Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam po dluzszym czasie zaczalem robic wizke. Jezeli chodzi o material poscieli jest do wymiany(wstawiony tylko na probe), a i te mapowanie :)

A jesli chodzi o podloge, kolor scian, dywan to mi sie podoba wiec chyba nie bede poprawial. Wskazowki mile widziane :)

 

5660fef316ad8993m.jpg

Edytowane przez cichysit

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ułożenie koudry wygląda realistycznie tylko przy dolnej części łóżka torochę lewituje. Dywan wyszedł bardzo fajnie. Musisz jakoś zapełnić te wsporniki ścian? Czekam na dalsze upy.

Napisano

To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.

Napisano

zwróć uwagę na materiał na boku łóżka, przydało by się poprawić mapowanie, jest zdecydowanie za gęsty tiling

Napisano
  • Autor
To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.

 

 

e238e973041f35f9m.jpg

 

Wymiary sa zgodne z orginalnymi lozka, moze perspektywa daje takie wrazenie, troche mylne.

Napisano

Jeśli chodzi o projekt, te okna to coś dziwnego... Układ tego czegoś sufito meblowego - nie wykonałbyś tego z niczego innego jak ze sztucznego tworzywa - ewentualnie jako mebel. Mi się to nie podoba. Kołdra realistyczna, podłoga i dywan ok.

Napisano

Czepię się tych dziwnych krzywych rzeczy - skoro to Twój projekt, to do czego nawiązują i z czego wynikają te krzywizny? Bo jakoś nie widzą mi się za bardzo.

Listwy przypodłogowe wydają się za bardzo odbijać światło, za to świetny dywan i bardzo mi się podoba kołdra - zdradzisz jak robiłeś?

Napisano
  • Autor

mam pytanie, czemu pod łożkiem jest zielona linia?

i troche mi lozko lewituje :)

9a87c9baf7b10461m.jpg

Napisano

... jak ustawiłeś preset GI w irradiance map?

na ile masz secondary bounces? jaki zastosowałeś color mapping? prawdopodobnie, naturalnie mówiąc, zielona linia powstała od ogólnie.. odbić światła GI, to przynajmniej może być naturalne zjawisko. Sprawdź czy pod łóżkiem nie masz zielonego materiału. Ale coś mi się kojarzy, że ten box obok łóżka jest zielony, więc odbija światło na zielono.

 

Wnętrze ubogie. Urozmaicaj. Do odmierzania proporcji polecam wygodny Tape z menu Helpers.

Edytowane przez Camel

Napisano
  • Autor

b62b3d52b624eb63m.jpg

 

pomajtrowalem w ustawieniach rendera i problem zniknal

panele nie wydaja troche za duze?

Napisano

Hmm...troche dziwne że potrafiłeś zrobić taką fajną kołdre a szafka to zwykły box. A pytanie kolegi halseta olałeś jak spytał jak ja robiłeś.

Napisano
  • Autor

te "szafki" to orientacyjnie postawiłem, aby pokazac gdzie beda ustawione juz gotowe, nie olalem, po prostu jakos mi wylecialo, wiec sie zrehabilituję :)

 

Kołdra jest zrobiona zwyklym clothem, najpierw robie symulacje na plane, on sie ladnie uklada. Pozniej rozwijam clotha i wymieram faces. Wlaczamy simulate local i live drag. Zaznaczamy wiecej niz jedengo face (lepiej uklada sie koldra). Za pomoca move osiagamy oczekiwany efekt.

Mozna tez przed wybraniem faces wcisnac JESZCZE raz simulate local i z tym wlaczanym przyciskiem przejsc dopiero do faces (ja stosuje to rozwiazanie)

Napisano
  • Autor

f214ebee9b188977m.jpg

 

na razie walcze z poduchami, jak cos wyjdzie sensownego to dorzuce :)

 

Edit:

b95348c9b623cf5fm.jpg

 

wie ktos moze jak zrobic material firanki?

Edytowane przez cichysit

Napisano
  • Autor

dosc dlugo meczyłem się z materiałami, na razie jestem z nich zadowolony

14932ap.jpg

 

2pyt1ro.jpg

Edytowane przez cichysit

Napisano

Materiał pościeli do wymiany, poduszki to box+ms, ale ogulnie fajnie się zapowiada

Edytowane przez sebx

Napisano
  • Autor

zastanawiam sie czy pokoj nie jest zbyt monotonny, te drewno...

a moze te drewno zostawic tylko na łózku, a szafki zrobic koloru bialego

 

24yd2it.jpg

Napisano

Drewno jest straszliwie inwazyjne. daj jakiś bardziej przyjazny dla oka wzór.

Napisano

Ładniej było bez tej szafy i...hmm...drzwi??? Może na ich miejsce coś mniej "ogromnego", bo ta szafa troche zasłoniła. Chyba ze to po prostu z tego widoku tak wygląda...

Napisano
  • Autor

co do drzwi masz racje były trochę za szerokie ponad 90cm, raczej normalnie sa 80cm, poprawilem to, a co do szafy raczej musi zostac w końcu gdzies trzeba trzymac garnitury, koszule :), a tak powaznie nie jest ona jakas duza, raczej standardowa 2.2Hx1.4L

 

bardzo zalezy mi na tej wizce, chcialbym, zeby byla dobrze zrobiona, ma sie dobrze czuc w moim przyszlym portfolio :)

Napisano

Może jakaś narożna szafa by lepiej pasowała, bo taki staromodny kształt nie pasuje za bardzo i zmniejsz kontrast tekstury mebli.

Napisano
  • Autor

pokoj111.jpg w1000.png

 

Mam problem z dywanem, pojawiają się takie plamy, jak go ustawię blizej okna problem znika.

Co nalezy jeszcze zmienić w tej wizce? Jakieś propozycje?

Napisano

Do dzbanka kwiaty , na podłogę rekwizyty. Poza tym kanciasta . Mało funkcjonalne ale, ogólnie fajnie. Ja bym tam szafę zmienił. Dzisiaj się raczej nie stawia takich klocków - prędzej coś do zabudowy.

Napisano

Ładnie to wygląda, rzeczywiście troszkę to wszystko kanciaste, ale znośne. A co do dywanu, to próbowałeś może zwiększyć liczbę fotonów?

Napisano
  • Autor

Mam problem z firankami, nie mogę uzyskać dobrego materiału. Używam vray2sidedmtl. Ma ktoś może jakieś porady.I jak zrobić, aby przepalenia nie były tak duże i żeby koło dywaniku(szafki) nie robił się tak ciemno.

 

pokoj12.jpg

Napisano
  • Autor

Pierwsza wersja najbardziej mi się podoba. Jednak jak dodałem firanki, to musiałem pozmieniać ustawienia(było za ciemno) i nie mogę wrócić do tego oświetlenia :)

 

1e6ydw.jpg

 

1zvvgns.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności