Napisano 24 Luty 201015 l Nowy plugin UVMaster od pixologic: Kontrola szwów Uv przez polypainting Algorytm Ambient occlusion do automatycznego tworzenia szwów Density mode -umożliwia określenie obszarów o większej i mniejszej powierzchni uv Flatten mode -rozkłada model na płaszczyzne na podstawie uv-można użyć Transpose i brushy do edycji UV Check Seams mode-wyświetla szwy uv na modelu możliwość użycia szwów UV z innego programu Unwarp by polygroups Copy i paste uv itd... http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=082643 Edytowane 24 Luty 201015 l przez mafida
Napisano 24 Luty 201015 l heh... sprawdzalem strone jakas godzine temu i nie bylo nic nowego.. Dzieki za lika!
Napisano 24 Luty 201015 l Jak dla mnie wypas bo od strony technicznej 3D mnie zawsze odrzucalo - UVki sa na jednym z pierwszych miejsc tuz za skryptami, nodami i riggiem :D Jak dotad najprostszy wydawal mi sie roadkill ale i tak jak slysze o UV to zaraz mi "weselej". Pixologic zdaje sie rozwiazywac moj problemik. Ktos to testowal juz?
Napisano 24 Luty 201015 l Moje stanowisko jest podobne do tego które zajmuje Laa-Yosh w wątku na cgtalku. Obyłbym się bez tego. Nie przeszkadza mi że jest, możliwe że jako kolejny algorytm do unfoldowania, jeśli pozostałe zawiodą, się przyda. Z resztą już sprawdziłem jeden, dość trudny do rozłożenia obiekt i tam gdzie przedtem były problemy sobie poradził, ale za to w innych miejscach już nie. Ja raczej zostanę przy tworzeniu seamów w mayi, ale pewnie wykorzystam właśnie do unfoldowania. Edytowane 24 Luty 201015 l przez Luki Luki
Napisano 25 Luty 201015 l Najbardziej podobala mi sie pieciopalczasta dlon larwy ( w polowie filmu ) zmapowana tak ze jeden palec wystaje a reszta to zbita kupa. Z ciekawoscia sprawdze :) czekam na zintegrowany edytor tekstu i generator stron html.
Napisano 25 Luty 201015 l Luki Luki - zdrowe podejscie. Narzekacze zdaja sie pomijac to co napisal Pixologic w opisie ficzerow: "Use UV seams created in other packages, but remap for better use of the texture space and zero distortion". rzuq - coz za ironia ;) Tyle ze nijak sie ma do sytuacji bo to plugin a nie rozwiazanie zintegrowane, wiec jak komus nie pasuje to nie instaluje i szlus...
Napisano 25 Luty 201015 l Sprawdziłem i mi się bardzo podoba, może dla tego, że obok H&F Robienie UVW to najbardziej znienawidzona przeze mnie czesc 3d:) A tu hop-siup, dziala niema co sie kaszanic. Checker jest idealny. Super. Mocno ukraca prace, nerwy i wydluza zywotnosc ewentualnych wyrwanych wlosow, rozbitych klawiatur, wywalonych przez okno monitorow. ;)
Napisano 25 Luty 201015 l Trochę przesadzacie z tą nienawiścią do rozkładania Uv's .. przypomnijcie sobie tak .. mniej więcej 2002 rok;) może nie ma w tym artyzmu ale robi się to zdecydowanie szybciej i przyjemniej, z mojego punktu widzenia i biorąc pod uwagę czas powstawania obiektu , jest to jakieś 10 % całości ... so calm down i cieszyć się z osiągania szybkich efektów:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto