Napisano 26 Listopad 200915 l Witam! Chcialbym poddac krytyce moje wizualizcje w tym watku. Chcialbym osiagnac jak najlepszy rezultat. Jako pierwsza daje taka "lazienke", nie mojego projektu. Wyrenderowane w maxwell 1.7 i wymodelowane w 3ds max 2009. Nie jestem zbytnio zadowlolony z efektu:)
Napisano 26 Listopad 200915 l Za duży kontrast. Okno przepalone, pierwszy plan za ciemny. Proponuję zmienić kadr, bo nie widać że to łazienka. Na listwach chyba brakuje textur. Sam klimat mi się podoba twojej art wizki.
Napisano 26 Listopad 200915 l ...i słusznie że nie jesteś zadowolony bo o ile Maxwell się spisał to ty dałeś ciała w temacie modelowania. Napisałeś, że projekt nie Twój- scena robiona z referencji? - chętnie zobaczę- bo jeżeli to projekt "z biura" to ktoś się nie popisał- nijako tak jest i nawet nie ma lustra przy umywalce ;). Co do samego modelu to scena jest klockowata- półkole przy wannie poraża kantami i sposobem nałożenia tekstury, które przynajmniej na podłodze też niezbyt dobrze spasowałeś pod względem jakości oraz shaderów.
Napisano 26 Listopad 200915 l echhhh ten DOF coś/kogoś mi przypomina... Poza tym, Maxwella tu nie widać :/
Napisano 26 Listopad 200915 l Graficznie nawet niezłe, może trochę ciemne, ale projekt to masakra - kto byłby w stanie korzystać z takiego przybytku? @adam_m: "okno przepalone" - Masz w avatarze aparacik to zrób nim zdjęcie sd w zamkniętym pomieszczeniu w pogodny dzień i porównaj, bo okno jest właśnie ok, choć pewnie nie super, pod względem realizmu.
Napisano 26 Listopad 200915 l bałbym się iść sam do takiej łazienki :) najbardziej przyjaźnie wygląda okno, przez które można wyskoczyć ;P kompozycja jakaś dziwna i scena przymomina bardziej zamek albo wnętrze kościoła/kaplicy. co tam tak świeci z tej wnęki?
Napisano 26 Listopad 200915 l Faktycznie ten kanciasty wycinek przed chyba wanna jest fatalny. Okno "swiaci" jakby za nim nastąił wybuch jądrowy a w środku ciemno :(( Bump by się przydał na posadzce.
Napisano 28 Listopad 200915 l Autor hej dzieki za pomoc, postaram sie zmienic wszystko co wytkneliscie. Silverfox@ tam tak swieci kolejne okno.
Napisano 28 Listopad 200915 l No faktycznie lazienki to kompletnie nie przypomina, bardziej jakies zamczycho. Zdecydowanie za ciemno.
Napisano 28 Listopad 200915 l Autor dzieki, wolumetryczne swiatlo sie doda i rozjasni. Tymczasem daje taka druga lazienke tym razem w vray. render1: render2:
Napisano 28 Listopad 200915 l Materiał płytek i oświetlenie, to pierwsze co bym poprawił. Sprawdź proporcje bo wydaje się ze coś jest nie tak.
Napisano 28 Listopad 200915 l Przerost oprawy nad formą (światło i płytki) , a tak naprawde to zwykły kibel (moim zdaniem niefunkcjonalna). Miska ustępu i coś co wyglądać ma zapewne na bidet wisi stanowczo za wysoko, wydaje mi sie z tego co widze ze uzyte przez Ciebie modele są stawiane, a nie wiszące. Umywalka powinna mieć wysokość ok 80cm - 85cm, kibel około 40cm-45cm, brodzik też max 40cm - 50cm - u ciebie wszystko jest jakby na jedej wysokości. Brak lustra, zróżnicowania materiałów.
Napisano 30 Listopad 200915 l W drugim obrazku w elemencie stojącym na środku masz inaczej rozłożone płytki na jednym i drugim boku, z jednej strony są rozciągnięte. Poza tym sama tekstura płytek wygląda mi na stworzoną do tego żeby była nałożona trochę gęściej.
Napisano 1 Grudzień 200915 l Autor pila 7:) rozbawilo mnie to:) dzieki za uwagi, postaram sie pozmieniac co wytkaneliscie, swoja droga nie widzialem tych bledow zanim nie przeczytalem komentarzy.
Napisano 4 Grudzień 200915 l Autor tym razem salon stylisowany na zdjecie z lat 40, czy wyszlo sami ocenicie, troche z tego kaszana ale co tam i tak pokaze:)
Napisano 4 Grudzień 200915 l Trochę ? to mało powiedziane ;) styliZowany monochromatyczne wizki zawsze wyglądają bardziej real niż fullkolor ;) a z tym ziarnem to już zupełnie jak zdjęcie z gazety z lat międzywojnia .
Napisano 4 Grudzień 200915 l straszna lipa, az ciezko sie to oglada :/ Te przepalenia, ziarno i kolory.
Napisano 4 Grudzień 200915 l Jako wizualizacje trudno ocenić wysoko te prace, ale nie zaprzeczam że robią bardzo mocne, lekko psychodeliczne wrażenie, zwłaszcza te wybujałe odbicia które powodują że wszystko wydaje się wysmarowane olejem. Artystycznie oceniam dosyć wysoko.
Napisano 7 Grudzień 200915 l Autor taki WIP na razie nie chcialo mi sie czekac na to zeby ziarno zniknelo wiec jest tak jak poprzednio, tym razem kuchnia, albo raczej jej fragment:
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor arev :) hehe wiem przesadzielm z tym, ale w nastepnym renderze bedzie juz ok mam nadzieje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto