Skocz do zawartości

Scena 3d: Stylizowany Pokoik - koniec !


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 128
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najbardziej podobają mi się tekstury. Bardzo relistyczne.

 

Styl też bardzo ładny. :-) Choć wole nowoczesny. Wyzywające żywe kolory i dużo metaliku.

Napisano

malo udany bo ciemny :) nie przejmuj sie ... z tego co widzialem to masz sporo doswiadczenia i final render bdzie boski ...

 

trzymam kciuki i pozdrawiam ... (nie ma sie do czego przyczepic)

Napisano

Witam... Chłopaki i dziewczęta komentujta pierwszy test finalnych ustawień..., tylko szybko bo mi zaraz znow mi komp przez burze sie wyłączy ;)....

 

test.jpg

 

test2.jpg

 

Pozdro

 

 

Napisano

Na komodzie są chyba za mocne odbicia. Spróbuj je rozmyć i troszke wygasić. Poza tym jest ładnie:)

PS: Kolorowy render ładniejszy

Napisano

ta komoda wg mnei ma za cienkie te \"patyki\" po bokach (pionowe na samej krawędzi) bo jak ktoś będzie przechodził koło niej i przypadkiem w to kopnie to na 100% sie połamią:D ale tak to poprostu pięknie! jedybnie teksturka podłogi taka \"dziwna\" mi sie wydaje

Napisano

witam, troche zaczysto, moze jakas serwete na stol, taleze za szybą(regal), jakies ozdupki heh , a tak ogulnie to mi sie podoba tylko bys pododawal troche drobiazgow.pozdr

Napisano

Cześć. Oceniająć całość muszę powiedzieć, że jak patrzę na ten pokoich to coś mnie ciśnie w klatce piersiowej (to nie jest obcy;) - wygląda klaustrofobicznie, oddychać nie ma jak, nie podoba mi się ułożenie mebli w pokoju... Ogólnie denerwuje mnie ten pokój :(

Napisano

Ustaw kamerke na wysokość człowieka:) I tak jak poprzednicy: więcej duperelków na komódce i stoliku:) Kurzu bym nie dodawał, zabrudzeń też nie...

Napisano

Na wstępie dzięki za konstruktywną krytyke. Wszystkie błędy będę stopniowo usować...

 

gordon13: Kurzu? Takie mebelki to sie poleruje 2 razy dziennie :P

 

batman: Tak wszelkie drobiazki będe jeszcze dorabiać: zastawa w regale... kosz z owocami na stole i jakaś serwetka (może) oraz coś na komodzie.

 

Don_filipo: Nic nie poradze na fobie... Jest tak jak jest, nie chce mi się powiększać tego pomieszczenia, co wiązałoby się z dorobieniem kolejnych modeli (na to nie mam czasu)

 

kozioo: Tak, o drobiazgach juz wspomnialem, a co do kamerki to jeszcze zastanowie się... Jak widzisz, narazie nie wykorzystałem, jednego z obiektów - żyrandola i jeszcze myśle, czy wogle się znajdzie w tej scenie.

 

martez: Miękkie cienie dla silnego światła słonecznego z zewnątrz ? Nie wydaje mi się, aby byłoby to dobre rozwiązanie... Jedyne co moge zrobić to zmniejszyć jasność tych promnieni, a zwiękrzyć ogólną jasność illuminacji, co spowodowałoby, że nie byłoby to aż tak kontrastowe...

 

Ale wszystko pokolei, jeszcze nie jest to finalny render, a na poprawki mam troche czasu...

 

Pozdro..

 

 

Napisano

Kocham modernizn,ale lubię także ozdobniki typu właśnie barokowego, rezonansowego i tak jak dobrze zaznaczył NOIC (pozdro Białystok - tak dawno już nie byłem u siebie na wsi :-) ) barok charakteryzował się także wyśmienitymi sklaepieniami, i tego mi w Twojej pracy brakuje - właściwie tego i tylko tego

PLZ zmień to !!!!!!!!!

Nawiasem mówiąc przydałoby się zmienić żyrandol na taki ze świecznikami - daje piękne efekty

Meble są supcio . . .

3mam kciuki za dalszą pracę

Napisano

Skilo to nie błąd... Poprostu normalnie odbija się od niej ściana, a w lustrze to co jest na zewnątrz...

Napisano

Don Filipo - Jeszcze sie zastanowie..

 

Falcrum - ja też chce umieć teksturować (lepiej)... Narazie jest to mój debiut.

Napisano

A to tak dla przypomnienia starych czasów...

 

1 Debiut ogólnie, jeśli chodzi o grafike 3D...

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=7729

 

2 Potem było długo, długo nic, aż zaczeły się próby z seicento:

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8304

 

3 Znowu przerwa, a po niej:

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9950

 

No i teraz ten pokoik... A daje te linki, tak aby przedstawić moje postępy... ;)

 

Pozdro

Napisano

MALEFATAL: widzę że z tej samej wioski ciągniemy ;)

POZDRO WHITEHILL ;P

 

szkoda że nie zmieniłeś tego sufitu na bardziej barokowy - możnaby się było pokusić o pokazanie pokoiku z większej odlegołości

Bardzo podoba mi się oświetlenie na zdjęciu powyżej

KEEP ON TRYIN\'

Napisano

Narazie nie ma updatów... Ale już jutro od rana siadam dłubać szczegóły i poprawiać co sie da :]... Miałem to skonczyc do 20 Maja, jednak wszystko sie zmienia i mam tylko czas do 14 :/... czyli tydzień :]... Ale myśle że z waszymi radami zrobie coś naprawdę ładnego z tej pracki ...

 

ps. Pięknie jest teraz w Białymstoku ;]

 

Pozdro

Napisano

Witam. Dziś prawie nic nowego nie dodałem. Poprawiłem wszystkie tekstury (czyt. zrobiłem od nowa)... Od razu muwię że są w wersji ostatecznej:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Pozdro

Napisano

Ładne materiały i modele. Nie licząc podłogi która jest mało realistyczna. Scena taka sobie. Pusto strasznie i kadr jakiś taki mało ciekawy. Brakuje tu trochę myśli przewodniej ;) Nie ma na czym wzroku zawiesić. Od strony technicznej bardzo ładnie. Tylko róg pokoju, gdzie zbiegają się ściany jest chyba zbyt ostry. Jakiś delikatny chamfer by się przydał.

Ja bym tchną trochę życia w tą scenę. Nie wiem jeszcze jak bym to zrobił, ale da się na pewno.

Napisano

Nie wiem czy o tym juz było ...nie czytałem od początku...

Ale musze doczepic sie do tych krzeseł.....a właściwie do

oparć....ja bym sie na takim krześle nie oparł.....imo wydaje mi sie

ze są ciut za cienkie ;p

Napisano

Jak powiedzieli poprzednicy brakuje tu czegoś... I w przeciwieństwie do Batou materiały mi się nie za bardzo podobają, tzn. część jest fajna, lecz nie wszystko mi pasuje... niektóre teksturki po prostu \"rozmywają\" kształt mebli - np. ta komoda pod lustrem. POza tym blat stołu jest gorzej oteksturowany w porównaniu do tego, co było wcześniej. A podłoga mi się podoba:D

 

Takie jest moje zdanie:P Pozdrowienia

Napisano

ja bym tu dodał jakieś kwiaty w wazonie na stole, obraz, obrus jakis mały na stole, może jakąs figurke na komodzie więcej detali żeby pchnąc w tą scene troche życia

pozdr

Napisano

mi nie pasuje lustro - bardziej bym widzial jakis obraz - no i to co zombo master - wiecej jakis dupereli - i jeszcze troche takiego sytuacyjnego \'szumu\' - czyli jak serwetka - to jeden rog zagiety - jak wazonik - to niekoniecznie dokladnie na srodku stolu/komody - tylko troche przestawiony - tego typu rzeczy

 

ps. jeszcze moze sproboj wrzucic jakies gustowne (np. lampa na dluuuugiej nodze) zrodlo swiatla w rog pokoju (a \'ogolne\' swialo przyciemnij) - moze bedzie fajnie - bardziej tajemniczo :D

 

hyhy

 

Napisano

meble ladnie sie prezentuja ale zrob troszke to lustro bardziej realistyczne, bo teraz wyglada jakby to byla jakas dziura w sciane, zrob jakies smugi i daj jako texturke z lustrem, bo to narazie za sterylne :)

pozdro.

Napisano

Witam.

 

Hunter: Faktycznie oparcie jest za cienkie... Poprawie to.

 

Leru: Efekt z oświetleniem, taki jaki chciałem, uzyskałem dopiero na tym ostatnim obrazku. Co do glow to w finalnej wersji mam zamiar dorobić go w PS.

 

zombo master: Zastanawiałem się pomiedzy kwiatami, a koszem z owocami. A wczoraj podjełem decyzje że zrobie to pierwsze.

 

ftorek: Rozważałem danie tam obrazu zamiast lustra. Jednak pozostałem przy lustrze.

 

Kulexy: No właśnie to lustro to mnie dobija. Pomyśle jeszcze nad nim i może coś poradze.

 

Mam już dosyć tej pracki ... Już niedługo wrzuce finalną wersje. Nabrałem sporo doświadczenia tworząc tą scene. Jest ona zarówno pierwsza wizualizacja, a zarazem praca semestralna z WOK\'u. Na szczęście, dla profesora od tego przedmiotu CG, jest ciemną magią.

 

Pozdro.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności