|ales| Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Witam! Chcialbym poddac krytyce moje wizualizcje w tym watku. Chcialbym osiagnac jak najlepszy rezultat. Jako pierwsza daje taka "lazienke", nie mojego projektu. Wyrenderowane w maxwell 1.7 i wymodelowane w 3ds max 2009. Nie jestem zbytnio zadowlolony z efektu:)
adam_m Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Za duży kontrast. Okno przepalone, pierwszy plan za ciemny. Proponuję zmienić kadr, bo nie widać że to łazienka. Na listwach chyba brakuje textur. Sam klimat mi się podoba twojej art wizki.
eco Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 ...i słusznie że nie jesteś zadowolony bo o ile Maxwell się spisał to ty dałeś ciała w temacie modelowania. Napisałeś, że projekt nie Twój- scena robiona z referencji? - chętnie zobaczę- bo jeżeli to projekt "z biura" to ktoś się nie popisał- nijako tak jest i nawet nie ma lustra przy umywalce ;). Co do samego modelu to scena jest klockowata- półkole przy wannie poraża kantami i sposobem nałożenia tekstury, które przynajmniej na podłodze też niezbyt dobrze spasowałeś pod względem jakości oraz shaderów.
Chrupek Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 echhhh ten DOF coś/kogoś mi przypomina... Poza tym, Maxwella tu nie widać :/
dac77 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Graficznie nawet niezłe, może trochę ciemne, ale projekt to masakra - kto byłby w stanie korzystać z takiego przybytku? @adam_m: "okno przepalone" - Masz w avatarze aparacik to zrób nim zdjęcie sd w zamkniętym pomieszczeniu w pogodny dzień i porównaj, bo okno jest właśnie ok, choć pewnie nie super, pod względem realizmu.
silverfox Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 bałbym się iść sam do takiej łazienki :) najbardziej przyjaźnie wygląda okno, przez które można wyskoczyć ;P kompozycja jakaś dziwna i scena przymomina bardziej zamek albo wnętrze kościoła/kaplicy. co tam tak świeci z tej wnęki?
_Orion_ Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Faktycznie ten kanciasty wycinek przed chyba wanna jest fatalny. Okno "swiaci" jakby za nim nastąił wybuch jądrowy a w środku ciemno :(( Bump by się przydał na posadzce.
|ales| Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 hej dzieki za pomoc, postaram sie zmienic wszystko co wytkneliscie. Silverfox@ tam tak swieci kolejne okno.
Lucek Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Dla mnie zdecydowanie powinno się tutaj znaleźć światło wolumetryczne.
PLS Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 No faktycznie lazienki to kompletnie nie przypomina, bardziej jakies zamczycho. Zdecydowanie za ciemno.
|ales| Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 dzieki, wolumetryczne swiatlo sie doda i rozjasni. Tymczasem daje taka druga lazienke tym razem w vray. render1: render2:
_Orion_ Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Mógłbyś spokojnie scenografie do horrorów robić. Piła 7?
Fargate Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Materiał płytek i oświetlenie, to pierwsze co bym poprawił. Sprawdź proporcje bo wydaje się ze coś jest nie tak.
jahred6 Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Przerost oprawy nad formą (światło i płytki) , a tak naprawde to zwykły kibel (moim zdaniem niefunkcjonalna). Miska ustępu i coś co wyglądać ma zapewne na bidet wisi stanowczo za wysoko, wydaje mi sie z tego co widze ze uzyte przez Ciebie modele są stawiane, a nie wiszące. Umywalka powinna mieć wysokość ok 80cm - 85cm, kibel około 40cm-45cm, brodzik też max 40cm - 50cm - u ciebie wszystko jest jakby na jedej wysokości. Brak lustra, zróżnicowania materiałów.
Mulholland Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 W drugim obrazku w elemencie stojącym na środku masz inaczej rozłożone płytki na jednym i drugim boku, z jednej strony są rozciągnięte. Poza tym sama tekstura płytek wygląda mi na stworzoną do tego żeby była nałożona trochę gęściej.
|ales| Posted December 1, 2009 Author Posted December 1, 2009 pila 7:) rozbawilo mnie to:) dzieki za uwagi, postaram sie pozmieniac co wytkaneliscie, swoja droga nie widzialem tych bledow zanim nie przeczytalem komentarzy.
|ales| Posted December 4, 2009 Author Posted December 4, 2009 tym razem salon stylisowany na zdjecie z lat 40, czy wyszlo sami ocenicie, troche z tego kaszana ale co tam i tak pokaze:)
zdeno Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Trochę ? to mało powiedziane ;) styliZowany monochromatyczne wizki zawsze wyglądają bardziej real niż fullkolor ;) a z tym ziarnem to już zupełnie jak zdjęcie z gazety z lat międzywojnia .
hcpiter Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 straszna lipa, az ciezko sie to oglada :/ Te przepalenia, ziarno i kolory.
arev Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Keraj, czy tobie się jeszcze nie znudziło pisanie postów na tym forum?
dac77 Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Jako wizualizacje trudno ocenić wysoko te prace, ale nie zaprzeczam że robią bardzo mocne, lekko psychodeliczne wrażenie, zwłaszcza te wybujałe odbicia które powodują że wszystko wydaje się wysmarowane olejem. Artystycznie oceniam dosyć wysoko.
|ales| Posted December 6, 2009 Author Posted December 6, 2009 dzieki za komentarze. Dzieki za otuche dac77:)
|ales| Posted December 7, 2009 Author Posted December 7, 2009 taki WIP na razie nie chcialo mi sie czekac na to zeby ziarno zniknelo wiec jest tak jak poprzednio, tym razem kuchnia, albo raczej jej fragment:
|ales| Posted December 8, 2009 Author Posted December 8, 2009 arev :) hehe wiem przesadzielm z tym, ale w nastepnym renderze bedzie juz ok mam nadzieje
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now