Napisano 10 Sierpień 200915 l Witam postanowilem zalożyć wątek w którym bede zameszczał swoje prace ktore wykonywalem w ostatnim czasie, aby poprawić swoje umiejętności. Licze na wasze sugestie i krytyke odnośnie moich prac co muszę poprawić i nadczym popracować. Z góry dzięki za pomoc Oto moje pierwsze 2 prace: Edytowane 4 Wrzesień 200915 l przez Vehr
Napisano 10 Sierpień 200915 l Jeśli to naprawdę Twoje pierwsze prace to szacun. Trochę widać tiling na dywanie w drugim rendzie. AA słabe gdzieniegdzie widać i tapeta imho rozciągnięta. Bardzo fajnie, dawaj dalej co tam masz!
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor Mozna tak powiedziec ze to są pierwsze prace w takim stopniu wczesniej tylko ogladalem i zachwycalem sie innymi pracami
Napisano 11 Sierpień 200915 l No i ten drugi obrazek to taki "domek nad przepaścią" :-) Wg. widoczku za oknem.
Napisano 11 Sierpień 200915 l Autor NO to teraz troche inne ujęcie zadna moja praca mi sie niepodoba moze to przyjdzie z czasem i doswiadczeniem
Napisano 11 Sierpień 200915 l tomek1212m ad 1. kanciasta pościel, nieco plastikowe poduszki :) i przeciwny shader prześcieradła (satyna?). Dość ciekawie wyszła lampa ad 1. dywan dość sztuczny, kiepski shader łóżka, tapeta zabija :), za bardzo przepalone ad 3. obrazy jakby wisiały w powietrzu, średnio dobrane do wnętrza , AA nie poradził sobie z kieliszkami, kiepskie GI - załony po prawej stronie (używałeś tam jakiegoś sss?) wszystkie kadry takie średnie, mkeruj to na pewno nie poerwsze prace kolegi, tylko pierwsze które odważył się pokazać światu :)
Napisano 16 Sierpień 200915 l Autor No to teraz zacząlem robić xboxa 360 narazie tyle zostalo jeszcze tyl i powycinać napisy ma troche blędów ale chcialem poćwiczyć modelowanie
Napisano 16 Sierpień 200915 l Zastanawiają mnie te wystające ,,kołki" w miejscach gdzie powinny być dziury. Co to jest? Popraw napęd bo nie masz przycisku otwórz napęd i nie masz zrobionego głównego przycisku Power(bardzo łatwo wystarczy chamfera dać i delete ;d) Sloty na kartę pamięci nie są okrągłe (chodzi mi o te zaślepki) są płaskie, wystarczy troszkę zmodyfikowany plane. Popraw zaślepkę na USB bo jakoś dziwnie odstaje. Siatka trochę powyginana przy napędzie. Ale ogólnie model ładny ;)
Napisano 16 Sierpień 200915 l masz strasznie pokrzywiony przód. Dziury na takich problematycznych płaszczyznach lepiej wycinać po turbosmooth gdy siatka jest gęstsza( uzywając np shape merge) . a te dziurki z boku lepiej na opacity zrobic. Edytowane 16 Sierpień 200915 l przez Kub@
Napisano 16 Sierpień 200915 l Autor Dzięki Te wystające cylindy miały być wycięte booleanem ale zrobie tak jak napisal Kub@
Napisano 16 Sierpień 200915 l Wogóle boolean i inne takie inwazyjne narzędzia strasznie partaczą siatkę. Najlepiej zrób sobie plane'a i w nim dziurę (normalnie, poly by poly). Skopiuj plane'a i pokombinuj ze skalą i masz dużego plane'a składającego się z tych mniejszych plane'ów z dziurą i możesz taką łatę dokleić. Ofc do stilla możesz walnąć boolean i pewnie wyjdzie tak samo dobrze...tylko siatka potwór wyjdzie :P
Napisano 16 Sierpień 200915 l khatake- ten sposób tez jest spoko :) ale jesli sie nie robi z bliska renderów to opacity+bump wystarczy. tu sa tak robione dziurki wlasnie.
Napisano 16 Sierpień 200915 l Ja np robiłem tak żę cześć tej cześci z dziurkami wyciąłem i tam gdzie są dziurki dałem bolean i tej części wogóle nie smoothowałem. Jak ktoś chce zobaczyć jak wyszło to zapraszam na moje portfolio, ale teraz bym robił poly by poly bo potem to na spokojnie możesz zanimować
Napisano 16 Sierpień 200915 l Autor OK dzięki wszystkim za rady niedługo wrzucę lepszą wersje ze wszystkimi napisami dziurkami i poprawkami
Napisano 16 Sierpień 200915 l Jeżeli to jest płaska powierzchnia to robisz sobie jedną dziurę i rozkładasz siatkę tak aby można było później ten segment kopiować do woli, a później to już tylko różnego rodzaju maxowe narzędzia do kopiowania, przekształcania itp. Można pomóc sobie skopiowaniem jednego segmentu nad którym się pracuje jako wersje bliźniak albo pracować na symetrii.
Napisano 19 Sierpień 200915 l Autor Mały up trochę trzeba jeszcze poprawić jak znajdę czas to zrobię to np: dodać wlącznik. Nie lubię modelować lecz musze się tego nauczyć. Niedlugo nowy model zacznę Pozdrawiam Tomek
Napisano 20 Sierpień 200915 l aa Ci siada i obudowa z prawej strony wydaje się nie być idealnie wygładzona no chyba że tak ma być ;) i ziarno widać zwłaszcza na podłożu.
Napisano 20 Sierpień 200915 l Autor Oleksiak- to jest chyba wina odbicia światła na poprzednim renderze tego nie widać Traitor - Dzięki
Napisano 27 Sierpień 200915 l Autor Witam ponownie kolejny model który powoli robię to mój telefon sony ericsson w580. Pozostal mi jeszcze napis i powycinanie niektorych elementów i dżojstik Edytowane 28 Sierpień 200915 l przez Vehr
Napisano 27 Sierpień 200915 l nie lubisz modelować? to najfajniejsza część zabawy :) practice makes perfect.
Napisano 28 Sierpień 200915 l aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery. Pozdrawiam!
Napisano 28 Sierpień 200915 l aż się odechciewa renderować jak patrze na to (z uwagi na to że ja nie umiem renderować) ale chyba zakasam rękawy i też coś popracuje w końcu zamiast tylko gadać, naprawdę podobają mi się twoje rendery. Pozdrawiam! Hehe no też tak czasami mam jak widzę prace innych, które biją moje na głowę :) Ale sobie wtedy tłumaczę, że z każdym renderem człowiek jest coraz lepszy, więc zamiast się martwić, trzeba ćwiczyć, żeby pewnego dnia też takie cuda zamieszczać :)
Napisano 28 Sierpień 200915 l Autor No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery
Napisano 28 Sierpień 200915 l No to jadę zostało mi jeszcze wymyślenie jak zrobic dżojstik jutro wrzuce jakies rendery Najprościej chyba cylindrami (pierwszy oczywiście z inset+delete polygon itd)
Napisano 28 Sierpień 200915 l Autor a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie
Napisano 28 Sierpień 200915 l a potem co z ttym małym aparacikiem :D ja myślalem o jakimś dobrym bumpie Nie wiem, czy bumpem zrobisz tak dokładnie. Ten mały aparacik możesz po prostu wymodelować w editable poly, musisz tylko dać od razu odpowiednią liczbę ścian w cylindrze i na czterech z nich extrude, albo jeśli chcesz, żeby to było bardziej opływowe, połączyć kilka polygonów. Albo po prostu 1 cylinder na zewnętrzne przyciski, jeden na to zielone coś, i jeden na przycisk centralny, a te cztery jakby od "pada" - cut i extrude z zielonego :) Bumpem możesz zrobić łatwo ikonki na przyciskach
Napisano 28 Sierpień 200915 l Autor raczej recznie wymodeluje znalazlem zdjecie z rozdzialka 5000x7000
Napisano 30 Sierpień 200915 l Autor Mały up telefon prawie gotowy został tylko render za który się niedługo wezmę Pozdrawiam
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Walczę z materiałami i renderem zostal mi do zrobienia jeszcze napis z tyłu i sluchaweczki. no to taki pierwszy render
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor zmieniłem trochę materiały jeszcze trochę do poprawy Edit: nie bylo widac poprzedniego modelu Edytowane 5 Wrzesień 200915 l przez Vehr
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Wybacz stary moje niedowierzenia - wierze że to twoje prace i twoje modele - ale nie wierze że pierwsze... jak dla mnie awykonalne żeby ktoś tak wymodelował obiekty i tak ustawił rendering przy pierwszych pracach... jakoś nie wiem, sory, ale musiałeś już wcześniej coś dłubać i to nie mało, w tych pracach widać wprawe, nie oszukujmy się...
Napisano 6 Listopad 200915 l Autor Dawno tutaj nic nie wrzucałem wrzuce screen z view porta rybek do mojego akwarium.Nie jestem akwarystą więc nie znam się kompletnie na tym :D ani nawet jakie są to za rybki. Może akwarium kiedyś mi się przyda do wizek. Niedługo wrzucę full wersje całe akwarium roślinki itp.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto