Skocz do zawartości

[Finished 2D]: Uranium Thieves


mant-raz

Rekomendowane odpowiedzi

Z ostatniego CGChallenge::Secret Agent.

 

edit - podciągnięta wersja:

 

mantraz-secret_agent_back30_j2.jpg

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

stare:

 

mantraz-uranium_thieves.jpg

 

edit - kilka zoom'ow na prosbe:

 

zoom1.jpg

zoom2.jpg

zoom3.jpg

zoom4.jpg

 

i jeszcze enviro we wczesniejszych fazach:

 

garaz1.jpg

garaz2.jpg

 

pzdr i dzieki za slowa otuchy :)

Edytowane przez mant-raz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi trochę brakuje większej ilości detali na ręce trzymającej pistolet, wylot lufy bym wolał okrągły i ręka panny mi się nie podoba, ale poza tym wszystko super cacy.

 

Yeap. To co kolegga wyżej. Fajnie, gajnie...ale ogólnie gdzieniegdzie brak szczegółów ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Milo slyszec, dzieki, faktycznie panna i brak detalu troche bola, ale deadline zastal mnie po dwoch nieprzespanych nocach i wiecej juz zrobic nie zdazylem :) Envirosa klecilem juz duzo wczesniej, stad pewnie jego lepsza jakosc (w pierwszym poscie wrzucilem jego wczesne wersje).

Edytowane przez mant-raz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Envirosa klecilem juz duzo wczesniej, stad pewnie jego lepsza jakosc (w pierwszym poscie wrzucilem jego wczesne wersje).

 

Dzięki za te wcześniejsze wersje, bo zawsze można coś podglądnąć ;)

Mnie się podobają wszystkie wersje, ale trzeba powiedzieć że samo enviro spokojnie sprzedaje się jako osobny art... Strasznie mnie ciekawią aspekty techniczne, może dlatego że obecnie strasznie się nakręciłem na takie scenki... Jeśli to nie tajemnica to mam parę pytań:

- użyłeś jakichś tekstur ? Mam miejscami wrażenie że jeśli chodzi o enviro całość jest delikatną kombinacją tekstur i malowania, które się przeplatają na różnych warstwach - a może to custom brushe robią taki efekt ? Może wszystko jest malowane ręcznie ? Ogólnie fajnie to wygląda, chciałbym się tak nauczyć kiedyś tam, za jakiś długi czas coś podobnego popełnić ;)

- geometria sceny rozrysowana ręcznie czy jakieś bryły na 3d powstały ?

- skąd brać inspirację do takich scen ? Jakieś refki do detalu się tu przydają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, dzieki.

 

- użyłeś jakichś tekstur ? Mam miejscami wrażenie że jeśli chodzi o enviro całość jest delikatną kombinacją tekstur i malowania, które się przeplatają na różnych warstwach - a może to custom brushe robią taki efekt ? Może wszystko jest malowane ręcznie ? Ogólnie fajnie to wygląda, chciałbym się tak nauczyć kiedyś tam, za jakiś długi czas coś podobnego popełnić ;)

 

Jest to najpierw malowane, potem w wybranych miejscach uzylem tekstur z cgtextures. Ogolnie staram sie postepowac wg takiego oto schematu, ale czasem ciezko zapanowac nad soba ;) :

 

1. shading

2. shadows and texture complexity

3. soft shadows, details

4. reflections, gi, etc.

 

(z jakiegos tutka to wyciagnalem i sobie zapisalem, bo brzmi rozsadnie)

 

Maluje od razu kolorem probujac jako tako zadzialac harmonia i kontrastem tam gdzie trzeba (glownie to komplementarnie i temperaturka), walor mozna sobie sprawdzic na kilka sposobow (najlatwiej sciagnac saturacje wartstwa korekcyjna nad wszystkim i sobie ja wlaczac i wylaczac w trakcie pracy, desaturacje dobrze jest robic w trybie Lab o czym powie biglebowsky hehe). Jak juz mam w kolorach rozmalowany obrazek to wtedy uzywam pedzli zeby dodetalic i poblendowac w interesujacych miejscach. Z pomoca przychodza tez tekstury, ktore trzeba dopasowac do podkladu (ctrl+u i suwakami) i podmalowac. Czesto tez taka teksture wrzucam na wierzch na jakims efekcie warstwy zeby osiagnac ciekawy efekt. Nad wszystkim zdarza mi sie robic (czego nie lubie, ale juz tak mam;)) eksperymenty z kolorami na kazdym etapie pracy. Zaburza to pipeline, no ale trudno. W trakcie pracy staram sie zwracac uwage na kierunki pociagniec pedzlem, na jakosc krawedzi w zaleznosci od materialu no i duzo czasu jak juz mowilem spedzam na szukaniu koloru (kolo kolorow i paletka do sterowania HSB i/lub RGB wg pomyslow LinRan'a - polecam tego pana).

 

- geometria sceny rozrysowana ręcznie czy jakieś bryły na 3d powstały ?

 

Rozrysowalem recznie (cwiczeniowo).

 

- skąd brać inspirację do takich scen ? Jakieś refki do detalu się tu przydają ?

 

Tego typu scenki bardzo ladnie robi np. John Wallin Liberto, polecam. Co do refek to zawsze warto cos pogooglac. Jesli ma sie pomysl to nie trudno znalezc w necie inspirujace materialy. Czesto jednak bywa, ze sie przeskakuje etap analizy/koncepcyjny, a wlasnie tu jest pies pogrzebany, staram sie poogladac troche refek zanim zaczne prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piofoks

mi enviro podobają się bardziej niż końcowa ilustracja ( która też jest bardzo fajna : )

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności