Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nowy plugin UVMaster od pixologic:

 

10mufxj.jpg

 

Kontrola szwów Uv przez polypainting

Algorytm Ambient occlusion do automatycznego tworzenia szwów

Density mode -umożliwia określenie obszarów o większej i mniejszej powierzchni uv

Flatten mode -rozkłada model na płaszczyzne na podstawie uv-można użyć Transpose i brushy do edycji UV

Check Seams mode-wyświetla szwy uv na modelu

możliwość użycia szwów UV z innego programu

Unwarp by polygroups

Copy i paste uv

 

itd...

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=082643

Edytowane przez mafida

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie wypas bo od strony technicznej 3D mnie zawsze odrzucalo - UVki sa na jednym z pierwszych miejsc tuz za skryptami, nodami i riggiem :D Jak dotad najprostszy wydawal mi sie roadkill ale i tak jak slysze o UV to zaraz mi "weselej". Pixologic zdaje sie rozwiazywac moj problemik. Ktos to testowal juz?

Napisano

Moje stanowisko jest podobne do tego które zajmuje Laa-Yosh w wątku na cgtalku. Obyłbym się bez tego. Nie przeszkadza mi że jest, możliwe że jako kolejny algorytm do unfoldowania, jeśli pozostałe zawiodą, się przyda. Z resztą już sprawdziłem jeden, dość trudny do rozłożenia obiekt i tam gdzie przedtem były problemy sobie poradził, ale za to w innych miejscach już nie. Ja raczej zostanę przy tworzeniu seamów w mayi, ale pewnie wykorzystam właśnie do unfoldowania.

Edytowane przez Luki Luki

Napisano

Najbardziej podobala mi sie pieciopalczasta dlon larwy ( w polowie filmu ) zmapowana tak ze jeden palec wystaje a reszta to zbita kupa. Z ciekawoscia sprawdze :) czekam na zintegrowany edytor tekstu i generator stron html.

Napisano

Luki Luki - zdrowe podejscie. Narzekacze zdaja sie pomijac to co napisal Pixologic w opisie ficzerow:

"Use UV seams created in other packages, but remap for better use of the texture space and zero distortion".

 

rzuq - coz za ironia ;) Tyle ze nijak sie ma do sytuacji bo to plugin a nie rozwiazanie zintegrowane, wiec jak komus nie pasuje to nie instaluje i szlus...

 

 

Napisano

Sprawdziłem i mi się bardzo podoba, może dla tego, że obok H&F Robienie UVW to najbardziej znienawidzona przeze mnie czesc 3d:)

A tu hop-siup, dziala niema co sie kaszanic. Checker jest idealny. Super. Mocno ukraca prace, nerwy i wydluza zywotnosc ewentualnych wyrwanych wlosow, rozbitych klawiatur, wywalonych przez okno monitorow. ;)

Napisano

Trochę przesadzacie z tą nienawiścią do rozkładania Uv's .. przypomnijcie sobie tak .. mniej więcej 2002 rok;) może nie ma w tym artyzmu ale robi się to zdecydowanie szybciej i przyjemniej, z mojego punktu widzenia i biorąc pod uwagę czas powstawania obiektu , jest to jakieś 10 % całości ...

so calm down i cieszyć się z osiągania szybkich efektów:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności