Model Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 (edytowane) Witam, Ukończyłem właśnie panzer III w barwach Afrika Korps. Nie jestem pewny czy akurat ten model pz3 widział w ogóle Afrykę ale nie o to chodzi ;p Tex jest w wymiarze 2048x2048 plus tex skrzynek. Model 3d ma sporo bo aż 20tys. trisów ale to razem z całym wyposażeniem. Podziękowania dla Valerego za wskazanie jasnej ścieżki mocy ;) Będę wdzięczny za każdą opinię oraz wskazówki :) Pozdrawiam Edytowane 7 Listopad 2009 przez Model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 brawo mój Padawanie. Podążaj dalej wskazaną ścieżką światłości, i nie ulegaj pokusie ciemnej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 Hmmmm... Wygląda jak PzKpfw III G (włazy dość charakterystyczne), który to był obecny w Afryce, ale z nieco zmodyfikowaną wieżą. Lufa co najmniej dziwna. Zapewne robione ze złego bluprintu. One miały lufy proste, czasem zabezpieczane materiałem co powodowało że lufa wyglądała jakby się pogrubiała w kierunku wieży. Koło napędowe na pewno nie takie jak być powinno. Poza tym bardzo ładny modelik :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 wrzut do poprawy, nie ma texow i siatexów:) podoba mi sie ale mam małe ALE....zagescil bys troche te swiatelka, bo wygladaja zle:) szczegolnie jezeli by to szlo do jakiegos FPP:) a tak to jest bardzo spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 No pierwsze wrażenie bardzo dobre ;](porządna praca). Ale jak mówi Bruneq nie pokazałeś czegoś :>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Model Napisano 7 Listopad 2009 Autor Share Napisano 7 Listopad 2009 Hynol to jest w większości PzKpfw III Ausf.E tylko koło napędowe jest z wersji H-N. Bruneq, Kruku wybaczcie już uzupełniam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 Nono, a takie to małe zasmarkane kiedyś było, a tak urosło:D Aż nic nie powiem, taki czołg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 świetny - choć nie do końca rozumiem siatkę na płaszczyźnie głównego włazu wieży :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Model Napisano 7 Listopad 2009 Autor Share Napisano 7 Listopad 2009 Dzięki na pozytywne komentarze :) Eco tam na prawdę nie ma takiego cuda w postaci "kratki", nie mam pojęcia dlaczego na screenie się takie coś zrobiło może to winna kompresji *jpg albo perspektywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Listopad 2009 Share Napisano 7 Listopad 2009 Ano faktycznie. Jak wersja E to wszystko wygląda ok opróczo wego koła napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 8 Listopad 2009 Share Napisano 8 Listopad 2009 wygląda wyśmienicie, teksturki wymiatają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 8 Listopad 2009 Share Napisano 8 Listopad 2009 no prosze. Nauczył sie w końcu. A już miałem tracić nadzieje ;) nie ma zabardzo sie czego przyczepić... HA! MAM! na siatce z tyłu jest odwrócony normal :D albo tak wyglada na 1 i 3 screenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 8 Listopad 2009 Share Napisano 8 Listopad 2009 hmm...po co masz plainy na kolach? jezeli jest tam textura z alfa...to sty za wyrazenei ale....PO CHOLERE?????kolejna sprawa....wszyscy sie podniecaja texturami, a mnei razi ze na nadkolu czolgu texa ma widoczne pixele w porownaniu do innych elementow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Zapewne po to żeby oszczędzić na polygonach. Wymodelowanie tak "gładkich" kółek w geometrii wymagałoby ~10k trisów. I to dziwne bo nic mnie nie razi w texach, mógłbyś dokładnie pokazać te pixele? Bo tak trochę to brzmi jak przyczepienie się za wszelką cene do małych dupereli.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 hmm...jz bym wolal dorzucic to pare tri, ale nie ladowac alfy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 z lekcji wyciagnietej swego czasu od Ardeniego, tez obstawiam za alfa w tym miejscu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 I zostałem wciągnięty do dyskusji... Bruneq - nie spinaj się i nie choreruj tutaj ;) rob poloneza ;) Fajnie sie na to patrzy. Widać niedopracowania takie jak rozaciągnięta miejscami tekstura, a o których już wspominali Panowie grafikowie. Wracając do tematu alphy - jest to jedna z metod, równie dobrze mógł zrobić to trójkątami, na pewno byłoby to łatwiejsze i szybsze ;P Jeśli silnik nie robi z nimi problemu (mowa o alpha-test) to czemu by nie skorzystać, tymbardziej, że alpha jest już używana (siatka na pace). Do niektórych: Proponuje więcej dłubać sobie coś niż czytać - komentować. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Ja tylko dopowiem, ze alpha taka jak tutaj, a wiec praktycznie 2bitowa nie wymaga sortowania przy wyswietlaniu, a wiec luz blus. Ogolnie mowiac najlepszy czolgisko jaki tu widzialem, wiec nie ma co narzekac panowie, no chyba, ze was zawisc spina :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Widać niedopracowania takie jak rozaciągnięta miejscami tekstura, a o których już wspominali Panowie grafikowie.ja nie zauważam rozciągniętej textury alpha równie dobrze może być jak i nie. tu problemu też nie widzę. Do niektórych: Proponuje więcej dłubać sobie coś niż czytać - komentować.a to powinno trafić na główną jako pierwsze przykazanie forumowe EDIT: aha odemnie 4 * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 najladniejsze czołgi to robil jedn z kolegow wymiataczy na forum...nie pamietam dokladnie kto ale bylo tam kilka mega wypasionych sztuk:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_-MADMAN-_ Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Ja tylko dopowiem, ze alpha taka jak tutaj, a wiec praktycznie 2bitowa nie wymaga sortowania przy wyswietlaniu, a wiec luz blus. Ogolnie mowiac najlepszy czolgisko jaki tu widzialem, wiec nie ma co narzekac panowie, no chyba, ze was zawisc spina :D Alpha taka czy siaka obciążeniem jest, w przypadku konsol większym, niż bardziej skomplikowana siatka (choć zgadzam się, iż dużo mniej obciąża aniżeli interpolowana). Co do najlepszych czołgów bez zaginania rzeczywistości i czasoprzestrzeni proszę ;) Alfa na kołach (plane'y) miały na celu zafakować poprzeczny przekrój koła czołgu (wgłębienie na gąsienice) - żeby nie modelować dwu pierścieni z obu stron Model dodał dwa plany z odstającym obrysem (jeśli się mylę Model daj znać). Mimo to uważam zabieg za nieudany, ponieważ plany są płaskie i en-face tego nie widać, bo plane zasłania mesha wewnątrz, natomiast od boku tymbardziej, gdyż plane nie ma grubości ;) Cheers, Mad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Hehee, zapomnialem dodac, ze chodzilo mi o gameartowa przestrzen forum, bo to co wyprawiaja niektorzy szalency z czolgami w dziale WIP to nie ma co komentowac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 tanks by Gutek troche sie zestarzaly...ale i tak uwazam je za wzor lowpolowych tankow na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 (edytowane) tanks by Gutek troche sie zestarzaly...ale i tak uwazam je za wzor lowpolowych tankow na tym forum z całym szacunkiem dla Gutka, ale nie zgadzam się. akurat z tych tanków w miarę podoba mi sie tylko jeden. są one zbyt pordzewiałe, napaćkane itd. nie wyglądają jak czołgi w użyciu lecz jak czołgi stojące od 20 lat w polu. pozatym oczywiście się już postarzały jeśli chodzi o wymiar textur itd EDIT: dla mnie wzorem jest http://www.alinagal.com/tank.html choc on tez idealny nie jest :D Edytowane 9 Listopad 2009 przez Valery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 9 Listopad 2009 Share Napisano 9 Listopad 2009 Eee tam, teraz mi się nie podobają za bardzo. Jakieś cartoonowate.. Ech... mlody czlowiek był... Zresztą cosik się nie wyświetlają wszystkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Model Napisano 9 Listopad 2009 Autor Share Napisano 9 Listopad 2009 Na Gutka czołgach się wychowałem ;p A ten Stuart przypadkiem nie jest w Forgotten Hope 2, ;> ?? Co do kółek, nie ma co się bawić z nimi a ni robić jakiś wielkich dyskucji dlaczego plany a nie to czy tamto. Kto grając patrzy na podwozie czołgu ? Tym bardziej na najniższy rząd kół. Geometrię lepiej dać na górną część, tak uważam :) Dzięki za pozytywne komenty ;) Eric Draven :Nauczył nauczył ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 11 Listopad 2009 Share Napisano 11 Listopad 2009 jak dla mnie 5* wygląda piknie, choc poki nie zobaczylem siaty to myslałem ze z hp normal poleciał, minusem są dla mnie te plany z alfami na kolach, mowisz ze w grze nikt nie patrzy na doł czołgu, mozliwe, ale w fps te kola będą prawie centralnie na widoku i tak czy siak podejzewac ze będą jakies dziwne niuanse widoczne czyli przeswity itp, druga rzecz to cienie ktore mogą sie krzaczyc i dziwolągi z tego mogą być ale nie muszą zaleznie od enginu pewnie, w sumie rozwiązanie jest git ale troche nie dziesiejsze, tak mi sie wydaje, te kola z alfami pierwszy raz zlukałem w mafii, pozniej juz chyba nie spotkałem sie specjalnie z takimi rozwiązaniami, mysle ze mozna by poweldowac troche na wierzycce tam gdzie tak gęsto , na tych duzych kolach te wystające miski, moze cos by sie zyskalo poly i by stykło na kola, anyway gut work :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Model Napisano 11 Listopad 2009 Autor Share Napisano 11 Listopad 2009 Tak szczerze, ilu z Was kapnęło się, że koła są na planach zanim pokazałem siatkę ;> Racja, koła na planach mogą robić problemy z cieniowaniem a też nie każdy silnik fajnie wyświetla alfę. W następnej produkcji koła są na tyle duże, że nie będą już na planach ;) Na wieży z tyłu musiałem zagęścić siatkę bo inaczej widać było "schodki" przy łączeniu wieży z wieżyczką dowódcy, pewnie jest jakiś prostszy sposób na rozwiązanie tego problemu ale niestety ja "wtedy" jak robiłem geometrię lepszego sposobu nie znałem. Dzięki raz jeszcze za pozytywne przyjęcie mojej pierwszej dużej produkcji na forum max3d.pl. Pozdrawiam Model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 12 Listopad 2009 Share Napisano 12 Listopad 2009 Ehh kiedy ja będę takie rzeczy robił. Pięknie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Uwielbiam taką tematykę a czołg mi się bardzo podoba zwłaszcza ten detal z normala. A swoją drogą jak wypalałeś normala ? Ze swojej textury czy robiłeś niektóre elementy hi ? Model będzie do jakiejś gry/moda wykorzystany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Alpha to zło, powoduje overdraw. Fajny czołg :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Oj tam, jaki znowuż overdraw. Jak zaraz za alfą (kółkami) masz geometrię bez alphy to co ci się zoverdrawuje:P Alfa to zło - tak, bo powoduje marudzenie.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Model Napisano 18 Listopad 2009 Autor Share Napisano 18 Listopad 2009 DonJakub: żaden element nie był wypalony z hires, a panzer będzie "jeździł" prawdopodobnie w modyfikacji pod Armed Assault 2 ale w innej kolorystyce. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 18 Listopad 2009 Share Napisano 18 Listopad 2009 moze alfa to i zło a szczególnie jednobitowa ,np włosy bez alfy czy z jednobitową to syf i kibel na maxa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 19 Listopad 2009 Share Napisano 19 Listopad 2009 Model - a ten mod do AA2 już istnieje cz dopiero w trakcie budowy ? Jak możesz to daj jakiegoś linka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 serwus :) bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się