Skocz do zawartości

Terranova - Short Film Rascal & Bhaal


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 755
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Faktycznie jak na tej wielkosci fale to poruszaja sie za szybko, bede jeszcze troche modyfikowal pewne ustawienia. Co do fluidow to jest to naprawde potezny modul.

 

Co prawda widzicie tylko efekty jego dzialania, jednak odwiedzajac link mozecie zobaczyc jak to wyglada od srodka, dostepna lista wszelkiego rodzaju ustawien jest naprawde imponujaca... a to jeszcze nie wszystko

 

Fluids setup

Napisano

b. ladne morze

ale brakuje mi troche przelamywania sie fal, jak na taka burze to po dojsciu to maksimum wiatr powinien lamac fale :) a na powierzchni powinny tworzyc sie grzebienie piany, na pewno nabraloby to wiekszego dramatyzmu i realizmu

Napisano

mi sie wydaje ze 3/4 powinny gapic sie na jakis punkt i stac wokol niego (wieza) a reszta powoli isc sobie, a nie ze od razu uciekaja :)

Napisano

to ujęcie będzie pokazane jak wieża zaraz ma spaść im na głowe. Wątpie by ktoś się patrzył jak na niego spada tona żelastwa :) kilku ziomków zrobi się , że idą a inni potykają się i przewracają

Napisano

Bhaal, w filmach b. czesto bywa ze kolesie stoja i gapia sie czekajac na smierc, zmrozeni strachem, wiec mysle ze tutaj tez kilku mogloby byc :)

Napisano

Nie no .... wymiękam ! Poprostu CUDO. Jak Wy nauczyliscie sie robic takie ladne animacje ? korzystaliscie z jakis tutoriali , ktos Wam to pokazal czy sami do wszystkiego doszliscie ? To morze jest poprostu MASAKRYCZNE !!!! Ten Fluid jest odrazu w Maya 6.0 ? I jeszcze pytanko na czym to renerowaliscie ? Pozdrawiam i czekam na update-y :)

Napisano

Hm... jak sie nauczylismy? nie wiem jak Bhaal, ale jesli chodzi o mnie to szczerze powiedziawszy nie wiem... naprawde, zlecialo szybko te 1.5 roku w grafice 3D. Jesli chodzi o tutoriale to mam nieco inne nastawienie do nich, wole samemu dojsc co i jak, walkowanie tutoriali pozbawia ze tak powiem "kreatywnego myslenia" nikt nam niczego nie pokazywal, pozatym nie mial nawet kto nam pokazac na szczescie sami do wszystkiego dochodzimy w miare szybko.

 

Ocean to oczywiscie fluidy, ktore byly obecne juz we wczesniejszych wersjach Maya a koncowe szlify ( korekcja koloru, kamera shake i inne ) tej sekwencji robilem w programie Digital Domain Nuke.

 

Sekwencje z oceanem renderowalem na swoim domowym sprzecie Athlon XP 2400+ 786 MB DDR PC400 liczyl calkiem szybko 1 min 20 sek na klatke.

 

Co do scenariusza to Mello wprowadzil pewne swoje modyfikacje, co z pewnoscia wyjdzie na dobre, pozatym dodane sa nowe sceny. Aktualnie dokonywane sa ostatnie szlify scenariusza.

Napisano

Powoli zaczynamy ruszac do przodu, po doszlifowaniu scenariusza sytuacja niesamowicie sie wyklarowala. A tymczasem prezentuje render nowo zrobionej sceny mojego autorstwa w desertowych klimatach. Render to oczywiscie nie finalna wersja.

 

rd18.jpg

Napisano

co tu duzo mowic... pikne.

mam jednak pewne watpliwosci co do tych drzewek. Sa zbyt zasuszone. Mysle ze pare listkow tu i tam wyszloby na dobre. Mozna tez szczelic jakiegos baobaba (byle nie ze Stasiem i Nel)... ale wkoncu to nie jest finalny render.

 

/pozdrawiam i powodzenia

Napisano

Mi skala drzewek w porównaniu z pęknięciami wysuszonej ziemi nie pasuje, przez to te drzewka wyglądaja na max 10 cm, jak jakieś modele od kolejki...

Napisano

Niedawno wziąłem się za modelowanie aut, które będą na moście golden gate i oto (JESZCZE NIE FINALNE) rezultaty. Oczywiście będzie lakier a nie taki jakiś połysk :) światła zostaną również dodane.

 

http://www.maxdigital.republika.pl/truck.jpg

http://www.maxdigital.republika.pl/lincoln.jpg

http://www.maxdigital.republika.pl/cars.jpg

http://www.maxdigital.republika.pl/viper.jpg

http://www.maxdigital.republika.pl/viper2.jpg

http://www.maxdigital.republika.pl/mercury3.jpg

Napisano

Wcale nie jest tak piknie:P Viper jest tak krzywy ze az szkoda... Najgorzej wyglada dach - powinien miec takie 2 "garby" i powiniem byc mocowany na pałąku za kabiną, a nei wychodzic z niego. Lincoln też nie wygląda najlepiej. Wiem ze te autka nie muszą być super dokładne, ale w tym wypadku są zbyt mało podobne do oryginałow (glownie viper).

Napisano

Bhaal - po objerzaniu tej fotki nie wiem co mam myśleć. Bo jeżeli ten model miałbyć nowym Viperem - ktorego zdjęcia zamiesciłeś - to wyszedł beznadziejnie. A nawet gorzej. Myślałem ze robisz starego Vipera RT/10 ze zdejmowanym dachem (tzw. Targa). Twój model własnie takiego przypomina.

 

Leander - to jest (chyba) fotka Vipera SRT/10

 

 

edit

jeszcze fotke dorzuce

http://media6.motorcities.com/03HLH452247277I.jpeg

Napisano

ja się nie znam na autach :) znalazłem fotki , blueprinty i robiłem, myślałe, że tył tak wygląda więc tak zamodelowałem :/

leander: to nie nasze :)

Napisano

te drzewa na pustyni to faktycznie do poprawy. proporcje troche nie teges.. za niskie jak na taką grubość drzew. co do pęknięć na ziemi to hmmm.. nie wiem, ale mi proporcje do drzew też nie bardzo. :) ale to wasz projekt, i jak dotąd jest świetnie.

Napisano

ale ja kocham ten wóz! I dopuki dycham bede walczył o przynajmniej przeciętne zrobienie go w 3d.

;)

 

PS: don-filippo - bo ja tez bede płakał ;) updacik? :]

Napisano

Miło jest miec chociaz częsc takiego dużego projektu robioną specjalnie dla siebie ;) Miłej roboty i pokażcie moze znowu jakis kawałek animacji:)

Napisano

fajny samochodzik :) lakier tez miodzio:)

 

ale to jest do animacji wiec lepiej by sie prezentowal jakbys pokazal jak jedzie.

samochod inaczej wyglada podczas ruchu niz na stillu.

nie zwraca sie wtedy az tak wielkiej uwagi na drobniutkie szczegoly ktore i tak

podczas dynamicznej akcji (a tak sie zapowiadaja niektore sceny) sa nie

zauwazalne (mozna zastapic texturka).

ale to taka moja uwaga :_)

 

dorob jakies rysunki na masce np orzel i na bokach cos tez i naprawde bedzie super.

no i oczywiscie brud ktory jest nieodzownym przyjacielem samochodow, nie odwiedzajacych za czesto myjni:) hehe

Napisano

Drzewka oczywiscie beda inne i skala tez, lub zastapi je cos innego. Co do pekniec to fakt, bede musial przygotowac lepiej textury ew. dedykowany shader, chodz mysle ze przy tym formacie nie bedzie to konieczne.

 

Co do samochodow to bedzie kilka wersji o roznym stopniu skomplikowania, na moscie bedzie ich ok 150. Tak wiec poly count jesr sprawa priorytetowa, a samochody to nie wszystko. Pozatym bedzie troche ciemno, pochmurnie i mokro.

 

I jeszcze jeden testowy render w desertowych klimatach z kraterem.

 

rd19.jpg

Napisano

taki wymuszony efekt kamery telewizyjnej, ale mi sie podoba :)

a czy ten krater nie powinien byc bardziej rozlazly tzn ze jego zbocza nie powinne byc bardziej poziome? bo teraz sa chyba za strome.

czepiam sie, a to naprawde swietna robota

Napisano

Krater ma takie zbocza bo jest poprostu mlody. Ale chyba faktycznie zmniejsze jego glebokosc i zbocza.

 

Testow ciag dalszy, tym razem scenka na moscie. Jesli chodzi o prace kamer to jeszcze beda pewne modyfikacje a ujec bedzie oczywiscie wiecej, scena jeszcze nie jest w pelni kompletna. Dodane zostaly takze liny.

 

http://www.maxdigital.pl/other/pv04.avi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności