claymor Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) Witam od jakiegoś czasu pracuje nad modelem bramy. Od niedawna zajmuje się Game artem więc liczę na wasze wskazówki co by można dodać aby jeszcze podrasować model :) ( nie czepiajcie się terenu zrobiłem go na szybko na potrzeby renderu ) P.S wybaczcie nie pełnie nazwany tytuł postu ale teraz już ne mogę tego zmienić. Jak moderator tu zajrzy to proszę o zmianę ) Edytowane 1 Luty 2010 przez claymor 1 1
wizz Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 właściwie model ok ale textury niestety juz sa słabe, zbyt takie defaultowe, koniecznie jakies przybrudzenia , zacieki itp zeby urozmaicić :) pozdr
claymor Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 http://img188.imageshack.us/gal.php?g=79633107.jpg tutaj jeszcze kilka renderków. Wizz zabrudzenia są tylko akurat na tych renderach zasłoniły je cienie. Jak wrócę do domu to zrobię render bez światła :) Texturę musiałem zrobić tilowaną gdyż brama ma 32 m długości a specyfikacja do gry mówiła że na każdy metr ma przypadać 512 pix a wielkość jednej textury 4096x4096.
tweety Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 popraw nazwę tematu na zgodną z zasadami wątku: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=29333
piko84 Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 (edytowane) I nie dawaj cudzych modeli na forum bo to jest kradzież!!! Pech trafił że to mój model robiony swego czasu dla Black Ice Tales. Drobne przeróbki kolego niestety nie ukrywają tego. Wystarczy spojrzeć na wieżyczki i wszelkie elementy z drabinkami itd aby mieć pewność. Choć główna bryła też w większości nie zmieniona. Kurde facet wystarczyło posiedzieć 3-4 godzinki żeby coś takiego samemu zrobić, a teraz będą nieprzyjemności. No i oczywiście droga administracjo jakieś konsekwencje wobec usera też by się przydały. Proszę w związku z tym administrację o ujawnienie IP. Edytowane 2 Luty 2010 przez piko84
shergar Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Piko, tak to twój model, którego nie dokończyłeś. Clay poszedł dalej z robotą i chwała mu za to. Racja, mógł podpisać model, tu masz w 100% rację. Czyli: base by piko, reszta by clay. A tamten model to rzeczywiście była podła, wstrętna i ohydna kradzież twojej własności intelektualnej :D
claymor Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 Wszystko się zgadza tylko że: wcale nie napisałem ze w całości wykonałem ten model. Posta zamieściłem w celu zdobycia uwag o które prosiłem forumowiczów, z tej racji że chciałem aby ktoś świeżym okiem spojrzał na to co zrobiłem. Model nie został przez ciebie dokończony no i ktoś musiał się kiedyś za niego zabrać. To że wykonałeś goły model oznacza że nikt ma go już nigdy nie dokończyć??
tweety Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 no prawda jest taka, że postąpiłeś bardzo nie fair w stosunku do piko. model nie jest Twój, wykonał go piko a Ty nawet nie raczyłeś o tym napisać. Witam od jakiegoś czasu pracuje nad modelem bramy. Od niedawna zajmuje się Game artem więc liczę na wasze wskazówki co by można dodać aby jeszcze podrasować model :) ( nie czepiajcie się terenu zrobiłem go na szybko na potrzeby renderu ) czyli czytając coś takiego: zrobiłem sobie model bramy, teraz go cyzeluję, proszę o rady. oj nie fajnie...
adek Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 A ja proszę o wyjaśnienie o co chodzi dokładnie bo czegoś tutaj nie rozumiem. claymor przyznał, że to model początkowy piko, ale w jakim sensie dokończył? I jeszcze kolejna osoba wie, że claymor uzupełnia model piko??? Wygląda jakbyście się znali czy robili jakiś wspólny projekt. claymor jeśli nawet dostałeś projekt do dokończenia (od pracodawcy?) - warto było o tym wspomnieć bo chyba miałeś świadomość, że autor zajrzy do tego wątku. Bo wynika z Waszych postów, że model nie został pobrany z internetu tylko go dostaliście do "poprawki"? Nie znam spraw przekazania bazowego modelu, ale tylko napiszę, że jeśli wątek ma służyć do załatwiania prywatnych spraw czy kłótni między Wami to nie ma dla niego miejsca tutaj. Prośba - wyjaśnicie to między sobą i opiszcie pracę prawidłowo zachowując informacje o pochodzeniu modelu lub po prostu wątek zostanie usunięty.
claymor Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 Porozmawiałem z Piko wyjaśniliśmy sobie na spokojnie to co zrobiłem i w jaki sposób jego model trafił na mój dysk. Nie miałem zamiaru ukraść niczyjej pracy po prostu ją kontynuowałem. Myślę że sprawa już została zamknięta. Jeszcze raz chciałbym Przeprosić PIKO84 za brak informacji o tym że to on wykonał model podstawowy ale nawet nie znałem ksywki osoby która go wykonała. Chylę czoło :(
piko84 Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Tak sprawa zamknięta. Odebrałem to tak ja Tweety. Zrobiłem bramę od zera i pokazuję. Dlatego moja reakcja była taka, a nie inna, z resztą chyba słuszna. @Adek Znam się od dłuższego czasu z Shergarem natomiast nie znałem claymora, co było podstawą do stwierdzenia, że model został skradziony z BIT i przywłaszczony, bo taka sytuacja miała już miejsce. Oczywiście model tak jak wiele innych został przekazany dla BIT, dla którego nie mam już niestety przyjemności wykonywać modeli z powodu braku czasu, ale dopinguję ten znakomity projekt. Tak jak mówiłem na początku sprawa zamknięta, miało być dla poprawy jakości, a wyszło krzywo. Na szczęście z happy endem. Moje zdanie na temat poprawek do modelu claymor znasz więc nie bedę się powtarzał.
shergar Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Cieszę się, że wyjaśniliście sobie to co trzeba :) Co do wykańczania takich modeli... BIT to niekomercyjny projekt i póki co inwestora nie mamy. Sporo ludzi się przez team przewinęło, mamy trochę 3d, które warto reanimować, chociażby model piko. Biorąc pod uwagę czas jaki możemy poświęcić na to co robimy po pracy i innych takich, nie ma co się dziwić, że staramy się jak najmniejszym kosztem (mam na myśli czas, nie wysyłek grafików w pracę) zrobić coś co warto pokazać. Większość z modeli powstaje na bazie konceptów architektury zrobionych specjalnie na potrzeby projektu. Ale jest też trochę unikatów, które robimy od podstaw (bądź przerabiamy sensowne model, które nam zostały z "lepszych czasów"). Po piko mamy w sumie kilka modeli, dwa z nich też zostały zdeka poprawione i teksturowane, tych nie pokazywaliśmy jeszcze. To co zrobił clay, nie było wynikiem jego złej woli, raczej niewiedzy. W sumie to wina chyba najbardziej spoczywa po mojej stronie, bo jakoś wypadło mi z głowy, że base zrobił piko. Na szczęście wszystko skończyło się pozytywnie. Jak macie sugestie co do modelu to piszcie. Aha i clay wrzuć może jakieś sensowne rendery bo na tych za dużo nie widać :P
claymor Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 (edytowane) Brama już prawie skończona :) będę jeszcze poprawiał texturę kamienia i normale żeby tilowanie mniej rzucało się w oczy. W planach mam zrobienie całego kompleksu obronnego w trakcie budowy. Jeśli macie jakieś uwagi to pisać :P Rendery w większej rozdziałce. http://img41.imageshack.us/gal.php?g=50855687.jpg Zainteresowanych zapraszam na stronę projektu www.blackicetales.com P.S żeby nie było później niedomówień posąg nad bramą nie jest mojej roboty. Natomiast do gargulców się przyznaję :P Edytowane 8 Luty 2010 przez claymor
Temporal Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 A mozna zobaczyc siatke calosci? bo mnie sie zdaje ze to game art nawet nie jest... o ile basa piko jest gemaartowa to praca claymora to poprostu robienie grafy na odwal wsadzajac tu i uwdzie jakies modele bez jakis konkretnych limitow przemyslenia itp. Moze sie myle dlatego prosze o siatke bo domyslam sie ze drzewka to gotowce z maxa, a ten posgac bedzie mial wiecej poly niz reszta konstrukcji.
plutko Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Sytuacja moze i wyjasniona, ale skomentowac chyba mozna? Teksty w stylu: "wcale nie napisałem ze w całości wykonałem ten model" swiadcza o jakims chorym podejsciu do sprawy. Na tym, jak i kazdym innym forum istnieje domniemanie ze jak cos pokazujesz, to pokazujesz swoje. Proste i oczywiste dla wiekszosci. Pierwszy komentarz shergara tez ponizej poziomu. Co do pracy, nie wiem jaki ma byc widok w grze (to juz zarzut do wiekszosci pokazujacych pracki, ze nie pisza jakie sa zalozenia wobec modelu), z daleka niby ok. Z bliska mogloby byc duzo ciekawiej. Rusztowania to nie tylko jednolite drewno, ale tez sznury, kolowroty, worki, wszechobecny pyl. Jesli ktos na tym rusztowaniu pracuje, to drewno straci swoj urodziwy kolor brazu, na rzecz czegos bardziej wyblaklego. Na razie to wyglada jakby jakis stary porosniety juz mchem mur oblozono drabinkami. A to ponoc swiezo wznoszona brama? Wieza umieszczona w polowie nad brama, nie ma za grosz sensu, chyba ze prawa pana Newtona zwalczacie magia.
gutekfiutek Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Posąg jest od tak zwanej czapy tam, nie pasuje zupełnie. Gargulce także. Lepiej zamiast nich pochamferować mur. Jeśli na drabiny można sie wspinać - powinny być osobnym obiektem który w sobie ma logikę (entry pointy). Zresztą coś skala chyba nie teges jeśli o drabiny chodzi - za duże chyba są. Mocno niestarannie jest wykonany - popatrz na schody http://img4.imageshack.us/img4/4453/38956410.jpg - uvmapka jest na odwal się zrobiona. Ogólnie to jest taka robota typu - zrobiłem (dostałem) model i go oteksturowałem murem kamiennym. Mur kamienny to taki materiał który nie ma ostrych, równych krawędzi. Wyobraż sobie jak z takiego muru jak na teksturze robisz niektóre elementy - np framugi okien. Tzw. cornerstone jest robiony z większych kamieni, zwykle innego rodzaju (barwy) - fajnie byłoby to zobaczyć.
claymor Napisano 10 Luty 2010 Autor Napisano 10 Luty 2010 Dzięki za konkretne wypunktowanie. Zrobię poprawki i wrzucę rezultaty do oceny.
shergar Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 @plutko jak możesz to oświeć mnie co tutaj było poniżej poziomu? Piko, tak to twój model, którego nie dokończyłeś. Clay poszedł dalej z robotą i chwała mu za to. Racja, mógł podpisać model, tu masz w 100% rację. Czyli: base by piko, reszta by clay. A tamten model to rzeczywiście była podła, wstrętna i ohydna kradzież twojej własności intelektualnej :D
plutko Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 prosze: "Clay poszedł dalej z robotą i chwała mu za to." - pisanie o chwale nawet w tym kontekscie tuz po slusznym oskarzeniu o kradziez jest nie na miejscu. Kwestia stylu. "Racja, mógł podpisać model, tu masz w 100% rację" - co to znaczy mogl? Nie mogl tylko musial, powinien byl, mial obowiazek. "A tamten model to rzeczywiście była podła, wstrętna i ohydna kradzież twojej własności intelektualnej :D" - tego zdania nie rozumiem. Albo nie czaje poczucia humoru, albo cos mi umyka w tej wypowiedzi. To co powyzej plus ogolne wrazenie. Wiesz czego mi brakuje? Przeprosin. Nie Twoich przeprosin, tylko napisania ze claymor powienien przeprosic i wyjasnic sprawe. Mogles to zrobic lepiej, po prostu - i to mam na mysli, ze ponizej poziomu. Tyle i tylko tyle, pisane bez zlosliwosci. EOT
zaba711 Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Jak dla mnie wykorzystanie nawet nie skończonego modeli i nie podanie kto jest choć w części autorem jest kradzieżą. A to ,że kolega nie napisał ,że zrobił modeli i że ktoś go musiał dokończyć to go nie usprawiedliwia. Swoja strona trochę wstyd w ogolę się nie pytać autora czy można wykorzystać do ćwiczeń tekstur i się chwalić jakie to tekstury się zrobiło. (bez chwalenia i podpisywania się to chyba ok)
NeotiX Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 (edytowane) Ja was nie rozumiem. Model został robiony na potrzeby projektu i stał się własnością BIT. Do tego clay nie wiedział kto go wcześniej robił. Dostał pewnie model i polecenie by go dokończyć. Takie za przeproszeniem pieprzenie o kradzieży w tym przypadku jest idiotyczne. Kradzież była by wtedy jakby clay wykradł model z bazy BIT i upierał się, że zrobił go sam. W tym przypadku wynikło nieporozumienie, które zostało wyjaśnione więc na czorta się jeszcze czepiacie i oskarżacie nie wiadomo o co. Edit (down): piko84 moja wypowiedź tyczy się osób, które toczyły pianę już po wyjaśnieniu sytuacji i oskarżały claya o kradzież gdy już wiadomo było, że model jest dla BIT, a on go tylko dokańcza. Oczywiście to, że poinformowałeś ludzi o pochodzeniu modelu i doprowadziłeś do wyjaśnienia sprawy było jak najbardziej słuszne. Co do paragrafów, to zrobiłeś model dla BIT i zapewne przeniosłeś prawa własności na rzecz projektu (w każdym regulaminie, który czytałem była o tym wzmianka). Clay dostał model z bazy BIT z celu dokończenia. Gdzie tu kradzież? Jedyne czego można się czepić to fakt nie poinformowania, że model pochodzi z bazy BIT co doprowadziło do nieporozumienia. Edytowane 11 Luty 2010 przez NeotiX
piko84 Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 @Temporal Moze sie myle dlatego prosze o siatke bo domyslam sie ze drzewka to gotowce z maxa, a ten posgac bedzie mial wiecej poly niz reszta konstrukcji. Co do drzewek, to było coś o tym żeby na nie nie patrzeć. A co do posągów też jestem ciekaw. @plutko Rusztowania to nie tylko jednolite drewno, ale tez sznury, kolowroty, worki, wszechobecny pyl. Jesli ktos na tym rusztowaniu pracuje, to drewno straci swoj urodziwy kolor brazu, na rzecz czegos bardziej wyblaklego. Na razie to wyglada jakby jakis stary porosniety juz mchem mur oblozono drabinkami. A to ponoc swiezo wznoszona brama? No z takim limitem jaki jest (przynajmniej był) to ciężko o to w modelu. Wieza umieszczona w polowie nad brama, nie ma za grosz sensu, chyba ze prawa pana Newtona zwalczacie magia. Fantasy, po prostu fantasy... @gutekfiutek Polać mu dobrze prawi. Co do drabin, to mieszczą się one w standardach. Z tego co pamiętam to były osobnymi meshami tylko poustawianymi na potrzeby renderu. @plutko "Racja, mógł podpisać model, tu masz w 100% rację" - co to znaczy mogl? Nie mogl tylko musial, powinien byl, mial obowiazek. Tu racja i nie byłoby tematu o zachowaniach niegodnych i prawach autorskich. "A tamten model to rzeczywiście była podła, wstrętna i ohydna kradzież twojej własności intelektualnej :D" - tego zdania nie rozumiem. Albo nie czaje poczucia humoru, albo cos mi umyka w tej wypowiedzi. Nie rozumiesz, bo poczucia humoru w tej wypowiedzi żadnego ukrytego nie ma. Po prostu już ktoś kiedyś przywłaszczył sobie mój model - nie będę wytykał palcami. To co powyzej plus ogolne wrazenie. Wiesz czego mi brakuje? Przeprosin. Nie Twoich przeprosin, tylko napisania ze claymor powienien przeprosic i wyjasnic sprawe. Mogles to zrobic lepiej, po prostu - i to mam na mysli, ze ponizej poziomu. Tyle i tylko tyle, pisane bez zlosliwosci. EOT Mogę zapewnić, że zachowanie claymora po zaistnieniu tej sytuacji było jak najbardziej profesjonalne. @zaba711 I tu powrót do ustawy. Masz rację, choć na szczęście sytuacja z happy endem. @Neotix Takie za przeproszeniem pieprzenie o kradzieży w tym przypadku jest idiotyczne. A masz coś co potwierdza twoją tezę? Bo wydaje mi się, że mogę przytoczyć przynajmniej kilka paragrafów twierdzących inaczej. W tym przypadku wynikło nieporozumienie, które zostało wyjaśnione więc na czorta się jeszcze czepiacie i oskarżacie nie wiadomo o co. Wynikło, zostało wyjaśnione, wiadomo o co. Czego tu nie rozumieć? Sytuacji by nie było gdyby choć na jednym z renderów był znaczek BIT lub cokolwiek, co mówiłoby o tym że to jest robione dla BIT. @all Sytuacja rozwiązana, nikt do nikogo pretensji nie ma, to może sporwadzimy wątek do oceny techniczno-artystycznej, a nie rozmowy o kradzieżach,prawach itp. @claymor Drewno mi sie nie podoba. Widać na tych hi-res'ach że jest porozjeżdżane, zwałaszcza na pniakach. Texy desek błagają o coś co będzie przypominało deski. Na razie podchodzą bardziej pod jakieś bejcowane "niewiadomoco". Wyglądają jakby miały duuuuużo wiosen za sobą, a to przecież budynek nówka sztuka nie śmigana. Coś żywszego by się przydało. Coś podobnego do tego Białe kamienia w środku jakoś do mnie nie przemawiają. Jaki byłby sens budowania w takiej technice??? Na bocznej ścianie to miksowanie tych kamieni nie powinno być robione na zasadzie pomazania wygładzoną gumką, a raczej ostre pojechanie po krawędzich kamieni, jeśli już taki środek musi być. Brak konsekwencji mech z przodu, a z boku nie ma. Może zamiast wystarczył by brud.
Bruneq Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Panowie, sprawa "kradzieży" modelu została wyjaśniona i zamknięta, nie ma co się dalej rozwodzić nad ta kwestią. Kolejne posty niezwiązane z modelem/texturami/projektem zostaną usunięte, jeżeli to nie poskutkuje trzeba będzie zamknąć watek.
gutekfiutek Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 (edytowane) Białe kamienia w środku jakoś do mnie nie przemawiają. Jaki byłby sens budowania w takiej technice??? Aa tu się nie zgodzę:) Zdaje się to było używane - tłuczeń/niskiej jakości surowiec w środek, obkładany obrobionymi lepszej jakości kamieniami. Czyli jechanie po taniości. Przykład http://www.castlewales.com/rhuddlan04.jpg Jedno mi wyjaśnijcie, czy to jest ściana w budowie, czy przebudowie - jaka jest koncepcja? Edytowane 10 Luty 2010 przez gutekfiutek
melkor Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 trzeba by się przyglądnąć bramom... http://lh3.ggpht.com/_DuKq6citHfw/R-lF_8vyxNI/AAAAAAAADFU/NxVEMlk-oSI/213a+Brama+Florianska.JPG http://lh3.ggpht.com/_PF7MlqQbKPs/RxutbuqpaHI/AAAAAAAAA7U/HB2B1HaD6hE/IMG_2593.JPG http://static.panoramio.com/photos/original/959197.jpg http://saunderslog.com/wp-content/uploads/50hoursbehindthewheel_740A/st.johngate.jpg http://3.bp.blogspot.com/_TScQ5iT4njk/SwRcxgDiQsI/AAAAAAAAAI4/llu3-OAbYEg/s1600/041.JPG http://www.edholden.com/images/wallpaper/20060304-010%20-%20St%20Albans%20-%20Door%20on%20medieval%20clock%20tower-1.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3e/Lincoln_Castle.jpg
piko84 Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 (edytowane) Aa tu się nie zgodzę:) Zdaje się to było używane - tłuczeń/niskiej jakości surowiec w środek, obkładany obrobionymi lepszej jakości kamieniami. Czyli jechanie po taniości. Przykład http://www.castlewales.com/rhuddlan04.jpg Jedno mi wyjaśnijcie, czy to jest ściana w budowie, czy przebudowie - jaka jest koncepcja? Pewnie że było używane. Bodajże mur chiński był budowany z wypełnieniem nawet nie z kamienia (w miejscach gdzie ten surowiec ciężko było dostarczyć). Jednak różnica tutaj jest IMO zbyt wielka. W sensie kolorystycznym. Wiadomo lepiej ciosane na zewnątrz, a to co fachowcowi nie wyszło do środka, ale zmiana kolorystyczna sugeruje dwa zupełnie różne rodzaje kamienia, czyli co nasze do środka, a to lepsze "imoprtowane" na zewnątrz. Może miałoby to sens zakładając, że pozostałe, małe kamienne budynki w okolicy byłyby z kamienia słabszej jakości (tego co w środku). Może to powodować pewną niespójność w grze pod względem innych budynków. Oczywiście jest to fantasy i wiele jest dozwolone, jednak przynajmniej mnie to nie leży, ale tak jak mówię to jest tylko moje zdanie. Edit/ Wielki Mur Chiński - polecam Edytowane 11 Luty 2010 przez piko84
shergar Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Sorry Bruneq, tylko plutkowi i neo odpiszę, bo wcześniej nie dałem rady. @plutek OK, czyli semantyka, zgadzam się z tobą w pełnej rozciągłości. Clay przeprosił piko na priwie, chłopaki wszystko sobie wyjaśnili - co z resztą wynikało z kolejnego postu piko. Znam obu, nikt tutaj nie chciał nic kraść, głupio wyszło i tyle. Co do poprzedniej kradzieży to była inna osoba i to już na bezczelnego ten ktoś zrobił. Już dawno wyjaśnione, razem z piko zrobiliśmy mu wtedy akcję "resocjalizacyjną", najadł się trochę strachu, ale chyba pomogło. @NeotiX Dokładnie tak to jest. Jeżeli autor po odejściu z teamu nie wyraża zgody na to, aby model został to nigdy ich nie używamy, tu było odmiennie. Modelu nie "podpisywaliśmy" bo nie chcieliśmy, żeby był kojarzony z projektem, no ale wyszło jak wyszło i tyle. --------------------------------- Dzięki wszystkim za uwagi dotyczące modelu, wszystkie są bardzo cenne :)
claymor Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 Dopracowałem model wg uwag które podaliście. 1 Zmienione texturki ( chyba na lepsze ) 2 zaokrąglone krawędzie 3 wjazd bardziej wciśnięty wgłąb budynku co go bardziej urozmaica 4 na rusztowaniach pojawiły się liny bo niektóre deski wyglądały jak by były na klej mocowane. http://img713.imageshack.us/gal.php?g=63370985o.jpg
Sliterin Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Porównaj wielkość małych dzwiczek i schodków - wychodzi na to, że jeden schodek ma około 30/40 cm wysokości co wiadomo , że nawet nie powinno się nazywać schodkami. Ogólnie poza problemami ogólnie z proporcjami jest nieźle.
piko84 Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 No i brama wyglada juz duzo lepiej Co mi sie nie podoba to ostre przejscie z kolorem miedzy scianami bocznymi i powierzchnią po której beda chodzić ludzie na bramie. Oraz rozjechane UV na górze lewej ściany bocznej. A także mech na ścianie frontowej a na bocznej już nie. Wystarczy jeszcze chwila roboty i będzie git majonez. Deski można też na gwoździe :)
shergar Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 To co chłopaki piszą + krawędzi muru jakieś takie super proste a to przecież kamole są więc powinno być nierówno - szczególnie na blankach to widać, na 1 screenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się