Skocz do zawartości

Szczur saper


mookie

Rekomendowane odpowiedzi

wg. mnie ser i jego shader właśnie świetnie się prezentuje, wygląda całkiem apetycznie :).

Nie,nie shader jest ok,chodziło mi o kształt a nie materiał.Takie bardziej ostre krawędzie na brzegach.Teraz wygląda jakby był miękki...Może to serek topiony:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 123
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość kakaku

shader spoko, ale właśnie ten kształt bardzo nie "serowy" wg. ser powinien być prostokątny, tak jak tutaj:

http://www.humorpage.pl/obrazki/m/411_mysz_kaskader_pulapka_na_myszy.jpg

 

Bo przeciez jak ktoś zakłada taką pułapkę to nie używa sera ze śmietnika tylko kroi ładny kawałek:D

 

Edit: hehe albo taki kształt jak podał mafida

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies stowarzyszenie mleczarzy tutaj czy zjazd milosnikow sera? LOL

 

mafida - ser z twojego zdjecia ma ostre krawedzie bo jest stary i podeschly. Widzisz ze jest ciemniejszy na brzegach tam na tym ukrojonym kawalku? Feee - suchar :D

 

kakaku - a tu jest brzydki kawalek? Fajny trojkacik.

 

Ale faktycznie moglby byc bardziej zolty troche. No i zegarka obudowa nieco za drewniana - poza tym luks robota!

 

Nie moge sie doczekac szczurka w futerku - rowniez na fali ponownej fascynacji Blenderem dzieki nowemu UI i wydajnemu sculptowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,dobra,dobra ten mój faktycznie podeschnięty odrobine.Ale ten Mookiego znowu taki jakis roztopiony jakby cały dzień leżał na stole w temperaturze 30 stopni:D.Powinien byc taki pośredni chyba,nie wiem nie produkuje sera...

 

O ten tutaj nie jest wyschniety,ani roztopiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kakaku

To samo co mafida, ale cóż to Twoja scenka:) Jakbyś nie zrobił bedzie ok:) Ser akurat jest mało znaczący, bardziej uwagę bedzie zwracał szczurzak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zbroi ta blaszka i druty będą w innym kolorze?

Widelec (ostrze) wygląda jakby było czymś lakierowane, metal sztućcowy tak nie wygląda.

Trochę za duży spec na paskach hełmu.

Ser trochę blady, taki niezdrowy kolor w dziurach. Chyba bym popracowała nad ustawieniami SSS.

Oprócz tego fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kakaku

to samo co strażak :)

i tak mi się rzuciło w oczy że ta agrafka jakoś dziwnie leży, jakby lewitowała. Takie tam czepianie z zazdrości, hehe:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow.. haha suuper :)

 

Dawno tu nie byłem i nie sądziłem, że tak fajnie pojedziesz :)

Poza tym tak samo jak kliment i kakaku + material tego zaczepu kolo widelca taki plastikowy :)

Juz blisko, czymam kciuki za koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris_R - no co ty, wlasnie bardzo po szczurzemu patrzy na dol. Szczury maja "troche" wylupiaste oczy i nie widac praktycznie bialek. Te oczka tutaj moim zdaniem duzo lepiej pasuja niz takie ludzkie jak w Ratatouille.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za komentarze; kliment, kotisded - sam nie wiem, z czego jest ten pancerz, po prostu taki zrobiłem i tyle. Być może zmienię go później na jakąś blachę, jeszcze pomyślę. Kris_R - szczurek ma wzrok skierowany na serek, w ujęciu głównym a nie studyjnym będzie to wyraźnie widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pancerz dobrze wyglądałby gdyby był skórzany.

Materiały (zwłaszcza metale) jeszcze można dopracować.

Babole ci się robią na brzegu między pierwszym a tylnim planem, i górna część budzika ma jakby dwa brzegi, ale to zapewne sam widzisz. Renderuj na osobnych warstwach i składaj dopiero w nodach, to powinno się dać nad tym zapanować (jak blurujesz, nie zapomnij blurować również alphę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniu - co do baboli to właśnie odkryłem, jak się ich pozbyć; wystarczy w oknie Output ustawień renderingu wcisnąć Save Buffers->Full sample, wszelkie zbędne krawędzie znikają kosztem nieco dłuższego czasu renderu. Tak czy siak dzięki za pomoc, nad materiałami jeszcze troszeczkę posiedzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności