Napisano 20 Luty 201015 l wg. mnie ser i jego shader właśnie świetnie się prezentuje, wygląda całkiem apetycznie :). Nie,nie shader jest ok,chodziło mi o kształt a nie materiał.Takie bardziej ostre krawędzie na brzegach.Teraz wygląda jakby był miękki...Może to serek topiony:D
Napisano 20 Luty 201015 l shader spoko, ale właśnie ten kształt bardzo nie "serowy" wg. ser powinien być prostokątny, tak jak tutaj: http://www.humorpage.pl/obrazki/m/411_mysz_kaskader_pulapka_na_myszy.jpg Bo przeciez jak ktoś zakłada taką pułapkę to nie używa sera ze śmietnika tylko kroi ładny kawałek:D Edit: hehe albo taki kształt jak podał mafida
Napisano 20 Luty 201015 l brakuje mi trochę żółtego w tym serze http://www.humorpage.pl/obrazki/m/411_mysz_kaskader_pulapka_na_myszy.jpg chyba, że to już na etapie postprodukcji dodasz :) Tak poza tym to scena się rozkręca i to w bardzo fajną stronę. edit: heh ten sam link wyzej ;d
Napisano 22 Luty 201015 l Jakies stowarzyszenie mleczarzy tutaj czy zjazd milosnikow sera? LOL mafida - ser z twojego zdjecia ma ostre krawedzie bo jest stary i podeschly. Widzisz ze jest ciemniejszy na brzegach tam na tym ukrojonym kawalku? Feee - suchar :D kakaku - a tu jest brzydki kawalek? Fajny trojkacik. Ale faktycznie moglby byc bardziej zolty troche. No i zegarka obudowa nieco za drewniana - poza tym luks robota! Nie moge sie doczekac szczurka w futerku - rowniez na fali ponownej fascynacji Blenderem dzieki nowemu UI i wydajnemu sculptowi.
Napisano 22 Luty 201015 l No,dobra,dobra ten mój faktycznie podeschnięty odrobine.Ale ten Mookiego znowu taki jakis roztopiony jakby cały dzień leżał na stole w temperaturze 30 stopni:D.Powinien byc taki pośredni chyba,nie wiem nie produkuje sera... O ten tutaj nie jest wyschniety,ani roztopiony:
Napisano 25 Luty 201015 l Autor Sory, chłopaki, o ile nad kolorem serka mogę jeszcze posiedzieć, to co do kształtu to tak pozostanie - ot moja autorska koncepcja. Zabrałem się za ekwipunek sapera.
Napisano 26 Luty 201015 l Łee,jak nie zmienisz kształtu sera to cała scena straci sens;) Ekwipunek wygląda bardzo fajnie zwłaszcza zbroja mi sie podoba:)
Napisano 26 Luty 201015 l A mnie w ekwipunku zwlaszcza wszystko sie podoba ;) Gdzie ten szczur nooooooooooo ;)
Napisano 26 Luty 201015 l To samo co mafida, ale cóż to Twoja scenka:) Jakbyś nie zrobił bedzie ok:) Ser akurat jest mało znaczący, bardziej uwagę bedzie zwracał szczurzak:)
Napisano 27 Luty 201015 l W zbroi ta blaszka i druty będą w innym kolorze? Widelec (ostrze) wygląda jakby było czymś lakierowane, metal sztućcowy tak nie wygląda. Trochę za duży spec na paskach hełmu. Ser trochę blady, taki niezdrowy kolor w dziurach. Chyba bym popracowała nad ustawieniami SSS. Oprócz tego fajnie.
Napisano 7 Marzec 201015 l Autor Poprawiłem nieco tekstury, pobawiłem się też ustawieniami świateł, które wymagają jeszcze poprawek; kolejna odsłona będzie już z sierścią, sam jestem ciekaw, jak to wyjdzie.
Napisano 7 Marzec 201015 l mooki - fajna scenka ale mam uwage. Ten gorsecik-pancerz z łatką. Spękania ma rodem z betonu, shader tez betonowy. metalowe sa tylko druty trzymające łatkę:)
Napisano 8 Marzec 201015 l to samo co strażak :) i tak mi się rzuciło w oczy że ta agrafka jakoś dziwnie leży, jakby lewitowała. Takie tam czepianie z zazdrości, hehe:P
Napisano 8 Marzec 201015 l Super ma mine hahaha! Dajesz - trzymam kciuki za rezultat. Jak ci wyjdzie ladnie to futerko - w co nie watpie - moze dasz sie namowic na jakiegos tutoriala mini mini? Powodzenia.
Napisano 8 Marzec 201015 l wow.. haha suuper :) Dawno tu nie byłem i nie sądziłem, że tak fajnie pojedziesz :) Poza tym tak samo jak kliment i kakaku + material tego zaczepu kolo widelca taki plastikowy :) Juz blisko, czymam kciuki za koniec.
Napisano 8 Marzec 201015 l Tylko zrób coś, żeby było widać kierunek jego spojrzenia. Bo domyślam się, że patrzy w dół na serek, do którego wyciąga rękę.. ale teraz jest wrażenie jakby mi patrzył w oczy.
Napisano 8 Marzec 201015 l Kris_R - no co ty, wlasnie bardzo po szczurzemu patrzy na dol. Szczury maja "troche" wylupiaste oczy i nie widac praktycznie bialek. Te oczka tutaj moim zdaniem duzo lepiej pasuja niz takie ludzkie jak w Ratatouille.
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor Bardzo dziękuję za komentarze; kliment, kotisded - sam nie wiem, z czego jest ten pancerz, po prostu taki zrobiłem i tyle. Być może zmienię go później na jakąś blachę, jeszcze pomyślę. Kris_R - szczurek ma wzrok skierowany na serek, w ujęciu głównym a nie studyjnym będzie to wyraźnie widoczne.
Napisano 8 Marzec 201015 l Ten pancerz dobrze wyglądałby gdyby był skórzany. Materiały (zwłaszcza metale) jeszcze można dopracować. Babole ci się robią na brzegu między pierwszym a tylnim planem, i górna część budzika ma jakby dwa brzegi, ale to zapewne sam widzisz. Renderuj na osobnych warstwach i składaj dopiero w nodach, to powinno się dać nad tym zapanować (jak blurujesz, nie zapomnij blurować również alphę)
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor Aniu - co do baboli to właśnie odkryłem, jak się ich pozbyć; wystarczy w oknie Output ustawień renderingu wcisnąć Save Buffers->Full sample, wszelkie zbędne krawędzie znikają kosztem nieco dłuższego czasu renderu. Tak czy siak dzięki za pomoc, nad materiałami jeszcze troszeczkę posiedzę.
Napisano 9 Marzec 201015 l Aaa ok. Jakoś mi się wydawało że ty mi to kiedyś powiedziałeś z tym Full sample, dlatego przyjęłam że masz to już włączone.
Napisano 14 Marzec 201015 l Super idzie. Te pancerze saperow sa chyba takie materialem obszyte czy cos, takie matowe. Popraw agrafke jak kakaku pisal i jeszcze na sznurek nie dziala grawitacja. Koniecznie pamietaj o kroplach potu :) powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto