Sharp Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 spoko,widze tylko male zonki z FG przy styknieciu z podlozem,hehe...tez ostatnio walcze z tym zeby takie brzydkie skrawki cieni sie nie robily
Rascal Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Napisano 28 Kwiecień 2004 Zonki zostaly poprawione, w sumie to typowo wstepny render no ale niech bedzie juz O.K Wspomniane babole sie likwiduje zwiekszajac parametr Final gather Rays i modyfikujac min. oraz max radius. A to kolejny model mojego autorstwa we wczesnej fazie produkcji, Boeing777 LOT`u ktory mam zamiar skonczyc po satelicie, jeszcze musze zdetalowac go odpowiednio, aktualnie sie tak prezentuje.
Falcrum Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Wy chyba nieodchodzicie od kompa...tu wieża, tam satelita...samolot...i wszystkie modele wypasione....nic tylko podziwiać efekty... Co do samolotu...czy napewno pod kokpitem pilotów jest flaga i godło ?? Pozdr
dr Ug Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Falcrum: Nie chce psuc tej wizji ciezkiej i efektowej pracy, ale te modele powstaly juz jakis czas temu, ino Rascal pokazuje je na max3d dopiero teraz ;) Damian: rzepie Ty! ;)
Rascal Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Napisano 28 Kwiecień 2004 Jesli chodzi o modele to, wieza Eiffel powstala jakis czas temu, to samo sie tyczy czesciowych modeli mostu i Boeing`a, pamietajcie ze jestesmy w trakcie produkcji od 3 wrzesnia 2003 roku. Falcrum - chyba nie, w sumie to nie wiem jak ona sie tam znalazla hehe Damian - teraz sprawdzilem w wykazie, faktycznie LOT nie ma 777... ale napewno kupia do czasu jak skonczymy produkcje :)
Damian Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 chyba jednak nie kupią :D:D:D:D wszystkie naraz jak sprzedadzą co mają to na jednego im starczy :)
snakeq Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Bardzo ladne i czyste renderki . Czekam na wiecej animek testowych. :)
Falcrum Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Wiem...wiem...Drug, ja też przeglądam F3D...i widzialem jak pracuje Rascal z kolegami... Oczywiście przygotowanie tylu modeli to nie kwestia paru dni...wiem jak to jest....mialem na myśli bardzo szybkie postępy w pracy i ich jakość...wyraz zdumienia i respektu... Oby tak dalej...:) Pozdr
RadX Napisano 1 Maj 2004 Napisano 1 Maj 2004 Miło wpaść tu i popatrzeć.Jakość wyśmienita (chodzi o całokształt) :)
Rascal Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Witam w kolejnym updacie, Bhaal jest narazie wstrzymany z powodu wymiany kompa, ale najprawdopodobniej juz niebawem bedzie mogl wrocic znowu do pracy nad wieza, o ile modeling jest skonczony to pozostaje mu jeszcze kwestia oswietlenia i shaderow. Oczywiscie wieza Eiffel`a to nie jedyny model autorstwa Bhaal`a nastepny w kolejce jest kontenerowiec ktory czeka na ukonczenie.
Falcrum Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Statek świetny, ale kontenery chyba są nieproporcjonalnie duże do statku...No i jeszcze jedno...one stoją na \"estradzie\", czy co ?? To tylko takie czepianie się...pzecie i tak wiadomo, że jest cool...:P Pozdr :)
MrRychu Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Super:) Bardzo mnie się podoba, obym kiedyś osiągnął chociaż taki pułap umiejętności:) Co do statku hmm.. chyba jednak te kontenery są ok (Falcrum) chociaż faktycznie jak się tak spojrzy ogólnie to jest jakieś pewne złudzenie wielkości, nie wiem, może się mylę:) Pozdrawiam
Falcrum Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Jest dobrze...jak na te wymiary statku, jest całkiem dobrze...jednak ja zawsze kontenerowca widzę w takiej postaci: Wy macie małego kontenerowca...i wygląda dobrze...tak jak tu: Jak zobicie i tak będzie dobrze :) Pozdr
Rascal Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 Jesli chodzi o kontenery to faktycznie lekko zbyt wielkie byly, znalazlem na statku punkt odniesienia i juz bylo pewne. Tak wiec nie pozostaje nic innego jak wziasc sie za robienie textur aktualnie zrobione mam dwie.
Rascal Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 A tak przedstawiaja sie kolejne textury, jak narazie sa 4 mysle ze 12 powinno wystarczyc jeszcze musze rozlozyc te kontenery po calym pokladzie i zobaczyc czy nie bedzie za male zroznicowanie, pozatym jeszcze mysle zrobic wymodelowane drzwi od frontu majac caly czas na uwadze bezlitosny poly count.
dzudzu Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 przyjemnie się patrzy na te wszystkie rendery; hmm dobre rzemiosło.
Sharp Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 łał..a te prostokatne wglebiania z boku to bump czy juz taka odpowiednio spreparowana textura,bo rozumiem ze kontenery sa zwyklymi boxami..
Rascal Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Kontenery to oczywiscie normalne 6 facowe boxy, pofaldowana blache postanowilem zalatwic mapa displacement z racji tego ze ich jakosc jest swietna za sprawa sub pixel displacement. Jednak jesli chodzi o kontenery ich produkcja idzie nie za szybko z racji tego ze aktualnie moim priorytetem jest praca nad ujeciem w ktorym widzimy co sie wydazylo zaraz po wybuchu planety na ktorej zostal zainicjonowany proces terraformowania. Jednak smialo moge powiedziec ze dokonuje ostatnich szlifow na etapie postprodukcji, tak wiec pod wieczor mozna sie spodziewac finalnego ujecia w postaci krotkiego filmu, a oto jeden z kadrow.
dzudzu Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 krótkiego filmu ! :) ostatni render - miodzio, jeśli to kadr z tego filmiku to czuję, że będzie to coś ho ho fajnego :) p.s. widać, że cg w twoim przypadku to coś więcej niż zabawa ... długo w tym siedzisz?
Loozack Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 no to mamy murowanego zwycięzce w przyszłym Animasterze :) aż łezka się w oku kręci jak widać, że jednak Polak potrafi, chlip... czekam na animację :) pozdrawiam
Falcrum Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Racja...czuję, że jestem światkiem produkcji filmu o którym przez lata będa opowiadać :) Właściwie ten WIP nie jest typowym WiP\'em...bo nie ma co krytykować...wszystko jest dopracowane i bezbłędne...oby tak dalej :) Pozdr
Mulczas Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Jeeeezuuu juz nie moge sie doczekac pelnej animacji. Kiedy planujecie ja skonczyc i dlaczego tak pozno :)
Rascal Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Faktyczie jesli chodzi o mnie, to traktuje CG jak cos wiecej niz tylko zabawe, kazdy tydzien to ciezkie boje aby za wszelka cene podniesc coraz wyzej poprzeczke, jednak im wyzej tym jest trudniej, o wiele wiecej pracy trzeba w siebie wlozyc niz na poczatku. Od dawna mnie fascynowaly roznego rodzaju efekty specjalne w filmach i jak je robiono, jednak do lipca 2002 roku byla to tylko fascynacja. Przygode z grafika 3D zaczolem w polowie 1997 wraz z nabyciem uwczesnego pogromcy akceleratorow 3Dfx VooDoo czyli Rivy 128 firmy ELSA na jednej z plyt dolaczony do karty byl program Simply 3D produkcji nie istniejacej juz firmy Micrografix, wykonalem pewnien krajobraz wodno skalny, calosc zajela mi caly dzien walczenia z nowym softem. Jednak jedyne co mi po niej zostalo to tylko mgliste wspomnienia, przepadla wraz z formatem dysku po jakims virusie wraz z innymi moimi danymi. Sprzet jakim dysponowalem wtedy to AMD K6 200 MHz, 32 MB EDO-RAM na plycie glownej EPOX z ukladem INTEL TX. To byla moja pierwsza i ostatnia praca w 3D az do lipca 2002 roku kiedy w moje rece wpadla Maya i render jaki mi wyszedl byl przuslowiowym \"kamieniem kilowym\" jesli chodzi o uzyskany efekty w porownaniu z wczesniejszymy pracami wykonanymi na 3D Studio MAX zreszta z ktorym obcowalem okolo kilku dni i skonczylo sie na renderowniu kulek ( oczywiscie nie twierdze ze 3ds jest zlym programem ) Nie bez znaczenia byly dodatki zalaczone na plycie z Maya roznego rodzaju filmiki, making ofy i wywiady, ktore to zachecily mnie do wrocenia po dlugiej przerwie do 3D a trwala ona ponad 4.5 roku. Ostatecznie Maya mi sie tak spodobala ze zostalem przy niej do dzis. Co do wygrania ANIMASTERA to raczej sie spodziewamy jednego z 3 pierwszych miejsc, jesli dojdzie do wystawienia shorta. Polak oczywiscie potrafi sporo widze osob na tym forum reprezentujacych wysoki poziom i jestem wiecej niz pewny ze napewno mozna bylo sie po nich spodziewac swietnego dziela. No moze nie beda opowiadac przez lata ale milo jest slyszec ze wogole ktos cos mowi :) zawsze mozna sie do czegos przyczepic ale sztuka jest przyczepiac sie z glowa, niekiedy widuje sie takie uwagi ktore poprostu sa juz czysta przesada, staramy sie dopracowywac do pewnego poziomu jesli jest w miare zadowalajacy to brniemy dalej zeby tylko nie zrobic \" wiecznego WIPa \" poprzeczke mozna podnosic prawie w nieskonczonosc, ale nikt nie bedzie wracal do poczatku filmu z racji tego ze pod koniec jego produkcji zyskal tyle ze moze zrobic pierwsze ujecia o wiele lepiej. My tez sie nie mozemy doczekac kiedy wkoncu bedziemy mogli spokojnie usiasc i poprostu wlaczyc PLAY. Jesli chodzi o termin to zima 2004 mysle ze powinnismy sie zalapac, moze bedzie szybciej byc moze pozniej naprawde ciezko spekulowac teraz, proces produkcji takiego shorta nie jest tak prosty jak sie wydaje, nie wykluczone ze dojdzie do teamu ktos.
Damian Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 i ja czekam az bede mogl sobie usiąsc i wcisnąc play..... :)
Rascal Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Niestety szalejaca przez ponad 2h burza, skutecznie oderwala mnie od komputera, w trosce o dane zgromadzone na HDD zmuszony zostalem do wylaczenia maszyny, przez co prace nad teaserem sie lekko sie opoznily, jednak cala noc jeszcze przedemna :) Juz coraz blizej skonczenia ujecia, aktualnie wprowadzam ostatnie poprawki do wybuchu, a tak sie prezentuje screen z postepow.
MrRychu Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Co to za program na tym screenie? Domyślam się że coś w stylu Adobe Premiere i After Effect? Czyżby Combusion czy jak to tam?:))
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 a w brew pozorom ludzie z branzy nazekają na combustion... mają oczywiscie shake smoke inferna i inne wynalazki, ale zdaniem np. ludzi z light craft combustion w wielu przypadkach jest wolniejsze od afterFX.... ma jedną zasadniczą zalete jedynie... - wspolpracuje z maxem... ale z majką juz nie wiem nie wiem po co męczycie kompa combustionem...
don_filippo Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Trezba mieć dużo pieniążków na te wszystkie programy....:(
Rascal Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Zarowno Combustion jak i After Effects sa softami do efektow i compositingu, nastomiast Premiere jest ukierunkowany na edycje. Hm... nie wiem na co tu nazekac, Combustion moze i nie jest najszybszy, ale swietnie sie na nim pracuje. Co do systemow kompozycyjnych typu Inferno, Flame czy Flint to juz inna liga, o ile mozna takowe spotkac w wiekszych firmach w branzy to sa one poza zasiegiem domowych userow takich jak ja, kiedys moze bedzie mi dane usiasc przed takim sprzetem. Ale swiat na tych softach sie nie konczy mamy jeszcze na PC dostepne Digital Fusion oraz Nuke. Po co meczymy kompa Combustion? post-produkcja to normalna kolej rzeczy w przypadku wszelkich produkcji filmowych czy to wpelni cyfrowych czy tez tradycyjnych, ale o tym nie musze nikomu przypominac, majac gotowy wyrenderowany material w kilku warstwach musi zostac zlozony, takze nie obejdzie sie bez wszelkich korekcji kolorow, motion blura, roznego rodzaju filtrow i innych tego typu rzeczy.
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 mnie tego nie musisz uczyć :) sam pracuje w combie i w tych \"niedostępnych\" :) i z wlasnego doswiadczenia wiem ze prosty compositing, poprostu render warstw + jakies nieskomplikowane efekty takie jak blur itp w AfterFx wychodzi szybciej i człowiek się mniej naklika :) a z trudniejszymi rzeczmi to juz trzeba shake albo inferno. w ostatecznosci combustion :D a tak wogole to do kazdej bzury jest inny program (mowa o zaawansowanych \"bzdurach\" np. tracking.. kurde Rescal dawaj jakies anime bo sie z tego wyczekiwania z anemizuje czy Bog wie co jeszcze zrobie ! :)
Rascal Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Ja nikogo nie ucze :) Inferno i inne macie na platformie Linux czy na SGI z tego co slyszalem to wlasnie Inferno i inne chodza tylko na sparcach i decach pod Irix a na procach x86 nie chodzi ten OS. Moze sie skusze na jakis O2 nie sa drogie i tez nie najszybsze ale z racji tego nie robie jakis ogromnych kompozycji 4k czy 2k to taki Inferno czy inne by calkiem chyba w miare szybko chodzil, napewno by mi sie przydaly w przyszlosci wszelkie umiejetnosci pracy na czyms takim. Nawiazujac do AFX to troche go mialem jednak jakos nie wiem nie przypadl mi do gustu, swego czasu Shake tez troche mialem np. ten mi sie spodobal calkiem przyjemnie sie robi na nodach, ostatnio sie wtajemniczam powoli w Nuke praktycznie ta sama filozofia pracy co Shake. Co do tych bzdurek to faktycznie masz racje. Jestem w trakcie przygotowywania malego teaserka, zamieszcze niebawem, napewno jeszcze dzis.
Damian Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 4k to robi się tylko do skanow tasmy filmowej by FX pododawac a skanerek mają tylko w chimneypot :) no chyba ze sie planujesz w kinach \"wstrzelic\" :) a 2k to wlasnie film robie sam i nawet AFX daje rade... ale i tak robie w combustion, bo ma pare opcji \"więcej \" :) widze ze wachlaz programow mash, i fajnie. przyda sie , ja sie VFX nie zajmuje to twoja działka więc juz nie przszkadzam :)
Rascal Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Nieco sie spoznilem ale wkoncu dostepny jest pierwszy teaser 9.86 MB ( DivX 5.0.5 ) co prawda bardzo skromny ale w nastepnej wersji nadrobi sie zaleglosci. http://www.maxdigital.pl/other/teaser01.avi
Pablo Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 Tak jak mowisz...skromny ale i tak wszystko ladnie wyglada :) jedynie co mnie zrazilo to ten napisy za wolno wchodzi..nie lepiej jakby od razu pokazal sie z ciemnosci? pozdr
Chalek Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 Napisy na początku nie dają się moim zdaniem przeczytać. Czekam i czekam, aż się pokażą całe żeby przeczytać. Bez sensu ten numer, na początku myślałem, że coś mi ucięło boki. Potem jakoś dziwnie znikają. Podobnie na końcu nie ma czasu żeby przeczytać napisy (planszę?) końcowe, chwilę dłużej bym je przytrzymał. Reszta - absolutny full wypas, rewelacja. Widać, że wiecie co robicie i znacie się na tym. Powodzenia w dalszej pracy!
Damian Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 mam nadzieje ze to cos przy przelatywaniu przez mgłe to tylko przez kompresje sie robi :) rzeczywiscie duzo tego nie by ło:) ja tu czekałem na cos wiecej całą noc nie spałem a tu lao do swiatełka.... ;) napisy na początku są dobre, jedyne co to nie powinny sie zatrzymac tylko kontynuowac ruch i zanikac. ja przeczytałem kilka razy, kwestia znajomosci angielskiego. reszta ładna, gwiazdka jedna za blisko kamery i za mały mo blur ma. co do napisow koncowych .... tragedia.... przeczytac no problem ela estetyka ja z okładki do komiksu!!! błagam nie robcie tego temu taserowi :) a i jeszcze jedno, pokuście soie o własną muzykę :) jak byscie kiedys potrzebowali udzwiękowienia to zgłaszam sie na ochotnika.
Damian Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 a i jeszcze jedno. ja bym dodał powolny obrot kamery w okol wlasnej osi. z jeden pełny obrot. i jeszcze jedno, kamerą mozna troche podbic efekt wybuchu, jakoś jej ruchem mozna zubdowac rosnący dynamiz zwięczony explozją, pozniej kamera moze sie troche potrząchać.. :) itp. i czasami widac jak zrobiona jest \"mgiełka\" skąplikujcie jjej kształt odrobine, a nie taka sinusoida prosta.
Rascal Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Faktycznie napisy nie sa zbytnio dopracowane, postaram sie bardziej przmyslec sprawe nastepnym razem. Jesli chodzi o muzyke to oczywiscie bedzie specjalnie robiona na potrzeby produkcji, co prawda jeszcze nie wiadomo przez kogo, mysle troche pomeczyc muzyke, sam jestem ciekaw jak by mi ona wyszla. Co do tego pseudo wybuchu to jest on tam tylko na potrzeby teasera, w finalnej wersji bedzie to wygladalo tak ( w nocy zdecydowanie lepiej widac ) za modeling, texturing oraz oswietlenie jest odpowiedzialny Bhaal, ja maczalem palce w tym ujeciu tylko przy post-produkcji.
Rascal Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Zemia ? chodzi wam o planete czy powierzchnie nad ktora leci kamera ?
adek Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Ziemia - powierzchnia - te dwa ostatnie screenyo odstaja troszkę od reszty.
Rascal Napisano 10 Maj 2004 Autor Napisano 10 Maj 2004 Planeta Ziemia nie jest obiektem 3D, zostala dodana w procesie post-produkcji i jest zmodysfikowanym zdjeciem pochodzacym ze zbiorow NASA, jesli chodzi o texture terenu to mozliwe ze jest z maxa mialem na CD jakies textury i pochodzi wlasnie z tych zbiorow. Na poczatku uzylismy jednej gotowej textury, pozniej widzac jak sie projekt rozkreca zaczelismy myslec powazniej. Dwa ostatnie screeny mozliwe ze nieco odstaja od reszty, z racji tego ze sa stosunkowo stare i pochodza z poczatku produkcji tj. wrzesnia 2003.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się