Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Trafilem na sieci na materialy dotyczace linii produktow Autodesk 2011. Prawde mowiac nie wygladaja na fejki. Strona z materialami jest po norwesku ale same materialy w jezyku angielskim wiec... poklikajcie sobie i poczytajcie, poogladajcie screeny.

 

http://www.infinity.no/autodesk_nytt!.htm

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki za linki!

 

Bardzo sie ciesze z tego co ma przyniesc nowy Motionbuilder:)

 

Max dostanie kolejne bzdetne elementy GUI:)

Napisano
  • Autor

Ale zintegrowanego CATa dostanie tez, nody, renderer jakis na CPU i GPU... troche tego jest.

 

Maya z Qt UI - w koncu ludzie przestana plakac moze...

 

Troche tych nowosci jest. A calosc PODOBNO juz w kwietniu ;)

Napisano

Widać, że przejęli się mocno konkurencją Nuke-a skoro do każdego pakietu wkładają tego swojego toxica:)

Wyglada nieźle, trochę tego jest ale niestety znając życie na pełne dopracowanie to trzeba będzie trochę poczekać.

Edytowane przez DaveBorck

Napisano

serwus :)

suuuper sprawa sie szykuje :) dzieki za newsa

 

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Mudbox cieszy mordę :) Pozowanie, Vector Displacement, Turntable.. wypasior.

Ale to jak został pokazany xsi woła o pomstę :D

Napisano

Link chyba padł. Może ktoś zrobić reupload?

Napisano

To był przeciek tak jak napisałem w newsie i można się było tego spodziewac, że te informacje znikną. Coś tam jedynie zostało chyba w cache'u Google.

 

Pojawiła się natomiast oficjalna odpowiedź ze strony Autodesku:

 

Można ją przeczytać pod tym adresem:

area.autodesk.com/blogs/ken/3ds_max_2011_announced

 

Pełnych informacji powinniśmy się spodziewać dopiero po 25 marca.

Napisano

Może komuś w cache'u przeglądarki też zostało? Ech, ostatnio nic mi w życiu nie wychodzi ;)

Napisano

na początku jest MB a później długo długo nic... gdzieś tam Maya po środku... :P

 

czekam na nową wersje i subskrypcje do MB... ;)

Napisano

Kurde maya znowu ssie .Nieznalazlem nic dobrego dla siebie :(

CHWDA

 

Chyba zrobie kolejne podejscie do Modo , moze tym razem sie uda..

Napisano
  • Autor

Tu jest lista dokladniejsza zmian w Mayi:

 

http://area.autodesk.com/blogs/cory/what_s_new_in_2011

 

Tutaj sporo filmow i dokladniejsze zmiany w Softimage (Kris_R - tu zdecydowanie lepiej go pokazali)

 

http://area.autodesk.com/blogs/marks/softimage_2011

 

 

jacenty, jesli posrod tych zmian nie znalazles NIC dla siebie to moze powiesz czego oczekiwales..?

Maya to nie modeler, zmian jest od cholery i troche poczawszy od zmiany calego UI - jak to jest malo to ja juz na prawde nie wiem co zadowoli twoje wybredne gusta. Ja bedac noobem w mayi widze kilka fajnych zmian - wyobrazam sobie ze ci co zawodowo pracuja na tym sofcie beda w stanie docenic bardziej zmiany bo zwyczajnie znaja soft lepiej. A ty tu rzucasz takie kibolskie skroty... Ech...

Napisano

Spojrz na to z innej strony: XSI jest tak swietny, ze niewiele mozna w nim zmienic ;)

 

 

Maya:

Bezier curves: You can now create Bezier curves in Maya using the Bezier tool. Bezier curves are a subset of NURBS curves that allow you to modify the curvature using a series of tangents attached to each anchor point on the curve.

MUAHAHAHAHAHAHAHHA :D

 

Na szczescie animacyjnie jest juz lepiej, dodali kilka fajnych bajerow, a i Dual Quaternion Skinning sie pojawil:)

Edytowane przez Reanimator

Napisano

hmm... w Maya jest na tyle mało nowych ficzersów, że może faktycznie poszli w stabilność i poprawienie kilku upierdliwych błędów. pożyjemy zobaczymy.

Napisano

no maya to nie tylko modeler oczekiwalem jakies porzadne shadery w highquality bo te co sa juz sa mega wiekowe, moze cos lepszego do mapowania , poprawienie bledow jakis drobnych zmian ,rozwiazan do modelingu nie wiem cokowiek ale nic nie dostalem. Wiec kryska zapadla ... Modo.. zobaczymy co wyjdzie narazie nie mam zabardzo czasu na zmiany . Maya to moj ulubiony soft od ladnych paru lat ale to co robia to juz przegiecie. Od 2 lat absolutnie nic nowego....

Napisano
  • Autor

No ale jacenty - jak cala ta lista zmian wedlug ciebie nie wprowadza NICZEGO to slowo daje - nie kumam. W ostatniej odslonie - to rozumiem. Nie dodali NIC do samej Mayi, ale teraz?

No nic - powodzenia w przesiadce.

Napisano

barto -chodzi mi o shadery reltimowe z viewportu w hq plus oswietlenie realtime ..

kurde nie wiem jak to fachowo nazwac..

nezumi - przeczytalem te szczegolowe zmiany .Jedna zmiane zauwazylem ktora by mnie interesowala ale akurat mam skrypt do tego wiec nadal uwazam ze dla mnie nic nowego tam nie ma .

CO do przesiadki to nie wiem czy mi sie uda bo kurde interfejs mayi mi mega siedzi ale zobaczmy...

Napisano

ja spokojnie modeluję w modo. po9lecam z czystym sercem, na początku trochę wesoło jest, ale jak się ogarnie kilka narzędzi to jazda :) przyspiesza modelowanie o 20-30%.

IPR działa dosyć fajnie. nawet z materiałami mentalowymi. Jakoś ie odczuwam potrzeby realtimowego podglądu sceny.

Napisano

Hehe, combustion w maxie. :-) Chyba sie nie sprzedaje...

Napisano

To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D

Napisano
To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D

Maya chyba też ma toxica juz od wersji 2009?

 

Ciekawi mnie ten Quicksilver hardware renderer w maxie,zapowiada sie interesujaco:)

No i dodali możliwośc pełnej konfiguracji ribbona w końcu:)

Napisano

Maya ma Toxik od 2010. Max byl ostatni, ktory nie mial compositingu. Swoja droga to chyba dobrze, ze takie cos jest w pakiecie? Przedpole do opanowania systemow ADSK. :)

Edytowane przez ZelvaBOi

Napisano

Człowiek wchodzi a tu takie nowości. Nie wierze Max doczeka się czegoś na kształt poważnego edytora materiałów i po LATACH!

 

Misc:

New “Save to 3ds Max/Design 2010”

... na (oby) dobry początek

pijemy!

Napisano

No konkret panie, konkret :) jak to Vector Displacement :) W modo jest już od ponad roku, ale widać, że zaczyna wskakiwać do sztandarowych softów scultpingu. Bardzo dobrze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności