cichysit Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 (edytowane) Witam po dluzszym czasie zaczalem robic wizke. Jezeli chodzi o material poscieli jest do wymiany(wstawiony tylko na probe), a i te mapowanie :) A jesli chodzi o podloge, kolor scian, dywan to mi sie podoba wiec chyba nie bede poprawial. Wskazowki mile widziane :) Edytowane 10 Styczeń 2010 przez cichysit
latos Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Ułożenie koudry wygląda realistycznie tylko przy dolnej części łóżka torochę lewituje. Dywan wyszedł bardzo fajnie. Musisz jakoś zapełnić te wsporniki ścian? Czekam na dalsze upy.
dac77 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.
Gość dwappe Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 zwróć uwagę na materiał na boku łóżka, przydało by się poprawić mapowanie, jest zdecydowanie za gęsty tiling
cichysit Napisano 20 Grudzień 2009 Autor Napisano 20 Grudzień 2009 To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Wymiary sa zgodne z orginalnymi lozka, moze perspektywa daje takie wrazenie, troche mylne.
jahred6 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Jeśli chodzi o projekt, te okna to coś dziwnego... Układ tego czegoś sufito meblowego - nie wykonałbyś tego z niczego innego jak ze sztucznego tworzywa - ewentualnie jako mebel. Mi się to nie podoba. Kołdra realistyczna, podłoga i dywan ok.
halset Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Czepię się tych dziwnych krzywych rzeczy - skoro to Twój projekt, to do czego nawiązują i z czego wynikają te krzywizny? Bo jakoś nie widzą mi się za bardzo. Listwy przypodłogowe wydają się za bardzo odbijać światło, za to świetny dywan i bardzo mi się podoba kołdra - zdradzisz jak robiłeś?
cichysit Napisano 22 Grudzień 2009 Autor Napisano 22 Grudzień 2009 mam pytanie, czemu pod łożkiem jest zielona linia? i troche mi lozko lewituje :)
Camel Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 (edytowane) ... jak ustawiłeś preset GI w irradiance map? na ile masz secondary bounces? jaki zastosowałeś color mapping? prawdopodobnie, naturalnie mówiąc, zielona linia powstała od ogólnie.. odbić światła GI, to przynajmniej może być naturalne zjawisko. Sprawdź czy pod łóżkiem nie masz zielonego materiału. Ale coś mi się kojarzy, że ten box obok łóżka jest zielony, więc odbija światło na zielono. Wnętrze ubogie. Urozmaicaj. Do odmierzania proporcji polecam wygodny Tape z menu Helpers. Edytowane 23 Grudzień 2009 przez Camel
cichysit Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 pomajtrowalem w ustawieniach rendera i problem zniknal panele nie wydaja troche za duze?
bbandi Napisano 24 Grudzień 2009 Napisano 24 Grudzień 2009 Hmm...troche dziwne że potrafiłeś zrobić taką fajną kołdre a szafka to zwykły box. A pytanie kolegi halseta olałeś jak spytał jak ja robiłeś.
cichysit Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 te "szafki" to orientacyjnie postawiłem, aby pokazac gdzie beda ustawione juz gotowe, nie olalem, po prostu jakos mi wylecialo, wiec sie zrehabilituję :) Kołdra jest zrobiona zwyklym clothem, najpierw robie symulacje na plane, on sie ladnie uklada. Pozniej rozwijam clotha i wymieram faces. Wlaczamy simulate local i live drag. Zaznaczamy wiecej niz jedengo face (lepiej uklada sie koldra). Za pomoca move osiagamy oczekiwany efekt. Mozna tez przed wybraniem faces wcisnac JESZCZE raz simulate local i z tym wlaczanym przyciskiem przejsc dopiero do faces (ja stosuje to rozwiazanie)
cichysit Napisano 25 Grudzień 2009 Autor Napisano 25 Grudzień 2009 (edytowane) na razie walcze z poduchami, jak cos wyjdzie sensownego to dorzuce :) Edit: wie ktos moze jak zrobic material firanki? Edytowane 26 Grudzień 2009 przez cichysit
cichysit Napisano 27 Grudzień 2009 Autor Napisano 27 Grudzień 2009 (edytowane) dosc dlugo meczyłem się z materiałami, na razie jestem z nich zadowolony Edytowane 27 Grudzień 2009 przez cichysit
sebx Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 (edytowane) Materiał pościeli do wymiany, poduszki to box+ms, ale ogulnie fajnie się zapowiada Edytowane 27 Grudzień 2009 przez sebx
cichysit Napisano 29 Grudzień 2009 Autor Napisano 29 Grudzień 2009 zastanawiam sie czy pokoj nie jest zbyt monotonny, te drewno... a moze te drewno zostawic tylko na łózku, a szafki zrobic koloru bialego
Lucek Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Drewno jest straszliwie inwazyjne. daj jakiś bardziej przyjazny dla oka wzór.
lukasjogabonito Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Ładniej było bez tej szafy i...hmm...drzwi??? Może na ich miejsce coś mniej "ogromnego", bo ta szafa troche zasłoniła. Chyba ze to po prostu z tego widoku tak wygląda...
cichysit Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Napisano 30 Grudzień 2009 co do drzwi masz racje były trochę za szerokie ponad 90cm, raczej normalnie sa 80cm, poprawilem to, a co do szafy raczej musi zostac w końcu gdzies trzeba trzymac garnitury, koszule :), a tak powaznie nie jest ona jakas duza, raczej standardowa 2.2Hx1.4L bardzo zalezy mi na tej wizce, chcialbym, zeby byla dobrze zrobiona, ma sie dobrze czuc w moim przyszlym portfolio :)
gonzo71 Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Czy sciana zmienia kolor od swiatla czy tam jest jakis gradient?
cichysit Napisano 31 Grudzień 2009 Autor Napisano 31 Grudzień 2009 kolor zmienia sie od światła, nie ma żadnego gradientu
dac77 Napisano 31 Grudzień 2009 Napisano 31 Grudzień 2009 Może jakaś narożna szafa by lepiej pasowała, bo taki staromodny kształt nie pasuje za bardzo i zmniejsz kontrast tekstury mebli.
cichysit Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) Edytowane 4 Styczeń 2010 przez cichysit
cichysit Napisano 6 Styczeń 2010 Autor Napisano 6 Styczeń 2010 Mam problem z dywanem, pojawiają się takie plamy, jak go ustawię blizej okna problem znika. Co nalezy jeszcze zmienić w tej wizce? Jakieś propozycje?
Lucek Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Do dzbanka kwiaty , na podłogę rekwizyty. Poza tym kanciasta . Mało funkcjonalne ale, ogólnie fajnie. Ja bym tam szafę zmienił. Dzisiaj się raczej nie stawia takich klocków - prędzej coś do zabudowy.
Cyanide Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Ładnie to wygląda, rzeczywiście troszkę to wszystko kanciaste, ale znośne. A co do dywanu, to próbowałeś może zwiększyć liczbę fotonów?
lukasjogabonito Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 No fajnie...o wiele bardziej mi sie podoba teraz, ladna pościel...
cichysit Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 Mam problem z firankami, nie mogę uzyskać dobrego materiału. Używam vray2sidedmtl. Ma ktoś może jakieś porady.I jak zrobić, aby przepalenia nie były tak duże i żeby koło dywaniku(szafki) nie robił się tak ciemno.
cichysit Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 Dorzucam moje próby z zasłoną i światłem
lukasjogabonito Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Na pewno na realiźmie straciły te ostatnie rendery, zniknęło fajne odbicie na szafce po lewej...
Tamyl91 Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Zdecydowanie podpisuję się pod tym co napisał lukasjogabonito.
cichysit Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 Pierwsza wersja najbardziej mi się podoba. Jednak jak dodałem firanki, to musiałem pozmieniać ustawienia(było za ciemno) i nie mogę wrócić do tego oświetlenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się