Napisano 20 Grudzień 200915 l Witam po dluzszym czasie zaczalem robic wizke. Jezeli chodzi o material poscieli jest do wymiany(wstawiony tylko na probe), a i te mapowanie :) A jesli chodzi o podloge, kolor scian, dywan to mi sie podoba wiec chyba nie bede poprawial. Wskazowki mile widziane :) Edytowane 10 Styczeń 201015 l przez cichysit
Napisano 20 Grudzień 200915 l Ułożenie koudry wygląda realistycznie tylko przy dolnej części łóżka torochę lewituje. Dywan wyszedł bardzo fajnie. Musisz jakoś zapełnić te wsporniki ścian? Czekam na dalsze upy.
Napisano 20 Grudzień 200915 l To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.
Napisano 20 Grudzień 200915 l zwróć uwagę na materiał na boku łóżka, przydało by się poprawić mapowanie, jest zdecydowanie za gęsty tiling
Napisano 20 Grudzień 200915 l Autor To łoże jest prawie dwa razy szersze niż dłuższe. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Wymiary sa zgodne z orginalnymi lozka, moze perspektywa daje takie wrazenie, troche mylne.
Napisano 20 Grudzień 200915 l Jeśli chodzi o projekt, te okna to coś dziwnego... Układ tego czegoś sufito meblowego - nie wykonałbyś tego z niczego innego jak ze sztucznego tworzywa - ewentualnie jako mebel. Mi się to nie podoba. Kołdra realistyczna, podłoga i dywan ok.
Napisano 20 Grudzień 200915 l Czepię się tych dziwnych krzywych rzeczy - skoro to Twój projekt, to do czego nawiązują i z czego wynikają te krzywizny? Bo jakoś nie widzą mi się za bardzo. Listwy przypodłogowe wydają się za bardzo odbijać światło, za to świetny dywan i bardzo mi się podoba kołdra - zdradzisz jak robiłeś?
Napisano 22 Grudzień 200915 l Autor mam pytanie, czemu pod łożkiem jest zielona linia? i troche mi lozko lewituje :)
Napisano 23 Grudzień 200915 l ... jak ustawiłeś preset GI w irradiance map? na ile masz secondary bounces? jaki zastosowałeś color mapping? prawdopodobnie, naturalnie mówiąc, zielona linia powstała od ogólnie.. odbić światła GI, to przynajmniej może być naturalne zjawisko. Sprawdź czy pod łóżkiem nie masz zielonego materiału. Ale coś mi się kojarzy, że ten box obok łóżka jest zielony, więc odbija światło na zielono. Wnętrze ubogie. Urozmaicaj. Do odmierzania proporcji polecam wygodny Tape z menu Helpers. Edytowane 23 Grudzień 200915 l przez Camel
Napisano 24 Grudzień 200915 l Autor pomajtrowalem w ustawieniach rendera i problem zniknal panele nie wydaja troche za duze?
Napisano 24 Grudzień 200915 l Hmm...troche dziwne że potrafiłeś zrobić taką fajną kołdre a szafka to zwykły box. A pytanie kolegi halseta olałeś jak spytał jak ja robiłeś.
Napisano 24 Grudzień 200915 l Autor te "szafki" to orientacyjnie postawiłem, aby pokazac gdzie beda ustawione juz gotowe, nie olalem, po prostu jakos mi wylecialo, wiec sie zrehabilituję :) Kołdra jest zrobiona zwyklym clothem, najpierw robie symulacje na plane, on sie ladnie uklada. Pozniej rozwijam clotha i wymieram faces. Wlaczamy simulate local i live drag. Zaznaczamy wiecej niz jedengo face (lepiej uklada sie koldra). Za pomoca move osiagamy oczekiwany efekt. Mozna tez przed wybraniem faces wcisnac JESZCZE raz simulate local i z tym wlaczanym przyciskiem przejsc dopiero do faces (ja stosuje to rozwiazanie)
Napisano 25 Grudzień 200915 l Autor na razie walcze z poduchami, jak cos wyjdzie sensownego to dorzuce :) Edit: wie ktos moze jak zrobic material firanki? Edytowane 26 Grudzień 200915 l przez cichysit
Napisano 27 Grudzień 200915 l Autor dosc dlugo meczyłem się z materiałami, na razie jestem z nich zadowolony Edytowane 27 Grudzień 200915 l przez cichysit
Napisano 27 Grudzień 200915 l Materiał pościeli do wymiany, poduszki to box+ms, ale ogulnie fajnie się zapowiada Edytowane 27 Grudzień 200915 l przez sebx
Napisano 29 Grudzień 200915 l Autor zastanawiam sie czy pokoj nie jest zbyt monotonny, te drewno... a moze te drewno zostawic tylko na łózku, a szafki zrobic koloru bialego
Napisano 29 Grudzień 200915 l Drewno jest straszliwie inwazyjne. daj jakiś bardziej przyjazny dla oka wzór.
Napisano 29 Grudzień 200915 l Ładniej było bez tej szafy i...hmm...drzwi??? Może na ich miejsce coś mniej "ogromnego", bo ta szafa troche zasłoniła. Chyba ze to po prostu z tego widoku tak wygląda...
Napisano 30 Grudzień 200915 l Autor co do drzwi masz racje były trochę za szerokie ponad 90cm, raczej normalnie sa 80cm, poprawilem to, a co do szafy raczej musi zostac w końcu gdzies trzeba trzymac garnitury, koszule :), a tak powaznie nie jest ona jakas duza, raczej standardowa 2.2Hx1.4L bardzo zalezy mi na tej wizce, chcialbym, zeby byla dobrze zrobiona, ma sie dobrze czuc w moim przyszlym portfolio :)
Napisano 31 Grudzień 200915 l Może jakaś narożna szafa by lepiej pasowała, bo taki staromodny kształt nie pasuje za bardzo i zmniejsz kontrast tekstury mebli.
Napisano 6 Styczeń 201015 l Autor Mam problem z dywanem, pojawiają się takie plamy, jak go ustawię blizej okna problem znika. Co nalezy jeszcze zmienić w tej wizce? Jakieś propozycje?
Napisano 6 Styczeń 201015 l Do dzbanka kwiaty , na podłogę rekwizyty. Poza tym kanciasta . Mało funkcjonalne ale, ogólnie fajnie. Ja bym tam szafę zmienił. Dzisiaj się raczej nie stawia takich klocków - prędzej coś do zabudowy.
Napisano 6 Styczeń 201015 l Ładnie to wygląda, rzeczywiście troszkę to wszystko kanciaste, ale znośne. A co do dywanu, to próbowałeś może zwiększyć liczbę fotonów?
Napisano 10 Styczeń 201015 l Autor Mam problem z firankami, nie mogę uzyskać dobrego materiału. Używam vray2sidedmtl. Ma ktoś może jakieś porady.I jak zrobić, aby przepalenia nie były tak duże i żeby koło dywaniku(szafki) nie robił się tak ciemno.
Napisano 24 Styczeń 201015 l Na pewno na realiźmie straciły te ostatnie rendery, zniknęło fajne odbicie na szafce po lewej...
Napisano 26 Styczeń 201015 l Autor Pierwsza wersja najbardziej mi się podoba. Jednak jak dodałem firanki, to musiałem pozmieniać ustawienia(było za ciemno) i nie mogę wrócić do tego oświetlenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto