Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor Bardzo fajna prezentacja scenografii, ładne tekstury światło. Kawał dobrej roboty! Jedyne ci mi się nie podobało, to ta dziwna "maska", światło, odbicie (jakkolwiek to nazwać) w dolnej krawędzi ekranu. Rozumiem, że ta prevka, oprócz własnego zastosowania, miała też służyć prezentacji projektu? Dokladnie tak...
Napisano 23 Czerwiec 201014 l A można wiedzieć czy DoF renderowałeś przez vray'a? Czy jako multi pass(nie wiem czy tak to się w maxie nazywa) eksportowałeś inną warstwę i potem w AE nakładałeś wg niej rozmycie? I jeszcze jedno pytanko - nakładałeś na film jakieś efekty typu noise, czy rozmycie aby uzyskać efekt obrazu jak z kamery? Ogólnie świetna animacja, pierwsze ujęcie jest cudowne. Edytowane 23 Czerwiec 201014 l przez Quentin
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor A można wiedzieć czy DoF renderowałeś przez vray'a? Czy jako multi pass(nie wiem czy tak to się w maxie nazywa) eksportowałeś wektor i potem w AE nakładałeś rozmycie? I jeszcze jedno pytanko - nakładałeś na film jakieś efekty typu noise, czy rozmycie aby uzyskać efekt obrazu jak z kamery? Ogólnie świetna animacja, pierwsze ujęcie jest cudowne. Tu nie ma dof'a, Jest tylko rozycie brzegow. Stare obiektywy bardzo czesto nie mialy korekcji winietowania i mialy rowniez duzo gorsze "ostrzenie" na krawedziach kadru. Fakt, ze momentami zgrywa sie to z perspektywa i wyglada jak dof. Z efektow jest jescze aberacja chromatyczna, wyjasniany wczesniej shutter streak i ziarno. Jedynie drobinki kurzu sa potraktowane dof'em - Frischluft
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor pierwsze ujecia bardzo ladne. pokazalbys siatke? A moze AO Cie zadowoli :D http://www.facebook.com/pages/The-Lighthouse-Keeper/120555661291549 na dole znajdzesz... jest tez link do HD.
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Tu nie ma dof'a, Jest tylko rozycie brzegow. Stare obiektywy bardzo czesto nie mialy korekcji winietowania i mialy rowniez duzo gorsze "ostrzenie" na krawedziach kadru. Fakt, ze momentami zgrywa sie to z perspektywa i wyglada jak dof. Z efektow jest jescze aberacja chromatyczna, wyjasniany wczesniej shutter streak i ziarno. Jedynie drobinki kurzu sa potraktowane dof'em - Frischluft Gdzieś słyszałem, że te pluginy od Frischluft mają abberacje chromatyczną. Czy to o to chodzi? Czy tworzysz ten efekt przez inny plugin?
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor Gdzieś słyszałem, że te pluginy od Frischluft mają abberacje chromatyczną. Czy to o to chodzi? Czy tworzysz ten efekt przez inny plugin? Ja to robilem Looks'em
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Zzuło mi buty! Wszystko jest świetne! Modeliki, tekstury, grading (tak to chyba się nazywa - ogólna kolorystyka), glowy, ruch kamery! Super! Można wiedzieć jak zrobiłeś te pyłki w powietrzu? No i ten rozjechany glow (u dołu ekranu kiedy patrzy w okno)? Gratulacje pracy i pomysłu! 5***** + rep
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Autor Zzuło mi buty! Wszystko jest świetne! Modeliki, tekstury, grading (tak to chyba się nazywa - ogólna kolorystyka), glowy, ruch kamery! Super! Można wiedzieć jak zrobiłeś te pyłki w powietrzu? No i ten rozjechany glow (u dołu ekranu kiedy patrzy w okno)? Gratulacje pracy i pomysłu! 5***** + rep Pylki to kilka partykli z dof'em a glowa takiego to Looks robi :)
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Szczerze wierzę i trzymam kciuki za powodzenie produkcji, ale dorownanie jakością postaci do jakości environmentu (mega realizm) może być, hm, trudne..? Jak się na to zapatrujecie? Mały szczególik, odblaski od okna pojawiające się na dole ekranu nieco psują wrażenie, może sa zbyt twarde. Całość genialna! pozdrawiam!
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Autor Szczerze wierzę i trzymam kciuki za powodzenie produkcji, ale dorownanie jakością postaci do jakości environmentu (mega realizm) może być, hm, trudne..? Jak się na to zapatrujecie? Mały szczególik, odblaski od okna pojawiające się na dole ekranu nieco psują wrażenie, może sa zbyt twarde. Całość genialna! pozdrawiam! Nie celuje w postac 100% realistyczna. Owszem env jest dosc realistyczny... postac nie musi. Ta ktora prezentowalem to jeszcze nie jest final, to jest gdzie konczy sie moja zdolnosc tworzenia postaci i sculptowania (to moj pierwszy sculpt). Jak pojawi sie kasa to chce to pchnac komus naprawde dobremu, zeby wydobyl z tej postaci to co sobie ubzduralem... wiecej stylu i charakteru. Jesli chodzi o odblask... sporo osob o to pytalo wiec postanowilem zrobic wersje gdzie jest on znacznie oslabiony... zrobilem update na vimeo pare dni temu. Jednak podejzewam ze widziales juz ta nowsza wersje wiec... coz... musisz to jakos przezyc :)
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Mam nadzieje, że poza renderingiem cos sie bedzie kryło w tym shorcie ... teaser na to nie wskazuje, no chyba, ze to short o pustym pomieszczeniu. ps. Tak, ten blik ok okna (zupdaytowany) jest strasznie przeszkadzajacy. Zawsze jasne punkty odwracaja uwage widza ale w tym wypadku to chyba nie byl twoj zamysl ? trzymam kciuki i mam nadzieje, ze postawisz bardziej na sens niz na rendering.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Autor Mam nadzieje, że poza renderingiem cos sie bedzie kryło w tym shorcie ... teaser na to nie wskazuje, no chyba, ze to short o pustym pomieszczeniu. ps. Tak, ten blik ok okna (zupdaytowany) jest strasznie przeszkadzajacy. Zawsze jasne punkty odwracaja uwage widza ale w tym wypadku to chyba nie byl twoj zamysl ? trzymam kciuki i mam nadzieje, ze postawisz bardziej na sens niz na rendering. Mialem tego nie zdradzac ale przejzales mnie na wylot :D Dokladnie... bedzie to short o pustym wnetrzu... wlasciwie nie pustym... na srodku bedzie stalo popiersie glownego bohatera :D To oczywiscie tylko sarkastyczny zart :) Pozdrawiam
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor Martin modele i textury tylko ty robisz? czy jeszcze ktoś ci pomaga? No przeciez jest napisane w glownym poscie :D 99% modeli i 100% textur zrobilem sam.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Sory nie zerknąłem:) A skąd ty masz takie umiejętności ? takie.. w sensie wysokie;) rozumiem że pracujesz w reklamie od 10 lat albo w grach? :>
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor Sory nie zerknąłem:) A skąd ty masz takie umiejętności ? takie.. w sensie wysokie;) rozumiem że pracujesz w reklamie od 10 lat albo w grach? :> ...no ponad 10 bedzie jak dlubie ale w grach jeszcze mi sie nie zdarzylo. W reklamie tez nie za duzo.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l a bo ty zagranicą siedzisz od dłuższego czasu.. hmm.. niby masz takie umiejętności a ty jakies badziewne samochody i wizualizacje robisz.. nie kumam :) ten latarnik już troche ambitniejsza rzecz, ale czemu dopiero teraz
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor a bo ty zagranicą siedzisz od dłuższego czasu.. hmm.. niby masz takie umiejętności a ty jakies badziewne samochody i wizualizacje robisz.. nie kumam :) ten latarnik już troche ambitniejsza rzecz, ale czemu dopiero teraz Za granica wcale nie tak dlugo. Teraz praktycznie w PL a za granice z doskoku jak cos wpadnie. Wlasnie dlatego, ze mi sie dawno znudzily wizualizacje to postanowilem zaczac robic takie rzeczy jak Latarnik. Dlaczego dopiero teraz? ...zwykle to troche trwa zanim jest sie gotowym (co kolwiek to znaczy) Trzeba sie sporo nauczyc (nie mowie o 3d) zeby taki temat ugryzc i nie spalic (zobaczymy czy mi sie to uda). Samo pisanie scenariusza rozciagnelo sie na przestrzeni prawie 2 lat... z roznych powodow.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor przy latarniku to jeszcze chyba w ch.. pracy? ile ? z rok? Jeszcze nie ma ustalonych ram ale jest w ch... to fakt,
Napisano 29 Czerwiec 201014 l nie lepiej było wybrać bardziej znaną historyjkę poza Polandią ? żeby plebs z zachodu też się nakręcił samym procesem tworzenia :)?
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor nie lepiej było wybrać bardziej znaną historyjkę poza Polandią ? żeby plebs z zachodu też się nakręcił samym procesem tworzenia :)? Zostawilem ja dla Ciebie :p
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Gratulacje, wygląda świetnie. Bardzo realistycznie. Ktoś coś wspominał o motion capture, więc podpowiem tylko że ASP we Wrocławiu dysponuje własnym mocapem, który nie jest jakoś szczególnie oblegany, więc jeśli by Cię to interesowało pewnie mógłbyś się jakoś z nimi dogadać.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor Gratulacje, wygląda świetnie. Bardzo realistycznie. Ktoś coś wspominał o motion capture, więc podpowiem tylko że ASP we Wrocławiu dysponuje własnym mocapem, który nie jest jakoś szczególnie oblegany, więc jeśli by Cię to interesowało pewnie mógłbyś się jakoś z nimi dogadać. Dobrze wiedziec... bede mial na wzgledzie, Dzieki.
Napisano 30 Czerwiec 201014 l masz zrobiony juz cały animatik ? obawiam sie ze 30 minut filmu z jedną tylko postacią moze byc po prostu nudne
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor masz zrobiony juz cały animatik ? obawiam sie ze 30 minut filmu z jedną tylko postacią moze byc po prostu nudne Nie, nie mam animatiku... a co powiesz np. o Cast Away... tam o ile pamietam przez dobra godzine jest tylko jedna postac.
Napisano 30 Czerwiec 201014 l no tak, masz rację, pewnie martwię się na zapas ;) ale porownujesz fabułę z animacją komputerową a to juz inna bajka. Z moich dotychczasowych doświadczen z shortami wiem ze bez animatiku ani rusz, dlatego moja rada brzmi : zrób animatik! bo moze sie okazac ze z 30 minut zjedziesz do 8 - co wbrew pozorom moze nie byc takie złe ... bo shorty na ogół tyle trwają- w kazdym razie - trzymam kciuki !
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor no tak, masz rację, pewnie martwię się na zapas ;) ale z moich dotychczasowych doświadczen z shortami wiem ze bez animatiku ani rusz - dlatego moja rada brzmi : zrób animatik! bo moze sie okazac ze z 30 minut zjedziesz do 8 - co wbrew pozorom moze nie byc takie złe ... bo shorty na ogół tyle trwają- w kazdym razie - trzymam kciuki ! Nie wiem skad pomysl ze planuje obejsc sie bez animatiku... :D
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor no dobra, sorry, chciałem dobrze ... wyszło jak zwykle ;) Spoko, dzieki :)
Napisano 30 Czerwiec 201014 l ...a kiedy pokażesz jak wymodelowałeś, "róg, długi, cętkowany, kręty".... bo jestem ciekawy....:)))
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor ...a kiedy pokażesz jak wymodelowałeś, "róg, długi, cętkowany, kręty".... bo jestem ciekawy....:))) Na blogu na Facebooku jest makingof zegara... http://www.facebook.com/pages/The-Lighthouse-Keeper/120555661291549 ...jesli taki "rog" Cie zadowala :D
Napisano 30 Czerwiec 201014 l zegar to ze "Strasznego Dworu", a mnie chodzi o róg z "Pana Tadeusza"....:))
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor zegar to ze "Strasznego Dworu", a mnie chodzi o róg z "Pana Tadeusza"....:)) Ale to Latarnik a nie Pan Tadeusz, wiec odsylam do Wajdy.
Napisano 30 Czerwiec 201014 l ....jeżeli to ten Latarnik od Sienkiewicza to "Pan Tadeusz" tam gra razem z Powstaniem Listopadowym, jak sobie przypominam.... i jest to rola mocna jak na drugoplanową, no chybą ze została wycięta, ale to się scenariuszom zdarza....:))....broń Boże nie chcę znać scenariusza.... bo by mi się położyła przyjemność oglądania tych 30 min....
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Autor ....jeżeli to ten Latarnik od Sienkiewicza to "Pan Tadeusz" tam gra razem z Powstaniem Listopadowym, jak sobie przypominam.... i jest to rola mocna jak na drugoplanową, no chybą ze została wycięta, ale to się scenariuszom zdarza....:))....broń Boże nie chcę znać scenariusza.... bo by mi się położyła przyjemność oglądania tych 30 min.... Pan Tadeusz jest ale bez rogu... sorry... budzet nie pozwolil :p
Napisano 5 Lipiec 201014 l cześć, render naprawdę super, podoba mi się też animacja kamery, Mozna wiedzieć Kto robił dzwięk i muzykę? Bo też kończę shorta i powoli się rozglądam za taką osobą. dzieki.
Napisano 5 Lipiec 201014 l Autor cześć, render naprawdę super, podoba mi się też animacja kamery, Mozna wiedzieć Kto robił dzwięk i muzykę? Bo też kończę shorta i powoli się rozglądam za taką osobą. dzieki. Dzieki :) Na koncu jest napisane kto robil muzyke. Nick Cave i Warren Ellis :)
Napisano 5 Lipiec 201014 l aha, miałem na mysli, że Ktoś robił to osobno dla potrzeb Twojego shorta, nie do końca się orientuje ale, wydaje mi się że komercyjne uzycie kawałków Cave'a we własnym filmie mogłoby być kosztowne. Bo chyba nie wystarczy opłacić ZAiKS, pewnie też jakieś licencyjne sprawy wchodziły by w grę...
Napisano 5 Lipiec 201014 l Autor aha, miałem na mysli, że Ktoś robił to osobno dla potrzeb Twojego shorta, nie do końca się orientuje ale, wydaje mi się że komercyjne uzycie kawałków Cave'a we własnym filmie mogłoby być kosztowne. Bo chyba nie wystarczy opłacić ZAiKS, pewnie też jakieś licencyjne sprawy wchodziły by w grę... To tylko w tym demku (ktore nie jest w zaden sposob komercyjne)... Do filmu bedzie skomponowana muzyka.
Napisano 10 Lipiec 201014 l Martin Day, a można wiedzieć w jaki sposób będzie ta muzyka skomponowana?
Napisano 11 Lipiec 201014 l Autor Martin Day, a można wiedzieć w jaki sposób będzie ta muzyka skomponowana? To raczej pytanie do kompozytora.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto