Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nowy plugin UVMaster od pixologic:

 

10mufxj.jpg

 

Kontrola szwów Uv przez polypainting

Algorytm Ambient occlusion do automatycznego tworzenia szwów

Density mode -umożliwia określenie obszarów o większej i mniejszej powierzchni uv

Flatten mode -rozkłada model na płaszczyzne na podstawie uv-można użyć Transpose i brushy do edycji UV

Check Seams mode-wyświetla szwy uv na modelu

możliwość użycia szwów UV z innego programu

Unwarp by polygroups

Copy i paste uv

 

itd...

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=082643

Edytowane przez mafida
  • Like 1
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie wypas bo od strony technicznej 3D mnie zawsze odrzucalo - UVki sa na jednym z pierwszych miejsc tuz za skryptami, nodami i riggiem :D Jak dotad najprostszy wydawal mi sie roadkill ale i tak jak slysze o UV to zaraz mi "weselej". Pixologic zdaje sie rozwiazywac moj problemik. Ktos to testowal juz?

Napisano (edytowane)

Moje stanowisko jest podobne do tego które zajmuje Laa-Yosh w wątku na cgtalku. Obyłbym się bez tego. Nie przeszkadza mi że jest, możliwe że jako kolejny algorytm do unfoldowania, jeśli pozostałe zawiodą, się przyda. Z resztą już sprawdziłem jeden, dość trudny do rozłożenia obiekt i tam gdzie przedtem były problemy sobie poradził, ale za to w innych miejscach już nie. Ja raczej zostanę przy tworzeniu seamów w mayi, ale pewnie wykorzystam właśnie do unfoldowania.

Edytowane przez Luki Luki
Napisano

Najbardziej podobala mi sie pieciopalczasta dlon larwy ( w polowie filmu ) zmapowana tak ze jeden palec wystaje a reszta to zbita kupa. Z ciekawoscia sprawdze :) czekam na zintegrowany edytor tekstu i generator stron html.

Napisano

Luki Luki - zdrowe podejscie. Narzekacze zdaja sie pomijac to co napisal Pixologic w opisie ficzerow:

"Use UV seams created in other packages, but remap for better use of the texture space and zero distortion".

 

rzuq - coz za ironia ;) Tyle ze nijak sie ma do sytuacji bo to plugin a nie rozwiazanie zintegrowane, wiec jak komus nie pasuje to nie instaluje i szlus...

 

 

Napisano

Sprawdziłem i mi się bardzo podoba, może dla tego, że obok H&F Robienie UVW to najbardziej znienawidzona przeze mnie czesc 3d:)

A tu hop-siup, dziala niema co sie kaszanic. Checker jest idealny. Super. Mocno ukraca prace, nerwy i wydluza zywotnosc ewentualnych wyrwanych wlosow, rozbitych klawiatur, wywalonych przez okno monitorow. ;)

Napisano

Trochę przesadzacie z tą nienawiścią do rozkładania Uv's .. przypomnijcie sobie tak .. mniej więcej 2002 rok;) może nie ma w tym artyzmu ale robi się to zdecydowanie szybciej i przyjemniej, z mojego punktu widzenia i biorąc pod uwagę czas powstawania obiektu , jest to jakieś 10 % całości ...

so calm down i cieszyć się z osiągania szybkich efektów:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności