ttaaddeekk Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 (edytowane) czesc nie będę się rozpisywał zachęcam do obejrzenia :) direct download http://bandb.kylos.pl/tadek/moff/comm.flv albo na stronce http://tadeuszchmiel.com/ youtube/vimeo(słaba jakość) pozdrawiam Edytowane 6 Listopad 2009 przez ttaaddeekk
floo Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 bardzo fajne, podobać się... :) fajna muza do klimatu... pozdrawiam!
ttaaddeekk Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 3ds max i mental dla postaci, reszta scanline. niemile doświadczenie mnie spotkało, po paaaru godzinach renderingu okazało się ze obraz z scanline nie wygląda tak samo jak z mentala. Co się okazało, kamera podpięta była do helpera, który został przeskalowany po jakiś dziwnych osiach. kolejna rzecz której chciałbym uniknąć w przyszłości to zapis do nieskompresowanych tiff, obrazek z alpha i zdeph zajmuje kolo 50mb, biorąc pod uwagę spora ilość warstw, wszystkiego wyszło... uwaga...131 GB O_O
JmTm00 Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 swietnie wyszło, super są te nie wiem jak to nazwać, te takie sieci nerwów w środku głów, jak to zrobiłeś? Mysle ze fajnie by bylo gdyby modele bardzo nieznacznie sie ruszały w sensie chociaz jakaś ręka bardzo delikatnie gdzieś tam sie przesówa tak jakby slomo. Nie lepiej bedzie używać *.PNG ?
Traitor Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 50mb na tifa? A wlaczales kompresje LZW? W full HD i nieskompresowany obrazek w 16 bitach+alfa powinien wazyc mniejwiecej 16mb. Po kompresji lzw o polowe mniej.
jaras Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 fajnie, fajnie, mozna powiedziec ze zaiskrzyło między nimi ;) a z tymi tiffami to Traitor ma racje
ttaaddeekk Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 JmTm00-głowotryski to afterowa robota, wyrenderowalem 20 prostych geometrii wewnątrz głów, po czym w afterze zapodałem maski, glow no i animacje pojawiania się. Ta praca to kolejna rozgrzewka. Nie chce skończyc z 2 letnim projektem na głowie. Takie 2 tygodniowe zabawy mi narazie służą. Teraz zaczynam juz animacje animacje, nie postaci, ale bedzie sie ruszać. parę scena i paręnaście kadrów. tak tif zajmuje 22mb w 1024x688, 16bit bez kompresji, z kanałem alpha, i to samo dla zdepth. Generanie przestaje się przejmować i zaczynam lubić jpegi :) pozdro
jaras Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 dlaczego ustawiasz 16 bit ?? daj 8bit z zaznaczonym "store alpha chanel" i "packbits" - będzie ok - a najlepiej to ustaw tga z kompresją lzw
kannu Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 serwus :) bardzo fajne ttaaddkkuu :) Lepiej to by wygladalo, gdyby byl jakis ruch w tej scenie . pozdrawiam i zycze powodzenia :)
sly Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 tak tif zajmuje 22mb w 1024x688, 16bit bez kompresji, z kanałem alpha, i to samo dla zdepth. Generanie przestaje się przejmować i zaczynam lubić jpegi :) Dlaczego nie PNG..? Jak już ktoś pisał. Osobiście polecam. - Żanet Kaleta -
ttaaddeekk Napisano 7 Listopad 2009 Autor Napisano 7 Listopad 2009 jaras-16bit dlatego że lepiej radzi sobie z hardcorowa korekcja kolorów (której w tym przypadku wogole nie było :D). popróbuje, dzięki, jakoś się do tego tiffa przyzwyczaiłem daaawno temu i nie odpuszczałem na krok :) kannu- thx :) to miał być mały projekcik, zresztą kontynuacja poprzedniego, wiec zamrożenie czasu jest celowe. Ruch by dodał sporo żucia i wyrazu, no ale jeszcze dla mnie nie ta godzina żeby robić takie rzeczy :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) sly-osobiście przetestuje :>
Ania Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Bardzo ładnie wygląda. Mi też brakuje w tym jakiegoś minimalnego ruchu.
wroniec Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Bardzo podoba mi się klimat, który stworzyłeś. Kolory, muzyka, kadry, wszystko mocno działa. Jak rozumiem, to tymi małymi projektami rozgrzewasz się przed jakimś ogromnym? Jeśli tak, to zdradzisz co to będzie? Pozdrawiam
Scatmax Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 (edytowane) Podoba mi sie:)jak i poprzednia ma konsekwencjie konwencji i plastycznosc wykonania. Dobry pomysl z krotkimi projekcikami wlasnie tez to sprawdzam na sobie po niezadowalajacym 3 miesiecznym projekcie:) Ja uzywam sekwencji *.tga i jakos idzie zadowalajac:)Tiffow bym nie uzywal ze wzgledu na wielkosc a jpg...coz wiadomo:) Ladne koszatniczki:) Edytowane 8 Listopad 2009 przez Scatmax
ttaaddeekk Napisano 9 Listopad 2009 Autor Napisano 9 Listopad 2009 dzieki :) breja-tak, animacja z głownym bohaterem, fabuła i kilka fajnych kadrow mam zaplanowane, a reszte sie wykreuje jak bede pracował Scatmax-no, dokładnie, nie ma co porywać się z motykom na słońce, a koszatniczki wiadomo że ładne bo moje ;)
peterr Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 oo niezła rozgrzewka tadek :) te badziewia w głowie ładnie ładnie.. pozdrawiam:)
ptaszek Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 Swietne! bardzo fajny klimacik. Mi takze zabraklo tylko lekkiego ruchu i moze kontrowego swiatla po przeciwnej stronie kamery. I tak miod :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się