Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
hehehe sorki nie zauwazylem (serio)... ale moja propozycja troche sie rozni ;-p (minimalnie ale jednak - ty zaznaczyles tylko grzywke a ja dodalem jeszcze kosmyki przyslaniajace polik ;-p)... z reszta pionier i tak podejmie pewnie jeszcze inna swoja decyzje ktora okaze sie lepsza ;-)
  • Odpowiedzi 146
  • Wyświetleń 12,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

thx za odpowiedzi :). Leru thx za rady, przemysle..:)

 

Poprawilem cialo, zmienilem kolor wlosow. Jeszcze ich troszke dodam z przodu czola :).

Widok z boku i kamerki.

 

Pozdrawiam

btw co jest z forum !!!!! raz dziala raz nie :[ wrrr

 

67152_0.jpg

Napisano

hmm czym ona siedzi na tym podesciku - pupcia nie powinna byc troche splaszczona? jeszczze zrob cosik z wlosami i bedzie spoko.

 

Napisano
  • Autor

to tam sie moze poprawi ;)

wrzucam to czego mi sie nie udalo wczesniej wrzucic bo nie dzialalo forum :/

Napisano

No właśnie...powinna mieć dlugie, białe (srebrne...) włosy z dość dużym połyskiem...światło księżyca powinno je oświetlać...

Po za tym zgadam się ze wszystkim co powiedział Leru :)

 

Pozdr

Napisano

Kręgosłup ma złamany i włosy powinny bardziej opadać (prostopadle ku środkowi ziemi). Pupy nie bedzie widać. :-) Ale powinna być spłaszczona. :P

 

Może zrób jej warkoczyki?:>

Napisano

mi sie wydaje ze powinienes dac tej sukni speculara... i te wlosy nadal nie pasuja

Napisano

te skrzydelka juz wygladaja dobrze :) moze zrob tylko tak pobierzne piora i daj gesty (shag)FUR

 

wlosy zdecydowanie dluzsze

Napisano

mysle ze riggowanie jeszcze poprawisz bo te kolanka nie za fajnie wygladaja ale cala pracka jest swietna a wloski moze daj ciemne @@brunetki sa ladniejsze :) @@

 

Napisano

chyba riggowanie?

tak poza tym to niech Autor lepiej zrobi skrzydla a pozniej je oceniajcie, bo z tego co sie orientuje w temacie te sa dorabiane (2D)

Napisano
  • Autor

tak jest Panie kx, skrzydla 2D, nie mialem czasu dac opisu dawajac tego update. Dlatego napisalem ze mysle jakby te skrzydla zrobic. Shag z tego co wiem gryzie sie z brazilem wiec nie wiem jak to bedzie. Wlosy jak juz mowilem musze poprawic bo to teraz jak wlosy nie wyglada.

Napisano

ale podoba mi sie ulozenie tej sukni :-) naturalnie wyszlo

Napisano

lydka mi sie nie podoba... jakas taka... dziwnie wyszla, jakby za gruba w porownaniu do nogi ;)... no i wlosy, ale to juz wiesz.

Napisano
  • Autor

darkelf, z tym to juz bedzie ciezko nie obiecuje..

 

Tu bez skrzydel, zeby nie bylo nieporozumien.

Napisano
  • Autor

ok, to jest to co daje do preselekcji.

Oczywiscie to nie koniec pracy. Wlosy wywalilem bo lepiej zeby ich w ogole nie bylo niz zeby byly te co wczesniej.

 

Pozdrawiam

 

Napisano

Widze, że w modzie ostatnio łyse anioły (vide Last Pray...). No ale ładnie jest.

Napisano

> Mysle ze masz szanse na zwyciestwo w tej bitwie :) oczywiscie jesli skonczysz projekt !!

> A wloski moze zrob w photoshopie ??

Napisano

Przepraszam, że się czepiam, ale pracka mi się podoba i warto byłoby trochę ramię poprawić... zamocowanie w barku trochę bardziej z przodu, no i szczuplejsze ramię wg mnie, nie wiem co inni koledzy na to... no i pracuj nad resztą bo warto

Napisano

Mi sie nie podoba sposub w jaki siedzi i jak bedzi emiala takie krutkie wlosy hmm to nie dobrze , powiadam nie bedzie super :D

 

ALe powodzenia

Napisano

kurczaki fajnnie to wyglada czekam na reszte detali bo zapowiada sie piekna pracka !!!!:) keep working.

Napisano
  • Autor

No coz, ciezko idzie walka z shagiem (problem z tym zeby wlosy ladnie opadly na cialo aniola oraz problem z renderingiem tych wlosow z brazilem). Nie mowiac o tym ze \"shag fur\" nie renderuje nic a nic :/. Co za tym idzie nie wiem czy wyrobie w terminie.

 

Sam zreszta mozecie zobaczyc :/

Napisano

Szkoda ze praca nie przeszla preselekcji, ale mowi sie trudno.

Fajnie ze chcesz dokonczyc te scene bo szkoda by bylo zmarnowac tyle pracy, a jak narazie jest bardzo ciekawie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Prostest !!!: ] Pionier powinienes przejsc :] no ale coz nie udalo sie. Czekam na final pracki bo jest na co czekac . powodzenia :)

Napisano

Qteczkaaaaaaa,fajna pracka,zazdroszczę warsztatu ,pomysłu i tego co zaowocowało tak sympatyczne gro przeżyć estetycznych:-)

Napisano

No wloski są naprawdę 1 klasa !! Bardzo mi się podobają :) Pierwsza wersja jednak pasuje najlepiej.

Co do ich polączenia z postacią to proponuje użyć warstw max\'owych...

Wyrenderujesz postać w Brazilu, następnie na nowej warstwie wyrenderuj ( już w scatline\'ie, albo innym rendereem) włoski...powinno to zadziałać ( choć sam nigdy tego jeszcze nie robilem...:P )

 

Pozdr

Napisano

Lata 70\'te ? :D Nieeeezłe afro :] Przypomina mi te babke z Austin Powers 3 :P Foxie Cleopatra? Tak chyba ją zwali. Tyle, ze ona była black woman.

Napisano

ups Gacu666 troche Ci sie za duzo napisalo. Anyway, ja sie na shagu nie znam i nie staram sie wymadrzac ale nie wiem dlaczego wszyscy widza ten problem

Shadows_in_Brazil_R/s Vs. Shag:Hair ?

 

Tu sa vertex spline i jak doskonale widac cien jest a wlosy sa ustanione defaultowo (oczywiscie swiatlo brazilowskie).

 

Po prawej jest cien a po lewej nie (tzn jest, nie ma)

 

[Wyedytowany dnia 14-6-2004 > Leru]

Napisano

hehehe, Pionier, daj jej jeszcze obroże na szyję, kolczyk w nosie, podmaluj oczy na czarno i będzie Angel from speluna ;>

 

pozdrawiam

Napisano

Propozycja Loozacka brzmi kusząco ;) Włoski mają fajny materiał. Ładnie sie błyszcza i w ogóle super wyglądają ;p Wystarczy, że uda Ci sie okiełznać dynamikę w shagu (ja temu nie podołałem :])

Napisano
  • Autor

Kiedy bardziej zrozumie dynamike Shaga.

W tutku autorstwa Bacry duzo na jej temat nie bylo wiec troszke ciezko idzie. Ale spoko, to juz nie bitwa wiec nie ma sie co spieszyc. Wzialem sobie do serca komentarz z mojej galerii :\"Lepiej pracować nad pracką tydzień dłużej niż oddawać nie do końca dopracowaną.\". :)

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności