Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam postanowilem zalożyć wątek w którym bede zameszczał swoje prace ktore wykonywalem w ostatnim czasie, aby poprawić swoje umiejętności. Licze na wasze sugestie i krytyke odnośnie moich prac co muszę poprawić i nadczym popracować. Z góry dzięki za pomoc

 

Oto moje pierwsze 2 prace:sypialnia.jpg

sypialnia2.jpg

Edytowane przez Vehr

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli to naprawdę Twoje pierwsze prace to szacun.

 

Trochę widać tiling na dywanie w drugim rendzie.

AA słabe gdzieniegdzie widać i tapeta imho rozciągnięta.

 

Bardzo fajnie, dawaj dalej co tam masz!

Napisano
  • Autor

Mozna tak powiedziec ze to są pierwsze prace w takim stopniu wczesniej tylko ogladalem i zachwycalem sie innymi pracami

Napisano
  • Autor

NO to teraz troche inne ujęcie zadna moja praca mi sie niepodoba moze to przyjdzie z czasem i doswiadczeniemsypialnia2b.jpg

Napisano

tomek1212m

ad 1. kanciasta pościel, nieco plastikowe poduszki :) i przeciwny shader prześcieradła (satyna?). Dość ciekawie wyszła lampa

 

ad 1. dywan dość sztuczny, kiepski shader łóżka, tapeta zabija :), za bardzo przepalone

 

ad 3. obrazy jakby wisiały w powietrzu, średnio dobrane do wnętrza , AA nie poradził sobie z kieliszkami, kiepskie GI - załony po prawej stronie (używałeś tam jakiegoś sss?)

 

wszystkie kadry takie średnie,

 

mkeruj

to na pewno nie poerwsze prace kolegi, tylko pierwsze które odważył się pokazać światu :)

Napisano
  • Autor

No to teraz zacząlem robić xboxa 360 narazie tyle zostalo jeszcze tyl i powycinać napisy ma troche blędów ale chcialem poćwiczyć modelowaniexbox360zz.jpg

Napisano

Zastanawiają mnie te wystające ,,kołki" w miejscach gdzie powinny być dziury. Co to jest?

 

Popraw napęd bo nie masz przycisku otwórz napęd i nie masz zrobionego głównego przycisku Power(bardzo łatwo wystarczy chamfera dać i delete ;d)

 

Sloty na kartę pamięci nie są okrągłe (chodzi mi o te zaślepki) są płaskie, wystarczy troszkę zmodyfikowany plane.

 

Popraw zaślepkę na USB bo jakoś dziwnie odstaje.

 

Siatka trochę powyginana przy napędzie.

 

Ale ogólnie model ładny ;)

Napisano

masz strasznie pokrzywiony przód. Dziury na takich problematycznych płaszczyznach lepiej wycinać po turbosmooth gdy siatka jest gęstsza( uzywając np shape merge) . a te dziurki z boku lepiej na opacity zrobic.

Edytowane przez Kub@

Napisano
  • Autor

Dzięki Te wystające cylindy miały być wycięte booleanem ale zrobie tak jak napisal Kub@

Napisano

Wogóle boolean i inne takie inwazyjne narzędzia strasznie partaczą siatkę. Najlepiej zrób sobie plane'a i w nim dziurę (normalnie, poly by poly). Skopiuj plane'a i pokombinuj ze skalą i masz dużego plane'a składającego się z tych mniejszych plane'ów z dziurą i możesz taką łatę dokleić. Ofc do stilla możesz walnąć boolean i pewnie wyjdzie tak samo dobrze...tylko siatka potwór wyjdzie :P

Napisano

khatake- ten sposób tez jest spoko :) ale jesli sie nie robi z bliska renderów to opacity+bump wystarczy.

 

tu sa tak robione dziurki wlasnie.

 

30992001.jpg

Napisano

Ja np robiłem tak żę cześć tej cześci z dziurkami wyciąłem i tam gdzie są dziurki dałem bolean i tej części wogóle nie smoothowałem. Jak ktoś chce zobaczyć jak wyszło to zapraszam na moje portfolio, ale teraz bym robił poly by poly bo potem to na spokojnie możesz zanimować

Napisano
  • Autor

OK dzięki wszystkim za rady niedługo wrzucę lepszą wersje ze wszystkimi napisami dziurkami i poprawkami

Napisano

Jeżeli to jest płaska powierzchnia to robisz sobie jedną dziurę i rozkładasz siatkę tak aby można było później ten segment kopiować do woli, a później to już tylko różnego rodzaju maxowe narzędzia do kopiowania, przekształcania itp. Można pomóc sobie skopiowaniem jednego segmentu nad którym się pracuje jako wersje bliźniak albo pracować na symetrii.

Napisano
  • Autor

Mały up trochę trzeba jeszcze poprawić jak znajdę czas to zrobię to np: dodać wlącznik. Nie lubię modelować lecz musze się tego nauczyć. Niedlugo nowy model zacznę

Pozdrawiam Tomek

xbox360b.jpg

Napisano

aa Ci siada i obudowa z prawej strony wydaje się nie być idealnie wygładzona no chyba że tak ma być ;) i ziarno widać zwłaszcza na podłożu.

Napisano
  • Autor

Oleksiak- to jest chyba wina odbicia światła na poprzednim renderze tego nie widać

Traitor - Dzięki

 

 

Napisano
  • Autor

Witam ponownie kolejny model który powoli robię to mój telefon sony ericsson w580. Pozostal mi jeszcze napis i powycinanie niektorych elementów i dżojstik28178858.jpg

Edytowane przez Vehr

Napisano

nie lubisz modelować? to najfajniejsza część zabawy :) practice makes perfect.

Napisano

aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery.

 

Pozdrawiam!

Napisano
aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery.

 

Pozdrawiam!

Hehe no też tak czasami mam jak widzę prace innych, które biją moje na głowę :) Ale sobie wtedy tłumaczę, że z każdym renderem człowiek jest coraz lepszy, więc zamiast się martwić, trzeba ćwiczyć, żeby pewnego dnia też takie cuda zamieszczać :)

Napisano
  • Autor

No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery

61865215.jpg

Napisano
No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery

61865215.jpg

Najprościej chyba cylindrami (pierwszy oczywiście z inset+delete polygon itd)

Napisano
  • Autor

a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie

Napisano
a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie

 

Nie wiem, czy bumpem zrobisz tak dokładnie. Ten mały aparacik możesz po prostu wymodelować w editable poly, musisz tylko dać od razu odpowiednią liczbę ścian w cylindrze i na czterech z nich extrude, albo jeśli chcesz, żeby to było bardziej opływowe, połączyć kilka polygonów. Albo po prostu 1 cylinder na zewnętrzne przyciski, jeden na to zielone coś, i jeden na przycisk centralny, a te cztery jakby od "pada" - cut i extrude z zielonego :)

 

Bumpem możesz zrobić łatwo ikonki na przyciskach

Napisano
  • Autor

raczej recznie wymodeluje znalazlem zdjecie z rozdzialka 5000x7000

Napisano
  • Autor

Mały up telefon prawie gotowy został tylko render za który się niedługo wezmę Pozdrawiam63244372.jpg

Napisano
  • Autor

Walczę z materiałami i renderem zostal mi do zrobienia jeszcze napis z tyłu i sluchaweczki. no to taki pierwszy renderpostpro2.jpg

Napisano
  • Autor

zmieniłem trochę materiały jeszcze trochę do poprawy

Edit: nie bylo widac poprzedniego modelu

w580.jpg

Edytowane przez Vehr

Napisano

Wybacz stary moje niedowierzenia - wierze że to twoje prace i twoje modele - ale nie wierze że pierwsze... jak dla mnie awykonalne żeby ktoś tak wymodelował obiekty i tak ustawił rendering przy pierwszych pracach... jakoś nie wiem, sory, ale musiałeś już wcześniej coś dłubać i to nie mało, w tych pracach widać wprawe, nie oszukujmy się...

Napisano
  • Autor

Dawno tutaj nic nie wrzucałem wrzuce screen z view porta rybek do mojego akwarium.Nie jestem akwarystą więc nie znam się kompletnie na tym :D ani nawet jakie są to za rybki. Może akwarium kiedyś mi się przyda do wizek. Niedługo wrzucę full wersje całe akwarium roślinki itp.29370181.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności