Skocz do zawartości

Wlasny projekt


cichysit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dluzszym czasie zaczalem robic wizke. Jezeli chodzi o material poscieli jest do wymiany(wstawiony tylko na probe), a i te mapowanie :)

A jesli chodzi o podloge, kolor scian, dywan to mi sie podoba wiec chyba nie bede poprawial. Wskazowki mile widziane :)

 

5660fef316ad8993m.jpg

Edytowane przez cichysit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chodzi o projekt, te okna to coś dziwnego... Układ tego czegoś sufito meblowego - nie wykonałbyś tego z niczego innego jak ze sztucznego tworzywa - ewentualnie jako mebel. Mi się to nie podoba. Kołdra realistyczna, podłoga i dywan ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepię się tych dziwnych krzywych rzeczy - skoro to Twój projekt, to do czego nawiązują i z czego wynikają te krzywizny? Bo jakoś nie widzą mi się za bardzo.

Listwy przypodłogowe wydają się za bardzo odbijać światło, za to świetny dywan i bardzo mi się podoba kołdra - zdradzisz jak robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jak ustawiłeś preset GI w irradiance map?

na ile masz secondary bounces? jaki zastosowałeś color mapping? prawdopodobnie, naturalnie mówiąc, zielona linia powstała od ogólnie.. odbić światła GI, to przynajmniej może być naturalne zjawisko. Sprawdź czy pod łóżkiem nie masz zielonego materiału. Ale coś mi się kojarzy, że ten box obok łóżka jest zielony, więc odbija światło na zielono.

 

Wnętrze ubogie. Urozmaicaj. Do odmierzania proporcji polecam wygodny Tape z menu Helpers.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te "szafki" to orientacyjnie postawiłem, aby pokazac gdzie beda ustawione juz gotowe, nie olalem, po prostu jakos mi wylecialo, wiec sie zrehabilituję :)

 

Kołdra jest zrobiona zwyklym clothem, najpierw robie symulacje na plane, on sie ladnie uklada. Pozniej rozwijam clotha i wymieram faces. Wlaczamy simulate local i live drag. Zaznaczamy wiecej niz jedengo face (lepiej uklada sie koldra). Za pomoca move osiagamy oczekiwany efekt.

Mozna tez przed wybraniem faces wcisnac JESZCZE raz simulate local i z tym wlaczanym przyciskiem przejsc dopiero do faces (ja stosuje to rozwiazanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do drzwi masz racje były trochę za szerokie ponad 90cm, raczej normalnie sa 80cm, poprawilem to, a co do szafy raczej musi zostac w końcu gdzies trzeba trzymac garnitury, koszule :), a tak powaznie nie jest ona jakas duza, raczej standardowa 2.2Hx1.4L

 

bardzo zalezy mi na tej wizce, chcialbym, zeby byla dobrze zrobiona, ma sie dobrze czuc w moim przyszlym portfolio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności