Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

3ds max i mental dla postaci, reszta scanline.

 

niemile doświadczenie mnie spotkało, po paaaru godzinach renderingu okazało się ze obraz z scanline nie wygląda tak samo jak z mentala.

Co się okazało, kamera podpięta była do helpera, który został przeskalowany po jakiś dziwnych osiach.

kolejna rzecz której chciałbym uniknąć w przyszłości to zapis do nieskompresowanych tiff, obrazek z alpha i zdeph zajmuje kolo 50mb, biorąc pod uwagę spora ilość warstw, wszystkiego wyszło... uwaga...131 GB O_O

Posted

swietnie wyszło, super są te nie wiem jak to nazwać, te takie sieci nerwów w środku głów, jak to zrobiłeś? Mysle ze fajnie by bylo gdyby modele bardzo nieznacznie sie ruszały w sensie chociaz jakaś ręka bardzo delikatnie gdzieś tam sie przesówa tak jakby slomo.

Nie lepiej bedzie używać *.PNG ?

Posted

50mb na tifa? A wlaczales kompresje LZW? W full HD i nieskompresowany obrazek w 16 bitach+alfa powinien wazyc mniejwiecej 16mb. Po kompresji lzw o polowe mniej.

Posted

JmTm00-głowotryski to afterowa robota, wyrenderowalem 20 prostych geometrii wewnątrz głów, po czym w afterze zapodałem maski, glow no i animacje pojawiania się. Ta praca to kolejna rozgrzewka. Nie chce skończyc z 2 letnim projektem na głowie. Takie 2 tygodniowe zabawy mi narazie służą. Teraz zaczynam juz animacje animacje, nie postaci, ale bedzie sie ruszać. parę scena i paręnaście kadrów.

 

tak tif zajmuje 22mb w 1024x688, 16bit bez kompresji, z kanałem alpha, i to samo dla zdepth. Generanie przestaje się przejmować i zaczynam lubić jpegi :)

 

pozdro

Posted

dlaczego ustawiasz 16 bit ?? daj 8bit z zaznaczonym "store alpha chanel" i "packbits" - będzie ok - a najlepiej to ustaw tga z kompresją lzw

Posted

tak tif zajmuje 22mb w 1024x688, 16bit bez kompresji, z kanałem alpha, i to samo dla zdepth. Generanie przestaje się przejmować i zaczynam lubić jpegi :)

 

Dlaczego nie PNG..? Jak już ktoś pisał.

Osobiście polecam.

 

- Żanet Kaleta -

Posted

jaras-16bit dlatego że lepiej radzi sobie z hardcorowa korekcja kolorów (której w tym przypadku wogole nie było :D). popróbuje, dzięki, jakoś się do tego tiffa przyzwyczaiłem daaawno temu i nie odpuszczałem na krok :)

 

kannu- thx :)

to miał być mały projekcik, zresztą kontynuacja poprzedniego, wiec zamrożenie czasu jest celowe. Ruch by dodał sporo żucia i wyrazu, no ale jeszcze dla mnie nie ta godzina żeby robić takie rzeczy :)

pozdrawiam i życzę powodzenia :)

 

sly-osobiście przetestuje :>

Posted

Bardzo podoba mi się klimat, który stworzyłeś. Kolory, muzyka, kadry, wszystko mocno działa.

Jak rozumiem, to tymi małymi projektami rozgrzewasz się przed jakimś ogromnym? Jeśli tak, to zdradzisz co to będzie?

Pozdrawiam

Posted (edited)

Podoba mi sie:)jak i poprzednia ma konsekwencjie konwencji i plastycznosc wykonania.

Dobry pomysl z krotkimi projekcikami wlasnie tez to sprawdzam na sobie po niezadowalajacym 3 miesiecznym projekcie:)

Ja uzywam sekwencji *.tga i jakos idzie zadowalajac:)Tiffow bym nie uzywal ze wzgledu na wielkosc a jpg...coz wiadomo:)

Ladne koszatniczki:)

Edited by Scatmax
Posted

dzieki :)

 

breja-tak, animacja z głownym bohaterem, fabuła i kilka fajnych kadrow mam zaplanowane, a reszte sie wykreuje jak bede pracował

Scatmax-no, dokładnie, nie ma co porywać się z motykom na słońce, a koszatniczki wiadomo że ładne bo moje ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy