Nezumi Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Trafilem na sieci na materialy dotyczace linii produktow Autodesk 2011. Prawde mowiac nie wygladaja na fejki. Strona z materialami jest po norwesku ale same materialy w jezyku angielskim wiec... poklikajcie sobie i poczytajcie, poogladajcie screeny. http://www.infinity.no/autodesk_nytt!.htm
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Dzieki za linki! Bardzo sie ciesze z tego co ma przyniesc nowy Motionbuilder:) Max dostanie kolejne bzdetne elementy GUI:)
Nezumi Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 Ale zintegrowanego CATa dostanie tez, nody, renderer jakis na CPU i GPU... troche tego jest. Maya z Qt UI - w koncu ludzie przestana plakac moze... Troche tych nowosci jest. A calosc PODOBNO juz w kwietniu ;)
DaveBorck Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) Widać, że przejęli się mocno konkurencją Nuke-a skoro do każdego pakietu wkładają tego swojego toxica:) Wyglada nieźle, trochę tego jest ale niestety znając życie na pełne dopracowanie to trzeba będzie trochę poczekać. Edytowane 9 Marzec 2010 przez DaveBorck
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Wszystko wyglada super. Zeby tylko dzialalo szybko, to bede szczesliwy:)
kannu Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 serwus :) suuuper sprawa sie szykuje :) dzieki za newsa pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Kris_R Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Mudbox cieszy mordę :) Pozowanie, Vector Displacement, Turntable.. wypasior. Ale to jak został pokazany xsi woła o pomstę :D
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Ale wrzucaja ICE Kinematics, co jest mega :)
Gość User190 Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Link chyba padł. Może ktoś zrobić reupload?
adek Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 To był przeciek tak jak napisałem w newsie i można się było tego spodziewac, że te informacje znikną. Coś tam jedynie zostało chyba w cache'u Google. Pojawiła się natomiast oficjalna odpowiedź ze strony Autodesku: Można ją przeczytać pod tym adresem: area.autodesk.com/blogs/ken/3ds_max_2011_announced Pełnych informacji powinniśmy się spodziewać dopiero po 25 marca.
Gość User190 Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Może komuś w cache'u przeglądarki też zostało? Ech, ostatnio nic mi w życiu nie wychodzi ;)
mafida Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Tu jest wszystko oficjalnie i z nowymi filmikami: http://area.autodesk.com/products Pozdr:)
bartolomeo Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 max się w końcu dorobił sensownego material editora... rychło w czas.
floo Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 na początku jest MB a później długo długo nic... gdzieś tam Maya po środku... :P czekam na nową wersje i subskrypcje do MB... ;)
Pawelkos Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 fajne te nowe fjuczersy. Max coraz bardziej zaczyna wygladac ;)
jacenty Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Kurde maya znowu ssie .Nieznalazlem nic dobrego dla siebie :( CHWDA Chyba zrobie kolejne podejscie do Modo , moze tym razem sie uda..
Nezumi Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Tu jest lista dokladniejsza zmian w Mayi: http://area.autodesk.com/blogs/cory/what_s_new_in_2011 Tutaj sporo filmow i dokladniejsze zmiany w Softimage (Kris_R - tu zdecydowanie lepiej go pokazali) http://area.autodesk.com/blogs/marks/softimage_2011 jacenty, jesli posrod tych zmian nie znalazles NIC dla siebie to moze powiesz czego oczekiwales..? Maya to nie modeler, zmian jest od cholery i troche poczawszy od zmiany calego UI - jak to jest malo to ja juz na prawde nie wiem co zadowoli twoje wybredne gusta. Ja bedac noobem w mayi widze kilka fajnych zmian - wyobrazam sobie ze ci co zawodowo pracuja na tym sofcie beda w stanie docenic bardziej zmiany bo zwyczajnie znaja soft lepiej. A ty tu rzucasz takie kibolskie skroty... Ech...
Reanimator Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Spojrz na to z innej strony: XSI jest tak swietny, ze niewiele mozna w nim zmienic ;) Maya: Bezier curves: You can now create Bezier curves in Maya using the Bezier tool. Bezier curves are a subset of NURBS curves that allow you to modify the curvature using a series of tangents attached to each anchor point on the curve. MUAHAHAHAHAHAHAHHA :D Na szczescie animacyjnie jest juz lepiej, dodali kilka fajnych bajerow, a i Dual Quaternion Skinning sie pojawil:) Edytowane 10 Marzec 2010 przez Reanimator
bartolomeo Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 hmm... w Maya jest na tyle mało nowych ficzersów, że może faktycznie poszli w stabilność i poprawienie kilku upierdliwych błędów. pożyjemy zobaczymy.
jacenty Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 no maya to nie tylko modeler oczekiwalem jakies porzadne shadery w highquality bo te co sa juz sa mega wiekowe, moze cos lepszego do mapowania , poprawienie bledow jakis drobnych zmian ,rozwiazan do modelingu nie wiem cokowiek ale nic nie dostalem. Wiec kryska zapadla ... Modo.. zobaczymy co wyjdzie narazie nie mam zabardzo czasu na zmiany . Maya to moj ulubiony soft od ladnych paru lat ale to co robia to juz przegiecie. Od 2 lat absolutnie nic nowego....
Nezumi Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 No ale jacenty - jak cala ta lista zmian wedlug ciebie nie wprowadza NICZEGO to slowo daje - nie kumam. W ostatniej odslonie - to rozumiem. Nie dodali NIC do samej Mayi, ale teraz? No nic - powodzenia w przesiadce.
bartolomeo Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 jacenty... mentalowe szejdery są wiekowe i nie hq? co to znczy, że szejdery są highquality?
jacenty Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 barto -chodzi mi o shadery reltimowe z viewportu w hq plus oswietlenie realtime .. kurde nie wiem jak to fachowo nazwac.. nezumi - przeczytalem te szczegolowe zmiany .Jedna zmiane zauwazylem ktora by mnie interesowala ale akurat mam skrypt do tego wiec nadal uwazam ze dla mnie nic nowego tam nie ma . CO do przesiadki to nie wiem czy mi sie uda bo kurde interfejs mayi mi mega siedzi ale zobaczmy...
bartolomeo Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 ja spokojnie modeluję w modo. po9lecam z czystym sercem, na początku trochę wesoło jest, ale jak się ogarnie kilka narzędzi to jazda :) przyspiesza modelowanie o 20-30%. IPR działa dosyć fajnie. nawet z materiałami mentalowymi. Jakoś ie odczuwam potrzeby realtimowego podglądu sceny.
KICI Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Hehe, combustion w maxie. :-) Chyba sie nie sprzedaje...
Kris_R Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D
mafida Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D Maya chyba też ma toxica juz od wersji 2009? Ciekawi mnie ten Quicksilver hardware renderer w maxie,zapowiada sie interesujaco:) No i dodali możliwośc pełnej konfiguracji ribbona w końcu:)
ZelvaBOi Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Maya ma Toxik od 2010. Max byl ostatni, ktory nie mial compositingu. Swoja droga to chyba dobrze, ze takie cos jest w pakiecie? Przedpole do opanowania systemow ADSK. :) Edytowane 11 Czerwiec 2013 przez ZelvaBOi
Nezumi Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 I troche o nowej mayi jeszcze http://area.autodesk.com/blogs/duncan/some_fun_stuff_in_maya2011
the_fgdf Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Człowiek wchodzi a tu takie nowości. Nie wierze Max doczeka się czegoś na kształt poważnego edytora materiałów i po LATACH! Misc: New “Save to 3ds Max/Design 2010” ... na (oby) dobry początek pijemy!
mafida Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Vector displacement w nowym mudboxie zapowiada sie baaardzo obiecująco:)
Kris_R Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 No konkret panie, konkret :) jak to Vector Displacement :) W modo jest już od ponad roku, ale widać, że zaczyna wskakiwać do sztandarowych softów scultpingu. Bardzo dobrze :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się