Loozack Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Pussik, Ty masz ładniejszy tyłeczek ;) poza tym w konkurencyjnym modelu tylny spoiler unosi się w powietrzu jakoś, tak samo jak cały model :D krótko mówiąc... to żadna konkurencja :P pozdrawiam
Batou Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Bardzo ładny model. A co twojego konkurenta to ja bym się nie martwił. Kiepskie te rendery. Bardzo słabe materiały. Do tego gość nie umie się posługiwać GI. Zamiast zyskać na realiźmie, stracił go. Pojazd nie fruwa. Jest to wina źle ustawionego rendera.
Yamakasi Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Jak narazie praca tego goscia jest lepsza od twojej ale tylko przez to ze jest skonczona (chodz i tak tam jest duzo do poprawy) :) a wiec pracuj pracuj !!! :)
Kryhas Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Tu mam wypociny następnego rywala ale nie pamiętam gdzie go znalazłem. Jak mi się uda odszukać to podam adres. Co do twojego modelu to nadal jakoś nie podobają mi się wydechy ale zobaczymy jak pokażesz całą bryke. Pozdrawiam :] PS. Może ty też zrobisz taką bryke (chodzi to bajery ale extream rally) :]
Pussik Napisano 14 Maj 2004 Autor Napisano 14 Maj 2004 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :D Nowe natchnienie do tworzenia. :] Wydechy... chodzi o te w masce nad silnikiem? :> Jak tak, to jest napewno poprawie. Może... ale to takie GTO czy GTR jest (?) ja pewnie zrobie wiejski tuning. :P Aczkolwiek się jeszcze zastanowie, gdyż chciałabym napewno tylko podkreślić urodę Carrery. :) Wiec coś bardziej stylistycznego. Tak czy siak, mając gotowy model to można tuningowac do woli. :)
Kryhas Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Chodzi mi o rure wydechową (z tyłu). Co do tuningu to masz na czym się opierać (wyrzej) i zawsze można spróbować, a jak coś będzie nie tak to zawsze forumowicze podpowiedzą :]
chveti Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 ożeshcie ale żeś Kryhas zadał! no to puśu:P do roboty
jureksw Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 model poprawny a na dodatek dziewczyna!!! chłopaki wstyd. Podziwiam i czekam na efekt końcowy
Falcrum Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 No i co z tego, ze dziewczyna ?? Jakaś dyskryminacja ?? Powinno być więcej dobrych modelerów wśród pań...jak widać są dobre w tym...:D Pozdr
-=S3B=- Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Piekny modelik - nie moge sie doczekac wersji ostatecznej. pozdrawiam
enzo Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Super...model... Dobrze wykonany... Jesteś typowym przykładem na to że jak człowiek robi coś powoli...to zrobi to dokładniej i lepiej... Czekam aż go wreszcie skokńczysz...:))
zipper Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 no pusiczka ... piekna robota ... mam nadzieje ze jak skonczysz ... co juz pewnie blizej niz dalej ... to twoje porshe bedzie najlepsze ... pozzdrawiam
Pussik Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Hehehe. :-) Po co się spieszyć? ;-) W niedługim czasie wrzuce renderki przednich świateł oraz poprawionego spojlera + maski. :) Pozdro i dzięki za komentarze.
Pussik Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 Witam ponownie. W ostatnich dniach pod młotek poszedł spojler przedni i światła. Prośba Sikhama została wysłuchana i rowki maski poprawione. :) Aczkolwiek to jeszcze nie wersja finalna. Będą one jeszcze ciutke przerabiane zważywszy na to, że w najbliższych dniach pracować będę nad wykończeniem bagażnika. Zapraszam do komentowania.
Loozack Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 ejjj, zazdrosny jestem... Ty już masz wnętrze lamp a ja nie :) pozdrawiam
Pussik Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 Beeper, rozwiń swoją myśl. Chodzi o odgięcie maski? Czy takie ciemne przy siatce low poly przy renderze światła?
Predator Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Pussik --> no no no Pussik kawal eleganckiej i pieknej roboty odwalilas waysztko pieknie i skrzetnie poukladane :) tak trzymaj i czekam na pierwszy renderek z materialami !!!!:)
Rafal Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Beeper\'owi zapewne chodziło o to , bynajmniej mi coś tu nie gra.
Saczek_XTRM Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 ładnie, bardzo ładnie POZDRAWIAM, bo nie często będę miał na to okazję
Pussik Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 :-) W zaznaczonym miejscu maska wydaje się być za nisko... poprawie, przy wykańczaniu bagażnika. :) To sa okolice podszybia, a to też będzie robione. :-)
kingwins Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Śliczne reflektorki Pussik\'u, śliczne. Ciekawe jak sobie poradzisz z tylnymi, czekam niecierpliwie. Pozdrawiam.
Pussik Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 Tylnie chyba nie są takie trudne. :-) Zobaczymy w najbliższym czasie :-)
t0m3k Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 model jest super, Twoja pierwsza praca (karta GF) byla spoko ale to autko zapowiada sie super, jak skonczysz i ladnie wyrenderujesz to bede mial nowa tapete pulpitu. modelu nie ma sie co czepiac bo siateczka bardzo ladna, jak widac nie tylko NURBS\'ami mozna super model zrobic :) czekam na postepy...
Kryhas Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Dawno tu nie byłem :] No łedne światełka z przodu ci wyczły :] Tylnie to będzie pestka
kingwins Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Faktycznie, w tym modelu tylne reflektory nie są bardzo wymagające. Co nie umniejsza jakości Twojej już wykonanej pracy. Pozdrawiam
jureksw Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 uważam, że model jest poprawny, zresztą pewnie nie jest to Twoja pierwsza praca, bo takie auto jednak wymaga wprawy. Na razie super. Co do tylnych lamp, to też tak uważam - ich wykonanie jest prostsze od przednich. :) pozdrawiam
Loozack Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 tylnie lampy to pikuś pod warunkiem, że diody LED będą teksturą, ale z tego co wiem, to Pussik ma zamiar je modelować (chociaż ja bym jednak wybrał tą pierwszą metodę :), a więc te lampy to raczej hardcore :D pozdrawiam i trzymam kciuki :)
Pussik Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 No wiec mam taki problemik. Drobnostka. Nie mgoe wyrenderować sceny gdyż przy jej ładownaiu program się wysypuje i mam komunikat: An error has occurred and the application will now close. Do you went to attempt to save a copy of the current scene? Dzieje się to tylko gdy nałoże meshsmooth na światło (tylnie). Edit: Światło wykonywałam 2x. Poprzednim razem było to samo.
zipper Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 mam nadzieje ze to odratujesz pusiczka ... bo szkoda by bylo ... ale przy twoim zapale ... chyba nie potrzebnie sie martwie ... pozdrawiam
Pussik Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Nie chodzi o save`y, bo tych mam z 50. I tylko katastrofy z filmu The Day After Tomorrow są w stanie zniszczyć moje Porsche. Nie zmienia to faktu, że nie moge wyrenderować światła !!!!
kx Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 mi chodzilo o to ze moze po prostu komp juz nie wytrzymuje??u mnie sie tak czesto dzieje jak juz jest za duzo face\'ow :]
Pussik Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Komp wytrzymuje. Robie teraz całe światło 3x. :/ Chyba wykryłam błąd w programie, powiązany z flip polygon + meshmooth. :P Trzeba będzie u kogoś jeszcze sprawdzić.
Quadysz Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 moze sprobuj zrobic samo swiatlo w osobnej scenie i potem zmergowac, zamieniajac wczesniej wszelkie poczynione modyfikacje na poly... moze pomoze, czasem pomaga, albo do nowej sceny wciagnij caly samochod, ja kiedys mialem mnostwo podobnych problemow, w wiekszosci przypadkow takie manewry pomagaly, ale nie w 100%] mam nadzieje ze ci sie uda pozdrawiam
Pussik Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Mergowanie nic nie pomagało. :-) W sumie to mam już nowe światło, dziś pokaże. :-) Edit: W sumie to nałożone tekstury wszystko gruntownie zmienią. Diód wewnątrz prawie nie będzie widać, jedynie ich zarys. Obramowanie Swiatła będzie czarne co także wpłynie na wizerunek. :-)
Saczek_XTRM Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 prośba: może napiszesz tutka o modelowaniu reflektorów i lamp??
Kryhas Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 Szczeże mówiąc to te światła mnie sie nie podobają i myśle że stać cie na lepsze (widać to po modelu) :]
Pussik Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Tutek chyba zbędny, bo to żadna sztuka wymodelować. Kryhas, możesz napisać co poprawić? Będę wielce wdzięczna. Bo po takim komentarzu, że Ci się \"nie podobają\" niewiele wnioskuje. OCZYWIŚCIE PROSZE NIE PATRZYĆ NA TEKSTURY TYLKO NA SAM MODELING.
zipper Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 narazie to to wyglada jak wypustki (wypuklosci) w ksztalcie jakiegos antybiotyku ... moze jak bedzie wnetrze swiatla ... no i przezroczystosc ... to nabierze to wyrazu ... narazie nie jestem przekonany pozdrawiam serdecznie
DarkStar Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Model jak narazie wypasiony. Szkoda żę ja tak nie potrafię. Poza już wytknietym błędem że maska w prawym górnym rogu odstaje zauważyłem jeszcze jeden (chyba że tak miało być)
Pussik Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Poszukałam na google fotki jakiegoś back light`a i nałożyłam jako prowizoryczną teksture. Lecz tylko na zewnętrzną część światła. Efekt chyba bardziej przekonywujący: Oczywiście ostateczne materiały sama będe tworzyła. :-) W photoshopie. Ps: Darkstar, co chciałeś pokazać??
Yamakasi Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 no..no.. calkiem fajnie to wyglada :) czekam na nastepne update :P
chveti Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 no...jak by ci to powiedzieć hmm..............zaje*iście
kozioo Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Z tego ujęcia nawet obleci:) Pokaż jak to się sprawdzi przy innym kącie (bardziej z boku). PS: Troszke refleksy dziwnie wyglądają na tej lampie:/
Pussik Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Tu chyba musze przypomnieć pewną kwestie. ZAJMUJE SIE MODELOWANIEM !!! ŻADNYCH OSTATECZNYCH MATERIAŁÓW JESZCZE NIE ZROBIŁAM I NARAZIE NIE PLANUJE ROBIĆ. Refleksów tu żadnych nie ma, takie złudzenie, gdyż to jest nałożony wycinek jakieś tam fotki. Inny kąt:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się