Dracula Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 (edytowane) 3d max + vray, Zegarek nie jest 100 % kopia oryginalu !! Mam nadzieje ze sie spodoba. Zegarek ma oczywiscie pare niedociagniec ale to juz zamkniety projekt. Edytowane 7 Lipiec 2010 przez Dracula
NV Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 jakieś inne tło w PS'ie i trochę jaśniejszy render i będzie złota. Kapitalny materiał paska (skóry) jak i inne shadery. Model też 1 klasa.
Miłosz3ds Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 Pasek kozak, naprawdę. Tak jak i tarcza. Wypas!
plasti Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 bardzo ladny, ale dosyc stary model, na digu dosc dlugo go masz:D imho w ten sposob masz fotoreal:D>>>>>>> http://h.imagehost.org/view/0317/zegarektx_2
vision3d Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 wyszlo swietnie, dawno nikt tu nie wrzucal zegarkow:)
torm Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 pasek rzeczywiście rewelacja, jednak przednia szybka chyba za słabo odbija światło, wygląda prawie jakby jej nie było, zegarek sprawia wrażenie bardzo delikatnego. btw. mechanizm też masz? :)
Dracula Napisano 7 Lipiec 2010 Autor Napisano 7 Lipiec 2010 Mechanizm jest oczywiscie :) Tutaj podaje link do tego samego modelu ale z nieco innymi materiałami :) Co do tla to jak najbardziej się zgadzam ze można by zrobić lepsze. A co do szybki jakby bylo wieksze odbicie to mniej bylo by widac tarcze a tak naprawde patrzac pod takim kątem to szybki w zasadzie nie powinno byc widac, tak przynajmniej obserwuje patrzac na swoj :)
Neb Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 shaderki wypas, detal bdb, racja że trochę za ciemno
emmilius Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Razi mnie tylko trochę bump globusa na tarczy, no i o tło też zegarek woła =] Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi