 Walczę z materiałami i renderem zostal mi do zrobienia jeszcze napis z tyłu i sluchaweczki. no to taki pierwszy render
Vehr Napisano 2 Wrzesień 2009 Autor Napisano 2 Wrzesień 2009 (edytowane) zmieniłem trochę materiały jeszcze trochę do poprawy Edit: nie bylo widac poprzedniego modelu Edytowane 5 Wrzesień 2009 przez Vehr
Gość Grievous Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Wybacz stary moje niedowierzenia - wierze że to twoje prace i twoje modele - ale nie wierze że pierwsze... jak dla mnie awykonalne żeby ktoś tak wymodelował obiekty i tak ustawił rendering przy pierwszych pracach... jakoś nie wiem, sory, ale musiałeś już wcześniej coś dłubać i to nie mało, w tych pracach widać wprawe, nie oszukujmy się...
Vehr Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 Dawno tutaj nic nie wrzucałem wrzuce screen z view porta rybek do mojego akwarium.Nie jestem akwarystą więc nie znam się kompletnie na tym :D ani nawet jakie są to za rybki. Może akwarium kiedyś mi się przyda do wizek. Niedługo wrzucę full wersje całe akwarium roślinki itp.
plasti Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 jakos tak bez zadnej rewelki... jakies glossy daj etc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się