Napisano 9 Marzec 201015 l Trafilem na sieci na materialy dotyczace linii produktow Autodesk 2011. Prawde mowiac nie wygladaja na fejki. Strona z materialami jest po norwesku ale same materialy w jezyku angielskim wiec... poklikajcie sobie i poczytajcie, poogladajcie screeny. http://www.infinity.no/autodesk_nytt!.htm
Napisano 9 Marzec 201015 l Dzieki za linki! Bardzo sie ciesze z tego co ma przyniesc nowy Motionbuilder:) Max dostanie kolejne bzdetne elementy GUI:)
Napisano 9 Marzec 201015 l Autor Ale zintegrowanego CATa dostanie tez, nody, renderer jakis na CPU i GPU... troche tego jest. Maya z Qt UI - w koncu ludzie przestana plakac moze... Troche tych nowosci jest. A calosc PODOBNO juz w kwietniu ;)
Napisano 9 Marzec 201015 l Widać, że przejęli się mocno konkurencją Nuke-a skoro do każdego pakietu wkładają tego swojego toxica:) Wyglada nieźle, trochę tego jest ale niestety znając życie na pełne dopracowanie to trzeba będzie trochę poczekać. Edytowane 9 Marzec 201015 l przez DaveBorck
Napisano 9 Marzec 201015 l serwus :) suuuper sprawa sie szykuje :) dzieki za newsa pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 9 Marzec 201015 l Mudbox cieszy mordę :) Pozowanie, Vector Displacement, Turntable.. wypasior. Ale to jak został pokazany xsi woła o pomstę :D
Napisano 9 Marzec 201015 l To był przeciek tak jak napisałem w newsie i można się było tego spodziewac, że te informacje znikną. Coś tam jedynie zostało chyba w cache'u Google. Pojawiła się natomiast oficjalna odpowiedź ze strony Autodesku: Można ją przeczytać pod tym adresem: area.autodesk.com/blogs/ken/3ds_max_2011_announced Pełnych informacji powinniśmy się spodziewać dopiero po 25 marca.
Napisano 9 Marzec 201015 l Może komuś w cache'u przeglądarki też zostało? Ech, ostatnio nic mi w życiu nie wychodzi ;)
Napisano 9 Marzec 201015 l Tu jest wszystko oficjalnie i z nowymi filmikami: http://area.autodesk.com/products Pozdr:)
Napisano 9 Marzec 201015 l na początku jest MB a później długo długo nic... gdzieś tam Maya po środku... :P czekam na nową wersje i subskrypcje do MB... ;)
Napisano 9 Marzec 201015 l Kurde maya znowu ssie .Nieznalazlem nic dobrego dla siebie :( CHWDA Chyba zrobie kolejne podejscie do Modo , moze tym razem sie uda..
Napisano 10 Marzec 201015 l Autor Tu jest lista dokladniejsza zmian w Mayi: http://area.autodesk.com/blogs/cory/what_s_new_in_2011 Tutaj sporo filmow i dokladniejsze zmiany w Softimage (Kris_R - tu zdecydowanie lepiej go pokazali) http://area.autodesk.com/blogs/marks/softimage_2011 jacenty, jesli posrod tych zmian nie znalazles NIC dla siebie to moze powiesz czego oczekiwales..? Maya to nie modeler, zmian jest od cholery i troche poczawszy od zmiany calego UI - jak to jest malo to ja juz na prawde nie wiem co zadowoli twoje wybredne gusta. Ja bedac noobem w mayi widze kilka fajnych zmian - wyobrazam sobie ze ci co zawodowo pracuja na tym sofcie beda w stanie docenic bardziej zmiany bo zwyczajnie znaja soft lepiej. A ty tu rzucasz takie kibolskie skroty... Ech...
Napisano 10 Marzec 201015 l Spojrz na to z innej strony: XSI jest tak swietny, ze niewiele mozna w nim zmienic ;) Maya: Bezier curves: You can now create Bezier curves in Maya using the Bezier tool. Bezier curves are a subset of NURBS curves that allow you to modify the curvature using a series of tangents attached to each anchor point on the curve. MUAHAHAHAHAHAHAHHA :D Na szczescie animacyjnie jest juz lepiej, dodali kilka fajnych bajerow, a i Dual Quaternion Skinning sie pojawil:) Edytowane 10 Marzec 201015 l przez Reanimator
Napisano 10 Marzec 201015 l hmm... w Maya jest na tyle mało nowych ficzersów, że może faktycznie poszli w stabilność i poprawienie kilku upierdliwych błędów. pożyjemy zobaczymy.
Napisano 10 Marzec 201015 l no maya to nie tylko modeler oczekiwalem jakies porzadne shadery w highquality bo te co sa juz sa mega wiekowe, moze cos lepszego do mapowania , poprawienie bledow jakis drobnych zmian ,rozwiazan do modelingu nie wiem cokowiek ale nic nie dostalem. Wiec kryska zapadla ... Modo.. zobaczymy co wyjdzie narazie nie mam zabardzo czasu na zmiany . Maya to moj ulubiony soft od ladnych paru lat ale to co robia to juz przegiecie. Od 2 lat absolutnie nic nowego....
Napisano 10 Marzec 201015 l Autor No ale jacenty - jak cala ta lista zmian wedlug ciebie nie wprowadza NICZEGO to slowo daje - nie kumam. W ostatniej odslonie - to rozumiem. Nie dodali NIC do samej Mayi, ale teraz? No nic - powodzenia w przesiadce.
Napisano 10 Marzec 201015 l jacenty... mentalowe szejdery są wiekowe i nie hq? co to znczy, że szejdery są highquality?
Napisano 10 Marzec 201015 l barto -chodzi mi o shadery reltimowe z viewportu w hq plus oswietlenie realtime .. kurde nie wiem jak to fachowo nazwac.. nezumi - przeczytalem te szczegolowe zmiany .Jedna zmiane zauwazylem ktora by mnie interesowala ale akurat mam skrypt do tego wiec nadal uwazam ze dla mnie nic nowego tam nie ma . CO do przesiadki to nie wiem czy mi sie uda bo kurde interfejs mayi mi mega siedzi ale zobaczmy...
Napisano 10 Marzec 201015 l ja spokojnie modeluję w modo. po9lecam z czystym sercem, na początku trochę wesoło jest, ale jak się ogarnie kilka narzędzi to jazda :) przyspiesza modelowanie o 20-30%. IPR działa dosyć fajnie. nawet z materiałami mentalowymi. Jakoś ie odczuwam potrzeby realtimowego podglądu sceny.
Napisano 10 Marzec 201015 l To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D
Napisano 10 Marzec 201015 l To raczej Toxic ale w sumie przypomina Combustion. Wiesz jak to jest Kici. XSI ma wbudowane takie cuś od dawien dawna, Blender też ma taki kompozytor pod ręką. Więc zgodnie z obecnymi trendami - do maxa też dodali. A że się nie sprzedaje to swoją drogą :D Maya chyba też ma toxica juz od wersji 2009? Ciekawi mnie ten Quicksilver hardware renderer w maxie,zapowiada sie interesujaco:) No i dodali możliwośc pełnej konfiguracji ribbona w końcu:)
Napisano 10 Marzec 201015 l Maya ma Toxik od 2010. Max byl ostatni, ktory nie mial compositingu. Swoja droga to chyba dobrze, ze takie cos jest w pakiecie? Przedpole do opanowania systemow ADSK. :) Edytowane 11 Czerwiec 201311 l przez ZelvaBOi
Napisano 11 Marzec 201015 l Autor I troche o nowej mayi jeszcze http://area.autodesk.com/blogs/duncan/some_fun_stuff_in_maya2011
Napisano 11 Marzec 201015 l Człowiek wchodzi a tu takie nowości. Nie wierze Max doczeka się czegoś na kształt poważnego edytora materiałów i po LATACH! Misc: New “Save to 3ds Max/Design 2010” ... na (oby) dobry początek pijemy!
Napisano 12 Marzec 201015 l No konkret panie, konkret :) jak to Vector Displacement :) W modo jest już od ponad roku, ale widać, że zaczyna wskakiwać do sztandarowych softów scultpingu. Bardzo dobrze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto