Pussik Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Najbardziej podobają mi się tekstury. Bardzo relistyczne. Styl też bardzo ładny. :-) Choć wole nowoczesny. Wyzywające żywe kolory i dużo metaliku.
Predator Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 witam no ladnie ladnie narazie podoba mi sie :) zegar szfka est naprawde ladna . Ciekawa forma lustra czekam na wiecej .
CD Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Wiem juz na kim sie wzorowac w pokoju :) Tu rzeczywiscie nie ma do czego sie przyczepic!!!
zipper Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 malo udany bo ciemny :) nie przejmuj sie ... z tego co widzialem to masz sporo doswiadczenia i final render bdzie boski ... trzymam kciuki i pozdrawiam ... (nie ma sie do czego przyczepic)
Nimrod Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Calość może być bardzo ciekawa, na razie nie powala, dobre wykonanie i mapowanie.
MF Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 Witam... Chłopaki i dziewczęta komentujta pierwszy test finalnych ustawień..., tylko szybko bo mi zaraz znow mi komp przez burze sie wyłączy ;).... Pozdro
kozioo Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Na komodzie są chyba za mocne odbicia. Spróbuj je rozmyć i troszke wygasić. Poza tym jest ładnie:) PS: Kolorowy render ładniejszy
martez Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Jeśli dobrze zrobisz illuminacje w pokoju to będzie gites !! Może jakas tapetka by sie przydała ?
gutek Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 ta komoda wg mnei ma za cienkie te \"patyki\" po bokach (pionowe na samej krawędzi) bo jak ktoś będzie przechodził koło niej i przypadkiem w to kopnie to na 100% sie połamią:D ale tak to poprostu pięknie! jedybnie teksturka podłogi taka \"dziwna\" mi sie wydaje
MF Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 Kolejny test. Tylko błagam, nie mówcie nic o komodzie. :D
b-zone Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Drewno lepiej by wyglądało, jak by było ciemniejsze ;)
gordon13 Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 jak dlamnie trohe tu za czysto dorób tu i uwdzie jakieś zabrudzenia kuż??
navi Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 witam, troche zaczysto, moze jakas serwete na stol, taleze za szybą(regal), jakies ozdupki heh , a tak ogulnie to mi sie podoba tylko bys pododawal troche drobiazgow.pozdr
don_filippo Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Cześć. Oceniająć całość muszę powiedzieć, że jak patrzę na ten pokoich to coś mnie ciśnie w klatce piersiowej (to nie jest obcy;) - wygląda klaustrofobicznie, oddychać nie ma jak, nie podoba mi się ułożenie mebli w pokoju... Ogólnie denerwuje mnie ten pokój :(
kozioo Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Ustaw kamerke na wysokość człowieka:) I tak jak poprzednicy: więcej duperelków na komódce i stoliku:) Kurzu bym nie dodawał, zabrudzeń też nie...
kx Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 chyba cienie okna i obramowania jego sa ciut za ostre... ale moze mi sie tylko wydaje
martez Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Również te cienie mi nie pasują, może by tak spróbować miękich cieni ?
MF Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Na wstępie dzięki za konstruktywną krytyke. Wszystkie błędy będę stopniowo usować... gordon13: Kurzu? Takie mebelki to sie poleruje 2 razy dziennie :P batman: Tak wszelkie drobiazki będe jeszcze dorabiać: zastawa w regale... kosz z owocami na stole i jakaś serwetka (może) oraz coś na komodzie. Don_filipo: Nic nie poradze na fobie... Jest tak jak jest, nie chce mi się powiększać tego pomieszczenia, co wiązałoby się z dorobieniem kolejnych modeli (na to nie mam czasu) kozioo: Tak, o drobiazgach juz wspomnialem, a co do kamerki to jeszcze zastanowie się... Jak widzisz, narazie nie wykorzystałem, jednego z obiektów - żyrandola i jeszcze myśle, czy wogle się znajdzie w tej scenie. martez: Miękkie cienie dla silnego światła słonecznego z zewnątrz ? Nie wydaje mi się, aby byłoby to dobre rozwiązanie... Jedyne co moge zrobić to zmniejszyć jasność tych promnieni, a zwiękrzyć ogólną jasność illuminacji, co spowodowałoby, że nie byłoby to aż tak kontrastowe... Ale wszystko pokolei, jeszcze nie jest to finalny render, a na poprawki mam troche czasu... Pozdro..
Marcin Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 wiesz co dodaj lekkiego gloosa do tych mebelkow i zobacz jak beda wygladac....daj jakies 92
Saczek_XTRM Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Kocham modernizn,ale lubię także ozdobniki typu właśnie barokowego, rezonansowego i tak jak dobrze zaznaczył NOIC (pozdro Białystok - tak dawno już nie byłem u siebie na wsi :-) ) barok charakteryzował się także wyśmienitymi sklaepieniami, i tego mi w Twojej pracy brakuje - właściwie tego i tylko tego PLZ zmień to !!!!!!!!! Nawiasem mówiąc przydałoby się zmienić żyrandol na taki ze świecznikami - daje piękne efekty Meble są supcio . . . 3mam kciuki za dalszą pracę
illy Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 czy tarcza zegara normalnie i w odbiciu to jest blad czy mi sie glupio wydaje i nie znam sie?!
MF Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Skilo to nie błąd... Poprostu normalnie odbija się od niej ściana, a w lustrze to co jest na zewnątrz...
don_filippo Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 A może jednak troszkę powiększysz pomieszczonko??? Przecież będzie większy przepych :D :>
Falcrum Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Pikne...ja też chcę tak umieć teksturować...a już czas zająć się tym w mojej (naszej) sali komputerowej... Pozdr
MF Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Don Filipo - Jeszcze sie zastanowie.. Falcrum - ja też chce umieć teksturować (lepiej)... Narazie jest to mój debiut.
Falcrum Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 No to bardzo doby debiut...:) Modele, teksturki, światlo...naprawdę miło się na to luka...:) Pozdr
MF Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 A to tak dla przypomnienia starych czasów... 1 Debiut ogólnie, jeśli chodzi o grafike 3D... http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=7729 2 Potem było długo, długo nic, aż zaczeły się próby z seicento: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8304 3 Znowu przerwa, a po niej: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9950 No i teraz ten pokoik... A daje te linki, tak aby przedstawić moje postępy... ;) Pozdro
Saczek_XTRM Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 MALEFATAL: widzę że z tej samej wioski ciągniemy ;) POZDRO WHITEHILL ;P szkoda że nie zmieniłeś tego sufitu na bardziej barokowy - możnaby się było pokusić o pokazanie pokoiku z większej odlegołości Bardzo podoba mi się oświetlenie na zdjęciu powyżej KEEP ON TRYIN\'
Szczupal Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 nie pasuje mi cos ten kolor obic krzesel taki bordowy do mebli (zegar,biblioteczka)... popraw chyba ze nie chcesz :D
MF Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Narazie nie ma updatów... Ale już jutro od rana siadam dłubać szczegóły i poprawiać co sie da :]... Miałem to skonczyc do 20 Maja, jednak wszystko sie zmienia i mam tylko czas do 14 :/... czyli tydzień :]... Ale myśle że z waszymi radami zrobie coś naprawdę ładnego z tej pracki ... ps. Pięknie jest teraz w Białymstoku ;] Pozdro
MF Napisano 7 Maj 2004 Autor Napisano 7 Maj 2004 Witam. Dziś prawie nic nowego nie dodałem. Poprawiłem wszystkie tekstury (czyt. zrobiłem od nowa)... Od razu muwię że są w wersji ostatecznej: Pozdro
MF Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Update. Liczyło się 9h 41m. Wytykajcie błędy (te o których nie wiem ;))... :
Batou Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Ładne materiały i modele. Nie licząc podłogi która jest mało realistyczna. Scena taka sobie. Pusto strasznie i kadr jakiś taki mało ciekawy. Brakuje tu trochę myśli przewodniej ;) Nie ma na czym wzroku zawiesić. Od strony technicznej bardzo ładnie. Tylko róg pokoju, gdzie zbiegają się ściany jest chyba zbyt ostry. Jakiś delikatny chamfer by się przydał. Ja bym tchną trochę życia w tą scenę. Nie wiem jeszcze jak bym to zrobił, ale da się na pewno.
Fr3d3k Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Nie wiem czy o tym juz było ...nie czytałem od początku... Ale musze doczepic sie do tych krzeseł.....a właściwie do oparć....ja bym sie na takim krześle nie oparł.....imo wydaje mi sie ze są ciut za cienkie ;p
Leru Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Mi tylko cos nie pasuje ze sloncem a tak to SUPER EXTRA WYPAS Gratuluje
don_filippo Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Jak powiedzieli poprzednicy brakuje tu czegoś... I w przeciwieństwie do Batou materiały mi się nie za bardzo podobają, tzn. część jest fajna, lecz nie wszystko mi pasuje... niektóre teksturki po prostu \"rozmywają\" kształt mebli - np. ta komoda pod lustrem. POza tym blat stołu jest gorzej oteksturowany w porównaniu do tego, co było wcześniej. A podłoga mi się podoba:D Takie jest moje zdanie:P Pozdrowienia
zombo master Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 ja bym tu dodał jakieś kwiaty w wazonie na stole, obraz, obrus jakis mały na stole, może jakąs figurke na komodzie więcej detali żeby pchnąc w tą scene troche życia pozdr
ftorek Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 mi nie pasuje lustro - bardziej bym widzial jakis obraz - no i to co zombo master - wiecej jakis dupereli - i jeszcze troche takiego sytuacyjnego \'szumu\' - czyli jak serwetka - to jeden rog zagiety - jak wazonik - to niekoniecznie dokladnie na srodku stolu/komody - tylko troche przestawiony - tego typu rzeczy ps. jeszcze moze sproboj wrzucic jakies gustowne (np. lampa na dluuuugiej nodze) zrodlo swiatla w rog pokoju (a \'ogolne\' swialo przyciemnij) - moze bedzie fajnie - bardziej tajemniczo :D hyhy
Predator Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 witam, moble ladne tylko w niektorych miejsach tezturka jakby niezabardzo dopasowana . Bedzie piekny pokoik.
kulexy Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 meble ladnie sie prezentuja ale zrob troszke to lustro bardziej realistyczne, bo teraz wyglada jakby to byla jakas dziura w sciane, zrob jakies smugi i daj jako texturke z lustrem, bo to narazie za sterylne :) pozdro.
Leru Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 hmmm ok wiec mi chodzilo o taki jakby glow w miejscach gdzie slonce pada najbardziej na obiekt.
MF Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Witam. Hunter: Faktycznie oparcie jest za cienkie... Poprawie to. Leru: Efekt z oświetleniem, taki jaki chciałem, uzyskałem dopiero na tym ostatnim obrazku. Co do glow to w finalnej wersji mam zamiar dorobić go w PS. zombo master: Zastanawiałem się pomiedzy kwiatami, a koszem z owocami. A wczoraj podjełem decyzje że zrobie to pierwsze. ftorek: Rozważałem danie tam obrazu zamiast lustra. Jednak pozostałem przy lustrze. Kulexy: No właśnie to lustro to mnie dobija. Pomyśle jeszcze nad nim i może coś poradze. Mam już dosyć tej pracki ... Już niedługo wrzuce finalną wersje. Nabrałem sporo doświadczenia tworząc tą scene. Jest ona zarówno pierwsza wizualizacja, a zarazem praca semestralna z WOK\'u. Na szczęście, dla profesora od tego przedmiotu CG, jest ciemną magią. Pozdro.
MF Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Kfiatuszki: I może jak się komuś przyda to i teksturka: http://www.members.lycos.co.uk/malefatal/kwiatek/diffuse.jpg http://www.members.lycos.co.uk/malefatal/kwiatek/cutout.gif
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się