Skocz do zawartości

Postać 3D: Slaine


onyks

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sam moedl jest po portu mega, szkoda tylko ze prezentacja i tekturki nie trzymają już poziomu modelu.

 

niemniej jednakmodel jest naprawde pierwsza klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarabisty good work ! jak dla mnie wszystko trzyma poziom poczawszy od tego ze nie jest to klon istniejacej postaci tylko calkiem niezly koncept konczac na modelu i texturach. zawsze mozna sie przyczepic ale wiem ze ciezko jest skonczyc na czas i wszystko dopiescic tak jak by sie chcialo wiec szacun tymbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki. Całość bez podestu 9998 tris. Na tekstury i prezentacje niestety zabrakło mi czasu gdyż mapki zdążyłem wypalić dopiero w piątek wieczorem a deadline to poniedziałek.Bransoleta słaba bo zabrakło mi poligonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo porzadny model, naprawde fajny.

Pare rzeczy mi nie pasuje tak ogolnie. Nie znalem wczesniej tej postaci, ale po szybkim przejrzeniu googla, kojarzy mi sie z czyms mocno krwawym i brutalnym i szalonym. Twoj koles jest czysciutki i pomimo muskulatury dosc delikatny.

Skora kolorystycznie malo zroznicowana, przypomina pupe niemowlaka.

Kaloryfer ma dziwny, wklesly ksztalt.

No i pomysl z akumulatorem :D fajny, ale tez za delikatne to. Po jednym ciosie kable sie pourywaja. Sam topor moglby byc solidniejszy.

 

Ale to takie czepialstwo tylko, a czesc wynika z tego, ze inaczej by, widzial ta postac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

extra ludzik ! trochu przejarany swiatełkim i uv letko malo gospodarna ale poza tym bombka

True..

Z tą uv-ką to sam sobie dodatkowy dołek wykopałeś, bo jak się patrzy na nią, to za pomocą tego jasnego niebiesko-szarego tła bardzo łatwo można określić jak duża jest strata.

 

Dorzucę jeszcze bardzo gładki skintone, taki idealny, prosiaczkowaty.

 

Ale model fajowy, gratki!

Edytowane przez Levus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede oryginalny - swietna sprawa.

Brakuje mi troche przemyslenia motywow w stylu wspomnianego topora (te kabelki by sie poszly ...... po najwyzej kilku uderzeniach) czy dawania mocno przylegajacej bransolety na... biceps (chyba ze jest z gumy bo inaczej napinajac miesnie mialby problem...). Ale ogolnie wypas. Moze pokazalbys wiecej hiresa? Bo detal na prawde robi wrazenie! Gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze przesyłam hipoly zgodnie z życzeniem. Co do prezentacji i textur macie racje stać mnie na wiecej lecz ciężko mi sie myśli o 4 nad ranem kiedy następnego dnia trzeba iść do pracy i reprezentowac poziom podobny lub wyższy-może innym razem uda mi się zrealizowac wszytko tak jak sobie zaplanowałem.W sumie wykorzystałem 3 z 6 tygodni przeznaczonych na konkurs więc chyba nie ma czego się wstydzić. Apropo kabelków to nie widzę problemu żeby je sobie zdjął kiedy doładuje topór. Bransoleta też wydaje mi się dziwnym pomysłem lecz występuje w oryginale. Dzięki jeszcze raz., pozdrawiam wszystkich.

slainehi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow, zaj*****!

 

moze dla efektu i wlasnej satysfakcji zrobisz go w jakiejs bardziej komiksowej pozie w tej wersji hi-poly? jakies tlo, fajne swiatlo i render. Bedzie fajna ilustracja!

 

BTW jako ze animatorzy sa specami od pozowania, to wiesz gdzie mnie szukac;)

Edytowane przez Reanimator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hp slicznie sie prezentuje , co do tego o czym wcześniej pisałem to oczywiste że robiąc na dwa palniki cięzko byc 100 % produktywnym , czytałem zresztą wyżej że textury zapinałeś w sumie w ostatniej chwili, jak dla mnie 5*

 

ps te szoty hp to z zbrusha? bardzo fajne materiały ten na goglach elegancki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190
reanimator

 

ja za takie cos dostalem warna wiec uwazaj choc z drugiej strony raczej jestes dosc zanyn userem z dlugoletnim stazem to kara cie ominie

 

Takie jest życie Misiek ;) Regulamin IMHO jest po to, żeby wskazywał poprawną drogę, ale jeśli masz użytkownika, który ma 100 postów i w 2 z nich używa wulgaryzmów to powinien dostać warna. jeśli gość ma 1000 postów i robi to 2 razy to pewnie sytuacja tego wymagała. Poza tym Reanimator nikogo nie obraził swoim stwierdzeniem, więc zluzowałbym jednak :)

 

Przepraszam za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sculpcik czadowy:D

 

A się czepię jednak troszkę, dla Twojego dobra oczywiście;)

Idealnie prosta linia na plecach kole w oczy, idealnie symetryczne żyły na obu bicepsach, symetryczna twarz, symetryczne foldsy na ubraniu.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Levus ale siem czepiasz :D, jakby onyks chciał to by pewnie pyknął nie symetrycznie az nie nie chcial lub nie mial mocy to poszło symetrycznie, to zawsze jakas tam dodatkowo robota jest,

 

Temporal zluzuj foczke, nie ładnie tak smiecic komus w wątku, jak miałes zastrzezenia to trza bylo od razu zgłosic do moda, swoją drogą bluzgów które przeszły bez echa widuje sie tu całkiem duzo sam mam w tym jakis wkład :D

 

onyks - dzięki za info \ sorka pomyłka przy wklejaniu nicka wczesniej ;)

Edytowane przez Marioza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, tak napisałem tylko no...:p

 

EDIT:

 

Z drugiej strony pwoiedz to jury, "no chciałem, mogłem, ale nie zdążyłem, bo się późno zrobiło".

Po to konkursy mają deadline, żeby zdążyć..

Edytowane przez Levus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus jak już mamy czepiać się detali - to zauważ że ostateczna poza to nie T-pose więc nie widać obu stron jednocześnie. A co do zmarsczek na spodniach to są tak zrobione żeby zaosczędzić miejsce na teksturze. A jeżeli chodzi o źle zagospodarowaną UV- mapkę to mi śię wydaję żę detal na naromalce wyszedł czysto i bez pkikselozy przy zbliżeniach a do final shota w zupełnośći starczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus wydaje mi sie ze to forum cierpi na jadna slaba przypadlosc ze nikt nie konczy modeli tylko je zaczynaja ... i nie chce tu slodzic onyksowi bo go znam i dokladnie wie co mysle o tej postaci, ale wazne jest zeby docenic to ze to jest skonczona rzecz i ze jest to o wiele bardziej wartosciowe niz 20 nieskonczonych wipow. zrobic mozna zawsze lepiej, i poprawiac w nieskonczonosc ale o wiele szybciej i o wile wiecej sie czlowiek uczy konczac 1 model niz zaczynac kilka. nawet jesli to ma byc kosztem symetrycznej glowy czy niewykonczonego detalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Symetria zawsze była i zawsze chyba już będzie w grafice 3D. Szczerze to nie pamiętam żadnej gry w której nie była ona wykorzystana w przypadku postaci (nie mowie tu o equip). Jeżeli jednak coś było niesymetryczne, to niestety nie utkwiło mi to widać w pamięci, co samo świadczy o istotności tego zagadnienia:) Symetria ludzi generalnie nie razi, razić mógłby za to brak proporcji, bądź inne nieludzkie zniekształcenia. Ta postać wydaje się być naturalna i ludzko "prawdopodobna", a to chyba jest najważniejsze. Nie chce tu nikogo obrazić, ale gdy Matys napisał "wydaje mi się, że te forum..." to niestety do listy jego obiekcji dopisałbym jeszcze kilka. Negatywne komentarze zaczęły się dopiero po tym gdy w wątku ujawniła się informacja, że onyks jest zawodowcem, to chyba jednak nie jest powód aby na siłę pokazać jak wiele błędów mógł popełnić? Jeszcze ta cała dyskusja o sprawach regulaminowych... kurcze wydaje mi się, że jak na kogoś jest jakiś moderator cięty to mu palnie warna za całokształt, a nie za konkretna wypowiedź. Generalnie zabrakło mi tu wypowiedzi w stylu "jej super, jesteśmy dumni, że tak utalentowani ludzie robią w Polsce gry", smutne, ale prawdziwe, że rzadko komu przechodzą takie słowa przez usta. Forum z miesiąca na miesiąc ma coraz mniej użytkowników i to widać po stagnacji wątków. Szczególnie, gdy ludzie już przejdą na poziom profesjonalny, to przestają tutaj już zaglądać (nie powiem, gdybym miał odpowiednie umiejętności aby gdzieś się postarać o prace w GameArt to też pewnie robiłbym już tylko swoje i tu nie zaglądał za często). Tym bardziej trzeba się cieszyć, że jednak jakiś profesjonalista się tu pojawił, bo od takich ludzi porady są wiarygodne a nie wyssane z palca :)

Ahh pewnie to ten defaultowy mroczny theme forum przeciąga ludzi na ciemna stronę :D

A tak na poważnie to cieszmy się z sukcesów innych, dążmy do osiągania swoich i pomagajmy ludziom dookoła nas, a pewnego pięknego dnia stworzy się sama tu na prawdę dobra społeczność.

 

ps. pamiętać należy jednak, że społeczność to ludzie, a nie silnik forum, więc róbmy co do nas należy.

ps2. wybaczcie tak sporą objętość mej wypowiedzi :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi się wyadje panowie że moze lepeij otworzyć wątek-"sens życia i przewaga postu and karnawałem" w wolnych dyskusjach a nie zaśmiecać wątek o modelu przemyśleniami o tym czym jest game art, jak i dlaczego. Najpierw była cała akcja o warnach a teraz to.

 

Model jest świetny i nie ma co mówić, że nie. Fajnie byłoby gdybyś mógł czasem coś jeszcze wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

nono ja tez jestem za tym samym co Morte :)

 

Konras a zes esej walnął :D tu to jest stagnacja gdzies od kilka lat hehe, jak chcesz zawodowców oglądac to trza gdzie indziej polycount czy gameartistian czy cos, tam ludki i z duzych i małych firm sie udzielają częściej lub nie,

krótko mówiąc model jest zajebisty i nie ma to tamto, ma piką budowe sylwetke twarz itd, jeden z nieliczych extra hipków jakie tu widziałem od lat, tak jak Matys napisał mozna poprawiac w nieskonczonsc itd równiez Onyks ma racje do bjuti szota ni ma to zadnego znaczenia w grze jako takiej nie bedzie tej postaci a nawet jakby była to tez byłoby git

 

i nawet gwiazdki ni ma zadnej ? fuj panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dam pierwszą gwiazdkę;) 5*

 

Dlaczego onyxa na siłę bronicie, jego model broni się sam.

 

Według mnie forum jest po to żeby pokazać pracę raczej nie tylko po to, żeby wszyscy zobaczyli jaki wypasiony model zrobiłem, lecz także po to, żeby przeczytać co w tym wypasionym modelu mogłem zrobić lepiej, co olałem celowo i nikt tego nie widzi, a jakie niedociągnięcia rzucają się w oczy.

 

Matys, niekonczenie modeli to nie tylko lokalny problem, lecz globalny. Wyższością tego forum nad innymi jest wysoki poziom krytyki, często konstruktywnej a nie same osławione ochy i achy, nawet najlepszy pracom się obrywa, natomiast na takim 3dtotal ludziska pokazują często gnioty w galerii, że się pożal się, a reszta się na to spuszcza słodem. Na polycouncie jak Mario prawi, można jedynie spodziewać się przeczytania czegoś sensownego.

Ale co do samego kończenia zaczynanych prac to się z tobą zgadzam zupełnie;)

 

Konras, o symetrii nie ma co dyskutować, jest zła, evil, choć ponoć sama przyroda jej nie lubi i stara się jej pozbyć. W każdym razie czy jest zła czy jest dobra, jest. Jest stałym elementem otoczenia i diabelnie zwiększa realizm.

To, że w game arcie istnieje symetria, ma swoje powody:

-technologia, wiemy o co chodzi, małe textury->mirrorowane uvki, ale to było kiedyś dużym problemem, teraz już nie jest na szczęście

-wiedza twórców grafiki do gier była na dużo niższym poziomie niż jest teraz

 

Skoro Slaine ma tak zaoszczędzone spodnie, to czemu zmarnowane tyle miejsca na uv-ce? Gdzie tu logika? Albo robię model artystycznie i technicznie pro, albo robię model dla zabawy i wali mnie uvka, najwyżej sobie texturę większą zrobię, żeby fajnie wyglądało;)

 

PS:

Morte, weź się za modele skoro Ci dobrze wychodzą zamiast się w kaznodzieję bawić:p

Forum służy właśnie do dyskusji, mamy się po prostu ślinić?

 

pozdrawiam wszytkich:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, wysmazylem posta, a w tym czasie Levus mnie ubiegl. Dalbym ci za to bana ;)

 

Akurat czepiane sie symetrii jest zasadne. Skoro miejsce na UV-ce jest na to przewidziane, to brak symetrii jest zmarnowaniem tegoz.

To byl model zrobiony na konkurs, wiec o poprawianiu w nieskonczonosc nie ma mowy. Onyks sam napisal co, jak i dlaczego, wiec "mi sie wyadje", ze TWA nie musi sie za niego tlumaczyc, prawda? To a propos niepotrzebnych dyskusji i rzekomego smiecenia watku.

 

Pokazalem ten model mojemu leadowi i pomimo, ze ladny itp., to bez poprawek by go nie przyjal. To b. dobry model, ale nie pozbawiony wad. Wiec chyba mozna i powinno sie je wytknac.

 

...Generalnie zabrakło mi tu wypowiedzi w stylu "jej super, jesteśmy dumni, że tak utalentowani ludzie robią w Polsce gry"

W kazdym niedotknietym kleska zywiolowa kraju sa utalentowanie ludzie, robiacy gry. W niektorych nawet powstaja lepsze niz w Polsce.

Poza tym nie zauwazylem, zeby ktokolowiek tu pluj na pokazana prace, wszystkie opinie pozytywne, niektore tylko wytknely zauwazalne bledy.

 

rozwniez pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Levus Twoje *- zdki nie były pierwsze :p , czy ja wim czy wyzszoscią tego forum jest wysoki poziom krytki? moze, ale tu sie tak nie wiele dzieje... przynajmniej w tym dziale a i krytyka jest często rozbieżna , 3dtotal mmm... ostanio widziałem tam na froncie noe wisiał ze swoja pracą moze tam potrafią doceniać bardziej :D ,

 

co do modelu gdyby byl do gry, zawsze mozna przepalic texy na nowej uv zageszczonej i zmniejszonej , czy poprawki ? to zaleznie jaka gra , do jednej mogły by byc niezbędne a do innej byłby za dobry i trza by go popsuc celowo, podobnie ze stylem graficznym w jednej by pasował idealnie w innej juz nie, po dopasaniu szaderami w enginie odbiór mógłby byc tez inny i tak w kółko hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model mega, bardzo czysty i ładny , doskonale nadaje się do gry :] Wielki szacun za to, że został wykonany w 2 tygodnie po godzinach - dlatego rozumiem niski detal na teksturach i ogólny pospiech widoczny na lowpoly i uvkach.

 

Trzeba wziaść tez poprawkę na formę konkursu w którym ocenia się efekt końcowy (bjuitiszoty) a niekoniecznie poziom techniczny i faktyczny wygląd w silniku/grze. Często modele wykonywane na DW nie maja nic wspólnego z modelami do gier - posiadają elementy lub formę niemożliwą do poprawnego oskinowania i często prezentowane są z jednego lub dwóch ujęć. (Weźmy na przykład zwycięzce pierwszej edycji który zawsze prezentowany był od przodu a z tyłu miał... płaską płytę)

 

Pokaz nam Lewus jakiś model który będzie bardziej artystyczny i technicznie PRO bo to forum powoli umiera. (bez sarkazmu)

Edytowane przez Blooddragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem już czemu zrobiłem tak a nie inczej i nie mam potrzeby tłumaczenia się z błedów technicznych , pokazywanie modelu swojemu leadowi uwazam za śmieszne i świadczy o poziomie profesjonalizmu. Nie jest to model do gry tylko na konkurs jak pewnie wszyscy zdążyli zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze 5*

Po drugie nie dziwcie się że później taki "pro" nie będzie tu zamieszczał prac bo się albo czepiacie o mało istotne pierdoły albo taki temporal o dupie marynie gadki zaczyna.

Nie będę już nawet więcej nic pisał bo Blooddragon wyjaśnił w jakich okolicznościach ten model powstawał. Szkoda że Soda swojego nie oddał bo mi się wydaje że gdyby nie zbyt(chyba) ostra krytyka to by się nie martwił i zamieścił to co miał.

Po trzecie noe sucks ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz nam Lewus jakiś model który będzie bardziej artystyczny i technicznie PRO bo to forum powoli umiera. (bez sarkazmu)

 

Swój czy czyjś? Bo moje to raczej ch...we same..

 

Pisząc o wartości artystycznej czy technicznej nie ustawiłem modelu na odpowiedniej półeczce od góry lub od dołu, tylko zwróciłem uwagę na istnienie tych wartości. Cel? Wyciągnięcie wniosków, czy to przez autora modelu czy inszych oglądaczy forum. Taki sam cel miał post o symetrii.

 

Napisałem, że model jest fajny, chyba kilka razy nawet, więc nierozumiem, czemu ciągle znajdują się kolejni oburzeni moją wypowiedzią na temat symetrii.

 

I myślę, że Mario drugim akapitem wyczerpał temat.

 

Papa, ide po browara (bezalkoholowego oczywiście) i reszcie też polecam opić kolejny skończony polski model z którego wszyscy jak jeden powinniśmy być dumni. Amen!

 

EDIT: Szczery, to jak ktoś jest pro to nie można mu wytykać? Skoro jest co wytykać to chyba można? Nie wiem jak inni, ale jak coś pokazuję na forum to raczej liczę na to, że powytykacie co się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pokazywanie modelu swojemu leadowi uwazam za śmieszne i świadczy o poziomie profesjonalizmu.

 

Bo ??? Spytalem o zdanie osobe nieuczestniczaca w dyskusji i majaca spore doswiadczenie i potrafiaca nieco inaczej spojrzec na prace. Zreszta sam zaczal, bo akurat przelazil jak przygladalem sie twojej pracy. Cos w tym dziwnego?

A moze Pro jest nie rozmawianie ze swoimi szefami ;) lol

 

Nie jest to model do gry tylko na konkurs jak pewnie wszyscy zdążyli zauważyć.

Tak i oceniajcy oprocz beauty shota patrza tez na techniczna strone dziela.

 

ps

-krytykowac poczatkujacych nie mozna, bo sie zniecheca do 3D

-krytykowac (nawet z wazelina) doswiadczonych nie mozna, bo nie beda zamieszczac prac

Czy to masz na mysli Szczery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma sie o co spinac.

 

Wszystkim model sie podoba, tylko ma jakies swoje uwagi a propos technikaliow, czy szczegolow, a to przeciez nie neguje calosci, prawda?:)

 

Warunki byly jakie byly, decyzje podjete, kompromisy wypracowane. Wiadomo, ze mozna jeszcze dodac tu, zmienic tam, jak ze wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności