Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale zintegrowanego CATa dostanie tez, nody, renderer jakis na CPU i GPU... troche tego jest.

 

Maya z Qt UI - w koncu ludzie przestana plakac moze...

 

Troche tych nowosci jest. A calosc PODOBNO juz w kwietniu ;)

Napisano (edytowane)

Widać, że przejęli się mocno konkurencją Nuke-a skoro do każdego pakietu wkładają tego swojego toxica:)

Wyglada nieźle, trochę tego jest ale niestety znając życie na pełne dopracowanie to trzeba będzie trochę poczekać.

Edytowane przez DaveBorck
Gość User190
Napisano

Link chyba padł. Może ktoś zrobić reupload?

Napisano

To był przeciek tak jak napisałem w newsie i można się było tego spodziewac, że te informacje znikną. Coś tam jedynie zostało chyba w cache'u Google.

 

Pojawiła się natomiast oficjalna odpowiedź ze strony Autodesku:

 

Można ją przeczytać pod tym adresem:

area.autodesk.com/blogs/ken/3ds_max_2011_announced

 

Pełnych informacji powinniśmy się spodziewać dopiero po 25 marca.

Gość User190
Napisano

Może komuś w cache'u przeglądarki też zostało? Ech, ostatnio nic mi w życiu nie wychodzi ;)

Napisano

na początku jest MB a później długo długo nic... gdzieś tam Maya po środku... :P

 

czekam na nową wersje i subskrypcje do MB... ;)

Napisano

Tu jest lista dokladniejsza zmian w Mayi:

 

http://area.autodesk.com/blogs/cory/what_s_new_in_2011

 

Tutaj sporo filmow i dokladniejsze zmiany w Softimage (Kris_R - tu zdecydowanie lepiej go pokazali)

 

http://area.autodesk.com/blogs/marks/softimage_2011

 

 

jacenty, jesli posrod tych zmian nie znalazles NIC dla siebie to moze powiesz czego oczekiwales..?

Maya to nie modeler, zmian jest od cholery i troche poczawszy od zmiany calego UI - jak to jest malo to ja juz na prawde nie wiem co zadowoli twoje wybredne gusta. Ja bedac noobem w mayi widze kilka fajnych zmian - wyobrazam sobie ze ci co zawodowo pracuja na tym sofcie beda w stanie docenic bardziej zmiany bo zwyczajnie znaja soft lepiej. A ty tu rzucasz takie kibolskie skroty... Ech...

Napisano (edytowane)

Spojrz na to z innej strony: XSI jest tak swietny, ze niewiele mozna w nim zmienic ;)

 

 

Maya:

Bezier curves: You can now create Bezier curves in Maya using the Bezier tool. Bezier curves are a subset of NURBS curves that allow you to modify the curvature using a series of tangents attached to each anchor point on the curve.

MUAHAHAHAHAHAHAHHA :D

 

Na szczescie animacyjnie jest juz lepiej, dodali kilka fajnych bajerow, a i Dual Quaternion Skinning sie pojawil:)

Edytowane przez Reanimator
Napisano

no maya to nie tylko modeler oczekiwalem jakies porzadne shadery w highquality bo te co sa juz sa mega wiekowe, moze cos lepszego do mapowania , poprawienie bledow jakis drobnych zmian ,rozwiazan do modelingu nie wiem cokowiek ale nic nie dostalem. Wiec kryska zapadla ... Modo.. zobaczymy co wyjdzie narazie nie mam zabardzo czasu na zmiany . Maya to moj ulubiony soft od ladnych paru lat ale to co robia to juz przegiecie. Od 2 lat absolutnie nic nowego....

Napisano

No ale jacenty - jak cala ta lista zmian wedlug ciebie nie wprowadza NICZEGO to slowo daje - nie kumam. W ostatniej odslonie - to rozumiem. Nie dodali NIC do samej Mayi, ale teraz?

No nic - powodzenia w przesiadce.

Napisano

barto -chodzi mi o shadery reltimowe z viewportu w hq plus oswietlenie realtime ..

kurde nie wiem jak to fachowo nazwac..

nezumi - przeczytalem te szczegolowe zmiany .Jedna zmiane zauwazylem ktora by mnie interesowala ale akurat mam skrypt do tego wiec nadal uwazam ze dla mnie nic nowego tam nie ma .

CO do przesiadki to nie wiem czy mi sie uda bo kurde interfejs mayi mi mega siedzi ale zobaczmy...

Napisano

ja spokojnie modeluję w modo. po9lecam z czystym sercem, na początku trochę wesoło jest, ale jak się ogarnie kilka narzędzi to jazda :) przyspiesza modelowanie o 20-30%.

IPR działa dosyć fajnie. nawet z materiałami mentalowymi. Jakoś ie odczuwam potrzeby realtimowego podglądu sceny.

Napisano

To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D

Napisano
To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D

Maya chyba też ma toxica juz od wersji 2009?

 

Ciekawi mnie ten Quicksilver hardware renderer w maxie,zapowiada sie interesujaco:)

No i dodali możliwośc pełnej konfiguracji ribbona w końcu:)

Napisano (edytowane)

Maya ma Toxik od 2010. Max byl ostatni, ktory nie mial compositingu. Swoja droga to chyba dobrze, ze takie cos jest w pakiecie? Przedpole do opanowania systemow ADSK. :)

Edytowane przez ZelvaBOi
Napisano

Człowiek wchodzi a tu takie nowości. Nie wierze Max doczeka się czegoś na kształt poważnego edytora materiałów i po LATACH!

 

Misc:

New “Save to 3ds Max/Design 2010”

... na (oby) dobry początek

pijemy!

Napisano

No konkret panie, konkret :) jak to Vector Displacement :) W modo jest już od ponad roku, ale widać, że zaczyna wskakiwać do sztandarowych softów scultpingu. Bardzo dobrze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności